Nou record mondial de viteza RC "numai" 600km/ora...
#1
Postat 13 May 2008 - 08:11 PM
http://www.modelflying.co.uk/news/article....asp?UAN=473&v=1
Laur parca voia asa ceva :)
#2
Postat 14 May 2008 - 11:58 AM
Modelul nu e prea mare. Oare o fi evoluat sau nu?
Spencer Lisenby o fi evoluat?
Ca modelist-constructor? Ca modelist-pilot?
Or fi trucaje? Mincinuni? Dezinformari?
Anvergura e 100in, adica 2.54m. Am vazut ca sunt multi detinatori de Discus la 2.2-2.6m. Ei sunt evoluati?
Am vazut altii cu planoare de 4m anvergura, sau chiar 6m - in constructie. Ei cum sunt?
"A happy Spencer Lisenby recovers Kinetic, his own-design glider after setting the new world Dynamic Soaring speed record at 357mph (John Buxton photo)"
-Minunea e facuta de el.
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 14 May 2008 - 12:11 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#3
Postat 15 May 2008 - 04:18 AM
Este loc pentru toata lumea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 May 2008 - 04:19 AM
#4
Postat 27 May 2008 - 03:49 PM
#5
Postat 28 May 2008 - 01:45 AM
dan_mitea, la 15 May 2008, 04:18, a spus:
Este loc pentru toata lumea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Chiar asa...

Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#6
Postat 28 May 2008 - 05:22 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#7
Postat 23 March 2009 - 03:45 PM
Noul record 392mph
http://www.modelflyi...icle.asp?a=4567
http://www.youtube.c...h?v=WaQB16ZaNI4
#8
Postat 23 March 2009 - 04:31 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#9
Postat 23 March 2009 - 07:20 PM
#10
Postat 23 March 2009 - 09:22 PM
#11
Postat 23 March 2009 - 10:52 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#12
Postat 24 March 2009 - 11:41 AM
#13
Postat 24 March 2009 - 03:46 PM
#14
Postat 25 March 2009 - 12:18 AM
Facand mai multe ture aduni ceva viteza, ajungand unii la asa recorduri.
#15
Postat 25 March 2009 - 01:29 PM
protheus, la Mar 25 2009, 12:18 AM, a spus:
Facand mai multe ture aduni ceva viteza, ajungand unii la asa recorduri.
deci acolo batea vantul cu 600km/h ? oaw ....
#16
Postat 25 March 2009 - 01:41 PM
Tempus, la Mar 25 2009, 01:29 PM, a spus:
ai citit doar prima propozitie si ai tras o concluzie? oaw...
#18
Postat 25 March 2009 - 02:36 PM
Tempus, la Mar 25 2009, 01:29 PM, a spus:
Evident ca nu batea vantul cu 600 km/h. Iti dai seama ca nu mai statea nimeni in picioare pe deal, daca vantul batea cu 600 km/h.
Au ajuns la acea viteza cu ajutorul curentilor de aer. Mai pe "romaneste", l-au invartit pana a prins 600 km/h.
Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 25 March 2009 - 02:36 PM
#19
Postat 25 March 2009 - 06:06 PM
protheus, la Mar 25 2009, 12:18 AM, a spus:
Facand mai multe ture aduni ceva viteza, ajungand unii la asa recorduri.
nu e asa simplu. cum iei viteza ? cum zici tu "odata cu vantu" eu inteleg ca iei maxim viteza vantului.
mihaimcg, la Mar 25 2009, 02:36 PM, a spus:
Au ajuns la acea viteza cu ajutorul curentilor de aer. Mai pe "romaneste", l-au invartit pana a prins 600 km/h.
255km/h a avut uraganul katrina ...
l-au invartit pana a prins 600 km/h ... cum ? ca la viteza aia il infraneaza aerul in care se misca. cu ajutorul gravitatiei nu vad ca ar fi ...
avionul are viteza de 600km/h vantul de peste deal probabil ca are 60km /h . intrebarea este cum cu ajutorul orcaror curenti de aer de orice natura sens si directie si cu vantul de peste deal de 60km /h, ajungi sa ai o viteza de 600km/h ?
#20
Postat 25 March 2009 - 06:37 PM
#21
Postat 25 March 2009 - 07:17 PM
Calin, la Mar 25 2009, 06:37 PM, a spus:
pai in analogia ta, impulsul meu pe "spita" rotii este cu o viteza mai mare decat viteza de deplasare a spitei. daca nu ar fi, mi-ar da una peste degete.
#22
Postat 25 March 2009 - 08:01 PM
#24
Postat 26 March 2009 - 07:44 AM
Nu viteza vantului este neaparat importanta cat gradientul (derivata/diferenta) vitezei la trecerea din stratul superior in stratul inferior. Greseala este sa te gandesti ca nu te poti deplasa cu viteza mai mare decat viteza vantului in directie "downwind"... explicatia cu roata de bicicleta este apropiata de realitate.
Ma grabesc spre atelier unde "butonez" la aripile zburatoare. Cand ma intorc am sa postez o explicatie daca este necesara.
Am incercat asa ceva in California (prin vara lui 2006) cu un planor asemenator arcusului- bineinteles nu am ajuns nicaieri aproape de performantele din filme dar viteza crestea prin tehnica de zbor similara.
MIG-29
renatoa, la Mar 25 2009, 10:45 PM, a spus:
#25
Postat 26 March 2009 - 07:58 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#26
Postat 26 March 2009 - 11:06 AM
mihai, la Mar 25 2009, 08:01 PM, a spus:
la concluzia asta am ajuns si eu. intra la un unghi diferit fara de vantul care bate peste deal sa zicem cu 50km/h. cand ajunge in vant este impins lateral cu ... sa zicem 40 km/h. intorcand repede avionul in directia vantului va beneficia de o forta inertiala de .. sa zicem +30km/h. deci la fiecare trecere ar trebui sa castige 20-30km/h doar din inertia impulsului lateral atunci cand intra in vant.
#27
Postat 26 March 2009 - 02:54 PM
Vantul trebuie sa bata oblic in aripa, si rezulta o descompunere de forte. Una care impinge in sus sau in jos planorul si una care-l impinge inainte.
Nu e nevoie ca vantul sa sufle cu 600 la ora. O miscare aproape perpendiculara cu o suprafata de atac bine dispusa poate duce la viteze MUULT mai mari fata de viteza vantului.

Number of downloads: 207
(Scuzati calitatea desenului...)
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II