intrebare (aviz celor care lucreaza cu aerograful)
#1
Postat 24 October 2007 - 05:06 PM
am luat vopsea auto si am observat ca vopseaua se depune sub forma unor bilute mici....stiti cumva de ce ?
http://img528.imageshack.us/img528/7659/dsc00553wc5.th.jpg
cam asa arata.....cred ca se observa destul de bine in poza cam ce vreau sa zic
am avut parte de mai multe pareri:
- presuiune prea mare de la compresor
- vopseaua nu este diluata cum trebuie (eu am folosit 3 parti diluant 1 parte vopsea)
- imi vine apa din butelia de aer comprimat (in marea mea graba nu am pus si un filtru de apa sau ceva d genul asta)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#2
Postat 24 October 2007 - 06:10 PM
zic asta in calitate de nestiutor in alea vopsitului...doar mi-am adus aminte de ceva la la tv
#3
Postat 24 October 2007 - 06:26 PM
eu am avut o problema similara cu un aerograf revell la niste machete statice la care foloseam vopseaua direct din cutiutele lor de la revell nediluata.suprafata vopsita avea un aspect cam de hartie abraziva sa zic asa; si vopseaua venea in picaturi destul de mari.la tine e posibil sa fie si combinatia cu apa de pe furtun.mai mult de atat nu stiu ce sa zic.
btw, nice job cu desenul
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 24 October 2007 - 06:27 PM
#4
Postat 24 October 2007 - 07:54 PM
si inca o intrebare: cum as putea sa fac un filtru de apa "home made" pentru compresor? :D
Aceasta postare a fost editata de Screamer: 24 October 2007 - 07:55 PM
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#5
Postat 24 October 2007 - 09:29 PM
Ar putea fi datorita urm simptome: diluant folosit in exces(nu am auzit de vopsea care sa fie diluata cu o cantitate de 3x diluant.
-verifica,informeaza-te de procentul vopsea/diluant?
-ai folosit diluant prescris pt. tipul de vopsea ?
-ai omogenizat vopseaua,diluantul (nu prin agitare ce prin mixare mecanica) ?
-temperatura la care ai vopsit(la temperaturi scazute apare fenomenul de condens si in portiunea de dupa filtru mai ales daca ai cuple de racord furtun metalice)?
-calitatea,termen de garantie expirat al vopselei,diluantului ?
-compresorul prin functionarea lui daca nu este ventilat corespunzator(in zona cilindrului) se supraincalzeste ,si la trecerea prin serpentina care face legatura cu rezervorul sufera o diferenta de temperatura brutala(risc crescut de aparitie a condensului)-acest caz este ff rar dar mi s-a intimplat
Pt presiuni scazute se poate pune pe furtun -cam la 1/2 furtunului un cartus de benzina din plastic transparent cu filtru de hirtie....cind vopseam in perioada iernii carcase de telefon pt amici foloseam furtunul cu acest filtru (1-2 atmosfere)
Sper sa te ajute ...din experienta mea !!!
;)
#6
Postat 24 October 2007 - 09:42 PM
- vopsea/diluant.....cam peste tot zice lumea sa fac 3:1 iar apoi in functie de vopsea sa ma scad sau sa mai cresc(se pare ca aerograful nu inghite vopseaua daca e prea vascoasa)
- diluantul l-am luat de la acelasi magazin de vopsele odata cu vopseaua iar doamna de acolo mi-a zis ca este bun
- vopseaua e omogenizata si mecanic si agitata :D
- era un pic cam frig... la mine butelia de aer e o stica de 2,5 L de apa minerala.....si se cam facea condens in ea....de la asta sa imi fi aparut bilutele de vopsea pe suprafata (apa cu vopsea? )?
- vopseaua este noua proaspata din cutie :D
- compresorul e ok nu se incalzeste :D
l urmatoarea vopsire bag filtru ala de benzina si incerc sa mai diluez vopseaua sa vedem cum se comporta
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#8
Postat 25 October 2007 - 04:10 PM
Recomandarea mea este sa folosesti vopsele cu timp de uscare un pic mai mare si sa folosesti o presiune mai mica (in jur de 0,8 bari)
#9
Postat 25 October 2007 - 04:12 PM
va multumesc pentru feedback :) sa vedem ce iese l urmatoarea vopsire
Aceasta postare a fost editata de Screamer: 25 October 2007 - 05:30 PM
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)