Motor home made nonmetalic,non PVC,
#32
Postat 15 July 2007 - 10:37 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 10:38 PM
#33
Postat 02 August 2007 - 05:10 PM
Saptamana asta am lucrat pe un alt motor,tot ca si precedentele dar cu mici modificari care sper sa inbunatateasca rezistenta motorului.Combustibilul folosit este unul compozit care a fost testat static cu succes(dar fara filmare din pacate).Motorul va fi testat maine si va fi un night test pentru a putea urmari motorul.
O poza cu motorul:
Imagini atasate
#38
Postat 04 August 2007 - 04:34 PM
1.Cantitatea de combustibil a fost de 3 ori mai multa ca la celalalt motor static mai mic si dupa ce am scos tija cu care faceam coreul si totul parea OK,dar peste noapte din cauza cantitati mari de combustibil care a fost in interior si nu sa intarit coreul a fost pur si simplu astupat.Adica din full core am ajuns la endburner si la combustibilu asta nu merge deloc.
2.A doua greseala a fost tubul prea subtire, din cauza caruia motorul a explodat si sa despicat in 2 ,iar combustibilu a sarit afara si a ars violent.
Pentru a vedea niste proprietati ale combustibilului am facut niste teste in KNO3/zahar(65/35 topit) si compozit(2 batoane).Am observat ca combustibilul cu zahar arde mai repede cu aproximativ 2 sec mai mult,cantitatea de gaze a fost aproximativ la fel.
Si motorul:http://www.youtube.c...h?v=5423j-fqbRI
#39
Postat 04 August 2007 - 05:20 PM
Tza rocket, la 4 Aug 2007, 09:09, a spus:
Unde ai gasit aluminiu pulbere?
N-am experienta cu compozite sau "full core" cum zici tu. Dar daca daca presiunea a fost prea puternica chiar in conditiile in care nu mai aveai core-ul pe toata lungimea cum s-ar fi comportat daca totul era facut bine? Presupun ca mult mai rau.
Chiar nu poti umbla la raportul intre diametru si lungimea motorului?
De fapt nu prea stiu nimic de compozitia asta, n-am verificat niciodata... Poate nu-i buna pentru motoare in forma asta. Din filmulet nici n-am observat ca motorul ar fi reusit sa porneasca. Dar dupa cum a ars compozitia nici puternica nu parea. Numai tu stii ce-i acolo! Bafta!
Important e ca esti perseverent.
Spor la treaba!
Telefon: 0721 385365
#40
Postat 04 August 2007 - 05:41 PM
singura buba e ca pentru combustibili eficienti ai nevoie de aluminiu extrem de fin, iar ala din comert nu e prea bun...
merge si home made... luat din bara de al si apoi bagat in ball mill dar e lucru dracului ca fiind asa fin se lipeste de tot si zboara ca nesimtitu prin aer...
cat despre motor...clorat+al= naspa...instabil, potential explosiv
iar lacul ala epoxidic e cu totul alta mancare de peste fata de RASINA epoxidica folosita la laminat fibrele...
cu ce ai simulat arderile pentru a ajunge la formula finala?
#42
Postat 04 August 2007 - 05:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 04 August 2007 - 05:53 PM
#43
Postat 04 August 2007 - 05:56 PM
de unde ai facut rost de aluminiu ala? m-ar interesa si pe mine...
#45
Postat 04 August 2007 - 06:14 PM
Dupa uscare sau in timpul uscarii nu se oxideaza? Ramane tot pulbere fina sau trebuie iar sa o maruntesti?
La faza cu arderea ai dreptate. Trebuie sa rezulte gaze... Personal prefer reactiile din care rezulta gaze incolore, pe cat posibil fara urme de materii solide, fara fum. Am senzatia ca doar asa arderile sunt complete. E doar chestie subiectiva. De multe ori nu conteaza daca sunt numai gaze sau jumatate din fumul ala ar mai putea arde in continuare.
Baga mare la teste! Parca ti-am zis eu candva ca unii prefera sa zboare si altii sa faca teste! :huh: Vad ca te-ai bagat deja in a doua categorie! Succes!
PS. Nici nu vreau sa ma gandesc la autorizatii pentru procurare, e deja material explozibil chiar in forma de pulbere.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 August 2007 - 07:57 PM
Telefon: 0721 385365