Cum sa.... Am vointa, sunt tanar, dar ceva...
#63
Postat 08 August 2003 - 09:23 AM
Pentru cei care inca mai viseaza la combustibilul cu continut de magneziu, anunt ca am gasit o sursa de magneziu (de fapt mai multe). Din pacate ramane problema aducerii acestuia la starea de pulbere, insa exista si aici o solutie, si anume alierea cu aluminiu in proportii de 50:50; aliajul rezultat numit magnaliu este foarte casant si deci usor de faramitzat. Acest aliaj se foloseste in pirotehnie cu mult succes in locul magneziului; de fapt este chiar mai reactiv decat magneziul pur, asha ca s-ar putea sa mearga cu azotat de amoniu.
#64
Postat 08 August 2003 - 10:18 AM
GuyBrush Combustibilul pe baza de nh4no3 pur si simplu se amesteca substantele intre ele si se baga in motor ( este o pasta de consistena mierii ) si dupacea binderul se intareste si ai un grain de nota 10 .Core-ul ala de care vorbeai tu poate fi ce forma vrei ,cea mai eficienta fiind forma de stea.
Oni eu am tot ce imi trebuie sa fac un motor compozit ,daca mi-ai trimite niste mangaliu as putea sa fac niste experimente .in combustibilul composit se poate folosi Al dar se aprindea mai greu.Spunemi cat costa
Oni eu am tot ce imi trebuie sa fac un motor compozit ,daca mi-ai trimite niste mangaliu as putea sa fac niste experimente .in combustibilul composit se poate folosi Al dar se aprindea mai greu.Spunemi cat costa
F=m*a
#67
Postat 08 August 2003 - 11:45 AM
Deci!
Aseara am facut si eu combustibilul in felul urmatooor..:
Azotat de amoniu - 65%
Zahar - 33%
Sulf si carbune - cate 1%
Din toata racheta mea nu a functionat decat... igniterul.
Vreau si io parerea unuia care a facut combustibil, si nu a unora care au citit pe alte site-uri cum se face.
Multumesc
Aseara am facut si eu combustibilul in felul urmatooor..:
Azotat de amoniu - 65%
Zahar - 33%
Sulf si carbune - cate 1%
Din toata racheta mea nu a functionat decat... igniterul.
Vreau si io parerea unuia care a facut combustibil, si nu a unora care au citit pe alte site-uri cum se face.
Multumesc
#69
Postat 08 August 2003 - 12:56 PM
Nu m-a deranjat, insa aseara eram chiar deprimat cu privire la faptul ca nu a ars nimic!
Oricum, eu daca e imi cumpar separat KNO3 de la Laborex din Ploiesti. Imi este chiar foarte aproape si nu mi se pare extrem de scump. Decat hidrazina... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Eh, va recomand Giupep si Propep. Am facut combustibilul exact asa cum zice pe #####.ro si... culmea, imi arata ca nu face nimic :D Deci e ceva necurat la mijloc.
Bafta
Oricum, eu daca e imi cumpar separat KNO3 de la Laborex din Ploiesti. Imi este chiar foarte aproape si nu mi se pare extrem de scump. Decat hidrazina... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Eh, va recomand Giupep si Propep. Am facut combustibilul exact asa cum zice pe #####.ro si... culmea, imi arata ca nu face nimic :D Deci e ceva necurat la mijloc.
Bafta
#71
Postat 08 August 2003 - 02:50 PM
Radule, eu nu am nici magneziu nici magnaliu. Am studiat problema la nivel teoretic si stiu ca magneziul este folosit la anozi de sacrificiu la boilere electrice (atentie, pot fi si de zinc); de asemenea magneziu se poate gasi la jenti (aliaj cu vreo 98 % Mg); precum si la anumite parti din motoarele masinilor Wolkwagen vechi (broscute). Deci du-te la un cimitir de masini inarmat cu o sticla de otet si o pila si incearca-ti norocul; daca in contact cu otzetul produce efervescenta e magneziu (aluminiul nu da rectia asta). De pila ai nevoie sa cureti metalul de oxizi/lacuri/vopsele/kk de pasare etc :D Sau cauta la autoservice care au jenti de Mg de la masini busite (astea le gasesti de regula la masini scumpe, care uneori se mai inoada pe langa vreun copac). O janta costa (noua) cam 2,5 mil si are cateva kilograme.
Aliajul este usor de obtinut; exista date pe net.
Aliajul este usor de obtinut; exista date pe net.
Aceasta postare a fost editata de Oni: 08 August 2003 - 02:51 PM