Motor home made nonmetalic,non PVC,
#11
Postat 14 July 2007 - 07:26 PM
#13
Postat 14 July 2007 - 09:18 PM
PS: vezi ca ti-am trimis matrita pt bp, ai primit-o?
Aceasta postare a fost editata de teacher64: 14 July 2007 - 09:21 PM
#14
Postat 14 July 2007 - 09:46 PM
Citeaza
Subscriu lui Skyspy! aia e orice, doar motor de racheta nu.
DE CE trebuie un motor sa functioneze O SECUNDA, altfel nu e bun?
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?
Eu cred ca gresiti un pic aici.
Va spun eu de ce. Pentru ca va limitati la niste clisee, lucruri vazute candva sau detasate de context.
Pot fii nenumarate tipuri de motoare de rachetomodel , unele care sa functioneze 3-5-10 secunde activ si in acelasi timp sa fie foarte eficiente scopului pentru care au fost facute.
Sunt mii de motoare care functioneaza la fel ca cel din fim (desigur fara treaba din final) si sunt folosite cu succes unde trebuie.
Cata vreme impulsul si forta maxima de tractiune sunt valori utilizabile in raport cu marimea si greutatea motorului nu este nici un motiv de a rejecta motorul respectiv (vorbim de motoare de amatori).
#16
Postat 14 July 2007 - 10:32 PM
liviu123, la 14 Jul 2007, 21:46, a spus:
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?
Asta pentru ca e in natura motorului cu zahar sa functioneze la randament maxim in timp foarte scurt.Chestia a studiat-o Nakka deci de la el cetire.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#17
Postat 14 July 2007 - 10:38 PM
liviu daca vrei o sa iti trimit un excel (SRM) pentru un motor (proiectat de mine) care teoretic arde cam 1,3s si are in jur de 1200N (asta cu 3 batoane de combustibil de aproximativ 500 grame fiecare inhibate pe exterior)...
Daca vrei timpi de ardere lungi faci asa
Ori compozit la inceput cilindric/stea si apoi endburner
Ori dubla baza endburner (eventual la inceput ceva core pentru un "impuls")
Dex
#18
Postat 14 July 2007 - 10:41 PM
cand ai caramelizat zaharul i-ai modificat proprietatile fizico-chimice si e varza totala in combustibil
#19
Postat 15 July 2007 - 07:24 AM
A si inca o chestie motoarele mele nu se fac in saptamani ci se fac eventual in maxim 2 ore ,deci daca vor functiona au inca un avantaj.
Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 15 July 2007 - 07:24 AM
#20
Postat 15 July 2007 - 08:35 AM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#23
Postat 15 July 2007 - 07:23 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 09:12 PM
#24
Postat 15 July 2007 - 08:08 PM
#25
Postat 15 July 2007 - 08:31 PM
Supreme, la 15 Jul 2007, 19:23, a spus:
Pentru un miros placut la aprindere se mai pot adauga si 30g de nuca de cocos razuita. :D .Asta dupa reteta bunicii.
Puneti dracu mana pe carte si invatati engleza vedeti ce se fac in alte tari si macar studiati amanuntit site-ul lui Nakka ca sa nu mai povestiti aberatii.
Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 15 July 2007 - 08:32 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#26
Postat 15 July 2007 - 08:35 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:38 PM
#27
Postat 15 July 2007 - 08:38 PM
tot ce sper e sa nu va vad la stirile de la ora 5 cu tampeniile voastre....
e asa greu sa cautati un termometru si sa faceti CUM TREBUIE combustibilul ala?
Daca ar vedea Nakka la ce s-a ajuns si-ar da pumni in cap...la fel si tipul cu formula recristalizata...
linistiti-va pana nu faceti dracu' ceva
Dex
#28
Postat 15 July 2007 - 08:41 PM
Citeaza
Dex la sulf am si specificat ca pune cine vrea eu nu am facut cu sulf dar pe multe siteuri scrie ca se poate pune. Deci mie mi-a ars perfect dupa reteta asta daca nu iti convine nu face shi gata.... nu te obliga nimeni sa faci , fiecare face cum vrea ...........stiu ca ai experienta in domeniu mai multa ca mine dar nici nub nu sunt
#29
Postat 15 July 2007 - 08:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:47 PM
#30
Postat 15 July 2007 - 08:53 PM
mierea e un compus foarte complex, ca sa functioneze corect acel combustibil ar trebuii calculate cantitatile stoechiometrice de oxidant/oxidat...spor la calculat
macar voi ati citit (nu neaparat la Nakka pe site) proprietatile si reactia de oxidare a zaharului de catre azotatul de potasiu?
ati cautat macar sa vedeti care e "chimia" si principiile fizico-chimice care stau in spatele functionarii unui motor de racheta? pana acum tot ce am vazut au fost combustibili facuti total si general dupa ureche (de unde pana unde zahar vanilat....) si motoare facute exact la fel...nu am vazut un calcul pe hartie, un srm, cea mai mica idee de calcul...
mi s-au adus argumente in genul...la Nakka la motoru ala daca imparti aia la aia iti da atat, iar la mine da la fel deci e bine :|.....sau am facut motoru ca si ala pt Bp numa ca am pus combustibil dinasta....
azi maine imi spuneti sa pun praf de copt, sau coaja de lamaie in combustibil ca "are putere mai mare"....
mai baieti stati dreq pe curu' vostru' si folositi o reteta la care s-a lucrat ceva timp (peste 10 ani) nu va apucati voi sa reinventati combustibilii cu 2 linguri, 3 oale si ce am visat azi noapte...hai sa fim totusi seriosi
Dex
#32
Postat 15 July 2007 - 10:37 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 10:38 PM
#33
Postat 02 August 2007 - 05:10 PM
Saptamana asta am lucrat pe un alt motor,tot ca si precedentele dar cu mici modificari care sper sa inbunatateasca rezistenta motorului.Combustibilul folosit este unul compozit care a fost testat static cu succes(dar fara filmare din pacate).Motorul va fi testat maine si va fi un night test pentru a putea urmari motorul.
O poza cu motorul:
Imagini atasate
#38
Postat 04 August 2007 - 04:34 PM
1.Cantitatea de combustibil a fost de 3 ori mai multa ca la celalalt motor static mai mic si dupa ce am scos tija cu care faceam coreul si totul parea OK,dar peste noapte din cauza cantitati mari de combustibil care a fost in interior si nu sa intarit coreul a fost pur si simplu astupat.Adica din full core am ajuns la endburner si la combustibilu asta nu merge deloc.
2.A doua greseala a fost tubul prea subtire, din cauza caruia motorul a explodat si sa despicat in 2 ,iar combustibilu a sarit afara si a ars violent.
Pentru a vedea niste proprietati ale combustibilului am facut niste teste in KNO3/zahar(65/35 topit) si compozit(2 batoane).Am observat ca combustibilul cu zahar arde mai repede cu aproximativ 2 sec mai mult,cantitatea de gaze a fost aproximativ la fel.
Si motorul:http://www.youtube.c...h?v=5423j-fqbRI
#39
Postat 04 August 2007 - 05:20 PM
Tza rocket, la 4 Aug 2007, 09:09, a spus:
Unde ai gasit aluminiu pulbere?
N-am experienta cu compozite sau "full core" cum zici tu. Dar daca daca presiunea a fost prea puternica chiar in conditiile in care nu mai aveai core-ul pe toata lungimea cum s-ar fi comportat daca totul era facut bine? Presupun ca mult mai rau.
Chiar nu poti umbla la raportul intre diametru si lungimea motorului?
De fapt nu prea stiu nimic de compozitia asta, n-am verificat niciodata... Poate nu-i buna pentru motoare in forma asta. Din filmulet nici n-am observat ca motorul ar fi reusit sa porneasca. Dar dupa cum a ars compozitia nici puternica nu parea. Numai tu stii ce-i acolo! Bafta!
Important e ca esti perseverent.
Spor la treaba!
Telefon: 0721 385365
#40
Postat 04 August 2007 - 05:41 PM
singura buba e ca pentru combustibili eficienti ai nevoie de aluminiu extrem de fin, iar ala din comert nu e prea bun...
merge si home made... luat din bara de al si apoi bagat in ball mill dar e lucru dracului ca fiind asa fin se lipeste de tot si zboara ca nesimtitu prin aer...
cat despre motor...clorat+al= naspa...instabil, potential explosiv
iar lacul ala epoxidic e cu totul alta mancare de peste fata de RASINA epoxidica folosita la laminat fibrele...
cu ce ai simulat arderile pentru a ajunge la formula finala?