Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2305
Postat 09 September 2012 - 08:58 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2307
Postat 09 September 2012 - 11:48 PM
incepatoru, la 09 September 2012 - 07:44 PM, a spus:
............................
Imi misc curu'...Nu-i problema!!! :drinks: ...Dar nu am stiut ca merg Aries si Vali la VA...Daca stiam de seara nu ma mai lungeam la gratare si suete la prieteni, pana la 5 dimineatza si am ajuns in pat la 6:30...Stiind ca nu am nimic in program azi dimineatza, am stat pana tarziu la barfe cu prietenii...Mi-era imposibil sa mai percutez la 9...10 dimineatza...Am gasit apelurile pe telefon la pranz...Era mult prea tarziu...
Cu Martacestiul...va asteptam!!! Acuma n-oi avea eu posibilitati sa hranesc toata gashca, dar punem mana de la mana si ne organizam ca sa iasa OK treaba... :p
...........................
Pinkper-ul zboara intr-un mare fel !!! E sarbatoare cand vezi avionul ala in aer...cum zboara...
@Lipitorul - Nenea!!! Nenea!!! Pinkper-ul nu e acrobat !!! Ce Dumnezeu ?!? :rofl: :drinks:
...........................
Am vazut in seara asta si Pitt's-ul... B) ...si printre altele m-am capatat cu un Magister - Multiplex si...un Piper de 2300...benzinar...de la nenea @Lipitorul...Salutare nenea!!!...Saru'mana lu' matale!!! Sa-ti dea Domnu' sanatate!!! :drinks:
...Asa ca acum am serios de treaba...Primul va fi Magister-ul si apoi Piper-ul mare...
...La Piper mai e de treaba...Acum trebuie sa-mi caut un benzinar de 26...34cc de motocositoare...Am scapat de stressul cu metanolul!!! :rofl: Nu iese la zbor pana nu va arata ca la carte, cu toate detaliile "scale"!
...Magister-ul este un soi de Mentor...de 1630 mm anvergura, dar cu roata in bot...A fost transformat pt. termic-metanol, dar cred ca il voi trece pe electric...Abia astept sa-l vad zburand!!! :yahoo: :yahoo:
...Gata!!! Mi-am blocat casa!!!...Sant numai avioane peste tot...La noapte cred ca dorm pe jos... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2308
Postat 09 September 2012 - 11:55 PM
GigiGL, la 09 September 2012 - 09:20 PM, a spus:
@ GigiGL - Saru'mana nenea!!! Acum vede si ochiu' nostru cate ceva de la zborul de azi!
A iesit super filmul, la fel ca si intrunirea !!! Vad ca s-a zburat in draci...Si la final, zborul Pinkper-ului!!! :p
:drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2310
Postat 10 September 2012 - 07:29 AM
incepatoru, la 09 September 2012 - 08:04 PM, a spus:
Supradimensionare fratioare.Cand vad ce nebunie a fost pe camp,ma apuca un dor nebun sa rediscut termenii programului de munca,sa elimin obligatia de a-mi tine lestul pe scaun Sambata si Duminica.Deja a inceput sa-mi fie lehamite sa zbor singur,pe unde apuc,fara compania cunoscatorilor :p
#2313
Postat 10 September 2012 - 01:04 PM
dan1972, la 09 September 2012 - 07:25 PM, a spus:
In filmarile de la sol... se pierde adrenalina
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2314
Postat 10 September 2012 - 05:13 PM
tantar, la 10 September 2012 - 01:04 PM, a spus:
Adrenalina,zic eu,ramane aceeasi,cu,sau fara camera pe model.Ideea, e sa vada toata lumea evolutia modelului,abilitatile pilotului,etc.Pana la urma urmei,ramane posteritatii o dovada,ai cu ce te desculpa in fata nepotilor. :drinks:
PS.Observi ca ma antrenez cu ventilatorul prin magazin,bucura-te,poate ma corupi afurisitule. :drinks:In constructie am o extra 300 leki,vreau sa-i fac fuselajul din scart sau extrudat,ranforsat cu carbon,totul placat cu balsa.Motorizare termica, tiger de 13,5 cmc.Aripile sunt deja facute, de Viorel.La tranta,nici macar nu s-au zgaraiat.Dupa aia voi incerca un tantarel mcpx,poate iese ceva!! :good:
#2317
Postat 10 September 2012 - 08:02 PM
Ciprian97, la 10 September 2012 - 07:55 PM, a spus:
CIPRIANE cu mare placere iti face tata dar ..asculta pe mine..pacat de motorasul ala ,ca la cat de turbaciune este.no ti mai mult de 20sec in aer..(cand o sa gasim EPP sa dam de zid cu ele atunci merita..)..
#2318
Postat 10 September 2012 - 08:22 PM
#2320
Postat 10 September 2012 - 08:31 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 September 2012 - 08:32 PM
#2321
Postat 10 September 2012 - 08:50 PM
dar sa speram ca vor mai fi ocazii.
#2323
Postat 11 September 2012 - 12:56 PM
Zen, la 11 September 2012 - 09:40 AM, a spus:
In nici un caz ,,, te feream .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2326
Postat 12 September 2012 - 08:17 AM
Zen, la 11 September 2012 - 09:40 AM, a spus:
Numai Victor stie cum se aranjeaza freza cu elicea.Norocul meu ca am fost bun in armata la facut culcat.Chiar si asa,am dat cu mana pe chelie sa-mi asez ciuful :rofl: Dupa aia mi-a dat bossanova la pretul care acoperea doar colacul si lumanarea, ( :blush: si multumesc profesore)sa invat singur.
#2327
Postat 12 September 2012 - 01:37 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2329
Postat 12 September 2012 - 02:02 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2