Volvo-reconstructie! Crazy frog Adaptare sistem propulsie si directie
#92
Postat 08 December 2007 - 08:43 AM
Cu stima George
tel.0724686263
#93
Postat 08 December 2007 - 12:17 PM
george10, la 7 Dec 2007, 21:46, a spus:
cred ca cel din stanga, poza 1 este 540.
Iar siemensul, este un pas cu pas de la o imprimanta, ceva.
Nu le poti pune pe astea pe model! :(
Sa cantaresti coca goala, sa spui cat are.
Oricum, cea mai IEFTINA si mai ``pt tine`` motorizare, pt inceput, e 700/13 cu 2 pacuri de 6 cel in serie adica 12 celule... (nu unu de 12!!!, trebuie 2 de 6, pt echilibrarea modelului). Sa nu crezi ca nu vei fi multumit cu asta, dar e cea mai buna pret/performanta. Mi-ar fi usor sa-ti spun sa-ti iei un BL de 800W, dar mai e si un ESC, si un pac ``rau``..... Stiu eu bine de ce iti spun asta...
Aceasta postare a fost editata de HESS: 08 December 2007 - 12:27 PM
#94
Postat 09 December 2007 - 12:03 AM
Am "bulit"aparatul de masura,dar maine iau altul si masor curentul pe fiecare motor,in gol si in sarcina sa vad ce ese.Siemensul nu-i de imprimanta!este un motor f f tare(era montat pe un aeromodel siemens destul de marisor si din pacate nu am ramas decat cu el)
Cu stima George
tel.0724686263
#95
Postat 09 December 2007 - 02:03 PM
Deci Bafta
#96
Postat 09 December 2007 - 06:02 PM
soare_geo, la 9 Dec 2007, 14:03, a spus:
Deci Bafta
Pt ca esti optimist, poti sa-i dai si un sfat mai ``practic``, ca e si el grabit tare.... :lol:
#97
Postat 09 December 2007 - 06:11 PM
``Siemensul (...)este un motor f f tare...``
La 3V poate fi un motor ``tare``? Mai ales pt un model de aprox 1.3Kg???
Daca ar consuma peste 150A, poate, dar tendinta in motoare e alta...
Si daca te uiti la diametrul firelor de alimentare, cat imi dau eu seama din poza ta, firele astea nu duc mai mult de 2A... O sa vezi ca nu vei face cu acest motor, chiar daca tie iti place aspectul lui exterior
:lol:
L-ai alimentat la o baterie, ceva? Prin ce? Totusi zic ca e un motor pas cu pas... :lol:
#98
Postat 09 December 2007 - 06:24 PM
Sa revenim la volvo, daca tu (george) vrei sa te chinui cu motorasele alea nu am nimic impotriva dar nu cred ca o sa ai rezultate. Eu pe chinezarie i-am pus acum un BL de 1700 (sau 1800 rot/v nu mai stiu exact) ce poate sa duca 4 kg. Chiar si cu un pack de 7 celule de NiMh se simte diferenta fata de cele periate. Cu Lipo de 3 celule la 3300 deja se schimba problema. Pacat ca din cauza frigului nu a avut nimeni chef sa filmeze. Elicea a fost una submersa cu 3 pale de 40. Ce nu imi place este ca la curbe bruste in viteza se lasa foarte mult pe acele aripi si ai impresia ca se rastoarna dar probabil ca este chestie de centru de greutate si pozitie a carmei. Deja incep sa ma gandesc la o vopsea pentru ea caci incepe sa se miste pe apa.
#99
Postat 09 December 2007 - 06:36 PM
soare_geo, la 9 Dec 2007, 14:03, a spus:
redanele tansversale o poate ajute cel mult la curbe, nu ca sa se ridice mai repede.
la scara asta, fara redane, modelul poate merge mai repede decat cu redane transversale. singurul avantaj este ca poti monta motorul foarte jos, imediat dupa o treapta.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#100
Postat 09 December 2007 - 06:37 PM
scm_ro, la 9 Dec 2007, 18:24, a spus:
Sa revenim la volvo, daca tu (george) vrei sa te chinui cu motorasele alea nu am nimic impotriva dar nu cred ca o sa ai rezultate. Eu pe chinezarie i-am pus acum un BL de 1700 (sau 1800 rot/v nu mai stiu exact) ce poate sa duca 4 kg. Chiar si cu un pack de 7 celule de NiMh se simte diferenta fata de cele periate. Cu Lipo de 3 celule la 3300 deja se schimba problema. Pacat ca din cauza frigului nu a avut nimeni chef sa filmeze. Elicea a fost una submersa cu 3 pale de 40. Ce nu imi place este ca la curbe bruste in viteza se lasa foarte mult pe acele aripi si ai impresia ca se rastoarna dar probabil ca este chestie de centru de greutate si pozitie a carmei. Deja incep sa ma gandesc la o vopsea pentru ea caci incepe sa se miste pe apa.
Ce ti-am zis, nu mai fi dezamagit, ca e totusi un model bunicel... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
daca totusi vei face un efort si o sa-i dai 12V si un BL la 3000Ture/V (si cu ceva putere, cum il ai pe asta), chiar o sa-ti placa :lol: :lol:
#101
Postat 09 December 2007 - 06:43 PM
Aceasta postare a fost editata de scm_ro: 09 December 2007 - 06:45 PM
#102
Postat 09 December 2007 - 08:13 PM
Daca totus sinteti pe aici:"fulgerica" , "soare-geo" si "scm-ro" poate dati si o mana de ajutor REALA SI PERTINENTA
Ceva concret despre motoare si centru de greutate? ce este cu "TREPTELE?"
ce tip de motor "Concret", sa "produc"As vrea ceva care sa "duca"cele cateva kg care se vor aduna!Ce tip de esc ?Daca "oldmann"face asa ceva?sau de unde?
Nu vreau sa trimiteti la "citeste topic"pt ca este o "varza" Exemplu:-"Daca am experienta cu un tip de motor spun despre el !nu bat campi cu verzi si uscate de nu mai stie omul pe ce lume este si de unde sa inceapa!"Nu toti de aici sau cei ce citesc sant asi in navomodele-chiar daca nu stiu ce'i aia "coca sau babord etc"nu inseamna ca nu vor si nu pot sa faca un vaporas!Asta daca din experienta pe care o ai acumulata o inpartasesti si celuilalt!Nu cu bucatica si cu jumatati de masura-asa am vazut ca se practica"da-mi adresa de mail si-ti spun acolo...."de ce pune sa vada toti!Am cerut ajutor si am primit!Dar asta mi-a fast util pt ca am avut timp sa citesc aproape tot ce am gasit ,aici ceva dincolo ALT CEVA.
Scuze de "BLA BLA BLA"DAR VREAU SA FIE CEVA UTIL PT CEI CE VOR CITI(BINE'NTELS CA SI PT MINE)
Cu stima George :lol:
tel.0724686263
#104
Postat 09 December 2007 - 08:35 PM
scm_ro, la 9 Dec 2007, 18:43, a spus:
```hess am un motor de tipul pe care il zici tu pe piranha care este mult mai usoara , iar in weekend-ul asta i-am dat cu un pack lipo de 3 celule si sincer nu am avut curaj sa ii dau full pt mai mai mult de 2-3 secunde. ````
Asa vei pati si cu cealalta, daca vei face ce ai spus http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
sa ai bafta sa patesti la fel :D :lol: :lol:
#105
Postat 09 December 2007 - 08:46 PM
george10, la 9 Dec 2007, 20:18, a spus:
Cu stima George
MAXIM maine la ora 09.000 le vei avea si tu si ZUE
(sa-mi lasati emailul pe MI, ca nu intra aici)
Deci, sa inteleg ca te-ai hotarat la doua carme... OK, muncesti mai mult, dar nu-ti va parea rau.
Sa stii ca toti de aici vor sa te ajute, cum poate fiecare, chiar daca unii iti dau sfaturi mai putin ``practice``...
Cat despre motorizare, TE ROG, mai citeste ce ti-am scris( ...700/13...). Mai citeste o data! Repet, nu imi e greu sa-ti spun sa dai 600Ron pe acu, mot si esc, dar fa mai bine ce ti-am spus.... Tu UN AN nu vei schimba motorizarea asta, si vei fi multumit.
Lasa ``motorasele`` ca nu-s de navomodelul la care muncesti tu acum. Vrei sa fii dezamagit dupa atata munca?
#107
Postat 09 December 2007 - 09:17 PM
george10, la 9 Dec 2007, 21:01, a spus:
Ceva succint despre motor...
POWER 700/13T este un motor puternic pentru toate tipurile de aeromodele si navomodele, alimentat cu 7 - 10 elemente.
Recomandat pentru aeromodele de pina la 1.8 m anvergura si moto-planoare de pina la 3 m anvergura.
Specificatii:
Voltaj: 4.8 - 14.4 V
Nr. celule: 4-12 NiCd/NiMH
Curent: 13 A
Curent maxim: 25 A
Turatie: 12800 rpm
Diametru Ax: 5 mm
Masa: 320 g
Dimensiuni: 44 x 67 mm (Di x L)
Exista undeva un model ( vezi foto) cu aceasta motorizare, si vreau sa-ti spun ca era foarte rapida...
Imagini atasate
#108
Postat 09 December 2007 - 09:24 PM
george10, la 9 Dec 2007, 21:01, a spus:
si o varianta de ESC, care ar merge:
ESC pentru navo, 50/25A, 5-10 celule NiMH
[ESC50A-WR]
110,00RON
Specification
Working Voltage: 5-10 cells, 6 - 12v, NiCd or NiMH
BEC Current: 5V/1A
Continuous Output Current: 50A forward, 50A backward
Low-Voltage, Cut Electricity Protection: Yes
Low Battery Cutoff: 5V
Reversion: Yes
Size: ~ 44.7mm X 34.8mm X 14.8mm
Weight: ~ 60g
700/13+ESC=180RON
Imagini atasate
#113
Postat 13 December 2007 - 11:47 PM
am inceput constructia noilor carme conform cu planurile tale!
Sper sa iasa ceva bun,a fost mai greu cu materialul dar...daca nu te superi am sa postez si schitele dupa care am lucrat(le desenez eu din nou la scara care este pt "Volvo")
Maine sper sa pun si ceva poze cu realizari....
Despre fibra si rasina nu-mi zice nimeni ceva concret?
Vreau si o idee de desing pt ea!
Cu stima George
tel.0724686263
#114
Postat 14 December 2007 - 09:26 AM
george10, la 13 Dec 2007, 23:47, a spus:
am inceput constructia noilor carme conform cu planurile tale!
Sper sa iasa ceva bun,a fost mai greu cu materialul dar...daca nu te superi am sa postez si schitele dupa care am lucrat(le desenez eu din nou la scara care este pt "Volvo")
Maine sper sa pun si ceva poze cu realizari....
Despre fibra si rasina nu-mi zice nimeni ceva concret?
Vreau si o idee de desing pt ea!
Cu stima George
Pai ce vrei sa faci cu fibra, ca ai deja coca??
#115
Postat 21 December 2007 - 07:53 PM
Asa ca spor la treaba!
Poate ca anul ce vine va fi mult mai bogat si cu mult mai multe "inpliniri"
Celor ce au avut sau nu placerea sa ma ajute,cu o idee sau un sfat:
CRACIUN FERICIT si un AN NOU plin BUCURII
LA MULTI ANI!
tel.0724686263
#116
Postat 21 December 2007 - 07:59 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...ST&f=18&t=4176&
sarbatori fericite !
Aceasta postare a fost editata de vasia: 21 December 2007 - 08:01 PM
#117
Postat 23 December 2007 - 01:21 AM
#119
Postat 04 January 2008 - 11:39 AM
URA ,azi a sosit plicul cu cablajul de la variator(multumesc inca o data lui Marian pt ajutor)
Cred ca pe seara va fi gata si voi pune ceva poze...despre restul mai incolo
Cu stima George
tel.0724686263
#120
Postat 04 January 2008 - 12:24 PM
george10, la 4 Jan 2008, 11:39, a spus:
URA ,azi a sosit plicul cu cablajul de la variator(multumesc inca o data lui Marian pt ajutor)
Cred ca pe seara va fi gata si voi pune ceva poze...despre restul mai incolo
Cu stima George
cu placere si spor la treaba.. :mellow: