Intrebari despre trenuleturi sper ca si raspunsuri:P
#32
Postat 08 March 2006 - 06:03 PM
alexu`, la 8 Mar 2006, 15:47, a spus:
Mersi muuuuuuult pentru interesul prezentat!!!!
Si acum daca tot am fost cu totii alaturi de suferinta ta, sa ne mai arati din cand in cand cate o poza cu stadiul lucrarii ca de ... colegul Down are dreptate:
Citeaza
o locomotiva "mesterita" de tine iti va aduce mari satisfactii...
Iti doresc sa gasesti tot ce ai nevoie ca sa-ti mearga si desigur ...
Bafta!
#33
Postat 09 March 2006 - 01:43 PM
Salut! Am promis ceva poze... o sa postez cateva dar din pacate aparatul meu foto nu stie sa faca poze de aproape... asa ca sunt un pic neclare si intunecate (daca folosesc blitz asa aproape ies prea luminate). La lumina becului in schimb sunt intunecate.
Primele 2 poze sunt de la o loco cu pinioane ai carui zimti (dinti) sunt la 30 grade, astfel trasfera rotatia in total la 90 grade prin 3 pinioane.
Primele 2 poze sunt de la o loco cu pinioane ai carui zimti (dinti) sunt la 30 grade, astfel trasfera rotatia in total la 90 grade prin 3 pinioane.
Imagini atasate
#39
Postat 09 March 2006 - 02:02 PM
Astea de mai sus toate au fost scara HO. La scara N este mai simplu deci se vede mai bine. Aceasta are 6 osii din care 4 sunt motrice. Un singur motor asigura tractiunea cu 2 melci. De la melc se trece la un pinion intermediarcare ruleaza pe un alt pinion intermediar muuult mai lat pentru a asigura miscarea boghiului stanga-dreapta. acesta din urma trasfera miscarea la osii care au fiecare cate un pinion.
Prima:
Prima:
Imagini atasate
#40
Postat 09 March 2006 - 02:07 PM
Ultima, tot scara N.
Cred ca totusi cel mai simplu ar fi sa folosesti un motor cu axul paralel cu osiile - adica sa modifici amplasarea initiala... vei avea tractiune pe o singura osie dar este OK.
Multa bafta! Daca te pot ajuta cu ceva, cu mare placere... Daca vrei ma poti contacta pe MI si-ti trimit poze la rezolutie mai mare pe mail... sper ca si mai clare!
Cred ca totusi cel mai simplu ar fi sa folosesti un motor cu axul paralel cu osiile - adica sa modifici amplasarea initiala... vei avea tractiune pe o singura osie dar este OK.
Multa bafta! Daca te pot ajuta cu ceva, cu mare placere... Daca vrei ma poti contacta pe MI si-ti trimit poze la rezolutie mai mare pe mail... sper ca si mai clare!
Imagini atasate
#42
Postat 10 March 2006 - 10:33 AM
salutare, Dl Razvan_nicusor are dreptate, locomotiva aceea a avut transmisie pe culeluse si nu pe pinioane. ne putem da seama din modelil bucsei din plastic care sustine rotile care se bag presat in acea bucsa, iar bucsa este conica din mijloc inspre roti. Am vazut si eu modelul dintr-un set facut de Lugoj. Transmisia pe curele este foarte buna desi nu o sa trebuiasca sa cauti niste curele de casetofon cele mai mici pe care le gasesti si sa le incerci. Ai grija sa fie elastica ca omori lagarele la motor, si apoi se duce motorul
singurul incovenient este ca daca nu ai alimentator iti trebuie alimentare peste 5V ca sa o pornesti, ti-am spus depinde si de calitatea curelelor, sper sa reusesti sa iti refaci modelul si spor la lucru.Cristi
singurul incovenient este ca daca nu ai alimentator iti trebuie alimentare peste 5V ca sa o pornesti, ti-am spus depinde si de calitatea curelelor, sper sa reusesti sa iti refaci modelul si spor la lucru.Cristi
#43
Postat 10 March 2006 - 08:00 PM
Ma scuzati ca nu am mai scris, dar nu am mai dat pe la calculator( ma duc la olimpiada si am avut treaba, asta asa ca sa ma dau si mare :D ). Am inceput lucrarile la locomotiva, insa m-am lovit de doua probleme destul de serioase:
1) spatiul este extraordinar de mic din cauza greutatilor ( PS: ma gandeam sa scurtez axul motorului)
2) dimensiunile curelelor
1) spatiul este extraordinar de mic din cauza greutatilor ( PS: ma gandeam sa scurtez axul motorului)
2) dimensiunile curelelor
Nu lasa MiG-ul 29 din mana pe F-ul 16 de pe gard!...
#46
Postat 09 September 2013 - 11:04 AM
Crios, la 08 March 2006 - 08:43 AM, a spus:
O astfel de transmisie este valabila numai pentru axe paralele. In cazul de fata axele sunt perpendiculare.
Bafta!
Bafta!
Gresit!!!
Am avut in copilarie chiar acest mode si trasmisia era prin curea plata de cauciuc si era rasucit 90 grade!!!! Are dreptate Sir Vlasca!!
Incerc sa realizez cea mai mare nave de lupta lansata vreodata la scara 1:144.
Pana acuma japonezii au fost mai rapizi la 1:1
Pana acuma japonezii au fost mai rapizi la 1:1
#47
Postat 09 September 2013 - 04:37 PM
H0rea, la 24 July 2013 - 04:05 PM, a spus:
buna ziua,
am si eu o intrebare referitoare la sine. E indicat sa legi sine Piko cu sine Rocco?
am si eu o intrebare referitoare la sine. E indicat sa legi sine Piko cu sine Rocco?
Scuze Horea ca-ti raspund atat de tarziu, dar daca Prowler i-a raspuns dupa 6 ani lui Crios, sa-mi fie iertata intarzierea de o luna.
Nu pot spune ca e indicat dar uneori n-ai incotro. Daca detii sine dela ambele firme si nu-ti convine sa renunti la unele, poti sa legi Roco cu Piko, sunt si clipsuri adaptoare pentru asa ceva in caz ca nu se potrivesc la fix. Singurele griji pe care trebuie sa le ai sunt ca sa asigurri trecerea rotii fara hop de pe o sina pe alta (unele profile sunt mai inalte ca altele, dar acele clipsuri speciale rezolva si aceasta problema, nu numai diferenta de latime a talpilor profilelor) si sa nu arate urat pe diorama in caz ca sunt foarte diferite ca aspect. Mentionez ca fiecare firma are mai multe modele de sine in cadrul aceluiasi ecartament.