Diferenta intre modele ! Care ar fi acestea ?
#1
Postat 13 July 2008 - 10:37 PM
1) E-MAXX - TRAXXAS
2) E-SAVAGE - HPI
3) E-REVO - TRAXXAS
Astept raspunsuri si chiar unele explicatii !!!
Multumesc!
#6
Postat 14 July 2008 - 11:25 PM
brutusanf, la 14 Jul 2008, 17:37, a spus:
Pai vezi cu cat il gasesti pe Towerhobbies, Amainhobbies, RC Planet, etc.; mai aduga vreo 80$ transportul si inca vreo 150RON taxele .... si asta e.
#8
Postat 15 July 2008 - 08:38 AM
Alegerea pur si simplu in functie de buzunar.
Fiecare are plusuri si minusuri.
In ordine crescatoare de pret :
E-savage
Defecte :
Motoarele trebuie tot timpul curatate si unse bucsele si se ard cam repede.
Arcurile sunt mult prea moi si amortizoarele cam curg dupa o perioada de timp dar se rezolva problema cu garnituri de silicon ieftine.
Cam problemele astea le am eu.
Diferentialele pusca .... daca pui brushless si ai dejtu greu.
In rest e fun fun fun.
E-maxx
Iti zice IronM ce-i bun si ce nu-i bun ca el are.
E-revo
Singura problema de care am citit pe forumuri este la schimbatul de motoare.
Trebe un Titan 550 si un Titan 550R ( reverse )
Unii se mai plang ca ar fi sasiul din plastic si ca nu ar tine la tavaleala ... dar dupa ce am vazut ceva filmulete mi-am schimbat parerea
In rest numa laude am vazut ...
Sincer eu as merge pe o conversie la electric de la un Revo 3.3 ; e mult mai robust construit.
Bafta la alegere.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#9
Postat 15 July 2008 - 04:10 PM
Buzunarul ce sa zic vreau ceva bun deci este si scump , cam intre 1500-2000 ron , ce zici iau ceva foarte bun ?
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 15 July 2008 - 04:17 PM
#10
Postat 15 July 2008 - 04:23 PM
Ceva de genu : http://www.youtube.c...h?v=HNjd27d4aLE
Jucaria din film are ESC+Motor = 500 USD. Sa nu mai vorbim de bateriile Lipo care au scoruri respectabile.
la 20 Mil iti iei un E-Revo si LiPO - eventual un upgrade la motoare 700-755 sau un brushless mediocru ....
Iti poti upgrada si WK-ul la o masinarie rea de offroad.
Cauta Wheelie King extension kit pe google. O poti face sa semene cu un Kyosho Twin Force.
Bafta mare.
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 15 July 2008 - 04:29 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#11
Postat 15 July 2008 - 05:29 PM
El cand il cumpar vine cu acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .
#12
Postat 16 July 2008 - 08:26 AM
elbutchos, la 15 Jul 2008, 08:38, a spus:
Alegerea pur si simplu in functie de buzunar.
Fiecare are plusuri si minusuri.
In ordine crescatoare de pret :
E-maxx
Iti zice IronM ce-i bun si ce nu-i bun ca el are.
Bafta la alegere.
Salut...
...nu stiu cat de obiectiv pot fi, avand in vedere ca n-am vazut/testat decat E-Maxx ul din cele 3, in schimb am sa iti zic parerea mea despre maxxul MEU.
MINUSURI:
- neaparat baterii cu 7 celule daca vrei sa-ti arate ce poate!
- cu bat de 7 celule, se incing destul de repede si motoarele si esc-ul...ceea ce pe mine ma cam sperie (atunci cand nu uit sa verific ;) )
- daca te dai grav cu ea (eu n-o menajez deloc...am luat-o de tavaleala si n-am de gand sa merg la expozitie cu ea!!) o sa-ti cada o groaza de piese (asta daca nu esti shumacher al rc-urilor), piese nu scumpe, dar dupa care vei astepta 2-3sapt sa-ti vina. Asta mi se pare cel mai mare minus, dar se aplica tuturor modelelor.
- mie pana acu mi s-au intamplat urmatoarele:
ambele servouri bulite (s-au dus 2 rotite din setul de roti dintate din interior) probabil de la asfalt si miscari bruste pe el(cerculete!!)...de atunci merg mai cu grija pana schimb tot servoul.
toe-urile/turnbuckle-urile si rod-urile se duc usor (daca ai ocazia si banii disponibili, ia-ti de la inceput un set de rezerva pt toate rotile) din cauza ca masina este grea iar ele fragile, si la prima bordura/obstacol de cam duc...
ultima reusita a fost sa rup surubul cel mai lung din masina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif care tine bratul inferior fatza de bulkhead...inca astept comanda :(
skid plate spate. Recomand, inainte sa se rupa, sa cumperi un set skid wear RPM! Atentie, skidul central nu se potriveste pe E-Maxx 3095. Ori il adaptezi ori iei separat fata/spate. Recomand a doua varianta, pt ca central mi se pare destul de bine protejat asa cum e stock.
presupun ca lista nu o sa se opreasca aici, dar nici nu ma asteptam sa tina 4 ever. Asta este...cumparam si inlocuim. Foarte scump, dar fun!!! Merita zic eu, si cu putina atentie se pot minimaliza costurile. La inceput e mai greu...
PLUSURI:
Aici e mai usor...sau nu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif depinde ce vrei de la o masina. Eu am vrut sa fie cat mai mare!!! Si este! Viteza prinde (cu set acu Venom 5000mAh 8,4V), face wheelie , stie bashing, stie onroad racing (cu ceva modificari: gume, amortizoare...) Ce sa-ti mai zic....e super fun. Dar iti trebuiesc multe baterii ca sa tina fun-ul cat mai mult!!
Sper sa-ti fi facut o parere...
Uite-mi si maxxul in actiune:
http://www.youtube.com/user/ironm19
Bafta
Aceasta postare a fost editata de IronM: 16 July 2008 - 08:27 AM
#13
Postat 16 July 2008 - 09:08 AM
brutusanf, la 15 Jul 2008, 17:29, a spus:
El cand il cumpar vine cu acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .
brutusanf, la 15 Jul 2008, 17:29, a spus:
El cand il cumpar vine cu acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .
Imi cer scuze ... am crezut ca ai ceva cunostinte despre ele.
Upgrade inseamna sa inlocuiesti piese rupte cu unele mai robuste.
Modelismul nu e numai fun fun fun .... mai trebuie sa bagi mana si in vaselina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si trebuie sa fii dibaci cu surubelnita http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
E-maxx si E-revo nu vin cu acumulatori sau incarcator. Trebuie sa iti cumperi separat si acumulatori si incarcator
E-savage vine cu toate dotarile .... dar sunt slabuti acumulatorii ; incarcatorul e OK. Trebuie sa-ti mai iei oricum extra acumulatori.
In functie de ce alegi iti vom spune ce tip de acumulatori si incarcator se potrivesc cel mai bine.
Li-po sunt niste acumulatori mult mai performanti decat cei clasici ( NiMH ) dar trebuie incarcator special si grija mare la incarcare.
Sa nu vorbim de preturi. ;)
In materie de preturi spune-ne la ce te hotarasti ca sa-ti zicem ce piese extra mai trebuie sa-ti iei.
Bafta la alegere. Mie mi-a luat 2 luni pana m-am hotarat ....... si pe atunci nu era E-Revo inca aparut. :(
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#14
Postat 16 July 2008 - 04:34 PM
In concluzie stiu sigur ca este un adevarat fun de asta si vreau sa continui in bagat bani in ceva bun .
Eu mai mult vreau sa o folosesc la curse off-road asa cum a fost si weely king-ul care a si castigat la o intrecere cu un e-maxx , poate nu va vine sa credeti dar intr-adevar am concurat cu o fata , masina avea dubla putere fata de al meu dar experimentarea si dorinta de a conduce s-a vazut la mine , asa am castigat .
Poate de aceea vazand ce face masinuta fetei m-a facut sa o schimb pe asta dar cred ca pana la urma o tin si o transform in crawler ca imi place foarte mult sa ma dau si pe teren foarte accidentat .
Va multumesc inca o data si daca o sa am ocazia am sa stai de vb cu voi fata in fata , am fost si duminica trecuta dar la rondul mare unde era ciment, nu stiu unde este terenul acela unde voi va distrati .
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 16 July 2008 - 04:38 PM