sunt incepator help
Postat 03 September 2005 - 10:12 PM
Daca ai azotatul poti face aproape orice reteta simpla. Pune mana pe o carte de chimie minerala (sincer e suficienta una de liceu) si eventual pe un programel sa verifici.
Merge doar cu azotat si carbune, cu azotat si aluminiu, dar cu azotat si nimic altceva e mai greu. Unele sunt cam riscante pentru motoare, asa ca vezi si de restul componentelor si mergi pe ceva clasic pentru inceput.
Spor la treaba!
Merge doar cu azotat si carbune, cu azotat si aluminiu, dar cu azotat si nimic altceva e mai greu. Unele sunt cam riscante pentru motoare, asa ca vezi si de restul componentelor si mergi pe ceva clasic pentru inceput.
Spor la treaba!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Postat 04 September 2005 - 08:47 AM
lestat, la 3 Sep 2005, 23:27, a spus:
am si eu o intrebare: azotatul de potasiu in contact cu apa bubuie singur?????????????????????????????????
nu bubuie in contact cu apa in contact cu apa bubuie POTASIUL pur
daca faci Bp(praf de pusca) ala nu trebuie topit trebuie doar mojarat si amestecat ff bine si sa fie pulberi fine apoi umezit cu alcool se indeasa ff bine in motor dupa o matrita
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
Postat 04 September 2005 - 07:35 PM
Nu-i bun de facut motoare, ca se faceau pana acum. S-ar parea ca arde cam repede... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Mergi pe varianta clasica, aia cunoscuta, ca gasesti documentatie. Sau mergi pe varianta si mai sigura, de a cumpara motoarele.
De cateva zile s-a schimbat legislatia si posibil sa apara mai usor motoare si la noi.
Mergi pe varianta clasica, aia cunoscuta, ca gasesti documentatie. Sau mergi pe varianta si mai sigura, de a cumpara motoarele.
De cateva zile s-a schimbat legislatia si posibil sa apara mai usor motoare si la noi.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Postat 06 September 2005 - 05:22 PM
lestat ai reusit sa gasesti in sibiu KNO3 ?