engine safe stop home made.....
Postat 26 November 2008 - 01:51 AM
prisi, la Nov 26 2008, 01:11 AM, a spus:
...
...
actionand astfel, nu se tocesc dintii volantei? (intreb... nu's priceput. sunt incepator... <<cred ca ar trebui sa scriu asta la semnatura>>)

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
Postat 26 November 2008 - 02:11 AM
probabil ca in timp se vor roade....dar in timp indelungat patina de polimer contra volanta de allu=> schimbarea patinei dupa un anumit nr de opriri
nu cred ce tine motorul pana acolo cand se vor roade dintii de allu ai volantei :)
Postat 26 November 2008 - 02:55 AM
prisi, la Nov 26 2008, 02:11 AM, a spus:
probabil ca in timp se vor roade....dar in timp indelungat patina de polimer contra volanta de allu=> schimbarea patinei dupa un anumit nr de opriri
nu cred ce tine motorul pana acolo cand se vor roade dintii de allu ai volantei :D
multam pentru lamurire :)
faci lucruri foarte ok. te felicit.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
Postat 26 November 2008 - 09:42 AM
Singurul dezavantaj il vad eu daca se rastoarna masina pe o parte sa nu se actioneze mecanismul si sa se opreasca astfel motorul.
In fine, posibilitatea cred ca e destul de mica...
BTW. Am si eu acest engine stop, cel de la HPI si functioneaza f bine.
Postat 26 November 2008 - 10:05 AM
Postat 26 November 2008 - 11:26 AM
iar cat despre fortele care apar la oprirea motorului prin blocarea volantei iti spun sigur ca nu sunt nici a 1000 parte din fortele care apar in timpul functionarii
este si un filmulet pe youtube cu cel mai eficient mod si sigur de a opri un motor termic iar pe primul loc este blocarea volantei
Postat 26 November 2008 - 11:36 AM
bogdan luben, la Nov 26 2008, 10:05 AM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=oKLJvIa3b1s
asculta ce zice la astupatul tobei de esapament...
zice ca nu este recomandat sa faci asta decat daca este chiar nevoie. ;)