Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3891
Postat 19 February 2013 - 02:23 PM
#3894
Postat 19 February 2013 - 08:08 PM
incepatoru, la 19 February 2013 - 08:02 PM, a spus:
Ai mare grija sa nu se torsioneze la montaj. Spor la treaba!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3895
Postat 19 February 2013 - 08:15 PM
In afara faptului ca este mare, sau atelierul meu este mic, am observat cateva solutii tehnice foarte interesante. Geniala mi se pare solutia adoptata pentru realizarea washout-ului. Si anume: pe plansa se pune o bagheta de 1/4" x 3/8" x 42" care nu este paralela cu bordul de fuga. Pe ea se sprijina nervurile care nu mai au nevoie de piciorusul de sprijin. Tocmai unghiul pe care il face bagheta cu bordul de fuga da torsiunea geometrica a aripii. Alt lucru demn de remarcat este lipsa bordului de fuga. Adica a unei baghete dedicate. El, bordul de fuga, se face ca si la Rascal, doar din placile de balsa care acopera aripa.
Lonjeroanele sunt din lemn dur iar pe jumatate din lungime au laminate inca o bagheta din acelasi lemn dur.
Spre capatul din spate al aripii sunt inca doua baghete din acelasi lemn.
..teoretic nu are cum sa se torsiuneze...am lasato la lipit de la vreo doua si acuma juma de ora de la ateler vin e ..ok..
#3898
Postat 19 February 2013 - 09:28 PM
#3901
Postat 20 February 2013 - 11:16 AM
victorio, la 20 February 2013 - 08:09 AM, a spus:
S-o crezi matale! Acum fuselajul este lipit, placat si finisat cu exceptia extradosului pentru acces mai usor la montaj.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3902
Postat 20 February 2013 - 03:12 PM
dan1972, la 13 February 2013 - 10:29 PM, a spus:
Esti mai nebun decat mine!!! :rofl: :yahoo: :drinks: Sa-l zbori cu placere!!! Spor la treaba!!!
...M-am tot uitat si eu la modelul acesta, dar...
Am preferat Piper-ul de 2310mm...Urmeaza sa soseasca coletul probabil maine... :yahoo: :ph34r: ...impreuna cu un planor Diamond 1800.....Va tin la curent.
Piper-ul va fi benzinar 28cc - Husqvarna, modificat prin admisie/evacuare (ca de aceea am citit/mesterit atatia ani la motociclete...ar fi pacat sa nu maresc putin puterea motorului acela care nu da decat 1,1cp din 28cc!!!)
...Hai ca se inmultesc zburatoarele pt. sezonul 2013!!!...Sper sa avem vreme buna cat mai curand...
...Am uitat!...Mai e o zburatoare...@Tantar!!! Atentie mare ca e nebun rau P40-ul mini!!! :yahoo:
...
Asteapta electronica...
Dane , dar de ce mini ... eu astept tot un warbird dar ...mare .. si nu este STUKA .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3905
Postat 20 February 2013 - 08:49 PM
didip, la 20 February 2013 - 07:57 PM, a spus:
THANKS ..amice :good: la stadiul in care joia trecuta era o cutie de "balsa"..acuma sunt super fericit..urmeaza finisarea..sa vedem ce iese la final :give_rose: ..ce ma nelisteste deocamdata este "proba cantarului"..la carte zice.8 kile gata de zbor(cherestea..multa ) :friends: -__ ma gandesc deja la un 30cc..vedeam..HAIDAAAAAAA.. :girl_devil:
#3906
Postat 20 February 2013 - 08:51 PM
incepatoru, la 20 February 2013 - 06:57 PM, a spus:
....scuze de calitate facute cu .tilifonul... :vava:
Da-i Gogule cu mila sa iasa misto! Spor la treaba!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3908
Postat 21 February 2013 - 03:26 AM
incepatoru, la 20 February 2013 - 08:49 PM, a spus:
..................
Un RCG 32 cc...are parca 3,2...3,3 cp si trage cam 8,8 Kg (spun ei...)...Ar trebui sa fie OK...Oricum Decathlon-ul trebuie un pic supra-motorizat...pt. ca are caracter acrobat...Ai vazut ce bine zboara Decathlon-ul mic, cu un motor ceva mai nervos!!!
....Eu pun Husqvarna de 28cc (1,1cp) pe Piper...pt. ca Piper-ul nu e pretentios...Zboara cu orice...Are aripile cat China...
...O sa pun si eu niste poze cu "surceaua" mea de 5,5 Kg...:-)))...dar deocamdata nu am avut timp sa ma ocup de el...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3909
Postat 21 February 2013 - 03:46 AM
tantar, la 20 February 2013 - 03:12 PM, a spus:
.........................
P 40-ul mini, l-am luat ...de divertisment...L-am gasit f. ieftin la Sierra (76+65 RON...fuselajul si aripa)...Am zis ca merita!!!...Oricum vroiam si ceva mic....sa poata fi lansat din mana si zburat pe orice camp...fara pista de aterizare...fara roti...etc...Daca ma supar, intra intr-un ruxac... :rofl:
........................
Va veni si un warbird mare (1,40...1,60 m)...metanol...pe care cred ca o sa-l construiesc dupa solutia "Aries" B) (aripi din polistiren placat cu balsa + fuselaj placaj/balsa)...Solutia asta e misto, pt. ca iese mai usor...La aceeasi greutate, poti face ceva mai mare...In felul asta nu va mai avea Sarc. Alara atat de mare (92 gr/dmp...ca la majoritatea warbirdurilor din comert...) si sant premize sa zboare mult mai bine (nu ca o caramida-zburatoare...)
...Cred ca va fi Mustang...Stuka nu-mi place nici sa ma bati si e si greu de construit...
Va avea flapsuri...retract-uri...detalii scale...etc...
...Totul e sa gasesc timp...N-am mai iesit la zbor de 1 luna...N-am avut timp nici macar sa lipesc servo-urile pe planor...si sa-l fac pe ala zburabil...Piper-ul sta in cutie, exact cum a sosit de la Phoenix...Nici macar n-am avut timp sa-l scot...sa-i fac cateva poze...
...Maine am de montat niste dulapuri suspendate la mama...Poimaine...Dumnezeu mai stie...Nu stiu ce Dumnezeu!!...Parca s-a accelerat timpul...Dar le vine la toate timpul!!! :pardon:
PS - De acum am si eu cu ce sa filmez...Am o camera foto HD Sony... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3910
Postat 21 February 2013 - 04:09 AM
adi elicopter gl, la 18 February 2013 - 11:17 AM, a spus:
e interesanta si partea audio!!!!!!!!!!!
........................
Mamaaa ce aiurea a luat-o!!!...Nu pricep ce s-a intamplat acolo...S-a ridicat de bot...apoi s-a redresat un timp...dar nu pricep de ce s-a inclinat pe o parte!!!...Ba chiar a ajuns cu fundul in sus!!!...Nu pricep de ce!!!
...Vezi sa nu ai pe el vre-un servo care "trage chiulul"...Sant unele servo-uri care lucreaza OK in 99% din cazuri si 1% nu...Tu ii faci proba la sol...il fatzai de cateva ori...lucreaza...totul e OK...Lansezi zburatoarea...zboara un timp...si pe urma o ia inexplicabil aiurea...Iar cand te duci sa-l recuperezi, lucreaza iar OK (e din cauza potentiometrelor din servo-uri...)...
Daca mi-ar fi povestit cineva asta, as fi zis ca-s povesti nemuritoare...Dar am patit-o! Noroc ca l-am observat la sol...
...Si cred ca am mai patit-o inca o data cu Cessna...cu o intrare inexplicabila in vrie...Atunci am pus-o pe seama curentilor din aer...dar a ramas "in coada de peste"...Pana la urma nu stiu ce a fost...
Oricum...Noroc ca EZ-ul a venit aproape perpendicular...Ca daca facea tumbe si rupeai coada, nici ca mai zbura vre-o data OK!!!
...Eu as schimba fuselajul...costa doar 75 RON si stii ca va zbura OK iar...Nu merita sa risti alta cazatura!!!...Aia e o zona f. solicitata la prinderea aripilor!!! Ma gandesc ca la un looping....
...Mai ales ca are si greutate in plus pe el (aparatura video...) care solicita si mai mult aripile si prinderea lor...
...EPO se lipeste cel mai bine cu adeziv CA si trebuie lasat 12 ore (pt. siguranta)...Nu incerca sa-l lipesti cu altceva!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3912
Postat 21 February 2013 - 03:56 PM
dan1972, la 21 February 2013 - 04:09 AM, a spus:
DANE ezu meu nu a vazut picatura de CA ci numai bison si sa mor daca s-a dezlipit ceva.Chiar un batiu de placaj lipit direct peste bot(putin taiat inainte)prins in 4 puncte cu bison si nici macar un motor de 1,3 kg tractiune nu l-a dezlipit.As zice chair ca sta mai bine ca expandeaza si tine o suprafata mai mare.
#3915
Postat 22 February 2013 - 03:10 PM
dan1972, la 21 February 2013 - 03:46 AM, a spus:
P 40-ul mini, l-am luat ...de divertisment...L-am gasit f. ieftin la Sierra (76+65 RON...fuselajul si aripa)...Am zis ca merita!!!...Oricum vroiam si ceva mic....sa poata fi lansat din mana si zburat pe orice camp...fara pista de aterizare...fara roti...etc...Daca ma supar, intra intr-un ruxac... :rofl:
........................
Va veni si un warbird mare (1,40...1,60 m)...metanol...pe care cred ca o sa-l construiesc dupa solutia "Aries" B) (aripi din polistiren placat cu balsa + fuselaj placaj/balsa)...Solutia asta e misto, pt. ca iese mai usor...La aceeasi greutate, poti face ceva mai mare...In felul asta nu va mai avea Sarc. Alara atat de mare (92 gr/dmp...ca la majoritatea warbirdurilor din comert...) si sant premize sa zboare mult mai bine (nu ca o caramida-zburatoare...)
...Cred ca va fi Mustang...Stuka nu-mi place nici sa ma bati si e si greu de construit...
Va avea flapsuri...retract-uri...detalii scale...etc...
Eu deja mi-am luat .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3917
Postat 22 February 2013 - 06:09 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3919
Postat 22 February 2013 - 08:52 PM
incepatoru, la 22 February 2013 - 08:20 PM, a spus:
NOPE,, ,, doar atat , are peste 1600 mm anvergura si este un warbird
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2