Modelism - RHC Forum: Motor home made - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Motor home made nonmetalic,non PVC,

#1 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 13 July 2007 - 06:05 PM

Azi am testat aproape cu succes(90%) primul motor care nu este nici metalic,nici din PVC cu diam interior de 4 cm carcasa fiind din carton rulat iar ajutajul si dopul din bentonita(argila solida) care sau realizat prin presare.Combustibilul a fost KNO3/Zahar dupa formula care a fost amintita mai demult pe forum(metoda sugar syrup a lui James Yam).Motorul a mers excelent cu exceptia ca la sfarsit a cedat dopul din cauza ca a fost prea subtire si a zburat un pic de pe stand;acest lucru se va remedia usor.Pe duminica il voi testa din nou alt motor.


Pentru cei care o sa ma ia la intrebari ca:''de ce te chinui cand poti folosi PVC sau alte chestii?''.Raspunsul este simplu:se poate realiza foarte usor cu lucruri care se gasesc la magazin.



Asa a mers:C-40 motor
Fiber glass is the best!!!!
0

#2 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 July 2007 - 07:34 PM

Aia e mai mult faclie fumigena decat motor.La dimensiunea care ai avut-o tu motorul trebuia sa arda sub o secunda sau pana in o secunda.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#3 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 13 July 2007 - 08:23 PM

Tza rocket, la 13 Jul 2007, 18:05, a spus:

Azi am testat aproape cu succes(90%) primul motor  care nu este nici metalic,nici din PVC cu diam interior de 4 cm  carcasa fiind din carton rulat iar ajutajul si dopul din bentonita(argila solida) care sau realizat prin presare.Combustibilul a fost KNO3/Zahar dupa formula care a fost amintita mai demult pe forum(metoda sugar syrup a lui James Yam).Motorul a mers excelent cu exceptia ca la sfarsit a cedat dopul din cauza ca a fost prea subtire si a zburat un pic de pe stand;acest lucru se va remedia usor.Pe duminica il voi testa din nou alt motor.


Pentru cei care o sa ma ia la intrebari ca:''de ce te chinui cand poti folosi PVC sau alte chestii?''.Raspunsul este simplu:se poate realiza foarte usor cu lucruri care se gasesc la magazin.



Asa a mers:C-40 motor

Mie mi-a placut. Pana nu masori tractiunea sau faci efectiv vreo lanare nu ai de unde sa stii cat de buna e metoda cu adevarat.

Si mai zi-ne tu cum e cu metoda asta? nu e ca la Nakka?

Succese!

PS numele corect aste JAMES YAWN!

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 13 July 2007 - 08:29 PM

0

#4 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 13 July 2007 - 09:43 PM

A da corect..James Yawn.Deci metoda asta este mai diferita:

Pentru 150 g de combustibil: Se ia 50 g de zahar si se pun in tigaie,peste care se adauga 10 g miere sau sirop(eu folosesc miere) si o lingura de apa.Se pune la foc si se amesteca pana se topeste zaharul dupa care se lasa pana cand devine de o culoare maronie si este precum caramelul.In acelasi timp(necesita 2 persoane) se incalzeste si nu se topeste in alta tigaie azotatul de K dupa care se iau de pe foc amandoua si se toarna KNO3 cald peste caramel.Se amesteca viguros pana cand amestecul este omogen.Acel amestec este combustibilu si se toarna foarte usor in motor.Acest combustibil este total diferit fata de cel a lui nakka deoarece in motor arde desi cu o putere mare arde foarte mult timp avand o performanta mai scazuta decat cea a lui nakka (putin mai scazuta) dar este mai usor de preparat necesitand doar obiecte de uz casnic(fara termometru,baie de ulei care te poate arde rau,etc).


A si fara suparare se vede clar ca nu e o fumigena.Duminica urmeaza un test pe bat(ala care nu va place la voi) ca racheta nu am facuta pentru el si urmeaza ceva mai periculos static si pe cantar,un motor de aceeashi dimensiune cu mici modificari cu BP(fara comentari pana nu vedeti cum merge motoru).

Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 13 July 2007 - 09:46 PM

Fiber glass is the best!!!!
0

#5 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 13 July 2007 - 10:34 PM

zaharul topit separat?....huh?....pai cum crezi tu ca poti avea o legatura intima intre moleculele de oxidant si oxidat daca tu le amesteci in consitiile descrise? Este practic imposibil sa ai o legatura intima, si repetabila de la o fabricare de combustibil la alta.

gandeste-te si tu un pic: daca pt BP iti trebuie cel putin vreo 2 ore (sau chiar mai mult) pentru a avea un amestec cu adevarat omogen, cum crezi tu ca poti sa omogenizezi amestecul dintre o substanta vascoasa si alta pulbere doar "amestecand viguros"....

combustibilul asta al tau este total imprevizibil datorita imposibilitatii de a-l omogeniza.

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 13 July 2007 - 10:34 PM

0

#6 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 13 July 2007 - 10:36 PM

James Yawn face altceva. el dizolva componentele in apa si dupa aceea elimina apa ramanad doar particulele de azotat si de zahar strans legate intre ele (chiar mai bine decat prin metoda "clasica" ).
0

#7 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 13 July 2007 - 10:55 PM

Mr. F, la 13 Jul 2007, 22:36, a spus:

James Yawn face altceva. el dizolva componentele in apa si dupa aceea elimina apa ramanad doar particulele de azotat si de zahar strans legate intre ele (chiar mai bine decat prin metoda "clasica" ).

cu exceptia faptului ca zaharul are o "afinitate" pentru apa si e incredibil de greu sa usti perfect combustibilul...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#8 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 14 July 2007 - 07:29 AM

Mai uitate pe paginasi o sa gasesti si metoda asta acolo numa facuta cu sirop.O sa pun un link mai tarziu.
Fiber glass is the best!!!!
0

#9 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 14 July 2007 - 08:36 AM

Dexter_Jr, la 13 Jul 2007, 22:55, a spus:

cu exceptia faptului ca zaharul are o "afinitate" pentru apa si e incredibil de greu sa usti perfect combustibilul...

incredibil de greu dar nu imposibil, DAR PERICULOS, (asta chiar el o recunoaste pe siteul lui).
0

#10 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 14 July 2007 - 03:51 PM

Deci ce vorbesc eu si ce vb voi.Metoda folosita de mine ii asta:http://www.jamesyawn...oved/index.html
Dupa cum vezi ii cum am zisa eu numa ca el foloseste un fel de sirop.Duminica motor cu zaharel si BP teste.
Fiber glass is the best!!!!
0

#11 Useril este offline   teacher64 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 23-June 07

Postat 14 July 2007 - 07:26 PM

Subscriu lui Skyspy! aia e orice, doar motor de racheta nu. Mai incearca, dar varianta cu zaharul ( c-o fi macinat, sirop, etc, cu KNO3) e pentru pufaieli. Decat sa va jucati cu alte tampenii (vezi topicul cu nitroceluloza!!!), mai bine asa. Parerea mea! ;)
0

#12 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 14 July 2007 - 08:49 PM

Mdea...vad ca nimeni nu are incredere in mine.Aste e daca la voi nu va convine ,dar eu o sa testez in continuare avand incredere in ceea ce fac si nu in ce spuneti voi.Vedem noi maine care are dreptare si cine nu.
Fiber glass is the best!!!!
0

#13 Useril este offline   teacher64 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 23-June 07

Postat 14 July 2007 - 09:18 PM

Ce te infoi asa? ;) ;) Ziceam doar ca nu trebuie sa te mandresti cu o treaba reusita...pe jumatate! Sau esti din aia, care se bucura si de un semi-esec? Un racheto-bat zboara cu orice, eu, printr-a saptea, faceam mini-rachete cu "fosfor" razuit de pe betele de chibrit. Vrei sa te limitezi la asa ceva? Orice kestie care fasaie, scoate fum si propulseaza o mica smecherie e racheta?! Cumpara-ti de Revelion de la tigani, si ai tot anul jucarele. Fara gluma, si fara sa jignim pe nimeni, trebuie sa-ti vezi si sa-ti RECUNOSTI micile si inerentele greseli, altfel mori ignorant. ;)
PS: vezi ca ti-am trimis matrita pt bp, ai primit-o?

Aceasta postare a fost editata de teacher64: 14 July 2007 - 09:21 PM

0

#14 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 14 July 2007 - 09:46 PM

Citeaza

Aia e mai mult faclie fumigena decat motor.La dimensiunea care ai avut-o tu motorul trebuia sa arda sub o secunda sau pana in o secunda.

Subscriu lui Skyspy! aia e orice, doar motor de racheta nu.



DE CE trebuie un motor sa functioneze O SECUNDA, altfel nu e bun?
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?
Eu cred ca gresiti un pic aici.
Va spun eu de ce. Pentru ca va limitati la niste clisee, lucruri vazute candva sau detasate de context.
Pot fii nenumarate tipuri de motoare de rachetomodel , unele care sa functioneze 3-5-10 secunde activ si in acelasi timp sa fie foarte eficiente scopului pentru care au fost facute.
Sunt mii de motoare care functioneaza la fel ca cel din fim (desigur fara treaba din final) si sunt folosite cu succes unde trebuie.
Cata vreme impulsul si forta maxima de tractiune sunt valori utilizabile in raport cu marimea si greutatea motorului nu este nici un motiv de a rejecta motorul respectiv (vorbim de motoare de amatori).
0

#15 Useril este offline   rocketboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 01-July 07

Postat 14 July 2007 - 10:02 PM

interesanta metoda succces tine-o tot asa ce sa spun astept pana maine sa vad cum iese si atunci ma apuc si eu sa fac
0

#16 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 July 2007 - 10:32 PM

liviu123, la 14 Jul 2007, 21:46, a spus:

DE CE trebuie un motor sa functioneze O SECUNDA, altfel nu e bun?
DE CE TREBUIE sa ai forte mari pentru scurt timp?

Asta pentru ca e in natura motorului cu zahar sa functioneze la randament maxim in timp foarte scurt.Chestia a studiat-o Nakka deci de la el cetire.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#17 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 14 July 2007 - 10:38 PM

zaharul e un combustibil bun atata timp cat are suprafata mare de ardere, presiuni de 70-100 atm si Kn(raportul suprafetelor) in jur de 300-400. altfel pierzi mult si nu se merita...
liviu daca vrei o sa iti trimit un excel (SRM) pentru un motor (proiectat de mine) care teoretic arde cam 1,3s si are in jur de 1200N (asta cu 3 batoane de combustibil de aproximativ 500 grame fiecare inhibate pe exterior)...
Daca vrei timpi de ardere lungi faci asa
Ori compozit la inceput cilindric/stea si apoi endburner
Ori dubla baza endburner (eventual la inceput ceva core pentru un "impuls")
Dex
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#18 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 14 July 2007 - 10:41 PM

ah si inca ceva...poti sa faci combustibilul cu zahar si prin metoda lu' peste daca ai caramelizat (chiar si putin) zaharu' e bun intr-un caz fericit pentru o fumigena, in rest nimic...
cand ai caramelizat zaharul i-ai modificat proprietatile fizico-chimice si e varza totala in combustibil
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#19 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 15 July 2007 - 07:24 AM

A o chestie:zaharul nu este caramelizat ci tot amestecul ala este tranformat intr-un fel de caramel.Ca sa fie toata lumea multumita o sa fac motorul pentru azi cu combutibil 60/40 a lui nakka.



A si inca o chestie motoarele mele nu se fac in saptamani ci se fac eventual in maxim 2 ore ,deci daca vor functiona au inca un avantaj.

Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 15 July 2007 - 07:24 AM

Fiber glass is the best!!!!
0

#20 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 July 2007 - 08:35 AM

65|35 vezi ca si aici te grabesti ca si la celelalte lucruri si nu-ti iese .Dupa aia zici ca are lumea ceva cu tine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#21 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 July 2007 - 10:01 AM

si 60/40 merge...
nu conteaza ce transformi sau cum transformi in caramel....daca ala are alta culoare decat untu' nu e bun...
Dex
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#22 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 15 July 2007 - 11:21 AM

Da culoarea ii alba la combustibilu meu.SI cand am zis 60/40 ma refeream topit in baie de ulei.Intelege ca nu ii caramelizat si merge
Fiber glass is the best!!!!
0

#23 Useril este offline   Supreme 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 20-May 07

  Postat 15 July 2007 - 07:23 PM

Ok nu stiu daca e locul potrivit sa postez asta dar oricum.... dupa o zi intreaga cu motoare bp sau zaharel am ajuns la o concluzie. Decat sa mai ma chinui cu bp-u care am rateuri la motoare foarte des , mai bine fac cu zaharel dupa urmatoarea reteta (putin modificata de mine).Se iau 70 grame de kno3 intr-un vas , iar in altul se dizolva 10 grame de miere cu 1 lingura de apa . Dupa ce se topeste mierea impreuna cu apa , pe foc , se adauga 30 de grame de zahar (preferabil rasnit ) amestecate cu kno3-ul shi este dizolvat in mierea cu apa de care am vbit. Apoi se amesteca la foc mic (cat de mic puteti ) fara oprire ca altfel ai sansa sa ia foc . Daca vreti o aprindere mai rapida shi alte avantaje/dezavantaje puteti pune shi 2-3 grame de sulf dar nu obligatoriu . Se amesteca pana incepe sa aiba o culoare alb-maroniu si apoi se toarna direct in motor (cat mai repede ca altfel nu mai apucati sa puneti). Stiu ca s-a mai discutat despre modalitatea asta dar am vrut sa reamintesc oricum asa am facut eu. Puteti folosi cum am facut eu cu motoare din carton, dar trebuie grosimea dublata fata de cele cu bp shi dopu la fel dublu ( obligatoriu bentonita ). Am avut aproape numai lansari reusite dupa formula asta , la una mi-a sarit dopu dar oricum a urcat 10-20 metrii. Deci nu zic ca nu e bun shi bp-u dar e prea mult de lucru si are anumite dezavantaje de exemplu la presare.La fel si kno3/zahar/miere(shi putin sulf daca vreti) are dezavantaju ca se intareste si nu mai poate fi remodelat dar ca putere este cam dubla si nu ai sanse de esec ...deci zaharelu rullez dupa parerea mea

Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 09:12 PM

0

#24 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 15 July 2007 - 08:08 PM

Si un pic de sulf dupa gust :D :)) . Un combustibil de racheta nu este o crema de zahar ars. Fiecare componenta are un rol exact si nu poti sa spui ca ' se adauga sulf dacă vreti'. Lasati fratilor improvizatiile astea ca cine stie ce faceti si dup-aia nu stiti de ce nu va ies motoarele.
0

#25 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 July 2007 - 08:31 PM

Supreme, la 15 Jul 2007, 19:23, a spus:

Dupa ce se topeste mierea impreuna cu apa , pe foc , se adauga 30 de grame de zahar (preferabil vanilat ) . Daca vreti o aprindere mai rapida shi alte avantaje/dezavantaje puteti pune shi 2-3 grame de sulf dar nu obligatoriu .

Pentru un miros placut la aprindere se mai pot adauga si 30g de nuca de cocos razuita. :D .Asta dupa reteta bunicii.
Puneti dracu mana pe carte si invatati engleza vedeti ce se fac in alte tari si macar studiati amanuntit site-ul lui Nakka ca sa nu mai povestiti aberatii.

Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 15 July 2007 - 08:32 PM

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#26 Useril este offline   Supreme 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 20-May 07

Postat 15 July 2007 - 08:35 PM

deci am zis sulfu e dupa cum vreti daca nu ma credeti www.google.ro shi uitati-va..... se pot face shi motoare cu sulf dar shi fara .... diferente minore la aprindere , dar fiecare isi face cum vrea , pe multe site-uri scrie ca se poate adauga sulf dar neah faceti cum vreti

Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:38 PM

0

#27 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 July 2007 - 08:38 PM

zahar vanilat, miere, sulf dupa gust...bai baieti ce mama dreq facem aici? prajituri?
tot ce sper e sa nu va vad la stirile de la ora 5 cu tampeniile voastre....
e asa greu sa cautati un termometru si sa faceti CUM TREBUIE combustibilul ala?
Daca ar vedea Nakka la ce s-a ajuns si-ar da pumni in cap...la fel si tipul cu formula recristalizata...
linistiti-va pana nu faceti dracu' ceva
Dex
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#28 Useril este offline   Supreme 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 20-May 07

Postat 15 July 2007 - 08:41 PM

Citeaza

zahar vanilat, miere, sulf dupa gust...bai baieti ce mama dreq facem aici? prajituri?

Dex la sulf am si specificat ca pune cine vrea eu nu am facut cu sulf dar pe multe siteuri scrie ca se poate pune. Deci mie mi-a ars perfect dupa reteta asta daca nu iti convine nu face shi gata.... nu te obliga nimeni sa faci , fiecare face cum vrea ...........stiu ca ai experienta in domeniu mai multa ca mine dar nici nub nu sunt
0

#29 Useril este offline   Supreme 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 20-May 07

Postat 15 July 2007 - 08:44 PM

deci am facut si kno3/zahar 70% / 30% a mers perfect , dar mai greu la facut. Faza cu mierea am luat-o de la tza si mi s-a parut foarte buna ... in loc sa bag apa bag miere si se face chiar mai bine, iar la amestecare nu m-am luat dupa tza ca am zis ca nu o sa fie destul de omogenizate .....

Aceasta postare a fost editata de Supreme: 15 July 2007 - 08:47 PM

0

#30 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 July 2007 - 08:53 PM

la 70/30 deja ai prea mult oxidant...pierzi mult din forta motorului...
mierea e un compus foarte complex, ca sa functioneze corect acel combustibil ar trebuii calculate cantitatile stoechiometrice de oxidant/oxidat...spor la calculat
macar voi ati citit (nu neaparat la Nakka pe site) proprietatile si reactia de oxidare a zaharului de catre azotatul de potasiu?
ati cautat macar sa vedeti care e "chimia" si principiile fizico-chimice care stau in spatele functionarii unui motor de racheta? pana acum tot ce am vazut au fost combustibili facuti total si general dupa ureche (de unde pana unde zahar vanilat....) si motoare facute exact la fel...nu am vazut un calcul pe hartie, un srm, cea mai mica idee de calcul...
mi s-au adus argumente in genul...la Nakka la motoru ala daca imparti aia la aia iti da atat, iar la mine da la fel deci e bine :|.....sau am facut motoru ca si ala pt Bp numa ca am pus combustibil dinasta....
azi maine imi spuneti sa pun praf de copt, sau coaja de lamaie in combustibil ca "are putere mai mare"....
mai baieti stati dreq pe curu' vostru' si folositi o reteta la care s-a lucrat ceva timp (peste 10 ani) nu va apucati voi sa reinventati combustibilii cu 2 linguri, 3 oale si ce am visat azi noapte...hai sa fim totusi seriosi
Dex
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu