MAI 2007 a venit si luna mai
#93
Postat 25 May 2007 - 10:53 PM
Formosa 2 RELOADED
zboara superb, este megmotorizata, se duce in sus ca racheta, si are niste suprafete de comanda f mari.
cea care s-a prabusit la clinceni, din cauza pierderii comenzilor.
azi a fost echipata cu aceeasi electronica, si nu am avut nici o problema.
zboara superb, este megmotorizata, se duce in sus ca racheta, si are niste suprafete de comanda f mari.
cea care s-a prabusit la clinceni, din cauza pierderii comenzilor.
azi a fost echipata cu aceeasi electronica, si nu am avut nici o problema.
Imagini atasate
#94
Postat 25 May 2007 - 10:57 PM
am zburat pana nu mai vedeam pe ce parte e.
la al 2-lea pack am incercat sa stau cat mai mult timp in aer, si am zburat la turatie minima, foarte aproape de sol, in efect de sol. aproapae 25 min. cu un brushless de turatie mare si li-po de 11v 1300 mah. daca foloseam un brushless mai economic, si mai usor, stateam cel putin 40 min.
la al 2-lea pack am incercat sa stau cat mai mult timp in aer, si am zburat la turatie minima, foarte aproape de sol, in efect de sol. aproapae 25 min. cu un brushless de turatie mare si li-po de 11v 1300 mah. daca foloseam un brushless mai economic, si mai usor, stateam cel putin 40 min.
Imagini atasate
#95
Postat 25 May 2007 - 11:00 PM
din caua ca nu am avut tren de aterizare, si diametru la elice e de 11x7, la ateriare motorul s-a desprin cu tot cu placaj de polistiren.
nici nu se pune problema de propsaver la dihania de brushless
nici nu se pune problema de propsaver la dihania de brushless
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de speedy400: 25 May 2007 - 05:11 PM
#102
Postat 25 May 2007 - 05:11 PM
si filmuletzele....
http://www.youtube.c...h?v=DFVbiKUStOo
http://www.youtube.c...h?v=pxG2kfu-Z1s
http://www.youtube.c...h?v=JGbX0z54xi8
si romica....
http://www.youtube.c...h?v=DD3L-WGn82Q
si incas....
http://www.youtube.c...h?v=ELVmDYldiOU
http://www.youtube.c...h?v=DFVbiKUStOo
http://www.youtube.c...h?v=pxG2kfu-Z1s
http://www.youtube.c...h?v=JGbX0z54xi8
si romica....
http://www.youtube.c...h?v=DD3L-WGn82Q
si incas....
http://www.youtube.c...h?v=ELVmDYldiOU
#103
Postat 27 May 2007 - 12:58 PM
Am fost la zbor joi si vineri la Politehnica.
Ieri seara am fost la Chitila. M-a luat dl. Craioveanu. Inghesuiala mare in masina, cu Bobi in spate gata sa interpeleze pe bancheta din spate orice caine dusman.
Tineam modelul cu mana stanga, cu o aripa pe capul d-lui Craioveanu si cu rotile lipite de tavan. Cel mai nasol a fost cu hartoapele de langa locul de zbor....
In poza e dl. Valentin Petrescu cu un planor de 4 m anvergura cu motor de vreo 4.5 cmc.
Cineva a estimat la 600m altitudinea maxima atinsa.
Ieri seara am fost la Chitila. M-a luat dl. Craioveanu. Inghesuiala mare in masina, cu Bobi in spate gata sa interpeleze pe bancheta din spate orice caine dusman.
Tineam modelul cu mana stanga, cu o aripa pe capul d-lui Craioveanu si cu rotile lipite de tavan. Cel mai nasol a fost cu hartoapele de langa locul de zbor....
In poza e dl. Valentin Petrescu cu un planor de 4 m anvergura cu motor de vreo 4.5 cmc.
Cineva a estimat la 600m altitudinea maxima atinsa.
Imagini atasate
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#104
Postat 27 May 2007 - 01:01 PM
Inca o poza cu motoplanorul.
Aripa are structura clasica, bilonjeron brad chesonat cu balsa, bord de atac de brad (ma rog, o fi molid) si placata cu balsa de 1.5mm. Modelul are 7 servouri standard, flapsuri si eleroane....
Aripa are structura clasica, bilonjeron brad chesonat cu balsa, bord de atac de brad (ma rog, o fi molid) si placata cu balsa de 1.5mm. Modelul are 7 servouri standard, flapsuri si eleroane....
Imagini atasate
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#106
Postat 27 May 2007 - 01:04 PM
Aici cred ca e modelul d-lui Iliuta (sper ca-mi amintesc numele corect). Ne tot intalnim si salutam acolo de vreo doi ani, dar nu sunt inca sigur cum il cheama.
Imagini atasate
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#107
Postat 27 May 2007 - 01:06 PM
Din poza lipsesc doar pozarul, pilotul motoplanorului si Bobi, in rest sunt toti cei aflati pe camp dupa 19:40, ieri.
Un domn lanseaza "energic" motoplanorul. Iarasi nu-mi amintesc numele......
Un domn lanseaza "energic" motoplanorul. Iarasi nu-mi amintesc numele......
Imagini atasate
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#109
Postat 27 May 2007 - 01:14 PM
Si inca o poza cu un "electrician", caruia tot nu-i cunosc numele. Facea zboruri de anduranta cu un Cessna si un bimotor, ambele din polisitiren. Asa ca am fost doi electricieni. Ii multumesc pentru ca mi-a incarcat acumulatorii din emitator. E prima data cand ies la camp si nu sunt incarcati suficient. Zburam si nu stiam ce bipaie. Era statia din mainile mele......
La al treilea zbor, dupa o mica busitura, modelul meu a inceput sa iasa asimetric din rasturnari, imelmanuri.
Am incercat sa-l trimez vreo cateva minute in zbor, dupa care, in sfarsit, am vazut ca profundorul era rupt. Se braca doar jumatate, dar din cauza formei neregulate a suprafetei de rupere, din cand in cand se antrena si jumatatea "libera" a profundorului. In fine, era prea tarziu sa-l mai repar, am montat rachetoplanul care aici era doar planor si l-am aruncat si eu si dl. Craioveanu de cateva ori. Din pacate, am montat gresit comenzile flaperoanelor si cu tot trimajul din emitator, nu am reusit sa elimin tendinta de ruliu spre dreapta.
In fine, d'ale zborului - pe fuga.
La al treilea zbor, dupa o mica busitura, modelul meu a inceput sa iasa asimetric din rasturnari, imelmanuri.
Am incercat sa-l trimez vreo cateva minute in zbor, dupa care, in sfarsit, am vazut ca profundorul era rupt. Se braca doar jumatate, dar din cauza formei neregulate a suprafetei de rupere, din cand in cand se antrena si jumatatea "libera" a profundorului. In fine, era prea tarziu sa-l mai repar, am montat rachetoplanul care aici era doar planor si l-am aruncat si eu si dl. Craioveanu de cateva ori. Din pacate, am montat gresit comenzile flaperoanelor si cu tot trimajul din emitator, nu am reusit sa elimin tendinta de ruliu spre dreapta.
In fine, d'ale zborului - pe fuga.
Imagini atasate
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#116
Postat 27 May 2007 - 08:26 PM
Am zburat azi in poli... vreme frumoasa pana pe la 5... cu putin vant.
In timpul zborului cu un cessna fara eleroane, s-a intamplat ceva ciudat:
s-a inclinat brusc spre stanga si a intrat in vrie.
Efectiv n-am avut ce sa mai fac ... nicio comanda, nici motor ..nimic.
A cazut in niste tufisuri si pagubele nu au fost mari... s-a rupt partea superioara din fuselaj, acolo unde se prinde aripa cu cele 2 suruburi si s-a mai rupt si profundorul de la jumatate unde e partea cea mai subtire (se poate repara)
Nu a fost accu descarcat pt ca mai avea curent. Chiar nu pot sa-mi dau seama care a fost cauza crashului.
Daca cineva are vreo parere astept raspunsuri...
In timpul zborului cu un cessna fara eleroane, s-a intamplat ceva ciudat:
s-a inclinat brusc spre stanga si a intrat in vrie.
Efectiv n-am avut ce sa mai fac ... nicio comanda, nici motor ..nimic.
A cazut in niste tufisuri si pagubele nu au fost mari... s-a rupt partea superioara din fuselaj, acolo unde se prinde aripa cu cele 2 suruburi si s-a mai rupt si profundorul de la jumatate unde e partea cea mai subtire (se poate repara)
Nu a fost accu descarcat pt ca mai avea curent. Chiar nu pot sa-mi dau seama care a fost cauza crashului.
Daca cineva are vreo parere astept raspunsuri...