Motor home made nonmetalic,non PVC,
#1
Postat 13 July 2007 - 06:05 PM
Pentru cei care o sa ma ia la intrebari ca:''de ce te chinui cand poti folosi PVC sau alte chestii?''.Raspunsul este simplu:se poate realiza foarte usor cu lucruri care se gasesc la magazin.
Asa a mers:C-40 motor
#2
Postat 13 July 2007 - 07:34 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#3
Postat 13 July 2007 - 08:23 PM
Tza rocket, la 13 Jul 2007, 18:05, a spus:
Pentru cei care o sa ma ia la intrebari ca:''de ce te chinui cand poti folosi PVC sau alte chestii?''.Raspunsul este simplu:se poate realiza foarte usor cu lucruri care se gasesc la magazin.
Asa a mers:C-40 motor
Mie mi-a placut. Pana nu masori tractiunea sau faci efectiv vreo lanare nu ai de unde sa stii cat de buna e metoda cu adevarat.
Si mai zi-ne tu cum e cu metoda asta? nu e ca la Nakka?
Succese!
PS numele corect aste JAMES YAWN!
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 13 July 2007 - 08:29 PM
#4
Postat 13 July 2007 - 09:43 PM
Pentru 150 g de combustibil: Se ia 50 g de zahar si se pun in tigaie,peste care se adauga 10 g miere sau sirop(eu folosesc miere) si o lingura de apa.Se pune la foc si se amesteca pana se topeste zaharul dupa care se lasa pana cand devine de o culoare maronie si este precum caramelul.In acelasi timp(necesita 2 persoane) se incalzeste si nu se topeste in alta tigaie azotatul de K dupa care se iau de pe foc amandoua si se toarna KNO3 cald peste caramel.Se amesteca viguros pana cand amestecul este omogen.Acel amestec este combustibilu si se toarna foarte usor in motor.Acest combustibil este total diferit fata de cel a lui nakka deoarece in motor arde desi cu o putere mare arde foarte mult timp avand o performanta mai scazuta decat cea a lui nakka (putin mai scazuta) dar este mai usor de preparat necesitand doar obiecte de uz casnic(fara termometru,baie de ulei care te poate arde rau,etc).
A si fara suparare se vede clar ca nu e o fumigena.Duminica urmeaza un test pe bat(ala care nu va place la voi) ca racheta nu am facuta pentru el si urmeaza ceva mai periculos static si pe cantar,un motor de aceeashi dimensiune cu mici modificari cu BP(fara comentari pana nu vedeti cum merge motoru).
Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 13 July 2007 - 09:46 PM
#5
Postat 13 July 2007 - 10:34 PM
gandeste-te si tu un pic: daca pt BP iti trebuie cel putin vreo 2 ore (sau chiar mai mult) pentru a avea un amestec cu adevarat omogen, cum crezi tu ca poti sa omogenizezi amestecul dintre o substanta vascoasa si alta pulbere doar "amestecand viguros"....
combustibilul asta al tau este total imprevizibil datorita imposibilitatii de a-l omogeniza.
Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 13 July 2007 - 10:34 PM
#7
Postat 13 July 2007 - 10:55 PM
Mr. F, la 13 Jul 2007, 22:36, a spus:
cu exceptia faptului ca zaharul are o "afinitate" pentru apa si e incredibil de greu sa usti perfect combustibilul...
#10
Postat 14 July 2007 - 03:51 PM
Dupa cum vezi ii cum am zisa eu numa ca el foloseste un fel de sirop.Duminica motor cu zaharel si BP teste.
#11
Postat 14 July 2007 - 07:26 PM
#13
Postat 14 July 2007 - 09:18 PM
PS: vezi ca ti-am trimis matrita pt bp, ai primit-o?
Aceasta postare a fost editata de teacher64: 14 July 2007 - 09:21 PM
#14
Postat 14 July 2007 - 09:46 PM
Citeaza
Subscriu lui Skyspy! aia e orice, doar motor de racheta nu.
DE CE trebuie un motor sa functioneze O SECUNDA, altfel nu e bun?
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?
Eu cred ca gresiti un pic aici.
Va spun eu de ce. Pentru ca va limitati la niste clisee, lucruri vazute candva sau detasate de context.
Pot fii nenumarate tipuri de motoare de rachetomodel , unele care sa functioneze 3-5-10 secunde activ si in acelasi timp sa fie foarte eficiente scopului pentru care au fost facute.
Sunt mii de motoare care functioneaza la fel ca cel din fim (desigur fara treaba din final) si sunt folosite cu succes unde trebuie.
Cata vreme impulsul si forta maxima de tractiune sunt valori utilizabile in raport cu marimea si greutatea motorului nu este nici un motiv de a rejecta motorul respectiv (vorbim de motoare de amatori).
#16
Postat 14 July 2007 - 10:32 PM
liviu123, la 14 Jul 2007, 21:46, a spus:
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?
Asta pentru ca e in natura motorului cu zahar sa functioneze la randament maxim in timp foarte scurt.Chestia a studiat-o Nakka deci de la el cetire.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#17
Postat 14 July 2007 - 10:38 PM
liviu daca vrei o sa iti trimit un excel (SRM) pentru un motor (proiectat de mine) care teoretic arde cam 1,3s si are in jur de 1200N (asta cu 3 batoane de combustibil de aproximativ 500 grame fiecare inhibate pe exterior)...
Daca vrei timpi de ardere lungi faci asa
Ori compozit la inceput cilindric/stea si apoi endburner
Ori dubla baza endburner (eventual la inceput ceva core pentru un "impuls")
Dex
#18
Postat 14 July 2007 - 10:41 PM
cand ai caramelizat zaharul i-ai modificat proprietatile fizico-chimice si e varza totala in combustibil
#19
Postat 15 July 2007 - 07:24 AM
A si inca o chestie motoarele mele nu se fac in saptamani ci se fac eventual in maxim 2 ore ,deci daca vor functiona au inca un avantaj.
Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 15 July 2007 - 07:24 AM
#20
Postat 15 July 2007 - 08:35 AM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#23
Postat 15 July 2007 - 07:23 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 09:12 PM
#24
Postat 15 July 2007 - 08:08 PM
#25
Postat 15 July 2007 - 08:31 PM
Supreme, la 15 Jul 2007, 19:23, a spus:
Pentru un miros placut la aprindere se mai pot adauga si 30g de nuca de cocos razuita. :D .Asta dupa reteta bunicii.
Puneti dracu mana pe carte si invatati engleza vedeti ce se fac in alte tari si macar studiati amanuntit site-ul lui Nakka ca sa nu mai povestiti aberatii.
Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 15 July 2007 - 08:32 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#26
Postat 15 July 2007 - 08:35 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:38 PM
#27
Postat 15 July 2007 - 08:38 PM
tot ce sper e sa nu va vad la stirile de la ora 5 cu tampeniile voastre....
e asa greu sa cautati un termometru si sa faceti CUM TREBUIE combustibilul ala?
Daca ar vedea Nakka la ce s-a ajuns si-ar da pumni in cap...la fel si tipul cu formula recristalizata...
linistiti-va pana nu faceti dracu' ceva
Dex
#28
Postat 15 July 2007 - 08:41 PM
Citeaza
Dex la sulf am si specificat ca pune cine vrea eu nu am facut cu sulf dar pe multe siteuri scrie ca se poate pune. Deci mie mi-a ars perfect dupa reteta asta daca nu iti convine nu face shi gata.... nu te obliga nimeni sa faci , fiecare face cum vrea ...........stiu ca ai experienta in domeniu mai multa ca mine dar nici nub nu sunt
#29
Postat 15 July 2007 - 08:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:47 PM
#30
Postat 15 July 2007 - 08:53 PM
mierea e un compus foarte complex, ca sa functioneze corect acel combustibil ar trebuii calculate cantitatile stoechiometrice de oxidant/oxidat...spor la calculat
macar voi ati citit (nu neaparat la Nakka pe site) proprietatile si reactia de oxidare a zaharului de catre azotatul de potasiu?
ati cautat macar sa vedeti care e "chimia" si principiile fizico-chimice care stau in spatele functionarii unui motor de racheta? pana acum tot ce am vazut au fost combustibili facuti total si general dupa ureche (de unde pana unde zahar vanilat....) si motoare facute exact la fel...nu am vazut un calcul pe hartie, un srm, cea mai mica idee de calcul...
mi s-au adus argumente in genul...la Nakka la motoru ala daca imparti aia la aia iti da atat, iar la mine da la fel deci e bine :|.....sau am facut motoru ca si ala pt Bp numa ca am pus combustibil dinasta....
azi maine imi spuneti sa pun praf de copt, sau coaja de lamaie in combustibil ca "are putere mai mare"....
mai baieti stati dreq pe curu' vostru' si folositi o reteta la care s-a lucrat ceva timp (peste 10 ani) nu va apucati voi sa reinventati combustibilii cu 2 linguri, 3 oale si ce am visat azi noapte...hai sa fim totusi seriosi
Dex