Modelism - RHC Forum: intrebare (aviz celor care lucreaza cu aerograful) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

intrebare (aviz celor care lucreaza cu aerograful)

#1 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2007 - 05:06 PM

am reusit sa fac si eu primul meu desen cu aerograful.....dar am o mica problema

am luat vopsea auto si am observat ca vopseaua se depune sub forma unor bilute mici....stiti cumva de ce ?


http://img528.imageshack.us/img528/7659/dsc00553wc5.th.jpg

cam asa arata.....cred ca se observa destul de bine in poza cam ce vreau sa zic

am avut parte de mai multe pareri:
- presuiune prea mare de la compresor
- vopseaua nu este diluata cum trebuie (eu am folosit 3 parti diluant 1 parte vopsea)
- imi vine apa din butelia de aer comprimat (in marea mea graba nu am pus si un filtru de apa sau ceva d genul asta)
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#2 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 24 October 2007 - 06:10 PM

tin minte ca am vazut un documentar unde ca sa obtina un efect de "inghetare" al unor casti de hockey prima data stropeau casca cu apa iar apoi dadeau cu aerograul si exact asa descriau ca se usuca vopseaua din acea cauza "sub forma de bile mici" deci problema ta ar putea fi apa
zic asta in calitate de nestiutor in alea vopsitului...doar mi-am adus aminte de ceva la la tv
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#3 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 24 October 2007 - 06:26 PM

acolo stropeau castile in sine cu apa pe cand problema lui screamer este ca apa ii vine prin instalatia de aer(documentarul era how it's made parca;oricum merita retinut efectul ;) ).
eu am avut o problema similara cu un aerograf revell la niste machete statice la care foloseam vopseaua direct din cutiutele lor de la revell nediluata.suprafata vopsita avea un aspect cam de hartie abraziva sa zic asa; si vopseaua venea in picaturi destul de mari.la tine e posibil sa fie si combinatia cu apa de pe furtun.mai mult de atat nu stiu ce sa zic.

btw, nice job cu desenul

Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 24 October 2007 - 06:27 PM

0

#4 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2007 - 07:54 PM

thnx pt raspunsuri ;) o sa le incerc cand mai ii dau drumu.....sper sa mai gasesc ceva d facut http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

si inca o intrebare: cum as putea sa fac un filtru de apa "home made" pentru compresor? :D

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 24 October 2007 - 07:55 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#5 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 24 October 2007 - 09:29 PM

Buna!!..iti impartasesc din experienta mea de vopsitor .....
Ar putea fi datorita urm simptome: diluant folosit in exces(nu am auzit de vopsea care sa fie diluata cu o cantitate de 3x diluant.
-verifica,informeaza-te de procentul vopsea/diluant?
-ai folosit diluant prescris pt. tipul de vopsea ?
-ai omogenizat vopseaua,diluantul (nu prin agitare ce prin mixare mecanica) ?
-temperatura la care ai vopsit(la temperaturi scazute apare fenomenul de condens si in portiunea de dupa filtru mai ales daca ai cuple de racord furtun metalice)?
-calitatea,termen de garantie expirat al vopselei,diluantului ?
-compresorul prin functionarea lui daca nu este ventilat corespunzator(in zona cilindrului) se supraincalzeste ,si la trecerea prin serpentina care face legatura cu rezervorul sufera o diferenta de temperatura brutala(risc crescut de aparitie a condensului)-acest caz este ff rar dar mi s-a intimplat


Pt presiuni scazute se poate pune pe furtun -cam la 1/2 furtunului un cartus de benzina din plastic transparent cu filtru de hirtie....cind vopseam in perioada iernii carcase de telefon pt amici foloseam furtunul cu acest filtru (1-2 atmosfere)


Sper sa te ajute ...din experienta mea !!!



;)
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#6 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2007 - 09:42 PM

hmmm..... multumesc ca mi-ai impartasit din experienta ta :)

- vopsea/diluant.....cam peste tot zice lumea sa fac 3:1 iar apoi in functie de vopsea sa ma scad sau sa mai cresc(se pare ca aerograful nu inghite vopseaua daca e prea vascoasa)

- diluantul l-am luat de la acelasi magazin de vopsele odata cu vopseaua iar doamna de acolo mi-a zis ca este bun

- vopseaua e omogenizata si mecanic si agitata :D

- era un pic cam frig... la mine butelia de aer e o stica de 2,5 L de apa minerala.....si se cam facea condens in ea....de la asta sa imi fi aparut bilutele de vopsea pe suprafata (apa cu vopsea? )?

- vopseaua este noua proaspata din cutie :D

- compresorul e ok nu se incalzeste :D


l urmatoarea vopsire bag filtru ala de benzina si incerc sa mai diluez vopseaua sa vedem cum se comporta
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#7 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 25 October 2007 - 04:09 PM

Screamer, la 24 Oct 2007, 21:42, a spus:

sa mai diluez vopseaua

cred ca trebuie sa faci exact contrariul... cam asta am inteles eu de la danny ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#8 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 25 October 2007 - 04:10 PM

Fenomenul pe care il descri se numeste buildup.Acest fenomen de adunare are drept cauza o dilutie a vopselei incorecta fata de presiunea pe care o folosesti.Ce se intampla de fapt? Presiunea foarte mare usuca practic particulele de vopsea in zbor ianinte ca acestea sa cada pe suprafata rezultand un aspect de gris sau mici bobite.Particulele de vopsea care vin ulterior peste cele depuse vor forma conglomerate, efectul acestra accentuandu-se odata cu noile straturi.

Recomandarea mea este sa folosesti vopsele cu timp de uscare un pic mai mare si sa folosesti o presiune mai mica (in jur de 0,8 bari)
Homo Nauticus
0

#9 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2007 - 04:12 PM

am fost azi la magazinul de vopsele auto....si se pare ca asta mi s-a recomandat......sa mai diluez vopseaua un pic sau sa mai scad din presiune http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

va multumesc pentru feedback :) sa vedem ce iese l urmatoarea vopsire

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 25 October 2007 - 05:30 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu