pentru profesionisti cu termice
#1
Postat 27 December 2008 - 10:37 PM
daca se poate sa ma ajutati cu pareri linkuri ceva mag de profil pt coca, mot, etc sfaturi, astept cu nerabdare ;)
#2
Postat 27 December 2008 - 11:06 PM
Ia baga ceva planuri, info
Eu am un motor de 10cc os max de aero, dar vad eu cum il racesc!!!!!!!
hai sa ne bagam la o treaba de iarna
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#4
Postat 28 December 2008 - 11:19 AM
#5
Postat 28 December 2008 - 11:52 AM
#6
Postat 28 December 2008 - 06:49 PM
Nu ai ceva mai detaliat cu scorpio???
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#7
Postat 28 December 2008 - 07:09 PM
Malibu Fish, la Dec 28 2008, 06:49 PM, a spus:
Nu ai ceva mai detaliat cu scorpio???
daca te-ai uitat pe ele, probabil ca stii ca din 'laier" in AUtocad poti elimina ce datalii nu ai nevoie. Listezi pe bucati si....la treaba.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 28 December 2008 - 07:21 PM
#8
Postat 28 December 2008 - 07:55 PM
P.S. Se poate construi din balsa?
Aceasta postare a fost editata de p_cipri: 28 December 2008 - 07:56 PM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#9
Postat 28 December 2008 - 08:16 PM
aici este vb de termic
:rolleyes:
#11
Postat 28 December 2008 - 08:29 PM
#13
Postat 28 December 2008 - 09:28 PM
Ce bine i-ar sta pe ior
Aceasta postare a fost editata de Malibu Fish: 28 December 2008 - 09:32 PM
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#14
Postat 28 December 2008 - 09:32 PM
iony, la Dec 28 2008, 08:27 PM, a spus:
Nu arata de loc rau! :angry2:
tel.0724686263
#16
Postat 29 December 2008 - 12:33 PM
Malibu Fish, la Dec 28 2008, 09:28 PM, a spus:
Ce bine i-ar sta pe ior
pai la ala negru, v-am dat planurile mai sus.
Unde erau profesionistii? :)
#18
Postat 29 December 2008 - 10:32 PM
iony, la Dec 29 2008, 10:04 PM, a spus:
in cel mai rau caz cred ca ar fi bun si unul de aero si faci racire :)
si alin in hydroul lui negru are un motor de aero cu racire,ai vazut si tu iony :)
astai parerea mea,dar desigur ar fi bun unul dotat cu racire :)
bafta ii un plan bun :)
is curios ce va iesi
Stima
Ice.
#19
Postat 30 December 2008 - 11:52 AM
#20
Postat 30 December 2008 - 11:55 AM
#21
Postat 02 January 2009 - 07:18 PM
iony, la Dec 29 2008, 10:04 PM, a spus:
De ce neaparat de navo? SH-28 Truggster SZ 4.57 cc cum ti s-ar parea?
Capacitate: 4.57 cc
Turatie: 34000 rpm
Putere: 3.9 CP
Masa: 400 g
Are mega putere, turatie mare si nici racire nu ti-ar fi greu sa-i montezi. Mai trebuie un volant cu un adaptor pt racord la flexibil, care ti l-ar face un strungar cu 50lei maxim... (deasemenea te scapa si de problema pornirii).
De aero nu e o solutie....
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 07:19 PM
#22
Postat 02 January 2009 - 08:27 PM
eu ma gandeam la asta
http://%^&*&$#%^&/O-S--MA...cc)-p2751p.html
Aceasta postare a fost editata de iony: 02 January 2009 - 08:28 PM
#24
Postat 02 January 2009 - 08:46 PM
O.S. MAX 120AX (19.96 cc) (AERO)
Capacitate: 20 cc cu piston cu segment
Turatie: 1800 - 9500 rpm
Toba inclusa in kit
Putere: 3.95 CP=cat cel de 4cc de auto
Masa: 647 grame
sau tot de 4cc:
Magnum XL-25A ABC (4.06 cc) (AERO)
Capacitate: 4 cc
Turatie: 2.200 - 18.500 rpm
Toba inclusa in kit
Putere: 1.1 CP=cam naspa, nu?
Masa: 296 grame
Ca sa nu mai vorbim de turatie....
Daca te uiti, motoarele de navo sunt mult mai ``aproape de cele auto``, doar doua diferente: iesire ax si chiulasa. Eu zic ca decat sa pui unul de 15cc de aero, mai bine pui de 3.5 navo sau auto.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 08:47 PM
#25
Postat 02 January 2009 - 08:46 PM
iony, la Jan 2 2009, 08:27 PM, a spus:
De ce neaparat de 7 cc? Ala de 4 cc auto e mai puternic decat multe aero de 10cc, plus duce turatia la un nivel foarte bun pentru ce se cere la barcute.
Cu respect,
Catalin C.
LE: Hess e mult mai rapid la scris decat mine
Aceasta postare a fost editata de protheus: 02 January 2009 - 08:48 PM
#28
Postat 02 January 2009 - 09:06 PM
iony, la Jan 2 2009, 08:56 PM, a spus:
???
De aero ``traiesc`` mai mult in comparatie cu cele de auto/navo( comparatie valabila in caz ca folosesti sau nu nitro si la unele si la celalalte). Regimul....bata-l vina, adica turatia, deci aia care-ti trebuie tie.... :D
Fa tu barca, pune de auto nou, rodat frumos, si o sa te dai pana te plictisesti. bani de zeama sa ai. :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 09:08 PM
#29
Postat 02 January 2009 - 09:08 PM
AG-74-HESS, la Jan 2 2009, 09:06 PM, a spus:
Fa tu barca, pune de auto nou, rodat frumos, si o sa te dai pana te plictisesti. bani de zeama sa ai. :D
oki deci de auto sa ramana :D
#30
Postat 02 January 2009 - 09:21 PM
iony, la Jan 2 2009, 09:08 PM, a spus:
Daca iei de auto, vorbeste cu OldMan sa te ajute si sa-ti faca volantul cu adaptor pt cuplare la flexibil. Am vazut ca el mai mestereste piese.....
Evacuarea o are in spate (opusa axului), dar exista coturi si mii de posibilitati sa scoti evacuarea pe unde vrei.
Bine, exista motoare mai bune, dar depinde de banii disponibili...Cauti tu...