Modelism - RHC Forum: Diferenta intre modele ! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Diferenta intre modele ! Care ar fi acestea ?

#1 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 13 July 2008 - 10:37 PM

Am o rugaminte pentru posesorii urmatoarelor automodele ELECTRICE sa-mi spuna care este cea mai tare dintre ele : fiabilitate , viteza maxima etc...

1) E-MAXX - TRAXXAS
2) E-SAVAGE - HPI
3) E-REVO - TRAXXAS

Astept raspunsuri si chiar unele explicatii !!!

Multumesc!
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#2 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 13 July 2008 - 10:46 PM

e-revo fara explicati B)
0

#3 Useril este offline   Toys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 06-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 13 July 2008 - 11:18 PM

Citeste cate ceva pe forumurile de afara... si o sa tragi singur o concluzie.
Pe locul I E-Revo.
0

#4 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 14 July 2008 - 07:58 AM

Eu unul tot E-Revo as alege, dar mai depinde si ce buget ai...

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#5 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 14 July 2008 - 04:37 PM

Pai la cat ajunge un revo adus la noi in tara cu tot cu taxe , stiti cumva?
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#6 Useril este offline   P407 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 16-March 08

Postat 14 July 2008 - 11:25 PM

brutusanf, la 14 Jul 2008, 17:37, a spus:

Pai la cat ajunge un revo adus la noi in tara cu tot cu taxe , stiti cumva?

Pai vezi cu cat il gasesti pe Towerhobbies, Amainhobbies, RC Planet, etc.; mai aduga vreo 80$ transportul si inca vreo 150RON taxele .... si asta e.
Cessna 182 BL Frecv. 35.120
0

#7 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 15 July 2008 - 05:28 AM

AM CITIT IN SPECIFICATII la revo ca are cutie cu 2 viteze .
Puteti sa-mi explicati si mie cum schimba vitezele ?
Se simte cand trece la viteza a2a , merge mai tare ?
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#8 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 15 July 2008 - 08:38 AM

Salut Brutus

Alegerea pur si simplu in functie de buzunar.
Fiecare are plusuri si minusuri.
In ordine crescatoare de pret :

E-savage

Defecte :
Motoarele trebuie tot timpul curatate si unse bucsele si se ard cam repede.
Arcurile sunt mult prea moi si amortizoarele cam curg dupa o perioada de timp dar se rezolva problema cu garnituri de silicon ieftine.
Cam problemele astea le am eu.

Diferentialele pusca .... daca pui brushless si ai dejtu greu.

In rest e fun fun fun.

E-maxx
Iti zice IronM ce-i bun si ce nu-i bun ca el are.

E-revo
Singura problema de care am citit pe forumuri este la schimbatul de motoare.
Trebe un Titan 550 si un Titan 550R ( reverse )
Unii se mai plang ca ar fi sasiul din plastic si ca nu ar tine la tavaleala ... dar dupa ce am vazut ceva filmulete mi-am schimbat parerea
In rest numa laude am vazut ...
Sincer eu as merge pe o conversie la electric de la un Revo 3.3 ; e mult mai robust construit.

Bafta la alegere.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#9 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 15 July 2008 - 04:10 PM

Multumesc pt raspuns este intr-adevar amanuntit , acum am un weely king ca fiind prima mea masina si imi place pt inceput dar dupa ce am fost pe pista de off-road in pipera si am vazut acolo ca iti trebuie putere si viteza am hotarat ca peste cateva luni sa ma pregatesc pt ceva foarte fiabil , puternic si rapid , de asta v-am intrebat eu , nu vreau termica doar electrica , este mai putin costisitoare zic eu .
Buzunarul ce sa zic vreau ceva bun deci este si scump , cam intre 1500-2000 ron , ce zici iau ceva foarte bun ?

Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 15 July 2008 - 04:17 PM

REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#10 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 15 July 2008 - 04:23 PM

Buba este ca la electric trebuie sa bagi bani seriosi de la inceput daca vrei ceva cu adevarat tare.

Ceva de genu : http://www.youtube.c...h?v=HNjd27d4aLE
Jucaria din film are ESC+Motor = 500 USD. Sa nu mai vorbim de bateriile Lipo care au scoruri respectabile.

la 20 Mil iti iei un E-Revo si LiPO - eventual un upgrade la motoare 700-755 sau un brushless mediocru ....

Iti poti upgrada si WK-ul la o masinarie rea de offroad.
Cauta Wheelie King extension kit pe google. O poti face sa semene cu un Kyosho Twin Force.
Bafta mare.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 15 July 2008 - 04:29 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#11 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 15 July 2008 - 05:29 PM

Da frumos filmuletul , sincer eu nu stiu sa fac un upgrade la el , nu stiu ce sa iau pt el , iar ce spui tu mi imi pare strain .
El cand il cumpar vine cu acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#12 Useril este offline   IronM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 31-March 08

Postat 16 July 2008 - 08:26 AM

elbutchos, la 15 Jul 2008, 08:38, a spus:

Salut Brutus

Alegerea  pur si simplu in functie de buzunar.
Fiecare are plusuri si minusuri.
In ordine crescatoare de pret :

E-maxx
Iti zice IronM ce-i bun si ce nu-i bun ca el are.


Bafta la alegere.

Salut...

...nu stiu cat de obiectiv pot fi, avand in vedere ca n-am vazut/testat decat E-Maxx ul din cele 3, in schimb am sa iti zic parerea mea despre maxxul MEU.

MINUSURI:
- neaparat baterii cu 7 celule daca vrei sa-ti arate ce poate!
- cu bat de 7 celule, se incing destul de repede si motoarele si esc-ul...ceea ce pe mine ma cam sperie (atunci cand nu uit sa verific ;) )
- daca te dai grav cu ea (eu n-o menajez deloc...am luat-o de tavaleala si n-am de gand sa merg la expozitie cu ea!!) o sa-ti cada o groaza de piese (asta daca nu esti shumacher al rc-urilor), piese nu scumpe, dar dupa care vei astepta 2-3sapt sa-ti vina. Asta mi se pare cel mai mare minus, dar se aplica tuturor modelelor.
- mie pana acu mi s-au intamplat urmatoarele:
ambele servouri bulite (s-au dus 2 rotite din setul de roti dintate din interior) probabil de la asfalt si miscari bruste pe el(cerculete!!)...de atunci merg mai cu grija pana schimb tot servoul.
toe-urile/turnbuckle-urile si rod-urile se duc usor (daca ai ocazia si banii disponibili, ia-ti de la inceput un set de rezerva pt toate rotile) din cauza ca masina este grea iar ele fragile, si la prima bordura/obstacol de cam duc...
ultima reusita a fost sa rup surubul cel mai lung din masina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif care tine bratul inferior fatza de bulkhead...inca astept comanda :(
skid plate spate. Recomand, inainte sa se rupa, sa cumperi un set skid wear RPM! Atentie, skidul central nu se potriveste pe E-Maxx 3095. Ori il adaptezi ori iei separat fata/spate. Recomand a doua varianta, pt ca central mi se pare destul de bine protejat asa cum e stock.
presupun ca lista nu o sa se opreasca aici, dar nici nu ma asteptam sa tina 4 ever. Asta este...cumparam si inlocuim. Foarte scump, dar fun!!! Merita zic eu, si cu putina atentie se pot minimaliza costurile. La inceput e mai greu...

PLUSURI:
Aici e mai usor...sau nu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif depinde ce vrei de la o masina. Eu am vrut sa fie cat mai mare!!! Si este! Viteza prinde (cu set acu Venom 5000mAh 8,4V), face wheelie , stie bashing, stie onroad racing (cu ceva modificari: gume, amortizoare...) Ce sa-ti mai zic....e super fun. Dar iti trebuiesc multe baterii ca sa tina fun-ul cat mai mult!!
Sper sa-ti fi facut o parere...
Uite-mi si maxxul in actiune:
http://www.youtube.com/user/ironm19
Bafta

Aceasta postare a fost editata de IronM: 16 July 2008 - 08:27 AM

E-Maxx Power #3095 Frecv. : 27.145 MHz (galben)
0

#13 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 16 July 2008 - 09:08 AM

brutusanf, la 15 Jul 2008, 17:29, a spus:

Da frumos filmuletul , sincer eu nu stiu sa fac un upgrade la el , nu stiu ce sa iau pt el , iar ce spui tu mi imi pare strain .
El cand il cumpar vine cu acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .

brutusanf, la 15 Jul 2008, 17:29, a spus:

Da frumos filmuletul , sincer eu nu stiu sa fac un upgrade la el , nu stiu ce sa iau pt el , iar ce spui tu mi imi pare strain .
El cand il cumpar vine cu  acumulatori sau nu ?
Li-po sunt acumulatori  mai puternici ?
Ce spui tu acolo de un upgrade depaseste 2000 ron cred , nu?
Cred ca am nevoie mare de cineva care sa imi spuna cum se fac toate astea si ce anume trebuie luat .

Imi cer scuze ... am crezut ca ai ceva cunostinte despre ele.
Upgrade inseamna sa inlocuiesti piese rupte cu unele mai robuste.
Modelismul nu e numai fun fun fun .... mai trebuie sa bagi mana si in vaselina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si trebuie sa fii dibaci cu surubelnita http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

E-maxx si E-revo nu vin cu acumulatori sau incarcator. Trebuie sa iti cumperi separat si acumulatori si incarcator
E-savage vine cu toate dotarile .... dar sunt slabuti acumulatorii ; incarcatorul e OK. Trebuie sa-ti mai iei oricum extra acumulatori.
In functie de ce alegi iti vom spune ce tip de acumulatori si incarcator se potrivesc cel mai bine.

Li-po sunt niste acumulatori mult mai performanti decat cei clasici ( NiMH ) dar trebuie incarcator special si grija mare la incarcare.
Sa nu vorbim de preturi. ;)

In materie de preturi spune-ne la ce te hotarasti ca sa-ti zicem ce piese extra mai trebuie sa-ti iei.

Bafta la alegere. Mie mi-a luat 2 luni pana m-am hotarat ....... si pe atunci nu era E-Revo inca aparut. :(
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#14 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 16 July 2008 - 04:34 PM

Da stiu ce este un upgrade dar nu stiam cum sa-l fac , este altceva , eu fac modelism dar static cea ce nu este acelasi lucru , in cea ce priveste modelul cred ca raman pe un e-revo dar ma oftic ca nu este complet adica si cu acumulatori si incarcator , alti bani alta distractie , dar oricum trebuie sa stau sa vb cu voi si fata in fata la o intalnire si voi vedea ce si cum , oricum multumesc mult de ajutor chiar imi ajuta tot ce s-a spus .
In concluzie stiu sigur ca este un adevarat fun de asta si vreau sa continui in bagat bani in ceva bun .
Eu mai mult vreau sa o folosesc la curse off-road asa cum a fost si weely king-ul care a si castigat la o intrecere cu un e-maxx , poate nu va vine sa credeti dar intr-adevar am concurat cu o fata , masina avea dubla putere fata de al meu dar experimentarea si dorinta de a conduce s-a vazut la mine , asa am castigat .
Poate de aceea vazand ce face masinuta fetei m-a facut sa o schimb pe asta dar cred ca pana la urma o tin si o transform in crawler ca imi place foarte mult sa ma dau si pe teren foarte accidentat .
Va multumesc inca o data si daca o sa am ocazia am sa stai de vb cu voi fata in fata , am fost si duminica trecuta dar la rondul mare unde era ciment, nu stiu unde este terenul acela unde voi va distrati .

Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 16 July 2008 - 04:38 PM

REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu