Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3200
Postat 08 November 2012 - 09:19 PM
Daca mergeti la camp in perioada asta, mare atentie ca se face condens abundent pe statii (si nu numai...)...Mare atentie cand ajungeti acasa !!!...Nu lasati statiile inchise in genti/valize...etc...Banuiesc ca nu le prinde bine condensul prin interior...Lasati-le sa se aeriseasca catva timp in casa!!!
...Eu dupa zborul de ieri, cand am ajuns acasa am gasit statia uda de condens, impreuna cu cutia din polistiren...in ruxac...
Daca nu ma uitam la ea, statea mult si bine in umezeala...inchisa in ruxac...Va dati seama...Contacte la mufa acumulatorului oxidate...etc...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3201
Postat 08 November 2012 - 09:23 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3202
Postat 08 November 2012 - 09:28 PM
mergem la Va pt ca stim zona fff bine si avem 5 km linie dreapta
va asteptam!
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 08 November 2012 - 09:32 PM
#3205
Postat 08 November 2012 - 10:35 PM
...Nici eu nu vizez performantza sportiva...E vorba doar de placerea de a pilota RC...Iar flapsurile fac un aeromodel mai complex si il fac sa se apropie si mai mult de zborul real...Aeromodelul in cauza, nu se mai tranteste pe pista (la aterizare...) ca un "gainatz"...venit din cer...Pluteste...vine cu viteza redusa si se aseaza lin pe pista...
...Eu sant la al 3-lea model cu flapsuri si nu as renunta la acest "accesoriu"...Sigur...un aeromodel poate zbura si fara flapsuri fara probleme (in special cele cu aripa parasol...)...dar felul in care zboara cu flapsuri e altceva...
...In schimb, lucrurile se complica la termicele cu sarcina alara mare...Acolo chiar sant o necesitate flapsurile, pt. ca te scapa de aterizari smucite si de angajarile cand din greseala reduci viteza prea mult...
.........................
Mie flapsurile mi-au salvat ME-ul la ultimul zbor...Mi-a intrat ESC-ul in protectie mai devreme decat era normal (Buzzer-ul a inceput sa dea semnale la cateva secunde...)...chiar la intrarea pe un viraj, la 7-8 m de sol...Mi-a redus puterea motorului, avionul s-a angajat pt. ca era in ascensiune, a intrat in picaj...dar am deschis flapsurile pe maxim si am reusit sa-l redresez...pt. ca a recapatat portantza si am incetinit picajul...L-am readus pe linia de zbor si in final l-am aterizat de urgentza ceva mai departe de mine, dar perfect in sigurantza...lin...si pe roti...Exact in pozitia in care e in pozele de mai sus...
Am zis ca nu-i adevarat!!!... :pardon:
........................
Sa nu uit sa-ti spun la momentul respectiv...Atentie!!!
1 - Flapsurile nu se folosesc pe vant puternic
2 - Daca zbori cu flapsuri, nu accelera mai mult de 50%, pt. ca avionul se va ridica puternic de bot si il dai peste cap...
3 - Daca decolezi cu flapsuri, ori decolezi cu acceleratia la 50....60% si il lasi sa se ridice, ori decolezi cu acceleratia 100%, dar inchizi flapsurile cand avionul are tendintza de a ridica botul prea mult...In felul asta se va aseza singur pe panta ascendenta optima...
4 - E indicat ca prima data sa le deschizi cand avionul e sus...la 20...30 m...ca sa poti vedea cum se comporta avionul...si sa ai timp sa-l redresezi in caz de ceva...Dupa aceea faci treceri joase si-l vezi cum se comporta...Dar in orice caz, trebuie sa umbli domol cu acceleratia, cat sant deschise flapsurile...
Firesc! Sant facute pt. zbor cu viteze reduse, nu pt. curse de viteza... :blush:
5 - Va trebui sa le setezi deschiderea, dupa ce faci teste de zbor...in functie de efectul pe care-l au...de cat de eficiente sant...In principiu prima data le poti seta sa se deschida aprox. 30 grd pe prima pozitie si 45 grd pe a doua...Daca e cazul maresti cursa ulterior (daca nu au efect suficient de puternic...)
Obligatoriu trebuie sa se deschida identic (curse identice)...Altfel avionul va avea tendintza sa oscileze stg/dr. sau sa se lase pe o aripa...
Pe frana aerodinamica le poti seta sa se deschida 80 grd. dar trebuie sa ai grija sa mentii avionul pe coborare in permanentza...
...Cam astea sant masurile de sigurantza...Restul ramane sa descoperi tu... B)
...Sigur...Mai ai pana la flapsuri, dar mi-a fost teama sa nu uit sa spun toate astea...
Spor la construit!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3206
Postat 09 November 2012 - 12:16 PM
adi elicopter gl a spus:
ca de obicei 9:30 la victor
m am uita la meto si duminica e ok vint fff slab , simbata 30 km /h cam naspa pt noi
La ora 9, sa prindem ultravioletele. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3209
Postat 09 November 2012 - 07:03 PM
#3212
Postat 10 November 2012 - 01:16 PM
#3217
Postat 10 November 2012 - 07:37 PM
incepatoru, la 10 November 2012 - 06:06 PM, a spus:
..........................
Maine mergeti la zbor la VA?!?...Vad ca nu spune nimeni nimic...
Atentie la ora de intalnire (nu prea devreme...) ca in noaptea asta sant anuntate 3...5 grd la Galati...Banuiesc ca vor fi mai putine si banuiesc ca dimineatza va fi destul de frig...Cred ca un 11 e OK...Maine e anuntzata vreme frumoasa...cu soare...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3218
Postat 10 November 2012 - 07:49 PM
incepatoru, la 10 November 2012 - 06:05 PM, a spus:
.............................
La HK e cel mai ieftin...Spre exemplu o elice APC acolo e 2,4 usd (2 buc...cred)= 9 RON...In tara nu gasesti APC fara 20 RON...Un servo-carbon de 9 gr. acolo e 1,95 usd...In tara costa 22...24 RON unul ArtTech cu angrenaje din plastic...
Un motor BL 3536...3542...acolo costa 16 usd...In tara ultima mizerie de motor costa 120 RON...
...Si lista poate continua la nesfarsit...
...Un set de opritori de roata la HK e 0,65 usd-10 buc...In tara dai 6 RON (parca) pe doar 4 buc...
...De acolo le iei cel putin jumatate de pret...Singura mare problema e faptul ca astepti 3 sapt....Uiti ce-ai comandat pana soseste comanda...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3219
Postat 10 November 2012 - 07:54 PM
dan1972, la 10 November 2012 - 07:49 PM, a spus:
:angry2: :drinks:
Asa-i,mai ca iti vine sa crezi c-au pus chinezii de la ei. :)Imi trebuie acuma 2 servo pe directie si profundor(lasat hoveru` prea jos,indoit axul potentiometrului pe servo directie iar cel de pe profundor ramane blocat aleatoriu... :angry: )
Ceva sugestii?Trebuie ceva metalic si cu minim 2,5 kg cuplu la 6 v.
#3220
Postat 10 November 2012 - 08:00 PM
dan1972, la 10 November 2012 - 07:37 PM, a spus:
Maine mergeti la zbor la VA?!?...Vad ca nu spune nimeni nimic...
Atentie la ora de intalnire (nu prea devreme...) ca in noaptea asta sant anuntate 3...5 grd la Galati...Banuiesc ca vor fi mai putine si banuiesc ca dimineatza va fi destul de frig...Cred ca un 11 e OK...Maine e anuntzata vreme frumoasa...cu soare...
....tu fii pregatit ..si la nani devreme BATMANULE..ca te contactam daca .se iese..in principiu DA (si daca ne gasim ia ada bree benzinaru"al"(motoru) sa vaza si ochiu mieu ca poate ..poate.. :angry2:
#3221
Postat 10 November 2012 - 08:09 PM
Ciprian97, la 10 November 2012 - 07:54 PM, a spus:
Asa-i,mai ca iti vine sa crezi c-au pus chinezii de la ei. :)Imi trebuie acuma 2 servo pe directie si profundor(lasat hoveru` prea jos,indoit axul potentiometrului pe servo directie iar cel de pe profundor ramane blocat aleatoriu... :hi: )
Ceva sugestii?Trebuie ceva metalic si cu minim 2,5 kg cuplu la 6 v.
.............................
Pe directie din principiu se pune un servo mai mare decat celelalte...Dar poti sa pui mama servoului...Daca nu esti atent esti grabit...sau te hazardezi sa faci manevre pe care nu le stapanesti suficient de bine...sau nepotrivite, intr-un moment nepotrivit...sau doar pt. a impresiona asistentza...poti sa pui orice servo...Daca nu se mai rupe servoul, se rupe altceva de pe avion...
...E mult mai important sa inveti intai sa zbori "safe"...sa-ti exersezi finetzea mainilor pe manse...decat sa te hazardezi sa faci acrobatie...inconstient...doar de dragul de a face acrobatie!!!
Daca iti doresti sa rupi avioane, e cu totul altceva...
...Si eu daca m-as apuca sa fac acum acrobatie, as rupe avionul in cauza, dupa cateva manevre...Dar nu incerc asta, pt. ca n-am ajuns acolo si nici nu-mi doresc acrobatie...pt. ca nu-mi place...
Nu-ti fac eu morala, pt. ca nici eu nu sant vreun pilot experimentat...Incercam doar sa-ti dau un sfat...zic eu bun... :angry2:
Sper sa intelegi exact ce am vrut sa spun cu treaba asta...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3223
Postat 10 November 2012 - 08:11 PM
Am redus prea mult motorul si am atins destul de urat solul si pa-pa servo de 100 de lei pe directie... :angry2: Asta e,o sa iau altul.
@incepatoru` da un link la ce vrei ca nu am gasit..
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 November 2012 - 08:12 PM
#3224
Postat 10 November 2012 - 08:17 PM
incepatoru, la 10 November 2012 - 08:00 PM, a spus:
.............................
Merci nenea! O sa-l sun pe Vali acum, dar daca voi nu va mobilizati, nici el nu va merge...
...Cat priveste "pregateala"...vroiam si eu sa stiu ce si cum...pt. ca daca "dau la rame"...trag la galera...etc... pana la 5 dimineatza, clar nu ma mai trezesc la 9... :angry2:
............................
Motorul de motocositoare...pot sa-l aduc daca venim maine...E asamblat, in stare de functionare (fara coada de cositoare...doar motorul cu carcase si rezervor...)...mai am un pic de benzina in el...Il putem porni...sa-l auzi cum tureaza...Nu-i mare lucru sa-l iau si pe ala in masina...Totul e sa ne adunam la zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3225
Postat 10 November 2012 - 08:19 PM
incepatoru, la 10 November 2012 - 08:11 PM, a spus:
.....................
:drinks: :angry2: ...E de belea poza!!!...O sa-l sun acum...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3226
Postat 10 November 2012 - 08:24 PM
Ciprian97, la 10 November 2012 - 08:11 PM, a spus:
Am redus prea mult motorul si am atins destul de urat solul si pa-pa servo de 100 de lei pe directie... :angry2: Asta e,o sa iau altul.
.............................
Pai pana cand nu esti sigur 100%, nu incerca manevre "acro" prea aproape de pamant...Fa-le mai sus...I-ati spatiu de sigurantza...La zbor nu exista decat 100%!!!
...Asa este! Toti gresim...dar incearca sa limitezi riscurile...pt. ca dupa cum vezi, toate sant scumpe! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3227
Postat 10 November 2012 - 08:37 PM
incepatoru, la 10 November 2012 - 08:11 PM, a spus:
...........................
Am vorbit cu Vali...E plecat din localitate...Ramane sa incerc sa vorbesc si cu Aries...sa vad daca are chef de iesit la zbor...Deocamdata nu raspunde...
Altfel e mai greu... :)...Doar daca vine dl. profesor si are loc si pt. mine...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3228
Postat 10 November 2012 - 08:57 PM
Ciprian97, la 10 November 2012 - 08:11 PM, a spus:
Am redus prea mult motorul si am atins destul de urat solul si pa-pa servo de 100 de lei pe directie... :) Asta e,o sa iau altul.
@incepatoru` da un link la ce vrei ca nu am gasit..
ASTA ......
#3229
Postat 10 November 2012 - 09:08 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627