T-Rex 450 S ...totul despre acest heli
#62
Postat 26 October 2008 - 08:34 PM
Ea nu "simte" in nici un fel cand ti se termina tie pack-ul...
ESC-ul in schimb o face... si atunci reduce turatia motorului intr-o prima faza, dupa care il opreste de tot, pentru a proteja pack-ul la descarcare adanca...
Te sfatuiesc sa faci cateva zboruri de control cu pack-ul respectiv, iar cand vezi ca turatia scade un pic, aterizezi, si setezi statia un pic mai jos de timpul rezultat... In felul asta nu vei mai fi luat prin surprindere de protectia ESC-ului la deep discharge...
#63
Postat 27 October 2008 - 09:30 AM
Primus, la Oct 26 2008, 08:34 PM, a spus:
Mie imi pulseaza ESC-ul motorul. Adica ii scade turatia, o creste iar, iar o scade si tot asa... In schimb ESC-urile pot fi programate, si la mine intr-o prima faza era programat cam jos voltajul de avertizare asa ca mi-am cam faultat prima baterie. Dar omul din greseli invata.
Primus are dreptate, programeaza-ti countdown timer-ul din statie sa-ti bipaie si nu uita sa-l pornesti cand decolezi.
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#64
Postat 27 October 2008 - 04:58 PM
Citeaza
Idem si la mine, asta e semnul ca trebuie sa aterizezi imediat, daca nu ai timer...
Citeaza
Mdeah... si mie mi-a "papat" pack-ul de abia l-am resuscitat, ca m-a mancat undeva sa schimb parametrii de protectie la deep discharge. :D
Am revenit la setarile initiale, ca nu vreau sa raman fara pack-uri!
#65
Postat 12 November 2008 - 02:22 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#67
Postat 14 November 2008 - 11:17 AM
adyrom, la Feb 15 2008, 03:06 PM, a spus:
Salut,
Imi poti spune si mie setarile de pe statia ta pt Trex?
Am si eu un Trex 450se v2, mai am de pus electronica pe el si sa ii fac setarile statiei.
My new toy:
#73
Postat 15 November 2008 - 03:56 PM
Am si eu o intrebare de incepator -_-
Am statia in modul 2.
Daca ii dau roll spre dreapta, intradevar "aluneca" spre dreapta, dar si inainte.
Daca ii dau roll spre stinga, aluneca spre stinga, dar si inapoi.
Practic se deplaseaza cam la 45 grade, cu toate ca pitch-ul il tin la zero.
Toate reglajele sunt OK dupa instructiunile lui Bob White.
Nu stiu ce sa ii fac.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie/explicatie.
#74
Postat 15 November 2008 - 04:33 PM
pavel62, la Nov 15 2008, 03:56 PM, a spus:
Am si eu o intrebare de incepator -_-
Am statia in modul 2.
Daca ii dau roll spre dreapta, intradevar "aluneca" spre dreapta, dar si inainte.
Daca ii dau roll spre stinga, aluneca spre stinga, dar si inapoi.
Practic se deplaseaza cam la 45 grade, cu toate ca pitch-ul il tin la zero.
Toate reglajele sunt OK dupa instructiunile lui Bob White.
Nu stiu ce sa ii fac.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie/explicatie.
Salut
sa intelegem ca heli este un trex...iar statia....?Era bine daca dadeai mai multe amanunte.La miscarea asta pitchul nu are nicio treaba,este vorba de mixaj.
#75
Postat 15 November 2008 - 05:37 PM
takeoff, la Nov 15 2008, 04:33 PM, a spus:
sa intelegem ca heli este un trex...iar statia....?Era bine daca dadeai mai multe amanunte.La miscarea asta pitchul nu are nicio treaba,este vorba de mixaj.
Statia este Futaba 10CHP 2.4GHz
Am setat swashplate-ul corect tip: HR3 120grade dupa manual.
Swash AFR:
Aileron: -47%
Elevator: +47%
Pitch: +43%
Nu am alte mixaje in afara de swash.
Static se comporta corect dupa instructiunile lui Finless
#76
Postat 16 November 2008 - 01:26 AM
#77
Postat 16 November 2008 - 11:24 AM
takeoff, la Nov 16 2008, 01:26 AM, a spus:
Da, static totul pare corect.
Swashul este perfect orizontal pe toata cursa, l-am reglat cu un "Trueblood swash leveler".
Am o intrebare legata de planul de rotatie al flybar-ului.
Am observat ca daca ii dau roll stinga sau dreapta, cu pitchul la zero, planul in care se roteste flybar-ul nu se inclina perfect la stinga sau dreapta,
ci apare si o inclinatie spate sau fata.
Aceasta inclinatie creste pe masura ce cresc turatia.
Sunt curios daca acest fenomen se manifesta si la elicopterele voastre.
Poate sa fie problema cu cuplajele cu bila, sa mearga prea greu?
O sa incerc sa cumpar un "ball reamer", sa le mai largesc un pic pe cele
#78
Postat 16 November 2008 - 12:48 PM
spor la treaba
#79
Postat 16 November 2008 - 08:06 PM
takeoff, la Nov 16 2008, 12:48 PM, a spus:
spor la treaba
Multumesc.
O sa incerc sa imi dau seama care este problema mecanica.
#80
Postat 17 November 2008 - 10:10 PM
#81
Postat 18 November 2008 - 08:50 AM
Acum totul este ca in manual, evident heli-ul, este mult mai agresiv, raspunde mult mai bine, dar mai trebuie trimat finut pe o zi fara vant.
D'asta e bine sa vii 'la camp'
Inca o poza din timpul ansamblarii:
Aceasta postare a fost editata de morph: 18 November 2008 - 08:51 AM
#82
Postat 18 November 2008 - 01:40 PM
laurd, la Nov 17 2008, 10:10 PM, a spus:
Daca nu te descurci cu el, poate ne intalnim in weekend sa-ti dau o mana de ajutor.
Bafta!
Multumesc foarte mult.
M-am mai documentat pe net si se pare ca trebuie sa compensez cum trebuie "CCPM interactions" din end-point-urile pt. servo.
O sa incerc in week end. Daca tot nu reusesc o sa strig dupa ajutor <_<
Numai bine.
#83
Postat 23 November 2008 - 04:26 PM
#84
Postat 23 November 2008 - 09:18 PM
Data viitoare pune niste CA unde iese boom-ul din frame, dupa ce in prealabil cureaua este tensionata atat cat trebuie.
#87
Postat 24 November 2008 - 10:22 AM
morph, la Nov 24 2008, 10:13 AM, a spus:
Am o vibratie ciudata cam pe la 40-50% throttle, heli 'topaie' nitel inainte sa se inalte. Dupa ce s-a inaltat e cuminte foc.
Majoritatea mi-au zis ca nu e nicio problema, dar pe mine ma zgaraie pe cerebel.
Modifica putin curbele de Thottle si/sau Pitch in jurul punctului unde se intampla si ai putea sa scapi de vibratie.
Bafta
#88
Postat 24 November 2008 - 10:26 AM
Citeaza
Ai prea mult pas pe negativ pentru cat gaz ai in punctul respectiv. Practic il impinge in podea... ti-a zis Laurentiu mai sus ce sa faci.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 24 November 2008 - 10:28 AM
#89
Postat 24 November 2008 - 04:04 PM
#90
Postat 24 November 2008 - 04:41 PM
Primus, la Nov 23 2008, 09:18 PM, a spus:
Data viitoare pune niste CA unde iese boom-ul din frame, dupa ce in prealabil cureaua este tensionata atat cat trebuie.
O sa incerc si varianta asta, cu toate ca, nu stiu exact cat de mult sa intind cureaua.Daca e prea intinsa cam care ar fi efectele negative?