Pagina 1 din 1
motor ciudat termic
#1
Postat 07 May 2007 - 04:30 PM
sal.
stiu ca subiectul in sine a mai fost dezbatut dar motoru asta are citeva ciudatenii in comportament.
dupa ce m-am chinuit sa-l reglez cit de cit a funtionat binisor si statea si la relanti, dar dupa ce l-am oprit, alimentat si pornit iar, relantiul nu mai tinea, trebuia sa-l dau mai sus din trimer. citeodata chiar daca tinea relantiul, dupa citeva ture in maxim in care s-a comportat normal, cind l-am lasat la relanti s-a oprit imediat.
chiar si comportamentul in full trotle difera de la o pornire la alta chiar daca intre oprire si pornire au fost mai putin de 30 sec, sau l-am lasat sa se raceasca. temperatura nu a depasit limitele niciodata, bujia e buna, pe stativ, cind accelerez urca repede in ture, dar pe teren, cind merge bine, cind e lenesa fara sa modific nimic la reglaje. motorul e asociated .15 pull start.
daca cineva are idee ce ar putea sa aiba, infara de extraterestri :o , sa ma lumineze si pe mine ca deja imi vine sa ma spinzur cu sfoara de la pull start :o
10x
stiu ca subiectul in sine a mai fost dezbatut dar motoru asta are citeva ciudatenii in comportament.
dupa ce m-am chinuit sa-l reglez cit de cit a funtionat binisor si statea si la relanti, dar dupa ce l-am oprit, alimentat si pornit iar, relantiul nu mai tinea, trebuia sa-l dau mai sus din trimer. citeodata chiar daca tinea relantiul, dupa citeva ture in maxim in care s-a comportat normal, cind l-am lasat la relanti s-a oprit imediat.
chiar si comportamentul in full trotle difera de la o pornire la alta chiar daca intre oprire si pornire au fost mai putin de 30 sec, sau l-am lasat sa se raceasca. temperatura nu a depasit limitele niciodata, bujia e buna, pe stativ, cind accelerez urca repede in ture, dar pe teren, cind merge bine, cind e lenesa fara sa modific nimic la reglaje. motorul e asociated .15 pull start.
daca cineva are idee ce ar putea sa aiba, infara de extraterestri :o , sa ma lumineze si pe mine ca deja imi vine sa ma spinzur cu sfoara de la pull start :o
10x
Intotdeauna e loc de mai bine ! Succes !!!
#4
Postat 07 May 2007 - 07:29 PM
vezi si bujia.....
sex chat with local women - https://privateladyescorts.com - erotic dating with real girls
#7
Postat 07 May 2007 - 08:38 PM
am testat rezervorul si pierde presiune pe la garnitura(are o virsta si ea).
exista o solutie, inafara de inlocuirea rezervorului, pentru remedierea problemei cel putin temporar pt 2 saptamini pina vine comanda?
rezervorul e asta: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...xt8&FVPROFIL=++
10x
exista o solutie, inafara de inlocuirea rezervorului, pentru remedierea problemei cel putin temporar pt 2 saptamini pina vine comanda?
rezervorul e asta: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...xt8&FVPROFIL=++
10x
Intotdeauna e loc de mai bine ! Succes !!!
#9
Postat 07 May 2007 - 09:21 PM
cristsc, la 7 May 2007, 20:38, a spus:
exista o solutie, inafara de inlocuirea rezervorului, pentru remedierea problemei cel putin temporar pt 2 saptamini pina vine comanda?
Daca nu gasesti oring care sa mearga, desi oringurile din comertz nu tin mai mult de cateva zile sub actziunea metanolului
se poate proceda cam asa:
1. Se demonteaza capacul
2. se da jos garnitura veche
3. se degreseaza bine zona in care a fost garnitura
4. se unge cu un film subtire de ulei de ricin gatul rezervorului
5. pe capac, in zona in care a fost garnitura veche se da cu un smirghel fin dupa
care se aplica de jur in prejur un cordon gros de silicon (din acela roshu care se foloseste
pt reparat garniturile de chiulasa)
6. se pune capacul la locul lui pe rezervor (asa cu silicon pe el), se lasa 24 ore
7. se monteaza la loc capacul, garnitura este gata si se poate porni motorul
--- fff important ca punctul 4 sa fie facut inainte de 6 pentru ca altfel vei avea un rezervor cu capac permanent
Desi garnitura nu este ff aspectuoasa este functionala si rezistenta la metanol
Metoda este verificata pe un rezervor de REVO.
Desi am si garnitura noua originala sunt pe rezervor de 1 an cu garnitura facuta
din silicon de chiulasa.
Aceasta postare a fost editata de TAMIR: 07 May 2007 - 09:25 PM
LET'S FLY
Nu tot ce zboara se zboara!!!
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#11
Postat 07 May 2007 - 10:34 PM
Poti folosi orice tip de ulei mai putin ulei alimentar.
Uleiul de ricin este una din componentele combustibilului de modelism desi
in ultimul timp se folosesc din ce in ce mai des uleiurile sintetice.
In engleza se spune castor oil- deoarece ricinului i se mai spune si planta castorului.
Uleiul de ricin este una din componentele combustibilului de modelism desi
in ultimul timp se folosesc din ce in ce mai des uleiurile sintetice.
In engleza se spune castor oil- deoarece ricinului i se mai spune si planta castorului.
LET'S FLY
Nu tot ce zboara se zboara!!!
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#13
Postat 14 May 2007 - 11:19 AM
gasesti sigur ulei de ricin dar nu e neaparat nevoie. dai cu un ulei fin sau cu ulei de amortizoare(siliconic) cat sa faca garnitura contact bine. Atentie! putin ulei!
Traxxas Revo 3.0, Xray XT8, Baja 5B, Trinity NOW
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#14
Postat 14 May 2007 - 05:04 PM
prima incercare nu a fost reusita, ca nu s-a intins siliconul uniform, dar am stat si am analizat situatia in amanunt si am constatat ca defapt garnitura era buna dar din constructia capacului, prin mijloc exista comunicatie deasupra garniturii, presiune preluata de un disc de plastic cauciucat ca cel de la dopurile de la sticle, si pe acolo pierdea presiunea.
asa ca am umplut centrul cu silicon si merge stas.
succes.
asa ca am umplut centrul cu silicon si merge stas.
succes.
Intotdeauna e loc de mai bine ! Succes !!!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla













