barcuta nadit prima barca
#31
Postat 09 April 2008 - 02:03 AM
Din cate stiam exista un aliaj special pentru bucsele de frictiune...dar nu bag mana in foc ca cele de la tubul pupa de la s/i/e/r/r/a ar avea asa ceva!
Bucuresti/Rahova
#32
Postat 09 April 2008 - 09:32 AM
nelu, zic merci c-ai atins subiectul asta - chiar daca doar pentru un singur berbec - eu sper ultimul.
mea culpa!!!
Aceasta postare a fost editata de zakeram: 09 April 2008 - 09:33 AM
#33
Postat 10 April 2008 - 01:10 AM
si chiar am pus si citeva picaturi de ulei sa inmoaie un pic vaselina si merge super
la consum a urcat cu 02-03A max cea ce nu inceamna foarte mult
#34
Postat 10 April 2008 - 08:44 PM
#35
Postat 10 April 2008 - 10:54 PM
Cred ca exista mai multe cazuri si acum imi dau seama ca se poate testa tubul inainte de a-l monta pe corpul barcii.
Daca e home made cred ca e chiar indicat sa-l testam inainte pentru a nu avea surprize ulterior si a-l umple cu vaselina rezultind amperaje mai mari.
Daca e cumparat si nu are alte indicatii, banuim ca are cele mai mici tolerante in lagare sau rulmenti, in acest caz cred ca o ungere periodica de intretinere a acestora e suficienta, mai mult pentru a realiza o pelicula ce asigura o mai buna etansare.
Nu cred ca exista la nivel de bucsa inferioara (spre elice) presiuni mari ale apei, mai degraba depresiune creata de deplasarea barcii spre inainte si datorita aspiratiei elicii. Sigur ca atunci cind sta pe loc sau merge in reverse poate intra ceva apa, dar teoretic va fi aspirata la mersul inainte (care este in principal principala noastra dorinta).
Mai conteaza evident si inclinatia tubului, lungimea (adica volumul de apa ce se poate acumula) si cota lagarului superior in raport cu nivelul apei cu barca in repaus (deoarece in miscare tendinta este ca barca sa se incline usor)
Cine e pentru? E cineva impotriva?
#36
Postat 10 July 2009 - 11:41 AM
zakeram, la Apr 9 2008, 12:34 AM, a spus:
un 775 in gol are un 1,6... pe 12v... dar tu spui ca are 0,4... asta ma mira!!!
scuze, nu vreau sa te superi, dar cred ca ai facut o greseala bagand si vaselina in tub... eu chiar doresc sa aflu: am gresit pana acum? (dar n-am nici o picatura de apa in coca) chiar m-am gandit si eu si am bagat prima data, si am obs acelasi lucru - crestea amperjul foarte tare... l-am curat si l-am lasat asa de la mama natura (sa nu radeti dar chiar am suflat in el cu axul bagat...sa-mi sparg falcile, dar n-a iesit pic de aer)
Salut,
Pe barca mea am tot un 755/40, cu motorul montat cu tot cu elice in gol are un consum de 0,8 (fara vaselina) cu vaselina ii creste pana la 0,9.
2) Esti pe forumul rhc.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
0729 618 393
#37
Postat 21 July 2009 - 08:55 PM
Vreau sa fac un sistem de basculare pentru o nava de nadit.
Am un Servo Futaba S3003 Standard si am nevoie de o schema electronica functionala si testata de driver de servo.
Momentan o incerc pe aceasta

Number of downloads: 407
Va multumesc anticipat si astept un raspuns.
Spor!
#38
Postat 22 July 2009 - 05:42 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#39
Postat 17 November 2009 - 08:07 PM
#40
Postat 18 November 2009 - 12:02 AM
ipsihi, la Apr 10 2008, 08:44 PM, a spus:
merg pe mana lui " nea " Ipsi
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#41
Postat 18 November 2009 - 09:29 AM
#42
Postat 18 November 2009 - 02:30 PM
ipsihi, la Nov 18 2009, 09:29 AM, a spus:
Eu folosec Metabond .este un tratament pentru motoare.