INCEPATOR absolut
#1 Guest_alephan_*
Postat 06 May 2007 - 09:30 PM
#2
Postat 06 May 2007 - 09:33 PM
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...I=LXMHP1**&P=ML
Este prima termica pe care am avut-o.
Daca nu crezi ca este prea scumpa ti-o recomand cu mare caldura
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#5
Postat 06 May 2007 - 09:54 PM
@alephan... pt un incepator eu ti as recomanda ceva electric de calitate, dar daca vrei ceva termic... cauta ceva la mana a 2a...eventual cu rodajul facut... uita te la sectiune vanzari
numai bine
O == = O
"BURN RUBBER NOT YOUR SOUL!!"
#6
Postat 06 May 2007 - 10:52 PM
#7
Postat 06 May 2007 - 11:21 PM
In ceea ce priveste incepatorul si "greu pornitul" este o gogoritza daca tii cont de faptul ca si
greii se chinuie uneori sa le porneasca.
Daca te duce "putin mintea si nu ai doua maini stangi" nu ai de ce sa te temi de termice.
Electricele sunt f bune dar nu sunt masini sunt jucarii chiar daca unele sunt ff rapide si vivace.
In ceea ce priveste recomandarea(Revo) pe care am facut-o nu retractez nimic in ciuda observatiilor facute de
antescriitorul meu.
Te rog nu uita: O masina adevarata scoate fum si face zgomot
iar un posesor adevarat de automodel este intotdeauna murdar de vaselina si ulei :lol:
Aceasta postare a fost editata de TAMIR: 06 May 2007 - 11:22 PM
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#8
Postat 07 May 2007 - 12:22 AM
in plus , sa fiu putin mai dur...daca zici ca e jucarie...hai vii sa iti dau putin cu bonzerul la picioare ?....sa vezi ca te pun jos !
eu am de curand revo si e super, mie mi-am placut de cand am vazut prima data cum merge.
complicat e cu toate la reglari , parerea mea...mai ales pentru un incepator.
revo vine RTR doar ii pui "zeama" si merge.
:lol:
Aceasta postare a fost editata de promo: 07 May 2007 - 12:29 AM
#9
Postat 07 May 2007 - 07:36 AM
#10 Guest_alephan_*
Postat 07 May 2007 - 08:42 AM
1 .Am cateva intrebari: cam cat consuma un astfel de motor?
2. Ce combustibil foloseste?
3. Ce inseamna ca porneste greu? Am sa imi iau motorul cu aprindere pe baterii? Si acesta merge greu?
4. Care e diferenta intre RTR si ARR.
5. Ce gresesc in intrebari?
Aceasta postare a fost editata de alephan: 07 May 2007 - 09:04 AM
#11
Postat 07 May 2007 - 09:32 AM
si anume ca daca poti sa dai la gioale cu el nu face parte din categoria jucarii
(unde sa incadrez mini crosa de golf sau pistolul cu bile ale fiului meu.
Dar sa lasam rautatile.
Nu am vorbit in lipsa de cunostinta.
Eu am inceput (pe baza unor sfaturi "externe") tot cu electrice.
Asa ca acum am 2 electrice: STAPEDE TRAXXAS si un Buggy Tamya
care dupa un sezon sunt rulate doar de fiul meu de 7 ani.
Cel ce isi doreste cu adevarat o masina nu isi ia una electrica
decat daca vrea sa scape de corvoada invatarii cu adevarat a modelismului auto care are la baza
un sistem de propulsie cu ardere interna.
Nu zic ca sistemele electrice sunt proaste, ba chiar din contra au ajuns super performante
dar inca sunt un surogat al clasicului motor cu ardere interna si vor fi la moda atunci cind o sa
va placa cu adevarat un Ferrari cu 8 cilindri "electrici" sau chiar o amarata de DACIE electrica.
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#12
Postat 07 May 2007 - 09:40 AM
1. e greu de spus cat consuma un motor termic, depinde de capacitatea cilindrica, de modul in care mergi cu ea.......in principiu cam 150 ml la 10-15 minute.
2. amestec de nitrometan cu ulei de ricin si altele, cu procente diferite de nitro......16, 20, 25 % nitrometan
3. un motor inseamna ca porneste greu daca nu porneste in primele 10 secunde din momentul in care incepi sa-l invarti si bineinteles sa-i alimentezi bujia.Nu stiu ce vrei sa spui cu aprinderea pe baterii. Toate automodelele care merg pe baza de nitrometan au o bujie incandescenta pe care o incalzesti cu ajutorul unui acumulator doar la pornirea motorului.
4. RTR inseamna ready to run, mai exact are tot ce-ti trebuie pentru a te bucura de ea, si bineinteles pentru a functiona. ARR nu stiu ce inseamna.
5. nu cred ca gresesti cu nimic in intrebarile tale, mai degraba esti nestiutor, dar daca te uiti cu atentie pe forum, ai sa gasesti subiecte dezbatute deja si ai sa gasesti raspunsuri la toate intrebarile tale.
bafta
#13
Postat 07 May 2007 - 09:48 AM
#16 Guest_alephan_*
Postat 07 May 2007 - 10:13 AM
E vb de acel SUBARU de 199E. Ce ziceti?
Aceasta postare a fost editata de alephan: 07 May 2007 - 10:43 AM
#18
Postat 07 May 2007 - 11:41 AM
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...I=LXJH00**&P=ML
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXPAC9&P=ML
#19 Guest_alephan_*
Postat 07 May 2007 - 11:51 AM
#20
Postat 07 May 2007 - 12:04 PM
later edit acum am vazut.........sincer nu prezinta nici un interes.....gaseste si tu o firma producatoare de masini cu ceva renume kyosho traxxas hpi asociated mugen sunt atatea dar realy asta nu am auzit de ai grija ca tu pe conrad ai preturi in euro iar pe tower in dolari conrad e bun pentru altele dar automodele mai putin
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 07 May 2007 - 12:16 PM
#21
Postat 07 May 2007 - 03:07 PM
#28
Postat 07 May 2007 - 04:07 PM
alxcsb, la 7 May 2007, 15:07, a spus:
nu inteleg de ce daca e incepator trebuie sa rupa revo ???? e o regula ceva..sau cum ?? eu am revo de 1 saptamana si nu l-am rupt .si am facut si "tumba" cu el...
am vazut copii de 10 ani care pot conduce o masina termica..... fara sa o rupa..
deci ce zici tu pica...parerea mea :o
#29 Guest_alephan_*
Postat 07 May 2007 - 04:08 PM
Totusi inafara de traxxas mai exista si altceva tot asa competitiv?
Aceasta postare a fost editata de alephan: 07 May 2007 - 04:27 PM

Ajutor


Raspuns nou
Citare Multipla

















