sunt incepator help
Postat 31 August 2005 - 09:12 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...4091&hl=fitile&
si va rog inainte sa deschideti alte subiecte cititi poate gasiti ce vroiati sa intrebati
PS daca nu e cu suparare la ce vrei sa il folosesti??
Postat 31 August 2005 - 09:34 PM
fosforu ala nu o sa mearga intelege dar daca ai motoru nu ai pastrat cumva si fitilu
incearca sa gasesti undeva tuburi din acelea cu artifcii (care "scuipa" bilute)ca alea au mult fitil in ele
Postat 31 August 2005 - 09:43 PM
Postat 31 August 2005 - 09:46 PM
detalii despre pretul fitilelor gasesti in subiectul bazar e chiar sus pe pagina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Postat 01 September 2005 - 08:57 AM
Postat 02 September 2005 - 01:23 AM
Daca suflu si tot se ridica vreo trei ;)
Nu te juca cu prosti.
Ori faci o rachet[ serioas[ ori stai cuminte cu catranul "fosforul" că arde prea repede şi faci buba.
Ia nişte KNO3 şi zahar că merge perfect.
Hârtie cu aracet şi aia e racheta.
Postat 02 September 2005 - 01:29 AM
Nu poţi să macini nişte KNO3?
Daca nu vrei să macini zahăr poti să iei dela pudră.
Le amesteci după cum bănuiesc că ai citit pe forum şi gata preparatul.
Daca nu vrei să le faci tu poţi să le cumperi gata facut motoarele şi doar să te distrezi.
Postat 02 September 2005 - 10:53 AM
amestecul KNO3+Zahar TREBUIE TOPIT CU TERMOMETRU si e destul de greu ramai pe Bp si o sa iti mearga e destul de complicata metoda si implica statul langa o oala cu aproape 2l de ulei incins pe la 175 de grade celsius si ameste TREBUIE DOAR TOPIT nu si caramelizat ca atunci s-a bulit e grea metoda iar daca nu ai pe cineva care sa iti arate prima data cum se face e complicat si aproape sigur o sa il bulesti. si trebuie topit in baie de ulei in vas de sticla ca altfel iti poate lua foc si cand e topit explodeaza nu mai arde
Postat 02 September 2005 - 12:21 PM
D3xt3r_Jr., la 2 Sep 2005, 10:53, a spus: