piper j3 46
#32
Postat 28 December 2007 - 05:38 PM
SILVIU66, la 28 Dec 2007, 14:29, a spus:
la 180 grade va fi incadrat bine de capota si nu va mai fi nevoit sa decupeze.......o munca in minus.....faptul ca modelul e cu boxer e altceva
#34
Postat 28 December 2007 - 05:56 PM
Imagini atasate
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#35
Postat 28 December 2007 - 09:14 PM
#37
Postat 29 December 2007 - 12:29 PM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de alifly: 29 December 2007 - 12:30 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#40
Postat 29 December 2007 - 01:46 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#41
Postat 29 December 2007 - 02:26 PM
#42
Postat 29 December 2007 - 03:06 PM
Bafta!
Costel
#43
Postat 29 December 2007 - 03:32 PM
alifly :o
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#44
Postat 29 December 2007 - 03:44 PM
Bafta!
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 29 December 2007 - 03:45 PM
#45
Postat 29 December 2007 - 04:04 PM
multam Alyfly :lol:
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#46
Postat 03 January 2008 - 05:44 PM
De curind sint si io posesorul unui kit de piper j3 venit tot din Moldova si al unui motor Magnum de 7.5cmc.
Montarea kitului a decurs destul de bine calitatea pieselor fiind buna zic io ca incepator in ale termicelor.
Astazi am prins curaj si am dat o "cheie" la motor. L-am montat pe o placa de textolit mai intii in pozitia cu cilindrul in sus si apoi cu cilindrul in jos. In sus a pornit foarte usor la demaror si chiar la deget la a doua pornire. In schimb inversat a fost imposibil de pornit chiar si la demaror. Recunosc ca nu am incercat sa il pornesc normal dupa care sa il inversez. Intrebarea mea este: odata pornit nu va face nici o problema inversat? Si ce reglaje trebuiesc facute pentru o buna functionare inversat? Si inca ceva, cu el inversat si capota montata cum se mai pot face reglaje la motor si alimentarea cu combustibil?
#47
Postat 03 January 2008 - 11:13 PM
Aceasta postare a fost editata de ACS: 04 January 2008 - 09:24 AM
#49
Postat 06 January 2008 - 05:17 PM
Asa ca in urma acestor teste recomand celor care mai stau pe ginduri, sa monteze motorul inversat, daca astfel vor obtine un aspect mai natural al modelului.
In poza de mai jos se poate vedea nivelul rezervorului fata de valva de reglaj al amestecului. In aceasta configuratie motorul nu a avut nici o problema in a rula in orice pozitie, bineinteles dupa ce l-am pornit cu cilindrul in sus ( inversat nu a pornit in nici un fel).
Verificati si buna etanseitate a rezervorului si a tobei ( in zona de intrare a surubului - daca scapa presiune combustibilul nu mai vine constant in carburator ). Am avut astfel de probleme chiar de la inceput.
Imagini atasate
#50
Postat 06 January 2008 - 07:46 PM
Parca te avertizase cineva de suprapresiune, rezervor,etc? Acum te rog sa ai grija la rodaj, daca cumva nu e prea tarziu, motorul nu trebuie sa intre in turatii mari pana nu e rodat, risti sa nu sti dece nu porneste sau se opreste cand se incalzeste dupa cateva zboruri, si atunci chiar e tarziu.
Aceasta postare a fost editata de ACS: 06 January 2008 - 07:47 PM
#51
Postat 06 January 2008 - 07:51 PM
Suprapresiune nu am avut, mai degraba nu venea gazul cum trebuie si se oprea motorul cind il acceleram. Dar acum s-a rezolvat problema si urmeaza sa-l montez pe avion.
Multumes pentru recomandari!
#54
Postat 07 January 2008 - 12:03 AM
Cei din Moldova nici nu auzisera de rodajul in ture al motorului. Credeau ca e un fel de experiment rodajul, adica rezista motorul la ture sau nu.
De altfel in cartea lui spune sa-l avansezi la maxim dupa ce-l pornesti. Oare degeaba?
#55
Postat 07 January 2008 - 02:31 PM
drace, la 6 Jan 2008, 23:27, a spus:
Bafta!
nu frate n-am pornit motorul pt ca acum lucrez in paralel la un Arcus . Astept momentul sa vina combust. si in mod cert i'o ,,TRAG "sa-l aud cum paraie :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic.gif chit ca raman fara ,,dejte". in privinta asezarii motorului ce-l mai corect ,,parerea mea" este la 90 dg. cu toate ca la noi nu vine.... eu o sa-l asez la 180 dg (vine cool) si o sa-l pornesc cu (piticul) in sus, -a se citi burta, cilindru etc ....
Alyfly :)
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#56
Postat 07 January 2008 - 04:11 PM
nimsoc, la 7 Jan 2008, 00:03, a spus:
Nu pot sa ma supar pe cineva care da o explicatie logica, ba chiar admir lucru asta, trebuie sa recunosc ca este pentru prima oara cand aud de un astfel de rodaj, si uite asa am invatat ceva. :wub:
#57
Postat 07 January 2008 - 04:30 PM
drace, la 6 Jan 2008, 19:51, a spus:
Tocmai aici este problema pentru care nu ai gaz, suprapresiunea pe care o iei din evacuare (esapament) te ajuta sa faci o alimentare "fortata" cu gaz a motorului . Nu am timp sa caut pe forum dar subiectul exista undeva.Atentie si la asezarea rezervorului, nivelul combustibilului trebuie sa vina cam la nivelul carburatorului in pozitie normala de zbor .
Cu mult succes si baftaaaaa
Vezi tot timpul avem ce invata uni de la alti,dar cel mai bine din greselile altora.
Imagini atasate
#58
Postat 07 January 2008 - 11:33 PM
#59
Postat 09 January 2008 - 02:11 PM
Multam:Alifly :lol:
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#60
Postat 09 January 2008 - 02:37 PM
Bafta!
Costel
L.E. - ca sa se inteleaga clar: NU INTOARCE rezervorul! Poate mai coborat un pic, dupa cum specifica producatorul.
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 09 January 2008 - 03:21 PM