Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3231
Postat 11 November 2012 - 07:18 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3232
#3233
Postat 11 November 2012 - 05:36 PM
............................
Daca alegi totusi un motor de motocositoare, ai 2 variante:
1 - Il lasi cu aprinderea originala, cu volanta cu magneti si bobina, dar:
...Nu stiu daca va porni la mana, pt. ca pt. magnetoul ala trebuie turatie ca sa produca scanteie...sa porneasca...
...Este destul de grea aprinderea...Motorul meu cu aprinderea aia are 1750 gr (volanta 200 gr...bobina 120gr...suport bobina-aprox.200...300 gr...In principiu, un astfel de motor ar trebui sa aiba 1100...1200 gr...
...Exista si un avantaj...Nu mai ai nevoie de CDI-120gr...LiPo pt. CDI-150gr, care trebuie incarcat...Aprinderea aia isi produce singura curent pt. scanteie.
2 - Il modifici si ii pui CDI (aprindere cu senzor). Varianta asta are cateva avantaje:
...Motorul iese mai compact si mai usor
...Porneste la mana pt. ca CDI-ul poate da scanteie si daca invartesti motorul incet la mana...pt. ca are acumulator...
...Avansul la aprindere variaza in functie de turatie si obtii putere mai mare...CDI-ul are aceasta capacitate...de a modifica avansul...
...........................
Ca sa poti folosi un motor de motocositoare pe un aeromodel, ai de rezolvat cateva probleme:
- Trebuie sa dai jos cat mai multa greutate de pe el...Toba de esapament este f. grea (220 gr)...Carterul motorului trebuie taiat...Trebuie sectionati toti peretii din AL inutili...care fixeaza diverse carcase si aparatori...
- Trebuie sa-i faci un adaptor de elice din AL (la strung) dupa forma arborelui motorului.
...........................
Mai exista o a 3-a varianta...Sa faci rost de un motor pe metanol, de 20 cc (cat mai mare) pe care sa-l transformi in benzinar...Nu exista deosebiri constructive intre benzina si metanol!!!
...Practic nu trebuie decat sa faci rost decat de un carburator de benzinar de un diametru apropiat, de la talcioc...de la o drujba veche si ii faci o flansa adaptoare pt. carburator (exact cum au MVVS-urile)...Este o flansa care schimba prinderea...de la modul ala cu 2 suruburi laterale (cum e la metanoale)...in prindere cu 2 prezoane frontale...
...Mai trebuie sa modifici filetul bujiei la un strung si sa-l majorezi la M10...M14 cat au bujiile de benzinar...Exista si bujii cu filet M6 (cat au metanoalele) la motorul ala mic NGH-9GT de 9cc, dar sant mai scumpe (50 RON) si nu se prea gasesc...
...Mai trebuie sa-i cumperi un CDI si sa-i fixezi senzorul+magnetul, pe flansa de elice...Avansul se caleaza la 28...30 grd inainte de PMS (punctul mort superior...pistonul sus)
In rest totul e OK...Un astfel de motor este destul de usor...Are exact forma care iti trebuie...urechile de prindere pe batiu...prinderea elicei...totul...Ma gandesc ca un astfel de motor se poate gasi destul de usor la un pret bun (asta in cazul in care nu-l gasesti la un prieten...) la cineva care nu-l mai foloseste...pt. ca e destul de greu de folosit un astfel de motor (necesita un avion mare...si putini sant cei care mai folosesc asa ceva pe metanol...)...Majoritatea zboara cu 7,5...10...15cc :good:
...Cam asta e cu motoarele pe benzina... :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3234
Postat 11 November 2012 - 05:40 PM
DECATLONU o zburat
bedonul de "zeama" a gatat
FPV-ul la 5km zburat
cu PIPERUL..facand blat
ACROMASTERU"..s-a apucat.
sa raga ca un turbat...
C-a fost soare si pacat
ALTI.nu sau sculat,
Avand grija de un pat,
Si n-a fost la un combat
Vine IARNA ..nu-i de zburat
Ca ma bag la cald in pat,
Sa visez la haveoane,
Printre sticle si bidoane,
Si sezonul s-a gatat
..GATA..cam atat..HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
#3235
Postat 11 November 2012 - 05:43 PM
lipitorul, la 11 November 2012 - 05:20 PM, a spus:
..................................
Vad ca lumea e inactiva... :ph34r: ...Nu spune nimeni nimic...Nu vor sa ne povesteasca cum a fost la zbor azi...De cand au plecat la zbor, nimeni n-a mai scris nimic... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3236
Postat 11 November 2012 - 05:49 PM
...................
Banuiesc ca azi s-a zburat misto, pt. ca a fost vremea super-calma...fara vant...Super!...Eu de fiecare data cand am venit la VA, am prins numai vreme cu vant...Aia nu-i vreme de zburat...decat daca te mananca-n fund si vrei sa rupi avioane... :drinks: Misto!!! Fericitilor!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3237
Postat 11 November 2012 - 06:00 PM
incepatoru, la 11 November 2012 - 05:40 PM, a spus:
DECATLONU o zburat
bedonul de "zeama" a gatat
FPV-ul la 5km zburat
cu PIPERUL..facand blat
ACROMASTERU"..s-a apucat.
sa raga ca un turbat...
C-a fost soare si pacat
ALTI.nu sau sculat,
Avand grija de un pat,
Si n-a fost la un combat
Vine IARNA ..nu-i de zburat
Ca ma bag la cald in pat,
Sa visez la haveoane,
Printre sticle si bidoane,
Si sezonul s-a gatat
..GATA..cam atat..HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Bai,te stiam baiat destept,nu ma asteptam nici picat cu ceara sa ai veleitati de poet.La prima strofa rima e cotonoaga rau,cealalta da bine si e la un mare subiect.
Hai cu poze si filmulete sa-mi incalzesc sufletul si sa-mi clatesc ochii. :drinks:
Aceasta postare a fost editata de hype: 11 November 2012 - 06:00 PM
#3238
Postat 11 November 2012 - 06:11 PM
Cateva poze de astazi , cand a fost atinsa o alta limita .






E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3239
Postat 11 November 2012 - 06:11 PM
...Mai trebuie sa-i fac niste distantiere (pt. ca motorul e mult mai scurt decat cel original...) apoi sa reechilibrez avionul (pt. ca acest motor e mult mai usor...89 gr. in loc de 160 gr...conul e mai usor...13 gr in loc de 28 gr...adaptorul de elice 7 gr in loc de 25 gr...)....Cred ca va zbura mult mai bine, pt. ca pe langa tractiunea mult mai mare (1600 grT in loc de 1000 grT) cel mai important lucru e greutatea...Cred ca va fi mai usor cu 110gr din totalul de 1050gr...
Voi vedea... :good:...Sper sa fie OK acum!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3240
Postat 11 November 2012 - 06:14 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3241
Postat 11 November 2012 - 06:18 PM
didip, la 11 November 2012 - 06:11 PM, a spus:
Cateva poze de astazi , cand a fost atinsa o alta limita .






.............................................
Super-tare!!! Bre nenea, dar l-ati baga rau in ceatza!!! :drinks:
Misto! La mai mare!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3242
Postat 11 November 2012 - 07:05 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 11 November 2012 - 07:06 PM
#3243
Postat 11 November 2012 - 07:08 PM
incepatoru, la 11 November 2012 - 05:40 PM, a spus:
Si sezonul s-a gatat
..GATA..cam atat..HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Mda...sezonul se incheie la data de 31.12.2012 ora 23:59 si incepe la data de 1.1.2013.Planuiesc sa fac o platforma profile cu leduri care sa scrie 2013 si cu el sa fac un show pe faleza dunarii. :drinks:
#3244
Postat 11 November 2012 - 07:19 PM
Ciprian97, la 11 November 2012 - 07:08 PM, a spus:
..........................
Corect!!! Nici eu nu consider ca s-a incheiat sezonul de zbor!!!...Vor mai fi cu sigurantza zile linistite si in Decembrie...Husa pt. statie...imbracaminte groasa... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3245
Postat 11 November 2012 - 07:25 PM
...Noi ne codim...ca e frig...ca e campul ud...etc...Important e sa nu bata vantul prea tare!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3246
Postat 11 November 2012 - 07:43 PM
hype, la 11 November 2012 - 06:00 PM, a spus:
Hai cu poze si filmulete sa-mi incalzesc sufletul si sa-mi clatesc ochii. :pardon:
... LULULE" fara poaze..lumea suparata..bree se vedea pe chipuri..ca pana la primavara mangaiem simulatoru"reglam motoare.taiem balsa .centram helici,facem upgraduri..ni uitam la poaze..si zicem CE FRUMOS ERA ASTA VARA.... :good:
#3247
Postat 11 November 2012 - 07:55 PM
dan1972, la 11 November 2012 - 05:36 PM, a spus:
............................
Daca alegi totusi un motor de motocositoare, ai 2 variante:
1 - Il lasi cu aprinderea originala, cu volanta cu magneti si bobina, dar:
...Nu stiu daca va porni la mana, pt. ca pt. magnetoul ala trebuie turatie ca sa produca scanteie...sa porneasca...
...Este destul de grea aprinderea...Motorul meu cu aprinderea aia are 1750 gr (volanta 200 gr...bobina 120gr...suport bobina-aprox.200...300 gr...In principiu, un astfel de motor ar trebui sa aiba 1100...1200 gr...
...Exista si un avantaj...Nu mai ai nevoie de CDI-120gr...LiPo pt. CDI-150gr, care trebuie incarcat...Aprinderea aia isi produce singura curent pt. scanteie.
2 - Il modifici si ii pui CDI (aprindere cu senzor). Varianta asta are cateva avantaje:
...Motorul iese mai compact si mai usor
...Porneste la mana pt. ca CDI-ul poate da scanteie si daca invartesti motorul incet la mana...pt. ca are acumulator...
...Avansul la aprindere variaza in functie de turatie si obtii putere mai mare...CDI-ul are aceasta capacitate...de a modifica avansul...
...........................
Ca sa poti folosi un motor de motocositoare pe un aeromodel, ai de rezolvat cateva probleme:
- Trebuie sa dai jos cat mai multa greutate de pe el...Toba de esapament este f. grea (220 gr)...Carterul motorului trebuie taiat...Trebuie sectionati toti peretii din AL inutili...care fixeaza diverse carcase si aparatori...
- Trebuie sa-i faci un adaptor de elice din AL (la strung) dupa forma arborelui motorului.
...........................
Mai exista o a 3-a varianta...Sa faci rost de un motor pe metanol, de 20 cc (cat mai mare) pe care sa-l transformi in benzinar...Nu exista deosebiri constructive intre benzina si metanol!!!
...Practic nu trebuie decat sa faci rost decat de un carburator de benzinar de un diametru apropiat, de la talcioc...de la o drujba veche si ii faci o flansa adaptoare pt. carburator (exact cum au MVVS-urile)...Este o flansa care schimba prinderea...de la modul ala cu 2 suruburi laterale (cum e la metanoale)...in prindere cu 2 prezoane frontale...
...Mai trebuie sa modifici filetul bujiei la un strung si sa-l majorezi la M10...M14 cat au bujiile de benzinar...Exista si bujii cu filet M6 (cat au metanoalele) la motorul ala mic NGH-9GT de 9cc, dar sant mai scumpe (50 RON) si nu se prea gasesc...
...Mai trebuie sa-i cumperi un CDI si sa-i fixezi senzorul+magnetul, pe flansa de elice...Avansul se caleaza la 28...30 grd inainte de PMS (punctul mort superior...pistonul sus)
In rest totul e OK...Un astfel de motor este destul de usor...Are exact forma care iti trebuie...urechile de prindere pe batiu...prinderea elicei...totul...Ma gandesc ca un astfel de motor se poate gasi destul de usor la un pret bun (asta in cazul in care nu-l gasesti la un prieten...) la cineva care nu-l mai foloseste...pt. ca e destul de greu de folosit un astfel de motor (necesita un avion mare...si putini sant cei care mai folosesc asa ceva pe metanol...)...Majoritatea zboara cu 7,5...10...15cc :good:
...Cam asta e cu motoarele pe benzina... :pardon:
ai dreptate DANE...am de ales ..daca e plasticul ala de-i zice VISA MASTER CARD incarcat la timp prefer asta...
http://www.mintor.net/
#3249
Postat 11 November 2012 - 08:46 PM
incepatoru, la 11 November 2012 - 08:33 PM, a spus:
engine is hand built and assembled to exact tolerance each and every time. :good:
http://2.bp.blogspot.com/_zuHfr6oRz80/TOvaaBUhTYI/AAAAAAAABEY/e6kL7mozcQY/s320/bla+bla.jpg
Mana de robot chinezesc facut in motherchina si pun sigla Made in Italy. :pardon:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 11 November 2012 - 08:47 PM
#3250
Postat 11 November 2012 - 09:08 PM
Ciprian97, la 11 November 2012 - 08:46 PM, a spus:
Mana de robot chinezesc facut in motherchina si pun sigla Made in Italy. :pardon:
Nu prea, chiar sunt facute in Italia, mai putin aprinderea. Sunt cele mai usoare benzinare la capacitatea lor.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 November 2012 - 09:08 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#3251
Postat 12 November 2012 - 01:11 AM
incepatoru, la 11 November 2012 - 08:33 PM, a spus:
engine is hand built and assembled to exact tolerance each and every time. :good:
................................
1 - @Ciprian97 s-ar putea sa aiba dreptate!...Daca BMW a ajuns sa-si fabrice toata gama de motociclete in China...iti dai seama...
2 - Nu stiu daca merita sa te efortezi asa de tare...pt. ca nu mergi la concurs!!! E adevarat...Motoarele MINTORI sant lucrate ca niste bijuterii...dar nu cred ca merita un pret dublu pt. asta, in conditiile din Romania...Cred ca si un motor TURNIGY (China) va functiona extrem de bine...Nu cred ca e nevoie sa dai 220 Euro in loc de 130 usd pt.asta!!!
3 - Am remarcat ca motoarele lor sant mai usoare....dar oare un avion de 4 m mai simte 300 gr. in minus (900 gr. vs.1200 gr...)?!?...
4 - Tot ce fac italienii, fac de mantuiala...SA TII MINTE ASTA DE LA MINE!!!...Masini...motociclete...motoare...tot! Totul este de mantuiala...sclipicios pe afara si o mare mizerie la interior!!!...Eu unul nu am nici un pic de incredere in ce fac italienii!!!...Unde scrie JAPAN, calitatea e regula!!!
5 - La tot ce inseamna lucruri italiene, dai banii doar pe marca...Cumperi marca, pt. ca lucrul lasa mult de dorit...La tot ce am vazut italian in domeniul moto, apar niste probleme de-ti sta mintea in loc...Fenomene total necunoscute la motoarele japoneze (batai anormale in motoare...scurgeri de ulei...garnituri arse...etc...)...Toate astea la un pret dublu!!!
......................
...Sigur...Gusturile nu se discuta...Daca vrei sa-ti cumperi asa ceva, e placerea ta...Nu vreau sa te dezumflu... :pardon: ...Eu asa gandesc...
...Dar parca pornisem discutia de la motoare de motocoasa... :)
...Mai bine gaseste o motocoasa folosita la cineva, adapteaza motorul si da-i branci in aer (cu bani putini...) !!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3252
Postat 12 November 2012 - 08:47 AM
dupa cum va povestea si cumatru azi 5 km!
tinta este sa plecam de la Vasile si sa ajungem la Martasesti, va salutam si apoi acasa :pardon:
in fine zborul de 5 km si prezentare la sol colaboratorilor
Nu stiu de ce nu pot sa folosesc , 1080p eu l am tras hd apropos de ceva comentarii la ceata (eu nu prea o vad?)
vali@@@@@@@@@@ hai ba frate cind te bagi? ????
#3254
Postat 12 November 2012 - 09:24 AM
[/quote]
Da, este de la viteza marita. Daca era la viteza normala, va apuca plictiseala.
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3255
Postat 12 November 2012 - 09:30 AM
adi elicopter gl a spus:
Bai lasati vrajeala ca il imbogatiti pe lipitorul :good:
dupa cum va povestea si cumatru azi 5 km!
tinta este sa plecam de la Vasile si sa ajungem la Martasesti, va salutam si apoi acasa :pardon:
in fine zborul de 5 km si prezentare la sol colaboratorilor
Nu stiu de ce nu pot sa folosesc , 1080p eu l am tras hd apropos de ceva comentarii la ceata (eu nu prea o vad?)
vali@@@@@@@@@@ hai ba frate cind te bagi? ????
http://www.youtube.c...h?v=MNCkiHk3Pcg
Vali se documenteaza, invata si dupa aia sa vezi. Vine el de la Martacesti la Galati. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3257
Postat 12 November 2012 - 09:03 PM
adi elicopter gl, la 12 November 2012 - 08:47 AM, a spus:
didip, la 12 November 2012 - 09:30 AM, a spus:
Crosetez la sistem acum :db: oricum, sunt pe vine! Pana am totul gata, mai balesc privind la filmarile voastre :cray:
#3258
Postat 12 November 2012 - 10:00 PM
................................
4 - Tot ce fac italienii, fac de mantuiala...SA TII MINTE ASTA DE LA MINE!!!...Masini...motociclete...motoare...tot! Totul este de mantuiala...sclipicios pe afara si o mare mizerie la interior!!!...Eu unul nu am nici un pic de incredere in ce fac italienii!!!...
[/quote
Respect parerile personale ale tuturor insa...nu tot ce fac italienii este de mantuiala.Trebuie sa ai o vasta experienta in acest sens,ca sa poti afirma asa ceva.Personal,dupa 20 de ani traiti in Italia,n-am reusit inca sa-mi dau seama de acest lucru.Fara suparare...
#3259
Postat 12 November 2012 - 10:08 PM