Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2361
Postat 14 September 2012 - 06:12 PM
...Doar ca iar am avut emotii...Din cauza curentilor din aer, RYAN-ul a avut momente cand nu a vrut sa vireze doar cu eleroanele si am tras de deriva...Combinatia mortala...ideala pt. intrarea in vrie... :drinks: :drinks: ...Instant a ajuns cu botul in jos, a efectuat si 2 spire din vrie, dar am reusit sa-l redresez...Are suprafatza portanta uriasa si sarcina mica...Nu vine ca bolovanul la pamant...
...Dupa aceea au inceput sa-mi batzaie mainile, de nu mai puteam manevra mansele normal...Trageam in toate partile, fara sa-mi pot controla degetele... :pardon:
....Una peste alta a fost un zbor fain...Am zburat efectiv cam 30 min (2 LiPo-2200 mAh)...Toate aterizarile au fost extrem de line...Una din ele chiar a fos super-scale...Avionul a tangentat solul lin (am accelerat putin inainte de a atinge pamantul...)...a ramas doar pe rotile din fatza si a continuat sa ruleze...s-a mai desprins cativa cm de pamant, apoi s-a linistit treptat si a lasat coada...A fost superba...
...Am constatat ca ies mult mai lin aterizarile cu un pic de motor chiar inainte de a atinge pamantul, decat cele cu motorul oprit...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2362
Postat 14 September 2012 - 06:15 PM
...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2363
Postat 14 September 2012 - 06:23 PM
...................
Zilele astea am mai mesterit cate ceva...Am reparat un acrobat termic (scandura) si m-am apucat sa repar IAR-ul YR-MCE...
Mai am un pic de lucrat la el si iese la zbor... :drinks: ...Abia astept sa-l vad cum se comporta...Este primul avion construit de mine...dar care nu a zburat mai mult de 5 sec. ... :pardon: ...Este a 3-a oara cand ii fac RK...Sper ca acum sa zboare...Pana acum nu m-am priceput sa-i fac unghiurile de incidentza...echilibrarea...etc...Acum m-am mai desteptat... :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2365
Postat 14 September 2012 - 06:28 PM
O sa vad ce iese...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2366
Postat 14 September 2012 - 07:07 PM

Este Magister-ul Multiplex...cred ca il cunoasteti de la zborurile de acum cativa ani de la Martacesti sau VA...Este cel albastru cu aripi verzi cu termic montat pe el...
...Avionul asta are cateva chestii interesante...:
1 - Batiul motorului a fost gandit si pt. motorizare electrica (3554-1000kv - 450w) si pt. metanol (4,5...7,5 cc)
2 - Trenul de aterizare are o solutie f. inspirata...Intre rotile din spate are o sarma suplimentara in V, sustinuta de un arc care se prinde de fuselaj (ceva in stil Piper, dar cu un singur arc...0...Asta il face foarte elastic si rezistent la crash...
3 - Din cate am vazut eu, are o aerodinamica de invidiat...demna de Multiplex...
......Abia astept sa-l vad zburand!!!....Am cam tot ce-mi trebuie pt. el (mai putin o teava de carbon de 10 mm pt. aripi...)
dar va fi destul de munca la el:
- Botul decupat pt. termic...Trebuie reintregit pt. ca vreau sa-l fac electric...
- Batiul motorului spart...Trebuie reconstruit...
- Aripile si fuselajul trebuie curatarte de vopsea...deja am curatat aripile...Cred ca il voi infolia in alb/rosu...
- Montat electronica
Date Tehnice:
-Anvergura - 1630 mm
-Lungime - 1170 mm
-S.portanta - 45 dmp
-Sarc.Alara - 44,7 gr/dmp
-Greutate - aprox. 2200 gr.
...Vreau sa-l fac sa arate ca asa;

Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2369
Postat 14 September 2012 - 08:26 PM
tantar, la 14 September 2012 - 04:11 PM, a spus:
Mare parte din zbor a fost cu motorul la 40 %
http://youtu.be/90zilApfSAU
de ce ai oprit camera lasane sa vedem si noi imagini de la locul accidentului
#2370
Postat 14 September 2012 - 08:35 PM
max500, la 14 September 2012 - 08:26 PM, a spus:
Sunt secrete pana la terminarea anchetei
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2371
Postat 14 September 2012 - 09:24 PM


...Este cel care facea tumbe la VA... :rofl:
...Este o dihanie!!!...Abia incape intr-o camera de 23 mp... :)
Date tehnice:
- Anvergura 2310 mm
- Lungime - 1500 mm
- Greutate - 5500 gr.
- S.Portanta - aprox.76 dmp
- Sarc.Alara - aprox.70 gr/dmp
...Este ori cel de Jamara, ori CMPR...cel la care se deschid usile cabinei...Nu stiu dar nu are importantza...
Cred ca nu voi reusi sa-l scot la zbor toamna asta...pt. ca e mai mult de munca la el (are cateva elemente fracturate...) si trebuie sa fac rost de motor...Un benzinar de 20...30 cc...
Cred ca la iarna o sa ma ocup de el. Momentan vreau sa vad zburand Magister-ul... :huh:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2372
Postat 14 September 2012 - 09:35 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2377
Postat 15 September 2012 - 08:19 AM
victorio, la 15 September 2012 - 07:34 AM, a spus:
As veni ,dar facem utimele pregatiri penru inceperea scolii .
Maine ma bag
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2387
Postat 16 September 2012 - 07:23 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2388
Postat 16 September 2012 - 08:08 AM
GigiGL, la 16 September 2012 - 07:23 AM, a spus:
Nu mai asteptati invitatii. Bagajele si 'pe cai'!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS