DECATHLON RTF DECATHLON RTF SAU CESSNA 182 RTF
Postat 24 July 2008 - 02:32 PM
stiu, multi.......ca bani, dar o sa zbori fara probleme si chiar la un unghi de 60 grade in full.
oricare membru care a pilotat cel putin 2 modele o sa iti spuna sa iti iei din prima o telecomanda de cel putin 4-500 ron eu pana sa imi iau acea telecomanda in 2,4 Ghz am avut 2 telecomenzi Sh si am regretat ca nu mi-am luat din prima una capabila! sper ca ai inteles ceva........NU TE GRABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!
bafta
0721.798.720
Postat 24 July 2008 - 04:19 PM
Desi sunt un incepator, din putina mea experienta de zbor dar luand in considerare discutiile si sfaturile primite de la cei cu mult mai multa experienta as zice mai bine sa iei o radiocomanda cat mai buna, cat despre model as zice ca un Piper J3 (am si unul din asta) ar fi poate ceva mai indicat datorita vitezei mult mai mici de evolutie si a profilului aerodinamic care permite pe vreme buna evolutii f bune (nu si pe vant, cel putin la modelul meu).
Postat 24 July 2008 - 07:50 PM
Eu am vazut cu ochisorii mei cum zboara Decathlonul in varianta originala RTF dar fara radiocomanda shi receptor (modelul a fost primit de Emilare drept premiu la Deproniada), deci fara nicio modificare . Pot spune ca este foarte stabil shi cuminte. Chiar shi copilul lui Emil il zboara super....
Oricum Cessna este mai frumos, dar mult mai rapid...
Toate cele bune
Postat 25 July 2008 - 12:28 AM
Daca e vb de rezistenta, amandoua modelele produse de Art-Tech sunt suficient de rezistente la accidente medii dar au tendinta de dezintegrare la un impact mai puternic. Oricum sunt polistiren si se lipesc la loc dar nu e deloc placut.
Indiferent de model recomand ransforsarea de la inceput a aripii si chiar a botului cu tija de carbon si inca o data recomand sa iti iei din prima o radiocomanda buna (mai ales pt cessna).
Postat 25 July 2008 - 12:36 PM
Postat 26 July 2008 - 10:01 AM