Modelism - RHC Forum: proiecte 2004 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

proiecte 2004 cum vrem sa fie la anu'?

#1 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 14 September 2003 - 06:30 PM

practic, sezonul competitional automodele rc 2003 s-a cam terminat.acum, ca am vazut cam cum a fost anul asta, sint convins ca majoritatea dintre noi au inteles si identificat,fiecare in dreptul lui, ce a fost bine si ce a fost "asa nu".
legat de latura competitionala, cred ca ar fi util sa incepem de pe acum sa purtam discutii, sa schimbam opinii, sa ne dam cu parerea "la rece".
in mod sigur, mai avem multe de facut, mai ales DE SCHIMBAT.si daca vom reusi sa ne formam un punct de vedere cit de cit unitar, eu cred ca vom putea ajunge sa "urnim caruta".mai ales ca anul acesta s-au facut multe schimbari in bine in ceea ce priveste partea de concursuri, si asta datorita EXCLUSIV cresterii implicarii entitatilor private in partea competitiva(salut RHC!).
eu va propun ca in paralel cu discutiile si schimburile de informatii de pe acest forum, sa ne intilnim, in week-end-urile cind nu se prea poate iesi la pista, undeva la o ciocolata calda, bere, etc.,de exemplu eu pot oferi cite o ciocolata calda si un suc (gratis) in pizzeria MAXX din regie, in fiecare duminica pe la orele 20.00, locatia cred ca stie toata lumea unde este,acolo putem sa aranjam mesele cum vrem si nu ne va deranja nimeni, este destul loc, iar pizza este cea mai buna din oras si e si la preturi studentesti.eu o sa fiu chiar de azi, dar de pe la 20:30(daca vine cineva care nu stie cum arat, sa intrebe la bar de mizzone si se rezolva).
referitor le ce ne-am putea gindi pentru la anul, cred ca o schela mobila, sudata pe un peridoc auto dezafectat, ar rezolva multe si nu cred ca ne-ar costa prea mult.astfel, am putea face mai multe concursuri, ne-am putea deplasa cu ea in locuri amenajate ad-hoc in pista de concurs, ne-ar vedea mai multa lume si am fi mai mediatizati, cu siguranta(nu cred ca e o problema de nerezolvat unde sa o tinem si ce masina sa o traga de colo colo in week-end).
astept si alte pareri, aici sau la fata locului, puteti chiar sa propuneti fiecare alte locatii de intilnire, important e sa nu ne "traga la somn" vremea de afara, ca acusi-acusi vine martie 2004, de nici nu stim cind a trecut iarna.intre altele, haideti, fratilor, sa se tina cont si de noi, ca daca stam sa ne gindim bine, 95% din participantii care conteaza la concurs sint din bucuresti, cu toate astea era cit p-aci sa n-avem concurs aici(din nou danke schonn RHC!).
n-ar fi bine sa avem si noi concursuri mai dese, altele decit campionatul, ca nu cred ca ajunge un concurs pe an, mai ales la citi bani am bagat cu totii in masini?eu cred ca putem.da' sa ne apucam din vreme, ca sa fie treba buna.
bafta si minuni! :D :( :D

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 September 2003 - 09:38 AM

Tocmai am pierdut un lung mesaj pentru tine. Revin cu altul mult mai scurt:
1. Tinând cont ca trec aproape zilnic pe la MAXX o sa ne si cunoastem. Chiar ieri seara am tras o bere si o pizza acolo.
2. Spor la treaba in continuare!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 15 September 2003 - 12:51 PM

bitex, DUMINICA ajung eu pe acolo.si aoleu, cum nu ne cunoastem?!?!ca doar am baut si ceva bere impreuna....ce, ai uitat?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#4 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 September 2003 - 12:56 PM

Ba tin minte si de berea cu Marinaru si ca ne-am mai intâlnit de atunci, dar nu ne-am cunoscut si la MAXX.
Imi plac revederile... Parca ar fi prima data!
E drept ca deseori duminica seara nu-s la MAXX, dar o sa fiu.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#5 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2003 - 10:51 AM

a punctat bine lucian in ceea ce afirma vis-a-vis de problemele enuntate, dar oare afirmatia ca "federatia e a noastra" nu cumva e usor fortata?cind am vazut vreun federal (din cei care iau salariu) la pregatirile logistice ale unui concurs sau eveniment automodelistic? chiar nu ne-am convins ca actuala forma de reglementare competitionala nu duce decit la situatii tensionate, ca daca se misca ceva, este datorita EXCLUSIV cresterii implicarii banilor privati in automodelism?cum sa mai acceptam reglementari competitionale ambigui si nefondate, venite din partea unei entitati platite din bani publici, care sa coordoneze bani privati?unde s-a pomenit asa ceva?ce, modelismul e stat si federatia, guvern?daca tot vorbim de taxe mai mari care sa mearga la organizator, de ce sa mai fie concurs federal?sa fie concurs privat, ca tot a fost organizat cel mai bine de entitati private!
cit despre regulamente tehnice clare, poti s-astepti nene ######, hat-hat, ca eu astept de vreo 14(paisprezece!) ani, am imbatrinit. daca nu ne vom organiza noi, asa cum am facut si cu etapa a III-a de campionat la 1/8, (personal nu inteleg de ce acel concurs a trebuit sa fie facut cadou federatiei si nu a fost independent-privat!) nu se va schimba mare lucru!
am demonstrat, NOI, ca sintem in stare sa facem, practic, un concurs de la cap la coada, fara a primi taxe de organizare. imaginati-va cum ar arata un concurs in care ar exista si oarece bugete, formate din taxe,care in mod sigur ar usura rezolvarea tuturor problemelor logistice respective!problema este,cred eu, in a gasi acea forma de exprimare sau acea entitate care sa poata duce la bun sfirsit aceasta treaba.de exemplu, un campionat coordonat ,in ansamblu, de RHC, cu citeva etape organizate de parteneri privati, cred ca ar fi mult mai credibil decit circurile de pina acum(daca ceva-ceva a iesit totusi bine in ultimele concursuri sau evenimente automodelistice, e meritul particularilor, chiar cei legitimati la cluburi, tot pe banii lor sint!)
de aia cred ca e bine sa ne vedem si sa discutam, din vreme, da' pe baze si principii sanatoase, cum vrem sa fie la anu'.
va astept cu o bere si mai multe, in pizzeria Maxx(preturile sint studentesti si e destul de "in centru"), duminica la opt seara.
sa discutam si mentalitati, si concursuri, de toate.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#6 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 16 October 2003 - 11:50 AM

Nene Mitzi, o fi afirmatia mea fortata, nu zic nu. Eu ma refer strict la detalii tehnice. Asa cum am zis, despre bani nimeni nu stie nimic. Nu exista un buget, etc. Eu unul nu am auzit.
Ce am vrut sa zic cu "Federatia este a noastra", este ca mai degraba trebuie cucerita decat demolata...!
Mie sincer nu imi place atitudinea ta "distructiva" pentru ca este in primul rand Utopica. Federatia este o institutie de stat, a Romaniei. Nu este nici al lui, sau a lui. Este a Ministerului Sportului din Romania.
Ea nu poate fi desfiintata si nici inlocuita. Asa zice legea sportului, facuta de cei din Minister.
Iar cei platiti nu ii pui nici tu, nici eu. Ei sunt salariatii Ministerului. Daca ei fac treaba sau nu, asta sefii lor decid. Le taie din salariu, sau le dau prime. Intr-un fel seamana cu un guvern.
Noi avem nemultumirile noastre, asta este altceva. Deci revenind, federatia are angajati si oameni "privati".
Toti sportivii si cei care fac parte din comisii sunt privati. Platite sunt 3 persoane. Eu nu pot sa judec daca fac bine ce fac, pentru ca eu nu am fisa postului lor. Daca nu sunt angajatii mei, nu am cum sa-i trag la raspundere. Or avea si ei sefi, si control financiar si altele.
Oricum este un subiect DELICAT.
Din punctul meu de vedere fac putin. Nu avem pista la Bucuresti, nu sunt bani pentru premii, nu este AMB.
Nu sunt cantonamente, nu exista participare la lot, nu se pleaca afara la concursuri, nu se mai fac cursuri
de antrenori, etc.
Intr-adevar este ceva amestecat privat cu ceva de stat.
Dar acest privat sa nu il confundam cu afacerile. Lansezi ideea cu campionatul RHC.
Public iti spun, chiar pe forumul RHC, ca si varianta asta este mai mult decat ciudata. Inlocuim niste interese cu alte interese. Nimeni nu impiedica pe nimeni sa organizeze ce vrea.
Insa atunci cand vorbim de toti concurentii din tara, de la multe cluburi, nu putem sa-i inregimentam la RHC !?!
Sa nu uitam ca RHC este in primul rand o afacere. Ei sunt prietenii nostrii, ii ajutam, ne ajutam reciproc. Dar sa nu mutam tot modelismul romanesc in ograda lor !
Stii bine ca mai sunt si alte firme importatoare, iar numele lor nici nu poate apare pe acest forum.
Eu zic sa ne pastram oarece echidistanta si sa nu amestecam afacerile cu sportul.
Firmele pot organiza ce vor, pot sponsoriza (poate ca nu ar fi rau de discutat si ce inseamna sa sponsorizezi
un concurs) sau cumpara un titlu de campionat (gen Campionatul Bergenbier la fotbal). Dar aici trebuie discutat un contract cu clauze, cu obligatii si drepturi. In plus trebuie stiut si intre cine si cine se face acest contract !?!

Eu am organizat ProRace fara a face partipriuri. Nu i-am zis campionatul Hirth, cine a vrut sa dea ceva sau sa ajute cu ceva, a avut libertatea de a decide ce si cum.
Cand s-a facut Cupa RHC am participat. Ei au organizat, ei au dat premii, era dreptul lor de a-si afisa organizarea.
Dar etapa a 3-a de Campionat nu vreau sa cred ca fost Cupa RHC (in sens de afacere) !!! Ei au facut cheltuieli
ca si club. Clubul RHC a vrut sa organizeze si a avut cheltuieli la fel ca si clubul din Arad cand organizeaza sau ca oricare alt club din tara.

Pana una alta, campionatul national exista. Ceea ce trebuie facut este imbunatatirea organizarii si inmultirea concursurilor. Daca vrei Mitzi in mod special, si tragerea de pantaloni, a domnilor platiti de la Federatie, pentru a se implica mai mult si a ne acorda mai multi bani.

Aceasta postare a fost editata de PiccoMaster: 16 October 2003 - 11:51 AM

0

#7 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2003 - 07:51 PM

...pina una, alta, RHC a facut deocamdata cele mai mari eforturi materiale pentru a organiza un concurs mai ca lumea, a fost si este un excelent polarizator de opinii modelistice prin existenta acestui forum, si, ATENTIE, nu am fost si nu sint sportiv legitimat RHC, nici nu sint cine stie ce mare client al lor cu cine stie ce discounturi!
problema pe care o am eu cu federatia e ca nu cred (si nu sint singurul!) ca sistemul actual poate vreodata sa ajunga sa respecte ceea ce NOI investim in acest hobby, hobby cu pronuntate valente competitionale.
cind crezi tu ca se va ajunge, cu actualul sistem, sa nu ne mai stricam buna dispozitie pe care incercam sa ne-o cream implicindu-ne in modelism, daca ei nu sint in stare, de ani de zile, sa dea o nota de minima consecventa prin redactarea unui regulament pe care sa-l respecte toata lumea?ca toate belelele de aici vin!de fapt, nu sint in stare!(sau nu vor?).
vorbesti (ma rog, scrii) de detalii tehnice:stii citi din cei chemati de federatie sa se implice, de-a lungul timpului, in conducerea concursurilor, stapineau notiuni tehnice din regulamente?am mai dat exemple pe acest forum de flagrante erori, stie toata lumea, si totusi?
spui ca de bani nu stie nimeni nimic! e normal? sint BANI PUBLICI, din impozitele mele si ale tale, ale NOASTRE!
ce sa "cucerim"? un sistem perimat, care nu ajuta la nimic si este FUNDAMENTAL eronat vis-a-vis de realitatea cotidiana automodelistica? hai sa fim seriosi!
cine nu stie ca este mai greu sa repari decit sa faci ceva nou? de ce sa ajut si sa sprijin ceva care a demonstrat pina la exasperare, de atitea si de atitea ori, ca nu are cum sa intre "in rezonanta" cu cei pe care ar trebui sa-i respecte si sa-i serveasca? pentru ca asta trebuie sa fie rolul tuturor organismelor platite din bani publici, sa tina cont, intr-o formula care sa contina atit moralitate, cit si profesionalism, de cei care finanteaza, chiar indirect, prin impozite si taxe, aceste organisme.
ai cumva senzatia ca i-a "umplut" federatia de respect pe automodelistii care au cheltuit sume importante de bani? cind? cind schimba asa zisele prevederi de regulament dupa cum se trezesc? cind in ultima zi de concurs, in loc sa-si faca datoria de "oficiali"pina la final, nu stiu cum sa faca sa se termine mai repede, de parca ar fi la munca silnica? cind nu stiu, pur si simplu, ce prevede regulamentul intr-o situatie deosebita sau alta? cind nu sint in stare sa asigure proceduri eficiente de comunicare interna in concurs, ajungindu-se FRECVENT in situatii de-a dreptul hilare, ca: start dat stind cu spatele la piloti si cu fata la modele si mecanici, de parca mecanicii actionau mansa de acceleratie; confuzii grave de recunoastere a modelelor; nerespectarea intervalelor de timp intre doua starturi ale aceleiasi serii de concurenti; confuzii flagrante(intentionate sau nu) de interpretare a prevederilor regulamentului EFRA, ca sa nu mai amintim de acceptarea, dupa cum vor ei si fara sa tina cont de competitori, a diverselor reguli?
cite sa mai spun? nu mai spun! pacat ca nu ne trezim odata si nu intelegem ca NU SE MAI POATE ASA!
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#8 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2003 - 08:28 PM

stefane, ma ofer voluntar pentru vineri seara in regie, pot rezolva sa avem masa noastra dedicata, intr-un loc unde sa ne simtim bine si sa discutam de tot ce ne doare sau ne bucura.in plus dau si eu un rind de bere, asa de "come back", anul asta a insemnat mult pentru mine din punct de vedere modelistic, chiar daca n-am concurat.
doar sa putem stabili o ora oarecare, pentru a putea rezolva operativ citeva amanunte organizatorice.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#9 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 16 October 2003 - 11:17 PM

Mizzone e ok vineri seara in regie.
Intrebarea cu privire la 1/10 nu va primi raspuns decat la start...sunt convins.
Punem in discutie prea multe probleme fara a discuta punctual, asta duce in final doar la vorbe si nimic mai mult. Poate exista o persoana din cadrul federatiei sau a unui club care sa adune aceste probleme pe o coala de caiet sau fisier, impreuna cu propunerile alese ca fiind realizabile sau corecte, si la final intr-o sedinta deschisa a federatiei cu toate cluburile sa se decida aplicarea lor in calendarul competitional 2004.
0

#10 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2003 - 10:55 AM

stefane, am rezolvat, diseara de la sapte avem masa rezervata in regie, avem si bere avem de toate, prima bere o dau eu, va astept la o bere si mai mult in regie pe toti, sa avem un start de week-end cit mai placut, bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#11 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 17 October 2003 - 11:12 AM

Oameni buni, daca tot persistati cu dubiile astea nefondate, nu faceti decat sa bateti apa pe loc.
Eu va intreb de 1/10, cum sa fie , ce sa fie, si ###### o tine pe a lui cu startul. Drept pentru care nu mai intreb
nimic si hotarasc:
1. 1/8 Formula se va desfiinta si va fi inlocuit cu 1/8 235 mm.
2. 1/10 termice va fi impartit in 2 clase 200mm si 235 mm. Motorizarile conform EFRA.
3. Regulament la sange, cu caroserii si tobe omologate, standuri de masurare dimensiuni, masurarea zgomotului.
4. Regulamentele de la 1/10 si 1/8 termice le voi redacta personal, afisa pe toate site-urile si tipari intr-o editie.

Voi face presiuni asupra comisie pentru a-mi accepta varianta. Observ ca prea multa democratie strica.

In legatura cu lipsa regulamentelor....Draga Mitzi, ele exista ! Trebuie doar sa le ceri si sa le citesti. Nu pot eu sa vi le bag in cap cu forta. Este datoria sportivului sa le cunoasca !!!
Despre arbitrii care "stau cu spatele". Este adevarat ca majoritatea sunt in varsta si nu mai fac fata. Concursul este tensionat, regulamentele sunt complicate, etc. Ofera tu o solutie, pentru ca eu nu pot sa le cer sa stea acasa !!! Sunt oameni implicati demult in modelism, practic ce ceri tu este sa nu-i mai solicitam.
Cronomentrarea electronica ar rezolva problema, iar ei s-ar putea ocupa de partea de redactare, etc.
Nu trebuie uitat ca este vorba despre oameni. Daca ar fi masini sau utilaje, ar fi usor sa-i arunci la gunoi.
Dar sunt oameni. Unii mai simpatici, altii nu. Sunt insa in modelism de mult.
La clasa de care raspund 1/8 am sa solicit oameni tineri sa conduca concursurile. Sa vedem daca va fi mai bine. Eu am condus concursuri oficiale si nu au fost nici un fel de discutii, nimeni nu a fost nemultumit. Din pacate mie imi place sa concurez si mai putin sa stau cu foaia de arbitraj in mana.
Daca se cere si sunt doritori, imi iau raspunderea de a face un curs de arbitrii, care sa fie recunoscuti de comisie. Am sa propun federatiei ideea.
Mai multe nu stiu ce sa mai fac. Cerintele sunt mari.
Deficientele in arbitrare, organizare, regulamente sunt ale federatie, in sensul comisiei ( cei care fac treaba benevol si neremunerat: Victor Manolache, Dl. Toma, Constantinescu Ioan, Faur Fanel, Cristi Nicula, Prof. Olaru , Stefan Tulbure si subsemnatul). De regulamente nu se ocupa nici Prof. Zanciu, nici Conu Marius nici Dna. contabila.
Asa ca parte din vina o port si eu. Am bagat la cutiuta si fac si eu ce pot sa se schimbe ceva.
Alte discutii cred ca sunt fara rost !

Aceasta postare a fost editata de PiccoMaster: 17 October 2003 - 11:18 AM

0

#12 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 17 October 2003 - 11:30 AM

Iata si propunerea mea de regulament pentru 1/10 termice
traducere si adaptare dupa
REGULAMENT CAMPIONAT MONDIAL I.F.M.A.R.
1/10TH I.C. 200mm NITRO TOURING

1. SPECIFICATII TEHNICE

1.1 Clasa la care se va alerga va fi cea de 200mm NITRO TOURING si va fi 4WD. Este permisa doar o frana, care lucreaza pe transmisia centrala.
Nu este permisa folosirea unui al doilea sistem de franare pentru puntea fata/spate sau pe o singura roata.

1.2 Este permisa o transmisie cu cutie de viteze cu maximum 2 viteze.

1.3 Toate masinile trebuie sa aiba un ambreiaj astfel incat masina sa poata stationa pe loc cu motorul pornit si trebuie sa aiba un
sistem de franare capabil sa opreasca masina.

1.4 Este permisa folosirea numai a motoarelor monicilindru de 2.11 cc. Motoarele trebuiesc racite numai cu aer, trebuie sa aiba valva de admisie
in partea frontala, si sa fie in 2 timpi. Motorul poate avea maximum 4 ferestre, inclusiv fereastra de evacuare.
Nu este permisa nici o forma de supra-alimentare sau orice metoda de valva de adimisie variabila. Este permisa doar o bujie.
Nu sunt permise gauri in piston si nici gauri suplimentare in cilindru. Dimensiunea difuzorului carburatorului este 5.50mm.
Inaltimea ferestrei de evacuare este de 4.50 mm.

1.5 Capacitatea motorului poate fi de maximum 2.11 cc.

1.6 Demarororul mecanic cu cablu paote fi optional.

1.7 Modificarile aduse motorului se pot face atata timp cat respecta regulile de la alin.1.4 si 1.5

1.8 Toba de esapament trebuie sa fie o toba cu camera dubla, amortizorul de sunet trebuie sa aiba urmatoarele dimensiuni:


- diametrul maxim intern al tevii de evacuare 5.20mm.

- lungimea minima a tevii de evacuare 10.00mm.
Teava de evacuare trebuie sa fie orientata la sau sub orizontala. Dimensiunile includ si tolerantele admise producatorilor.


1.9 Greutatea minima fara combustibil: 1725.00 grams (inclusiv transponder).

1.10 Capacitatea rezervorului trebuie sa fie de 75.00 cc inclusiv tevile de varnis, filtre, etc. Nu sunt permise tubulaturi flexibile in rezervor.

1.11 Caroseriile tip touring trebuie sa fie reproduceri exacte la scara a urmatoarelor modele du masini reale omologate de F.I.A (Federatia Intenationala
de Automobilism) si care sunt aporbate de:

Campionatul de turisme de 2 litrii FIA

Campionatul German de turisme

Campionatul Australian de turisme

Campionatul Nord American de 2 litri Super turisme

1.12 Bara de protectie fata trebuie sa urmareasca conturul caroseriei si trebuie sa asigure o buna protectie la ranire in caz ca un spectator este lovit
de masina. Bara de protectie trebuie realizata dintr-un plastic cauciucat sau un plastic flexibil.


1.13 Caroseria trebuie realizata dintr-un material flexibil si vopsita corespunzator. Toate geamurile trebuie sa ramana transparente, sa nu fie vopsite
exterior sau sa fie semi-transparente.


1.14 Caroseriile nu trebuiesc taiate peste linia inferioara a barii de protectie atat in fata cat si in spate iar in partile laterale peste linia inferioara
a usilor. Detaliile farurilor, stopurilor, grilei radiatorului, prizei de aer si ale geamurilor trebuie sa contrasteze cu grafica masinii din vecinatate.


1.15 Sunt permise urmatoarele decupaje in caroserie:

- O(1) gaura poate fi decupata in parbriz (fara a atinge capota sau plafonul) cu o dimensiune maxima in orice directie de 60 mm.
- 0 gaura cu diametrul maxim de 15mm. in plafonul careoseriei pentru accesul la bujie
Se pot decupa complet geamurile laterale fata si luneta (parbriz spate) . Nu se pot decupa geamurile laterale spate.
gaura pentru realimentare poate avea maxim 50 mm. diametru. Se mai pot decupa gauri mici pentru teava de evacuare, transponder si antena radio.
Nici un fel de alte decupaje nu sunt permise.


1.16 Roll-bar-urile trebuiesc montate sub caroserie.

1.17 Nici o parte a masinii, cu exceptia tevii de evacuare, nu poate iesi in afara caroseriei (in vedere de sus a masinii).

1.18 Nu sunt permise nici un fel de dispozitive aerodinamice sub sasiu sau sub caroserie


1.19 Dimensiuni Generale:

Dimensiuni Generale Minimum (mm) Maximum (mm)

Ampatament (distanta intre roti) 230.00 270.00
Latime (fara caroserie) 170.00 200.00
Latime (cu caroserie) 175.00 205.00
Lungime (inclusiv caroserie si aripa) 360.00 460.00
Inaltime (pana la varful plafonului)
cu un spatiu de 10mm sub sasiu 120.00 175.00
Latimea aripii deportante 125.00 200.00
Coarda aripii deportante 50.00
Inaltimea max a aripii (in spate) 10.00
Diametrul jentii 46.00 51.00
Latimea rotii (inclusiv anvelopa) 24.00 30.00
Latime anvelopa (intre peretii laterali) 24.00 30.00


1.20 O aripa deportanta sau un spoiler poate fi montat pe orice masina (daca masina originala avea mai multe se pot monta mai multe). Aripa si spoilerul
trebuie sa fie facute din materiale flexibile. Aripa si spoilerul nu pot fi fixate de caroserie cu coarda de pian. In principiu, aripa sau spoilerul
trebuiesc montate direct pe caroserie si nu trebuie sa depaseasca in exterior caroseriea atat in inaltime cat si in lateral (inclusiv peretii laterali
ai aripii.) Aripa deportanta din spate trebuie asezata exact in pozitia proiectata de constructorul caroseriei. Distanta maxima intre capota si aripa este
de 10mm.
Inaltimea aripii poate fi ajustata, dar ea nu trebuie sa depaseasca linia plafonului(inclusiv peretii laterali). Aripile (exclusiv partea finala)
trebuie sa fie construite dintr-o singura piesa injectata(nu sunt admise aripi plate sau facute artizanal). Banda Guerney (daca este permisa)
nu poate depasi latimea aripii si trebuie sa aiba o muchie cu inaltimea maxima de 5mm. Coarda maxima a aripi plus a benzii Guerney este de 55mm.


1.21 Se pot folosi anvelope din causiuc vulcanizat sau spongios (burete). Orice material folosit in interiorul sau exteriorul anvelopei nu trebuie
sa strice suprafata pistei. Tratarea anvelopelor cu aditivii pentru aderenta este interzisa.

1.22 Combustibilul este un amestec de methanol (alcool metilic), ulei si un procent de maximum 16% nitro. Greutatea specifica
a combustibilului nu poate depasi 0.87. Masuratoarea se va face cu un tester de combustibil (NitroMax 16 ) agreat de IFMAR, la inspectia tehnica.
Orice combustibil considerat periculos de Organizator sau Directorul de concurs nu va fi permis.

1.23 Tubul-suport al antenei trebuie sa fie flexibil. Nu sunt permise tuburi-suport de carbon, grafit, otel, etc.

1.24 Nu sunt permise decat doua (2) servouri pe masina. Frecventele trebuie sa fie cele legale, anuntate de Directorul de Concurs.
Pilotii trebuie sa aibe mai mult de o (1) frecventa disponibila. In nici un caz un emitator nu poate fi luat pe pista din rastelul de emitatoare.

1.25 Nu este permisa utilizarea de giroscoape electronice.

1.26 Toate dimensiunile la care se face referire au valori minime sau maxime.


Regulament aprobat IFMAR Noiembrie 2002

--------------------------------------------------------------------

Tradus si verificat

Lucian Hirth




Anexa

Pe langa regulamentul de la clasa 200 mm care va fi valabil si pentru Campionatul FRMd
se va adauga si anexa cu diferentele pentru clasa 235mm. Forma finala si oficiala a FRMd va fi publicata in scurt timp.

Diferentele pentru clasa 235.

1.1 Motorul poate avea o cilndree pana la maxim 2.5 cc. Diametrul difuzorului este de maxim 6,00 mm. Cursa minima a pistonului este de 14 mm.

1.2 Dimensiuni generale
Dimensiuni Generale Minimum (mm) Maximum (mm)

Ampatament (distanta intre roti) 260.00 280.00
Latime (fara caroserie) 250.00
Latime (cu caroserie) 250.00
Lungime (inclusiv caroserie si aripa) 490.00
Diametrul jentii 51.00
Latimea anvelopa fata 30.00
Latime anvelopa spate 51
Diametru anvelopa fata 75
Diametru anvelopa spate 80



1.3 Greutate minima: 1900.00 grame


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Neclaritati, comentari, etc. le puteti trimite la :
lucian_baby2000@hotmail.com
0

#13 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 17 October 2003 - 11:56 AM

Sincer pe mine m-ar avantaja respectarea STRICTA a regulamentelor EFRA si despartirea pe 200 si 235!!! Cum multi stim, sunt destui printre noi care s-au "jucat" cu carburatoarele, camerele de ardere si alte parti ale motorului pe care nu stiu cum le mai cheama, si nu a verificat NIMENI daca totul a fost corect!!! Puteam sa ma dau la Pucioasa cu 1/10 SuperTen si cu motor de 3.5 si nu stia nimeni!!! Asa ca hai sa fie legea lege si fara discutii, eu sunt clar PENTRU!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#14 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 17 October 2003 - 10:37 PM

Deci e clar, se alearga separat. ok


....sper ca la start sa nu vad 235 langa mine sau invers...
0

#15 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 18 October 2003 - 08:53 AM

...sau invers.....tu langa 235 ? :)
0

#16 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 19 October 2003 - 12:03 AM

n-am cum sa-ti arat semnul, da intelegi tu.
0

#17 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 19 October 2003 - 10:35 AM

sper ca nu ala cu aratatorul.....!?
0

#18 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 19 October 2003 - 11:04 AM

Poate sa scrie aici cineva concret care sunt caroseriile acceptate la 1/10? Ca nu stiu ce alearga in Campionatul Americii sau Australiei, nici al Germaniei... Stiu doar ca la Campionatul European de Turisme alearga BMW 320Ci, Alfa Romeo 156GTA, Seat Toledo Cupra, Volvo S60....
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#19 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 October 2003 - 12:41 PM

Aici sunt ceva informatii despre caroseriile acceptate de ROAR:

http://www.roarracin...ducts/sbody.htm

Si de la EFRA:

http://www.efra.se/body_approval.pdf

Aceasta postare a fost editata de leo: 19 October 2003 - 12:57 PM

Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#20 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2003 - 12:41 PM

propun ca dovada ca o caroserie de automodel este reprezentarea rezonabila a unei masini reale care alearga in campionatele mari, la clasa respectiva, sa revina in sarcina individuala a concurentului, anume prin prezentarea la inspectia tehnica a unei imagini(foto sau pe suport electronic) a masinii reale la care se face referire.
tot despre caroserii, intreb punctual:caroserii tip WSC, adica cele cu pilot descoperit, sint admise la 1/10?ca am vazut alergind la noi (stefanrhc, cred) una asa, de 235?
in ceea ce priveste cauciucurile, as dori o precizare suplimentara:sint permise cele fabricate din microporos?eu parca stiam ca la clasele cu caroserii "touring" sint aprobate doar cele din cauciuc vulcanizat, tip slick sau cu amprenta normala.
vineri a fost excelent, pacat ca am fost doar patru, ca muschetarii: PiccoMaster, Stefan, CristiM si subsemnatul. diseara poate veniti si altii, nu de alta, dar viteza de schimb a informatiilor si opiniilor in regim "live" parca e mai eficienta,se evita chiar mai usor unele erori de intelegere.plus ca ne simtim si bine.
pe diseara, pe la opt.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#21 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 October 2003 - 12:50 PM

Conform regulamentului, (daca este sa se faca totul regulamentar!!!), care a fost prezentat de Lucian, se v-a alerga numai cu caroserii omologate EFRA.

Este simplu , figureaza in tabelul EFRA este OK!, daca nu, nu se permite concurentului sa alerge, fara poze si alte informatii suplimentare.

Pentru cauciucuri la 1/10 sunt permise si cele din microporos.

Pe linga astea sa nu uitam de rezonatoare !!!

:) :D :D

Aceasta postare a fost editata de leo: 19 October 2003 - 12:59 PM

Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#22 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2003 - 12:36 PM

mda, ti-ai facut un calcul cite masini mai ramin in felul asta?ca numai eu stiu doi care n-au tobele chiar EFRA, ca sa nu mai vorbesc de caroserii.
regulament-regulament, da' pina unde, ca daca e vorba, in extenso, nici pilotii n-au licenta, de ne trezim cu piloti care la mijlocul liniei drepte intorc masina cu fundul la sensul de mers, de ne miram de ce se rup modelele...
recomand o abordare realista a prevederilor din regulamente, Germania, care nu cred ca pune probleme de ordin financiarla nivel de modelism, si tot a modificat unele lucruri, atentie, in sens permisiv, nu restrictiv!bineinteles, in limitele bunului simt.
daca nu scrie efra pe ele, dar respecte caracteristicile morfofunctionale, sint bune?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#23 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 20 October 2003 - 01:11 PM

Regulamentul EFRA este un regulament pentru Campionatele Europene si pentru Grand-Prix-uri internationale.
EFRA nu impune acest regulament federatiilor nationale, de aceea nici regulamentul FRMd nu corespunde cu EFRA handbook. Totusi pentru a usura accesul la o competitie EFRA comisia de automodele a hotarat ca reper general regulamentul EFRA, de la care se vor face abateri care sa nu ingradeasca accesul sportivilor.
Este cazul caroseriilor si al tobelor care nu trebuie sa poarte stampila EFRA sau sa fie produse de fabricanti omologati.
Personal cred ca un regulament "lejer" la capitolul caroserii si tobe este inca necesar (fara a accepta aberatii...), rigoare cerandu-se la dimensiuni, motoare, diam. carburator, capacitate rezervor.
Clasa 1/10 termice fiind foarte tinara trebuie adusa pe masa de disectii a comisiei si acolo discutate toate detaliile noului regulament.

Pana acum nu am vazut ceva propuneri concrete sau obiectii, constatand doar o impartire pro si contra despartirii in 200 si 235.
Puteti face analize si propuneri nu neaparat asupra aspectelor tehnice ci si asupra modului de organizare al curselor (calificari, finale, orar de concurs, etc). Altfel iarasi se va spune ca se impune totul si nu sunteti intrebati. Deci hai sa plecam de la regulamentul tradus de mine mai sus-afisat si sa discutam/ modificam.

P.S. Licenta EFRA (B sau A) este necesara la competitii europene GrandPrix si Campionat European. Licenta nu este necesara pentru Campionatul National din Romania. Licenta se acorda de FRMd, comisia de automodele, pe baza rezultatelor. Licenta trebuie ceruta federatiei EFRA si platita taza de licenta.
Nu este adevarat ca nu exista licente EFRA in Romania ! Cristi Faur de ex. are licenta EFRA pe 2003 pe care a cerut-o si platit-o la EFRA. I-a fosyt necesara pentru a concura la competitii externe care aveau specificatia "licenta EFRA necesara. Atentie, nu toate competitiile externe cer licenta !

Aceasta postare a fost editata de PiccoMaster: 20 October 2003 - 01:16 PM

0

#24 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2003 - 02:19 PM

e, asa da mai, nene lucian, mai vii de-acasa.s-o luam incetinel.
deci, restrictionarea caroseriilor se va situa la nivelul reprezentarii, sa inteleg, si a dimensiunilor?
cit despre motoare, daca se alearga amestecat, am voie cu motor de 2,5 pe 200?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#25 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 20 October 2003 - 03:35 PM

Despre caroserie, eu zic ca este suficient sa aibe dimensiunile, si tipul cerut de regulament. Dar decupajele si vopsirea trebuie sa se faca regulamentar. Nu vom impune producatorii "autorizati ", nu este cazul la noi. Ba in plus trebuie sa ii incurajam si pe ai nostrii sa produca caroserii !!!

Cu tobele iarasi zic ca nu trebuie sa fie cu poanson EFRA. Dar un nivel de zgomot acceptabil ar trebui specificat ! Nu stiu cum vom masura, simpla "ureche" nefiind suficienta...
Ar mai trebui specificat un lucru: desprinderea sau pierderea tobei.
EFRA spune doar despre nivelul de zgomot (db). Fara toba (atenuator) nivelul este mult peste cel legal. Este clar ca cine isi pierde toba calca acest articol.
Cred ca la noi trebuie specificat CLAR ca turele realizate fara toba (in sensul de zgomot mare) nu trebuiesc numarate. In plus dupa 2-3 ture de concurat in aceste conditii, fara iesirea la stand pentru remediere, concurentul trebuie descalificat din mansa respectiva.

Toate aceste detalii trebuiesc analizate si trecute in noul regulament.

A mai existat o problema la 1/8 anul acesta.
Campionatul cu 3 etape a fost inventia mea. Am cerut ca pentru punctaj sa se ia in considerare 2 etape din trei. Nu am specificat insa ce se intampla in caz de egalitate. Eu am marsat pe ideea ca egalitatea sa se pastreze, acordandu-se acelasi loc. Pentru ca mi-am asumat raspunderea cu cele 3 etape, gasesc ca era just sa fie sanse pentru cineva care nu putea participa la una din etape.
Totusi cineva foarte "convingator" a venit la comisie si a dat cu pumnul in masa, ca trebuie sa se ia in considerare toate etapele.
Porblema punctajului este o discutie ce trebuie facuta public acum pentru ca anul sa inceapa cu un regulament extrem de clar de la inceput.

Mai am un of.
Ca si la ProRace si la campionat au fost iarasi auzite injuraturi si amenintari. Iarasi tensiuni care au creat o imagine proasta evenimnetului in ansamblu.
Cred ca este datoria noastra a tuturor si a Federatiei in special sa ia atitudine impotriva acestor manifestari !
Nu cred ca viciile de arbitraj existente, de organizare sau alte motive legitimeaza astfel de manifestari !

P.S. Eu zic ca la 1/10 "amestecat" se poate alerga si cu motor de 2,5cc. Dar poate trece ideea cu separarea.

Aceasta postare a fost editata de PiccoMaster: 20 October 2003 - 03:37 PM

0

#26 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 20 October 2003 - 04:23 PM

Sincer nu mi se pare corect sa se alerge cu 2.5 la 200! E un fel de dopaj! Deci parerea mea e clara (fie ca ea conteaza, fie ca nu):
- 200 cu 2.11
- 235 cu 2.5
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#27 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 20 October 2003 - 11:02 PM

bre, viperine, n-auzi ca intreb de 2,5 pe 200 doar daca se alearga amestecat?ce, esti fudul de urechi?bineinteles ca daca se alearga separat, pun 2,11!(deocamdata n-am, da' gasesc eu pe undeva unul).
o intrebare suplimentara:cam care ar fi lista completa a claselor la care se preconizeaza a se tine concursuri in 2004, cam in ce perioade, pe unde, o creionare vaga a calendarului competitional poate face cineva?
despre termice WRC, 1/10 sau 1/8, s-ar putea vorbi?da' despre o "clasa" de savagiute, camionase d-astea, de? cu probe, de exemplu, lungimea sariturii, in conditii de aceeasi trambulina si acelasi spatiu de elan?
si cum schela aia, pina la urma, cum a ramas? ca-n tren?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#28 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 20 October 2003 - 11:17 PM

Lucian cred ca incepi sa bati pasul pe loc, zi domnule odata se alearga amestecat sau nu...
Daca se aplica regulamentul tinand cont de conditiile actuale, eu zic sa se tina seama de dimensiuni, si mai putin de modelul caroseriei, si chiar daca se alearga la comun, clasamentul sa fie facut separat. Ma refer la 1/10.
Nu vad corecta alinierea la start un 1/10 200 cu 1/10 235, si nici varianta cu 2.5 la pure ten...e aberant, asa de ce nu ar pune cineva un 3.5 pe un super ten...ehe...
Propunere concreta: 1/10 200 2.11 si 1/10 235 2.5, clasificare separata, chiar daca alerga impreuna. Pt spectacol cred ca ar fi interesant.
Cat despre cluburi si problemele lor financiare, scuze da acestea nu au fost conduse de cineva intre timp? Daca au ajuns intr-o situatie dificila si nu mai pot face fata competitiei, cred ca ar fi mai degraba problema federatiei; eu am optat pt un club privat pt ca oricum merg pe banii mei.
Pt asta te intreb cum se alearga la 1/10, daca tot imi cumpar singur materialul de concurs, nu ar fi normal sa aleg unde concurez decat sa mi se impuna?

ps oricum merg pt distractie, cupele le pot castiga colegii de club, eu va distrag atentia...; nu-mi fac probleme atat timp cat trofeul la 1/10 - 2003 + tricou de campion albastru cu tricolor, poate fi admirat in galeria clubului!
0

#29 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 20 October 2003 - 11:17 PM

Nu e vorba de "fudul de urechi" ci de parerea mea ca sportiv legitimat... Banuiesc ca am dreptul la o parere macar, nu?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#30 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2003 - 11:31 PM

bun. da, WRC?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu