Modelism - RHC Forum: Motor brushless de 1Kw, pentru o barca pneumatica - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Motor brushless de 1Kw, pentru o barca pneumatica

#31 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 02 December 2014 - 10:42 PM

Referitor la ESC, am vazut preturile din tara, de aceea spuneam ca sunt scumpe. Am vazut si preturile de la hobbyking, care intradevar sunt rezonabile, desi nu stiu cat mai costa si transportul. Acum, o alta dilema , nu stiu ce tip sa aleg..Sunt regulatoare pentru aero, navo sau automodele. Am vazut ca unele au racirea radiatoarelor cu ventilator, cele de navomodele, cu apa, banuiesc ca trebuie o pompa si pentru asta.
0

#32 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 02 December 2014 - 11:04 PM

M-am tot uitat la modelele de ESC..M-am oprit la modelul acesta, care admite si o tensiune mai mare. http://hobbyking.com...k_125A_ESC.html S-ar potrivi pentru comanda motorului despre care am discutat, adica unul de cca 1,5 Kw/12V sau de ce nu, poate chiar la 24V, caz in care curentul la aceeasi putere, ar fi redus la jumatate ?

Aceasta postare a fost editata de pisica: 02 December 2014 - 11:05 PM

0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 December 2014 - 11:10 PM

7s inseamna aproape 30V, deci rezista la 24V. Doar ca nu e in stoc, nici in Asia nici in EU, de unde vine repede si transportul e ieftin.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 03 December 2014 - 02:01 PM

Se pare ca m-am cam inselat in ce priveste turatia motorului. Pentru a obtine cca 1,5 Kw, adica vreo doi cai, am nevoie de o turatie mult mai mica, cca 2500 RPM. Greseala imi apartine. Citisem caracteristicile unui motor de barca Honda, unde puterea maxima, 2,3 CP, era data la 5500 RPM, turatia motorului. Ce n-am observat, ca era specificat acolo si un raport de transmisie...Adica intre motor si elice exista un reductor, care ofera elicei cam jumatate din turatia motorului, adica vreo 2500 RPM. Mi-e teama ca trebuie sa revizuiesc abordarea in ce priveste constructia motorului. Ce s-ar potrivi, in cazul de fata, un motor care sa aibe caracteristici similare cu acesta http://hobbyking.com...nner_Motor.html
Daca am calculat bine, 2500 RPM sunt obtinuti la cca 15V alimentare, cand puterea maxima ar fi ceva peste 1,5 Kw. Asa ca varianta cu 12 bobine si 14-16 poli, pica, un astfel de motor se pare ca are 24 bobine pe stator si 20 magneti pe rotor. Cel putin, fratele lui mai mare, asa are...
http://hobbyking.com...nner_Motor.html

Aceasta postare a fost editata de pisica: 03 December 2014 - 02:05 PM

0

#35 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 03 December 2014 - 02:08 PM

Pun si caracteristicile motorului Honda, de 2,3 CP. O elice de la un astfel de motor, sau similar, vreau sa folosesc la motorul electric.
https://www.peapa.ro...LCHU-Honda.html

Aceasta postare a fost editata de pisica: 03 December 2014 - 02:09 PM

0

#36 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2014 - 02:42 PM

Sunt convins ca va merge si cu unul de 5000 RPM, cu o elice aleasa corespunzator.
Un motor nu da putere de capul lui, nici in functie de turatie, ci in functie de sarcina.
In cazul nostru sarcina este elicea.
Puterea este lucrul mecanic necesar mutarii obiectului X de masa M din punctul A in punctul B intr-un timp dat.
Daca motorul honda face treaba aia cu 2.3CP, orice alt motor cu o putere apropiata, si cu o elice aleasa corespunzator turatiei va face cam acelasi lucru.

Eu zic ca va merge prea bine si cu asa ceva, un pic mai bine pentru buzunarul dv...
http://www.hobbyking...nner_Motor.html

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 December 2014 - 02:43 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#37 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 03 December 2014 - 03:47 PM

Foarte posibil sa gresesc, dar nu cred sa existe vreun motor termic de barca, de minim 2 CP, care sa atinga 5000 RPM. Daca cineva cunoaste asa ceva, i-as fi recunoscator sa-mi spuna modelul respectiv. O sa mai caut prin specificatiile diverselor modele de 2-2,5 CP, poate gasesc ceva, desi nu cred. Pana atunci, plec de la premisa ca, atata timp cat asigur unei elice de Honda de 2,3 CP, o turatie de cca 2500 RPM, ea nu va sti ca e antrenata de motorul original, sau un oricare alt motor si va propulsa barca ca si cu motorul termic original. Degeaba folosesc un motor de 5000 RPM/1,5 KW, el nu va ajunge cu acesta elice, la 2500 RPM. Ma repet, posibil sa gresesc, dar asa vad eu lucrurile.
0

#38 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2014 - 04:03 PM

Deci de fapt acum te legi de elice... si incerci sa ii pui un motor cat mai apropiat ca sa nu te doara capul.
Macar ai elicea ? Ca daca e de adus se poate aduce orice... iar un RPM mai mare cu elice cu pas mai mic as zice ca e mai eficient decat invers
... cu picioarele pe pamant ...
0

#39 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2014 - 06:09 PM

In apa, pentru ce vrea el sa impinga are nevoie de o elice mare, turatia nu-l ajuta, va intra in cavitatie. Cred ca ar fi inteligent sa folosesti un reductor, imposibil de gasit un motor mic de 1KW care sa aiba si turatia la putere maxima de 2500RPM
0

#40 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 03 December 2014 - 06:41 PM

Azi m-am uitat pe specificatiile mai multor motoare de barca, marci cunoscute, Honda, Suzuki, Yamaha, de puteri de 2-5 CP. Turatia maxima a tuturor motoarelor e de 5500-6000 RPM. Turatia la axul elicei , la toate motoarele studiate, e cam jumatate, deci maxim 3000 RPM. Am mai spus-o intr-o postare anterioara, daca cineva stie un motor de 2-2,5 CP, al carei elice sa functioneze la peste 3000 RPM, il rog sa spuna modelul respectiv. Sunt de acord ca un reductor ar rezolva problema, daca nu gasesc o alta cale, o sa apelez probabil la ea. Exista totusi si motoare, care la 2500-3000 RPM, pot asigura puterea necesara. Unul e acesta, l-am amintit anterior. Pe acesta sper sa-l pot copia http://hobbyking.com...nner_Motor.html
Daca tot s-a amintit de barca, aceasta are 2,6 metri, cca 25 Kg si suporta o sarcina de cca 200 Kg.
0

#41 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 03 December 2014 - 07:04 PM

Barca este aceasta... http://translate.goo...40/&prev=search
0

#42 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 December 2014 - 11:49 PM

...nu-i fac reclama, barca are ca motorizare un ventilator de dacia 1300 si o elice de 75 mm ,https://www.youtube....h?v=CKsfcvMLe24, depinde de elice si pas, unii de pe aici au folosit chiar si motoare mai slabe in acelasi scop, de pilda 755/40 pe elice de 50 mm !!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 03 December 2014 - 11:53 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#43 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 04 December 2014 - 12:11 PM

Cu siguranta o elice de diametru mic, ar functiona la o turatie mare, sa zicem, 5000-6000RPM, dar puterea ar fi mica, in nici-un caz 1,5 Kw. S-ar putea folosi mai multe motoare, fiecare cu elicea lui, obtinandu-se astfel o putere mai mare, dar parca nu se merita complicatia. Daca tot vorbim de elice de turatie mare, cred ca cele cu doua pale, folosite la multe motoare electrice, ar fi mai potrivite. Cei de la Minn Kota, au mai multe modele, disponibile ca piese de schimb. Nu spun nimic insa de turatia, sau puterea maxima, asa cum se specifica la motoare termice. http://www.minnkotam...t-Props/#page-2

Aceasta postare a fost editata de pisica: 04 December 2014 - 12:15 PM

0

#44 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 December 2014 - 03:12 PM

...depinde de ceea ce vrei, tractiune sau viteza, ambele in conditiile date sunt imposibil de obtinut, fa un sacrificiu financiar si achizitioneaza o elice de 90mm de la sierra.ro, costa v-o 30 ron, cupleaz-o direct la motorul de care aminteam si probabil vei fi uimit ce poti scoate din ansamblul asta cu mai putin de 10% din pretul unui propulsor electric de pe piata de resort !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#45 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 10:28 AM

O sa cumpar si o elice de 90 mm, pentru teste. Din pacate vremea nu cred ca-mi va permite sa fac teste cu barca, dar cred ca pot face teste intr-un vas cu apa, vad cam ce forta de impingere pot obtine la diverse turatii, respectiv ce putere consuma la aceleasi turatii.
Azi am comandat la HG, regulatorul asta http://hobbyking.com...ller_OPTO_.html plus unul ieftin de 20A/3S, pe care o sa incerc sa-l modofic pentru o putere mai mare. Pentru constructia motorului, am comandat 40 magneti, 20-10-5 mm, cu care voi testa diverse configuratii. Cei 40 magneti, mi-ar permite un maxim de 20 poli, cu dimensiunea de 40x10x05. Asta ar insemna un diametru al statorului de cca 70 mm, iar diametrul exterior al rotorului, cca 90 mm . Adica m-as apropia de dimensiunile unui brushless de vreo 5 Kw, ca acesta http://hobbyking.com...ner_Motor.html.

Aceasta postare a fost editata de pisica: 06 December 2014 - 10:32 AM

0

#46 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 10:34 AM

Magnetii comandati sunt acestia http://www.supermagn...ed_Q-20-10-05-N
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 December 2014 - 11:04 AM

V-ati deluxat inutil cu esc-ul acela, unul dedicat de barca (aveati si revers) de 90A era la jumatate $$ si va facea aceasi treaba :( plus ca avea racire cu apa...
Ce trist adevar ca eticheta si luciul vinde marfa...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 December 2014 - 11:06 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 11:40 AM

Nu cred ca as alege un regulator, functie de cum arata. Am citit cu atentie specificatiile tuturor regulatoarelor de la HG si am cautat unul care sa-mi permita sa alimentez un motor brushless, cu o putere cat mai mare. Dar asta implica pe langa curent si o tensiune mare de alimentare, puterea fiind produsul celor doua. Majoritatea ESC, sunt pentru maxim 6 celule, adica as fi fortat sa folosesc musai un acumulator cu gel de 12 V. Cel pe care l-am ales, suporta dublul tensiunii, adica vreo 36 V. In cazul asta, pot inseria 3 acumulatori de 12 V. Cu primul regulator, cel de 90 A/12V pot trage 1 Kw, cu al doilea, la 80 A/ 36V, trag 2880 W, aproape triplu. Intradevar, lipsa reversului s-ar putea face simtita, dar asta e.
0

#49 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 December 2014 - 11:52 AM

Tensiune dubla/tripla inseamna RPM dublu/triplu... pai ce facem, parca il voiam mic ? :)

Alea 2/3 acumulatoare se pot lega la fel de bine in paralel si tot la puterea aia ajungem, e adevarat cu un ESC mai fortos.

Sunt curios cum faceti potriveala cu magnetii, aveti nevoie ca ei sa fie cat mai aproape de poli statorului, ceeace implica fie magneti facuti pe comanda pentru cercul cel mai mic posibil, fie distanta intre magneti => cogging
... cu picioarele pe pamant ...
0

#50 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 12:30 PM

Este foarte corect, o tensiune mare, inseamna o turatie mare, sau poli multi, repectiv diametru mare. Iarna e lunga, pana la primavara am tot timpul sa testez. Cum jonglez cu magnetii...Plec de la diametrul statorului disponibil, las un intrefier de 1-2 mm, adaug dublul grosimii magnetilor, in cazul meu, 2x5mm= 10 mm si aflu diametrul interior al rotorului pe care vor fi montati. aflu lungimea cercului la acest diametru, calculez cati magneti incap, stiind latimea magnetului. Sa dau un exemplu concret. Am un stator de 55 mm diametru. Adaug 2mm intrefier, plus 10 mm magnetii. Obtin diametru interior al rotorului, de 67 mm. Ori 3,14 obtin 210 mm, lungimea cercului. Impart la 10 mm, cat e latimea unui magnet, si obtin 20,5 mm . Adica incap pe rotor 20 magneti,cu cca 0,5 mm distanta intre ei. Dsigur, nu e bine, distanta e prea mica, asa ca va trebui un diametru al statorului mai mare, sau magneti mai putini pe rotor. Daca ma multumesc doar cu 16 poli, in exemplul anterior, incap 16 magneti, cu 3mm intre ei, ceea ce pare in regula. Grosimea trebuie tatonata astfel incat sa nu existe pierderi de camp magnetic. Practic, un bold lipit pe exteriorul rotorului, nu trebuie sa fie atras. Una peste alta sa ajunga magnetii si regulatorul, apo ma apuc de teste.

Aceasta postare a fost editata de pisica: 06 December 2014 - 12:33 PM

0

#51 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 December 2014 - 12:34 PM

...de obicei esc-urile tin varfurile de sarcina un timp limitat, maxim 10 secunde, nu cred ca e propriu aplicatiei tale !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#52 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 12:48 PM

Vezi postareaipsihi, la 06 December 2014 - 12:34 PM, a spus:

...de obicei esc-urile tin varfurile de sarcina un timp limitat, maxim 10 secunde, nu cred ca e propriu aplicatiei tale !!!

Curentul de varf, daca am inteles eu bine, e 95 A. 80A, e curentul maxim continuu. Cu siguranta nu o sa trag tot timpul 80A, iar daca racirea radiatorului e buna, aminteam anterior de ventilator, sau scufundare in apa, nu prea mi-as face probleme. Apropo de constructia unui motor brushless, am gasit un filmulet interesant.
https://www.youtube....h?v=mbU-uOdKgOc

Aceasta postare a fost editata de pisica: 06 December 2014 - 12:51 PM

0

#53 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 December 2014 - 01:00 PM

...ca sa-ti faci o idee despre parlirea cu succes a regulatoarelor sugerez o lectura a sectiunii de viteza din forumul navo, poti aborda si sectiunea barcilor de plantat, de obicei esc-ul trebuie dublu dimensionat in raport cu puterea motorului, totodata ma intreb cum vei etansa brushless-ul !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#54 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 01:50 PM

Referitor la etansarea motorului...Acesta nu va fi etansat, sau nu in intregime. Statorul va fi turnat in rasina, iar rulmentii etansati cu un simering. Deci motorul nu va fi inchis intr-o carcasa etansa. Schita motorului e asta..
http://postimg.org/image/52vv4rp5l/
Am povestit anterior, am facut ceva teste cu un brushless monofazat, modificat sa functioneze asa cum povesteam mai sus . Acesta e unul din teste. https://www.youtube....DD1GPTrPo#t=152
Despre regulatoare...Sunt convins ca se pot arde, daca racirea nu e corespunzatoare, sau daca sunt folosite mult timp la curentul maxim. O sa am in vedere ambele conditii, iar daca totusi il ard, promit ca povestestesc pe forum .

Aceasta postare a fost editata de pisica: 06 December 2014 - 01:54 PM

0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 December 2014 - 02:30 PM

Vezi postareapisica, la 06 December 2014 - 12:30 PM, a spus:

...Plec de la diametrul statorului disponibil, las un intrefier de 1-2 mm, ... Sa dau un exemplu concret. Am un stator de 55 mm diametru. Adaug 2mm intrefier, ...


Mult prea mult, forta/eficienta va fi mica. Motoarele chinezesti au 0.5mm, nu mai zic de alea nemtesti, care au si magnetii profilati pe rotund...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 December 2014 - 03:25 PM

Vezi postareapisica, la 06 December 2014 - 11:40 AM, a spus:

Cel pe care l-am ales, suporta dublul tensiunii, adica vreo 36 V. In cazul asta, pot inseria 3 acumulatori de 12 V.


Un acumulator cu plumb, scos de la incarcat, are peste 14V. 14X3=42V. In plus, chinezezc fiind, ar trebui lasata si o marja de securitate...zic si eu.



0

#57 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 06 December 2014 - 04:03 PM

Vezi postareadan_mitea, la 06 December 2014 - 03:25 PM, a spus:

Un acumulator cu plumb, scos de la incarcat, are peste 14V. 14X3=42V. In plus, chinezezc fiind, ar trebui lasata si o marja de securitate...zic si eu.


Gresiti,ESC-ul este HV respectiv 12Sx4,2=50,V

Imi place idea ta dar sincer alegerile facute mi se par putin nepotrivite mai ales din cauza prost informari.
Nu poti pune un esc HV pe o barcuta,nu vei avea randament la puterea aia.Nu poti pune un motor cu putini poli cand este vorba de transmisie directa si low RPM.
Daca vorbim de un motor si esc care vor lucra pe o barca consider obligatoriu racire cu apa(daca vrei profi)
Spor la mesterit si sper sa ai puterea sa duci proectul la bun sfarsit.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#58 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 04:07 PM

Daca tot despicam firul in patru, 12S inseamna 44,4 V.E tensiunea maxima suportata de regulator. Pe de alta parte, tensiunea maxima de incarcare a unui acumulator cu plumb, e de 13,8- 14,5V.Desigur fiecare producator specifica clar acesta tensiune. Tensiunea maxima pe un acumulator, complet incarcat, dar deconectat de la redresor, e cca 13V, in gol. Avem deci o marja de cca 5V, ceva peste 10% din tensiunea maxima suportata, in cel mai nefericit caz.Habar n-am daca aceasta marja e suficienta sau nu. In sarcina insa, tensiunea scade sub cei 13V, functie de curentul tras din acumulator , gradul de descarcare. De aceea am pomenit de 36V.
0

#59 Useril este offline   pisica 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 10-June 13

Postat 06 December 2014 - 04:14 PM

Vezi postareafurios, la 06 December 2014 - 04:03 PM, a spus:

Gresiti,ESC-ul este HV respectiv 12Sx4,2=50,V

Imi place idea ta dar sincer alegerile facute mi se par putin nepotrivite mai ales din cauza prost informari.
Nu poti pune un esc HV pe o barcuta,nu vei avea randament la puterea aia.Nu poti pune un motor cu putini poli cand este vorba de transmisie directa si low RPM.
Daca vorbim de un motor si esc care vor lucra pe o barca consider obligatoriu racire cu apa(daca vrei profi)
Spor la mesterit si sper sa ai puterea sa duci proectul la bun sfarsit.

Posibil sa nu fi citit cu atentie despre ce barca e vorba, o gonflabila de 2,6 m. Foarte posibil sa ai dreptate si sa fiu prost informat. Repet ce doresc sa obtin, un motor de max 100 mm diametru, capabil sa livreze la axul elicei, 1500 W/ 2500-3000 RPM. Vino te rog cu o solutie mai buna, ca cea discutata pana acum.
PS
Catelul din poza, care nu pare deloc furios, parca l-am mai vazut pe elforum. Unde pisica se numea si matache. Dar poate ma insel...

Aceasta postare a fost editata de pisica: 06 December 2014 - 04:18 PM

0

#60 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 December 2014 - 08:27 PM

Cu siguranta nu ne aflam pe calea cea buna... daca e vorba de magneti si apa, asta trebuia sa fie abordarea corecta :)

http://sploid.gizmod...-why-1667164823

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 December 2014 - 08:27 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro