Revo 3.3 VS Savage X Sfat achizitie
#1
Postat 12 July 2008 - 08:47 PM
Stima,Cosmin
;)
#2
Postat 12 July 2008 - 10:22 PM
#4
Postat 12 July 2008 - 10:53 PM
#5
Postat 13 July 2008 - 08:30 AM
roland_fzj, la 12 Jul 2008, 22:53, a spus:
ms mult roland eventual as mai astepta parerile voastre si daca mai stiti\aveti\testeat un alt automodel MT si vi sa parut bun va rog spuneti aici
Cosmin
Aceasta postare a fost editata de puma4u: 13 July 2008 - 06:55 PM
#8
Postat 13 July 2008 - 08:06 PM
ma eu am un savage x ss luat de curand si sunt mai mult decat multumit de el.singura problema care am avut`o la el a fost la discurile de frana care sunt foarte prost amplasate.Am facut eu un mecanism destul de simplu si le`am rezolvat.Acum depinde ce vrei sa faci cu ea.Cum ai zis si tu mai sus;daca vrei bashing savage clar...a nu se intelege gresit,nu zic NU la revo pt bashing dar o sa fi mult mai fericiti cand vezi un savage in actiune in conditiile date;daca vrei circuit atunci clar revo,are garda la sol mult mai joasa,centru de greutate mult mai jos (nu stiu daca ai vazut unul in realitate dar REVO`ul are si niste caracteristici de truggy),si nu o sa ai probleme la rampe sau in curbe(savageul se cam rastoarna in curbe).Un alt aspect este viteza.Daca intradevar asta te intereseaza atunci recomand Savage,pe langa cuplul imens generat de minunatia aia de motor (k4.6) mai ai si o cutie cu 2 viteze(se poate upgrada la 3 viteze),mai ai si 2 amortizoare foarte lungi pe fiecare roata (o sa vezi cum se comporta in linii drepte pe teren foarte accidentat;accelereaza continuu datorita suspensiei independente si amortizoarelor foarte lungi care actioneaza roata in asa fel incat ai impresia ca masina merge pe asfalt).Acum sa luam revoul.Din cate am observat pe varianta 3.3 motorul este destul de mare pt ea.Dezvolta o forta destul de mare si vei fi uimit si de performantele lui in linii drepte,dar dupa parerea mea nu ajunge la performantele unui savage x 4.6(sau ss) si aici ma refer la viteza.
Vreau sa fie clar pentru toata lumea.Ce am scris mai sus este strict din punctul de vedere al unui posesor de savage x super sport deci daca am zis ceva gresit de revo nu`mi sariti in cap.Nu am avut masina aceea.Ce am scris mai sus a fost strict din ce am observat la colegii de pe forum care detin revo.
Sper ca te`am lamurit cu unele aspecte spre alegerea unei masini.Spor la cumparaturi.
#9
Postat 13 July 2008 - 08:20 PM
Si eu detin un Savage XSS si are perfecta dreptate. O sa te uimeasca....cel putin pe mine m-a uimit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#10
Postat 13 July 2008 - 09:01 PM
http://www.youtube.c...h?v=Qv3YlWbh0Eo
scuze moderatori daca fac reclama
P.S:Revo stanga Savage dreapta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#11
Postat 13 July 2008 - 09:05 PM
Si e cat de cat normal ca un revo sa faca un savage in linie dreapta pe ciment.
Ti-a explicat foarte bine shogi.....depinde de ce vrei sa faci cu ea.
Aceasta postare a fost editata de nytrobog: 13 July 2008 - 09:06 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#13
Postat 13 July 2008 - 09:28 PM
Nu te mai baga tu.....eu am spus ca cel din filmulet este lent....foarte lent.
Hai sa ne luam la liniute acu, sa ne laudam cu ce ave. ha ha ha
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#14
Postat 13 July 2008 - 09:32 PM
nytrobog, la 13 Jul 2008, 21:05, a spus:
Si e cat de cat normal ca un revo sa faca un savage in linie dreapta pe ciment.
Ti-a explicat foarte bine shogi.....depinde de ce vrei sa faci cu ea.
Revo bate Savage la tot inclusiv la pret.
#15
Postat 13 July 2008 - 09:36 PM
Uite o liniuta in care sunt cam egale.
http://www.youtube.c...h?v=IuwUoBTlOtE
Si partea a doua: http://www.youtube.com/watch?v=sptFxM767x4...feature=related
Si asta e Savage X nu XSS
Si nu stau acu sa caut....gasesc o gramada...in care un savage se tine lejer dupa un revo. :D
Aceasta postare a fost editata de nytrobog: 13 July 2008 - 09:40 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#16
Postat 13 July 2008 - 09:44 PM
nu stiu ce sa zic dar eu il sfatuiesc pe puma4u sa aleaga un savi in propria experienta
#17
Postat 13 July 2008 - 09:58 PM
citez: "On the little bumps / jump the revo rocks it is a very fast truck. But if you tend to crash alot or like to hit big jumps more then one time without repairs get a Savage they are WAY STRONGER!!!
I run a Tmaxx,Revo, and I fly a Savage..."
Deci...trage-ti concluziile.
REVO-pista
SAVAGE-bashing, sarituri, mult mai rezistent
Asta de la cineva care le are pe ambele, nu de la noi care avem cate unu si fiecare il lauda pe al lui.
@Miez....cum suna asta: get a Savage they are WAY STRONGER!!!
citez de pe alt forum strain:
"Both of these trucks are great and get at least four stars each from me, although they are definitely good in different ways. If you're one for bashing around the backyard, the Savage X is an obvious choice, but if you're a fiend for the racetrack, you'll be better off with a Revo. Either truck is completely worthy, it just all depends on what you're looking for"
Aceasta postare a fost editata de nytrobog: 13 July 2008 - 10:06 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#18
Postat 13 July 2008 - 10:05 PM
Succes la cumparaturi !
#19
Postat 13 July 2008 - 10:29 PM
@mircea ...e foarte posibil sa ai dreptate cu liniutele,nici nu vreau sa te contrazic dar totusi raman la parerea ca nu sunt facute pentru asa ceva.
Fiecare model in parte iti ofera o anumita satisfactie in anumite conditii.
Dupa parerea mea noi nu putem sa iti recomandam nici un model pentru ca sincer nici tu nu sti ce o sa faci cu el si cum o sa te dai cu el,da pai noi.
Noi nu am facut decat sa iti spunem ce poate fiecare in parte,si savageul si revoul au plusuri si minusuri.
Inchei prin a`ti spune inca o data:gandeste`te bine ce vrei sa faci cu el si pe baza spuselor noastre alege`ti modelul preferat.Succes !
Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 July 2008 - 10:31 PM
#20
Postat 13 July 2008 - 10:33 PM
partea cu comparatul la liniute mi se pare de-a dreptul puerila...in afara de asta vorba lui amg comparati doua masini de offroad la liniute???..sincer voi inca nu va dati seama ce face o diferenta de raport la o masina....cat conteaza un dinte in plus la clopot sau unul in minus......totul depinde de ce vrei sa faci....din puctul meu de vedere amandoua msinile sunt la fel de vulnerabile....se rupe si la unul si la celalalt dar ca si usurinta in mesterit revo nu are treaba cu savage...savageul e o adunatura de probleme ciudatenii si batai de cap.....se lucreaza foarte greu pe el...iar atatea amortizoare atat de proste nu am mai vazut pe o masina...ca sa nu mai zic de superpozitionare rezervorului.....suspensile si centrul de greutate fac din savage o masina cu multe lipsuri...nu zic ca revo nu are dar remediabile cu putini bani...pana la urma oricat ne-am chiunui noi sa povestim si sa il convingem tot ca el o sa faca.....asta e o disctutie discutata si ultradiscutata...nu stiu de ce s-a mai deschis un nou topic...apropo revo parerea mea :D
#21
Postat 13 July 2008 - 11:22 PM
nytrobog, la 13 Jul 2008, 21:36, a spus:
Uite o liniuta in care sunt cam egale.
http://www.youtube.c...h?v=IuwUoBTlOtE
Si partea a doua: http://www.youtube.com/watch?v=sptFxM767x4...feature=related
Si asta e Savage X nu XSS
Si nu stau acu sa caut....gasesc o gramada...in care un savage se tine lejer dupa un revo. B)
In faza stock Savageul e putin mai rezistent. Cu un minim de upgrade-uri revo devine la fel de rezistent.
Ca posesor al ambelor modele recomand revo.
Daca ai suficienti bani cumpara-le pe amandoua si ai sa vezi ca nu stii de care sa te desparti.
#25
Postat 14 July 2008 - 12:27 PM
X-tra, la 14 Jul 2008, 12:25, a spus:
am intrebat de unde pot achizitiona un XRAY XT8 si iam rugat pe AMG Miez Niz Ranet ce parere au despre el
B)
Stima
Aceasta postare a fost editata de puma4u: 14 July 2008 - 12:27 PM
#26
Postat 14 July 2008 - 01:11 PM
Citeaza
Nu se pot compara. Xray nu e Monster.
Aceasta postare a fost editata de nytrobog: 14 July 2008 - 01:13 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#27
Postat 15 July 2008 - 08:43 AM
Dealer XRAY: AutoRC ( Shacks pe forum )
Aceasta postare a fost editata de AMG: 15 July 2008 - 08:44 AM
#29
Postat 15 July 2008 - 01:36 PM
Numai bine!
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
#30
Postat 15 July 2008 - 01:40 PM
P.s-Savage power
Aceasta postare a fost editata de Shane: 15 July 2008 - 05:37 PM