Modelism - RHC Forum: Balkan Off-road Championship - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Balkan Off-road Championship Discutii

#121 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 January 2015 - 03:48 PM

ok, am sa redau si greselile de arbitraj observate de catre mine:
- masina mea s-a rasturnat, nu am zis ABSOLUT nimic pe podiumul de pilotaj pt ca asa mi s-a parut normal. Masina statea chiar in fata arbitrului si nu s-a strigat nimic la microfon desi noi doi ne-am privit ochi in ochi cateva secunde bune.
-Rog a mi se spune cui i s-a mai taiat mansa (anuntata la microfon sau nu) in afara de cazul celui mic al meu si a lui Ionita.
-Nu s-a luat nici o masura cand nu s-a facut stop & go.
-ideea cu procedura Eos era o propunere...nu inteleg ce deranjeaza sau ce pare atat de ofensator sa se ajunga sa se spuna ca nu mai avem nevoie de arbitru.

Continui sa cred cu tarie ca aportul lui Mizzone a ridicat calitatea acestui concurs. Daca o discutie pe care o cred constructiva te face sa renunti, nu mi se paee normal. Nici mie nu mi-a convenit masura luata fata de Alex dar nu am plecat de la concurs si nu am comentat in nici un fel. Atrag insa atentia unor greseli facute si de voi.....nu trebuie sa se supere nimeni.

Un lucru care ma deranjeaza foarte tare este cel al fumatorilor langa copii.Va rog din suflet sa va ganditi la ei.....Nu este ok sa se fumeze in acel spatiu......praf...mizerie....fum de tigara este ceea ce mai lipseste.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 January 2015 - 03:49 PM

0

#122 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2015 - 04:34 PM

Vezi postareaaiurica, la 25 January 2015 - 03:48 PM, a spus:

ok, am sa redau si greselile de arbitraj observate de catre mine:
- masina mea s-a rasturnat, nu am zis ABSOLUT nimic pe podiumul de pilotaj pt ca asa mi s-a parut normal. Masina statea chiar in fata arbitrului si nu s-a strigat nimic la microfon desi noi doi ne-am privit ochi in ochi cateva secunde bune.
-Rog a mi se spune cui i s-a mai taiat mansa (anuntata la microfon sau nu) in afara de cazul celui mic al meu si a lui Ionita.
-Nu s-a luat nici o masura cand nu s-a facut stop & go.
-ideea cu procedura Eos era o propunere...nu inteleg ce deranjeaza sau ce pare atat de ofensator sa se ajunga sa se spuna ca nu mai avem nevoie de arbitru.

Continui sa cred cu tarie ca aportul lui Mizzone a ridicat calitatea acestui concurs. Daca o discutie pe care o cred constructiva te face sa renunti, nu mi se paee normal. Nici mie nu mi-a convenit masura luata fata de Alex dar nu am plecat de la concurs si nu am comentat in nici un fel. Atrag insa atentia unor greseli facute si de voi.....nu trebuie sa se supere nimeni.

Un lucru care ma deranjeaza foarte tare este cel al fumatorilor langa copii.Va rog din suflet sa va ganditi la ei.....Nu este ok sa se fumeze in acel spatiu......praf...mizerie....fum de tigara este ceea ce mai lipseste.

masina s-a rasturnat intr-o zona ce nu prezenta pericol deosebit pentru ceilalti participanti, asa ca astfel de situati sint aprioric in sarcina ridicatorului, nu pierderea de secunde prin rasturnare este drama de ansamblu a concursului, ci eventualul pericol pentru ceilalti participanti;
cu privire la taiat manse, este PRIMA data cind se taie, nu a DOUA...abia acum a inceput acest gen de sanctiuni, deci afirmatia ca este "a doua oara" este eronata si generata poate doar de un impuls subiectiv...
va rog sa indicati paragraful din regulamentul B.O.C. care incrimineaza punctual neefectuarea penalizarii stop&go;
nu recomandarea procedurii EOS a dus la reactia de reevaluare a implicarii mele in proiect, ci ideea initiala de enuntare/invocare a unor greseli de arbitraj fara discutie punctuala;
repet/subliniez: arbitrul NU ESTE POLITIST la locul de concurs;
referitor la faptul ca nu ti-a "convenit" ca Alex a fost sanctionat....hm!....avem filozofii diferite....daca era copilul meu, cred ca il sanctionam si eu, ca parinte, suplimentar, punindu-l sa scrie de treizeci de ori "trebuie sa respect regulamentul"...sau, poate il urecheam, ca m-a facut de rusine...dar deh, fiecare intelege notiunea de reguli si educatie in felul lui...!
ca sa ilustrez cu un argument, cind Vlad Ionita greseste, faptul ca este copilul unui prieten vechi si apropiat ma determina chiar la usoare excese de disciplinare...altfel, daca era "al meu ", il si trozneam...!
recomandare: indiferent cine va fi arbitrul invitat/desemnat in orice competitie in care veti mai fi angrenat, invatati ca nu se comenteaza/obiecteaza deciziile acestuia, este respectul elementar pentru ideea de concurs cu entitate supraveghetoare.
p.s.: ca principiu general, definiti-va si notiunea de greseala de arbitraj, in conditiile in care va puteti defini si aceea ca arbitrul este suveran in deciziile sale...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#123 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 January 2015 - 05:41 PM

desi au foat cam multe afirmatii ce m-ar putea deranja....lipsa crasa....elementar....educatie in felul sau....am sa trec relativ usor peste.....

trag in schimb o singura concluzie:
Alex pt ca a stat la postul 3 si nu la 1 a luat cea mai drastica penalizare iar neefectuarea stop go ului este o abatere ce nu necesita penalizari suplimebtare....
asta deduc din afirmatiile arbitrului.
0

#124 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2015 - 07:16 PM

Vezi postareaaiurica, la 25 January 2015 - 05:41 PM, a spus:

desi au foat cam multe afirmatii ce m-ar putea deranja....lipsa crasa....elementar....educatie in felul sau....am sa trec relativ usor peste.....

trag in schimb o singura concluzie:
Alex pt ca a stat la postul 3 si nu la 1 a luat cea mai drastica penalizare iar neefectuarea stop go ului este o abatere ce nu necesita penalizari suplimebtare....
asta deduc din afirmatiile arbitrului.

...treceti peste ce vreti dumneavoastra...
faptul ca afirmati ca cea mai drastica penalizare este taierea celui mai bun rezultat al sectiunii respective din ziua de concurs denota lipsa de interes pentru regulamentul concursului, situatie in care va permiteti si interpelari impertinente, nu face probabil altceva decit sa dea masura ignorantei in acest caz...
in acelasi context, disconfortul creat de afirmatiile din care ati trunchiat din context si ati concluzionat in mod voit exagerat, ma fac sa fiu confortabil cu ideea reevaluarii implicarii viitoare in acest proiect, nu cred in veridicitatea unei mult trimbitate bune credinte pe fundalul unor astfel de derapaje de abordare.
punctualizind, am iterat mai sus doar ca fiecare intelege conceptul de reguli si educatie in felul lui, afirmatie care este pur constatativa, nu mi-am propus nici sa va admonestez, nici sa va sfatuiesc in domeniul psihopedagogiei sau puericulturii, INCA nu am citit suficient pe aceasta tema, abia daca am avut timp sa parcurg trei carti din aceasta sfera de activitate, am insa acces la un bun consilier in acest domeniu, cu practica indelungata si activitate pedagogica sustinuta cotidian...
revenind la problematica specifica incidentelor recentei etape de B.O.C., cred ca ar fi bine sa se gindeasca fiecare sportiv la urmatoarea prioritate/aspect in activitatea de ridicator, astfel: atunci cind este de ridicat, in zona de responsabilitate aferenta, doua modele rasturnate, pe care il repun in traseu mai intai, pe cel care risca sa genereze o noua situatie periculoasa, prin pozitia masinii rasturnate in traseu, sau pe cel care nu este in pozitia de pericol potential pentru ceilalti participanti la cursa?...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#125 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 January 2015 - 07:23 PM

Dupa ultima etapa, eu zic asa:

1. REGULAMENTUL trebuie sa fie aplicat ... intrucat s-a vazut acum ca daca ramane la optiunea pilotului de a fi ridicator sau nu, optiunea si-o efectueaza in functie de ceea ce a facut in mansa precedenta... daca a rupt masina nu sta ridicator ca e nervos, daca a pierdut din cauza unui ridicator nu sta ridicator ca nu i-a ridicat-o nu stiu cine, daca i se pare ca l-a "furat" arbitrul nu sta ridicator ca tot primeste penalizare... si in ultimul caz, daca totul a decurs cum trebuie tot trebuie strigat de cateva ori;

2. TREBUIE neaparat ca fiecare pilot sa coboare de pe standul de pilotaj direct pe pista si sa ramana acolo pana se termina urmatoarea mansa si vor fi inlocuiti. inlocuitori pentru pilotii ce trebuie sa fie ridicatori sa fie permisi DOAR in cazul problemelor de sanatate.

3. Copii de la clasa beginer NU AU CE SA CAUTE PE PISTA ca ridicatori (in ca un caz de exceptie sa zicem unde trebuie sa fie inlocuiti)

4. Participarea la mai multe clase a unui pilot este OPTIONALA insa atributia de ridicator este OBLIGATORIE dupa fiecare mansa in care ai pilotat!!!

5. Partea cu fumatul trebuie facuta doar in locul cel mai apropiat de langa pista de kart;

6. Comentariile pe podium, pe pista sau in timpul cursei de oriunde impotriva deciziilor arbitrului ar trebui sanctionate imediat cu descalificarea din mansa. Au inceput sa deranjeze extrem de tare comentariile, mai ales cand pilotezi.

7. Trebuie anuntat mai des in cursa pozitia pilotilor si chiar sa existe un minim de 2 arbitrii pentru a urmari cursele si pentru a anunta ridicatorii, pilotii intarziati sau neatenti ce sa faca si cand;

@Aurelian la partea cu pedepsitul lui Alex, am vazut-o si am stat langa ei cand au fost rugati 3 minute la rand in timpul cursei sa isi ocupe pozitiile la locurile lor... si in fata lor rasturnandu-se masina se invitau unul pe celalalt toti 3 (Alex, Alex si Teo) dar niciunul nu facea nimic. Eu i-as fi pedepsit pe toti 3 dar, repet, NU AU CE SA CAUTE SA FIE RIDICATORI ca sunt copii si sigur gasesc altceva mai bun de facut...momentan!

Arbitrajul cu stop & go de asemenea, trebuia, daca s-a incheiat cursa si nu a executat pedeapsa, sa i se puna 10 secunde in plus la rezultatul pilotului in cauza.
Adica, tot ce am scris si tot ce vom scrie, nu spunem decat ca vrem sa fie aplicat REGULAMENTUL si as propune ca la etapa urmatoare sa fie cat mai multa strictete sa vedem cum decurge o etapa.
Pot sa scriu si mai punctual de atat pentru ultima etapa ca am vazut destule, dar nu asta este scopul.
CUM REZOLVAM aceste probleme, chiar si de atitudine a unor piloti, ce se ivesc in cadrul unei etape?
0

#126 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 25 January 2015 - 09:20 PM

Vezi postareaEugenS, la 24 January 2015 - 09:17 PM, a spus:


Pentru organizatori nu este foarte complicat sa emita o serie de reguli si penalizari pentru nerespectarea acestor aspecte dar, noi consideram ca vom progresa mai repede si mai sigur, daca maxima implicare a fiecaruia dintre noi va veni din interiorul nostru si nu va fi generata doar de frica de penalizare.

EugenS


Din pacate la noi la romani tot ce se face se face din frica nicidecum din respect si bun simt.
Si ca sa nu ma exclud din "bad guys" o sa va dau un exemplu concret despre mine. Daca nu era o regula cu incarcatul acumulatorilor in sac Li-Po, incarcam in continuare acumulatorul PE MASINA, fara sa-l mai dau jos. Lucru pe care l-as face si acum daca acea regula s-ar scoate.

Vezi postareamizzone, la 25 January 2015 - 08:07 AM, a spus:


-despre MOMENTUL venirii la ridicat, eu cred ca acesta trebuie sa fie IMEDIAT ce s-a incheiat mansa in care am evoluat


Sunt perfect de acord atat timp cat intre 2 manse de acelasi fel exista un interval de minim 50 de minute, interval suficient pentru incarcarea acumulatorilor. Eu nu am cate 2 acumulatori pentru fiecare masina si nu am timp suficient pentru a incarca acumulatorul full intre 2 manse ale aceleiasi clase. Din acest motiv, am nevoie de timp pentru a scoate acumulatorul de pe masina (pentru ca regulamentul prevede incarcarea lui in sac special) si a-l pune la incarcat.

Vezi postareamizzone, la 25 January 2015 - 04:34 PM, a spus:

ca sa ilustrez cu un argument, cind Vlad Ionita greseste, faptul ca este copilul unui prieten vechi si apropiat ma determina chiar la usoare excese de disciplinare...altfel, daca era "al meu ", il si trozneam...!


Probabil din astfel de conceptii ajung psihologii sa faca o caruta de bani, ajung tinerii sa se apuce de droguri, devin unii criminali in serie, beau pana nu mai stiu de ei si isi iau toata falimia la bataie si enumeratia poate continua.
Violenta in familie indiferent de forma ei, chiar si privita TOTAL ERONAT de unii ca fiind o modalitate de invatatura este INTERZISA si PEDEPSITA PRIN LEGE.

Vezi postareamizzone, la 25 January 2015 - 07:16 PM, a spus:

punctualizind, am iterat mai sus doar ca fiecare intelege conceptul de reguli si educatie in felul lui, afirmatie care este pur constatativa, nu mi-am propus nici sa va admonestez, nici sa va sfatuiesc in domeniul psihopedagogiei sau puericulturii, INCA nu am citit suficient pe aceasta tema, abia daca am avut timp sa parcurg trei carti din aceasta sfera de activitate, am insa acces la un bun consilier in acest domeniu, cu practica indelungata si activitate pedagogica sustinuta cotidian...


Probabil ca ar fi foarte bine daca a-i proceda asa cum ai spus in repetate randuri in aceasta etapa la microfon "eu daca nu stiu nu ma bag". Nu mai tin minte contextul dar stiu ca am auzit fraza asta de cel putin 4 ori intr-un interval de 10-15 secunde.

Ca si parere referitoare la aceasta etapa, eu consider ca a fost cel mai slab arbitraj de pana acum in cadrul B.O.C., parere care imi este impartasita de cativa colegi. Am sa vin si cu cateva exemple si referiri directe dupa cum urmeaza:

- in timp ce eram ridicator la clasa de SC 2wd, finala 3, undeva pe parcursul etapei de concurs, cineva (nu mai tin minte exact si oricum nu as fi dat nume) a lovit din spate de 2 ori consecutiv 2 piloti diferiti. De curiozitate m-am uitat catre arbitru sa vad de ce acesta nu atentioneaza pilotul respectiv in niciun fel si am constatat ca arbitru il ajuta pe Eugen, la masa lui, sa definitiveze rezultatul final la clasa buggy 2wd unde stim cu totii ca a fost o problema la prima mansa si au trebuit recalculate rezultatele si in functie de acea mansa. Practic, arbitru nu exista in acel moment si cel in cauza, care a lovit din spate de 2 ori in interval de cateva secunde a mers mai departe linistit in cursa.

-tot ridicator fiind, am mai observat si alte "clinciuri" pe parcursul zilei, ma uitam la fel ca si in cazul de mai sus catre arbitru, care ducea microfonul spre gura, statea 3-5 secude si fara sa zica nimic, indeparta microfonul. Practic observa ceva dar nu aplica regulamentul.

Tot ca si o observatie, de aceasta data referitoare la pilot/ridicator ar fi dl. Radu Rambet cu care de-a lungul timpului m-am si imprietenit. Asa ca Radule, daca o sa citesti postul asta sper sa o iei ca atare si sa nu te superi pe mine ca.....ne certam :D. Cand stai la ridicat, ai 2 viteze, incet si foarte incet, dar cand esti pe podium si te-ai rasturnat, daca ridicatorul are un mic "lag" si cand zic mic....ma refer la sutimi de secunde, tipi ca din gura de sarpe. Cazul asta nu este singular, sunt multi piloti care atunci cand ridica se misca greu, dar cand sunt pe podium ar vrea daca s-ar putea ca ridicatorul sa se teleporteze. Eu recunosc, in perioada asta ma misc destu de greu, probabil ma misc oricum destul de greu datorita kilogramelor in plus, dar acum, din cauza piciorului ne refacut 100% nu pot alerga dupa masini.

In concluzie:

Ca sa nu se interpreteze gresit si sa creda cineva sau chiar arbitru ca as avea ceva personal cu el (mai putin legata de treaba cu "troznirea" copilului, unde DA, chiar as avea ceva personal cu el chiar daca ar fi colipului sau), ce am vrut sa subliniez este ca ar trebui un arbitraj mai riguros. Cu cat ne-ar fi mai "frica" de eventualele penalizari sau suspendari, indiferent daca ele sunt legate de comentarii, ridicat, mers la ridicat, etc cu atat am avea mai multa grija si totul ar decurge mai ok. Cel putin asta este punctul meu de vedere si asa vad eu lucrurile.
Repet, nu am nimic cu nimeni, sunt un tip impulsiv, care pune suflet in ceea ce face si "se aprinde" cateodata destul de repede, dar niciodata nu am pus la suflet sau nu am tinut "raca" pentru nimeni mai ales in situatii de hobby sau sport. Ne enervam, zicem 2-3 vorbe dulci si la sfarsitul zilei ne strangem mana si bem o bere impreuna.
Sper ca Mitzzone sa nu renunte la activitatea de arbitru, pentru ca si eu, ca si Relu consider ca este un plus prezenta lui in cadrul B.O.C., dar sper ca de aici inainte sa dea dovada de mai multa rigurozitate in aplicarea regulamentului. Acolo unde "merge si asa" defapt NU MERGE!
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#127 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 25 January 2015 - 09:48 PM

Problema cu ridicatul cred ca se poate rezolva, aplicand metoda, pe care am vazut-o la unguri, si anume:
Te dai jos de pe podium, iei masina, o pui pe masa langa arbitru, si te duci la ridicat.Daca masina nu este pe masa, esti penalizat.Asa, nu mai ai de ce sa te duci la masa ca sa faci ceva la masina si implicit sa nu mai vi la ridicat. Chiar daca masina e rupta, o pui acolo la arbitraj.

Legat de partea de arbitraj. Nu sunt cel mai bun, nu voi fi cel mai bun, nu contez in acest campionat, dar da, incerc sa vin cat de mult pot la concursuri.
Ce ma enerveza pe mine? Arbitrul nu urmareste cursa. Macar in finale sa faca chestia asta. De multe ori mi s-a intamplat sa am un conflict pe pista, sa nu zic nimic, sa arunc o privire la arbitru si sa il vad cum se plimba linistit printre mese. Ok, poate merg eu prost, dar vreau sa invat, vreau sa devin un pic mai bun. Asa cum domnul arbitru, indiferent cine e el, vrea ca noi pilotii sa respectam regulile, asa si noi, participantii, vrem ca dansul sa respecte obligatiile lui. In timpul mansei, si mai ales la finale, sa nu mai stea de vorba cu diferiti participanti/spectatori.
Da, trebuiesc aplicate reguli la piloti. Am avansat fata de campionatul trecut,si cel mai bun exemplu este cel dat de Uzzy, legat de sacul lipo.
Din punctul meu de vedere, trebuie aplicat regulamentul cat mai strict, altfel nu ne vom invata niciodata. Asa, pustii care se dau acum, vor invata lucrurile prost si uneori se vede asta. Nu sunt atenti pe pista cand conduc, nu isi dau seama unde se afla in clasament, pe cine trebuie sa lase, pe cine nu. Si daca se vor obisnui asa de mici, asa vor face la orice concurs.

Domnule mizzone, afirmatia dumneavoastra: daca era "al meu ", il si trozneam...! , sincer va spun, nu imi arata decat modul dumneavoastra invechit de a gandi.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#128 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 January 2015 - 10:27 PM

Vezi postareaDiesel, la 25 January 2015 - 07:23 PM, a spus:

Dupa ultima etapa, eu zic asa:

1. REGULAMENTUL trebuie sa fie aplicat ... intrucat s-a vazut acum ca daca ramane la optiunea pilotului de a fi ridicator sau nu, optiunea si-o efectueaza in functie de ceea ce a facut in mansa precedenta... daca a rupt masina nu sta ridicator ca e nervos, daca a pierdut din cauza unui ridicator nu sta ridicator ca nu i-a ridicat-o nu stiu cine, daca i se pare ca l-a "furat" arbitrul nu sta ridicator ca tot primeste penalizare... si in ultimul caz, daca totul a decurs cum trebuie tot trebuie strigat de cateva ori;

2. TREBUIE neaparat ca fiecare pilot sa coboare de pe standul de pilotaj direct pe pista si sa ramana acolo pana se termina urmatoarea mansa si vor fi inlocuiti. inlocuitori pentru pilotii ce trebuie sa fie ridicatori sa fie permisi DOAR in cazul problemelor de sanatate.

3. Copii de la clasa beginer NU AU CE SA CAUTE PE PISTA ca ridicatori (in ca un caz de exceptie sa zicem unde trebuie sa fie inlocuiti)

4. Participarea la mai multe clase a unui pilot este OPTIONALA insa atributia de ridicator este OBLIGATORIE dupa fiecare mansa in care ai pilotat!!!

5. Partea cu fumatul trebuie facuta doar in locul cel mai apropiat de langa pista de kart;

6. Comentariile pe podium, pe pista sau in timpul cursei de oriunde impotriva deciziilor arbitrului ar trebui sanctionate imediat cu descalificarea din mansa. Au inceput sa deranjeze extrem de tare comentariile, mai ales cand pilotezi.

7. Trebuie anuntat mai des in cursa pozitia pilotilor si chiar sa existe un minim de 2 arbitrii pentru a urmari cursele si pentru a anunta ridicatorii, pilotii intarziati sau neatenti ce sa faca si cand;

@Aurelian la partea cu pedepsitul lui Alex, am vazut-o si am stat langa ei cand au fost rugati 3 minute la rand in timpul cursei sa isi ocupe pozitiile la locurile lor... si in fata lor rasturnandu-se masina se invitau unul pe celalalt toti 3 (Alex, Alex si Teo) dar niciunul nu facea nimic. Eu i-as fi pedepsit pe toti 3 dar, repet, NU AU CE SA CAUTE SA FIE RIDICATORI ca sunt copii si sigur gasesc altceva mai bun de facut...momentan!

Arbitrajul cu stop & go de asemenea, trebuia, daca s-a incheiat cursa si nu a executat pedeapsa, sa i se puna 10 secunde in plus la rezultatul pilotului in cauza.
Adica, tot ce am scris si tot ce vom scrie, nu spunem decat ca vrem sa fie aplicat REGULAMENTUL si as propune ca la etapa urmatoare sa fie cat mai multa strictete sa vedem cum decurge o etapa.
Pot sa scriu si mai punctual de atat pentru ultima etapa ca am vazut destule, dar nu asta este scopul.
CUM REZOLVAM aceste probleme, chiar si de atitudine a unor piloti, ce se ivesc in cadrul unei etape?


Sunt de acord cu toate punctele!
mai mult imi doresc cele mai aspre sanctiuni.Mie si celui mic. Insa in aceiasi masura cu sanctiunile la abaterile celorlati.
pe pista nu am comentat in nici un fel . Aici putem discuta ca niste oameni rationali, vedem ce gresim fiecare si indreptam acolo unde majoritatea considera asa.
0

#129 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 26 January 2015 - 09:04 AM

Indiferent cine este sau cine va fi arbitru vor aparea comentarii la adresa acestuia sau la deciziile acestuia.
De aici si ideea in sine de aplicare stricta a regulamentului, care printre altele spune ca nu discutam decizia arbitrului, o aplicam.
Totul se rezuma la ce vrem din acest campionat si pentru ce venim. "miuta" de sambata a apus de ceva vreme... asa ca sa fie concurs!
0

#130 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 26 January 2015 - 10:04 AM

Eu am am adus in discutie tratarea cu masuri diferite a unor sanctiuni.
Eu nu am discutat niciodata aplicarea stricta a regulamentului ci aplicarea in diferite moduri la aceleasi abateri sau neaplicarea lui.

Personal cred ca neefectuarea unui stop/go mi se pare cea mai grava abatere a unui regulament iar mai sus mi se spune ca nu e prins in regulament desi imi aduc aminte clar ca am discutat in prima etapa ca se pedepseste....daca imi aduc bine aminte cu 10 sec ...sau ceva asemanator.Regulamentul BOC face referire la regulamentul EFRA.

La fel cum mi se pare normal ca anouncerul sa specifice ridicatorilor atunci cand acesta observa o masina rasturnata, daca acestia nu vad respectivul eveniment.Arbitrul mai sus imi spune ( si confirma ca a vazut evenimentul ) ca nu e obligatia lui.

Va rog din suflet sa luati in serios partea cu fumatul la mese si langa copii.Ma bucur ca se introduce in regulament acest aspect si sper sa fie respectata aceasta cerinta.

Sustin ideea de a amenda orice abatere.Cat mai riguros si cat mai multe.Am trecut deja de etapa adaptarii la noul campionat.Sustin ideea de a ii sanctiona mai ales pe copii, dar resping ideea de a sanctiona selectiv.
0

#131 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2015 - 11:32 AM

Vezi postareaDiesel, la 26 January 2015 - 09:04 AM, a spus:

Indiferent cine este sau cine va fi arbitru vor aparea comentarii la adresa acestuia sau la deciziile acestuia.
De aici si ideea in sine de aplicare stricta a regulamentului, care printre altele spune ca nu discutam decizia arbitrului, o aplicam.
Totul se rezuma la ce vrem din acest campionat si pentru ce venim. "miuta" de sambata a apus de ceva vreme... asa ca sa fie concurs!

...chiar am o nedumerire punctuala...in cazul in care un sportiv(de exemplu, eruditul domn Vladu...sau, s-ar putea sa ma insel...) nu "presteaza" activitatea de ridicator, pe motiv ca trage la doua clase programate consecutiv, iar la interpelarea arbitrului raspunde ca nu a reusit sa gaseasca inlocuitor, ce facem, aplicam foarte STRICT regulamentul, si-i taiem cel mai bun rezultat?
dincolo de aceste "clinciuri", punctuale sau nu, este foarte usor de remarcat ca arbitrajul a inceput sa incomodeze, asa ca mai bine fara...???
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#132 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 26 January 2015 - 11:33 AM

Vezi postareaaiurica, la 26 January 2015 - 10:04 AM, a spus:

Personal cred ca neefectuarea unui stop/go mi se pare cea mai grava abatere a unui regulament iar mai sus mi se spune ca nu e prins in regulament desi imi aduc aminte clar ca am discutat in prima etapa ca se pedepseste....daca imi aduc bine aminte cu 10 sec ...sau ceva asemanator.Regulamentul BOC face referire la regulamentul EFRA.

La fel cum mi se pare normal ca anouncerul sa specifice ridicatorilor atunci cand acesta observa o masina rasturnata, daca acestia nu vad respectivul eveniment.Arbitrul mai sus imi spune ( si confirma ca a vazut evenimentul ) ca nu e obligatia lui.

Va rog din suflet sa luati in serios partea cu fumatul la mese si langa copii.Ma bucur ca se introduce in regulament acest aspect si sper sa fie respectata aceasta cerinta.


Din punctul meu de vedere, adaugarea a 10 secunde pentru neefectuarea unui stop&go, mi se pare o pedeapsa destul de "calda". Eu as fi de parere ca ar trebui taiata mansa respectiva. Pana la urma este un "ordin" al arbitrului care se incalca, lucru penalizat in toate sporturile cu "pedeapsa" maxima.

Anouncerul/arbitrul nu cred ca are obligatia de a anunta masinile rasturnate pe pista. Exact cum a spus si Mizzone intr-un post mai sus, anunta in cazul in care acea masina rasturnata prezinta un real pericol pentru restul pilotilor aflati in cursa. Daca e pe linia dreapta, vi tare, ala e rasturnat acolo, poc-bum si ai rupt juma' de masina. Nu are arbitru de ce sa "ajute" ridicatorii. Acum ca stau sa ma gandesc, eu fac o alta gresala la ridicat...si mi s-a intamplat de cateva ori. In loc sa stau sa ma concentrez pe bucatica mea de pista de care raspund ca ridicator, urmaresc cursa. Lucru gresit, pentru ca au fost cazuri cand eu eram cu ochii in partea cealalta a pistei urmarind sa zic bataia pentru locul 1 si 2, si in timpul asta un alt pilot era pe langa mine (dar nu in unghiul meu vizual) rasturnat. 100% vina mea si merit toata carnea oferita... O sa incerc sa nu mai fac gresala asta, desi e cam greu sa ma abtin mai ales daca este o mansa disputata :)

Iar cu fumatul....ce sa zic, ne conformam. Daca se hotaraste ca nu e voie....nu e voie si gata. Fumam la karturi sau in WC-ul ala care oricum nu merge, sau unde o fi voie. Dar imi doresc sa nu te mai lase nici pe tine la serviciu sa mai bei apa sau sa faci pipi! :drinks:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#133 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 26 January 2015 - 11:38 AM

Vezi postareamizzone, la 26 January 2015 - 11:32 AM, a spus:

...chiar am o nedumerire punctuala...in cazul in care un sportiv(de exemplu, eruditul domn Vladu...sau, s-ar putea sa ma insel...) nu "presteaza" activitatea de ridicator, pe motiv ca trage la doua clase programate consecutiv, iar la interpelarea arbitrului raspunde ca nu a reusit sa gaseasca inlocuitor, ce facem, aplicam foarte STRICT regulamentul, si-i taiem cel mai bun rezultat?
dincolo de aceste "clinciuri", punctuale sau nu, este foarte usor de remarcat ca arbitrajul a inceput sa incomodeze, asa ca mai bine fara...???
bafta si minuni!


In astefl de cazuri este intr-adevar o reala problema.
Daca i se taie mansele, e clar ca o clasa este degeaba. Practic de fiecare data i se va taia mansa.
Daca gaseste inlocuitor, ne intoarcem la primele posturi si defapt nu ar fi ok nici asa pentru ca inlocuitorul nu va dovada de responsabilitate/nu se pricepe etc.
Daca nu participa din acest motiv la 2 clase (pentru ca nu are cum sa ridice), practic pierde toata lumea. Atat pilotul care ar vrea sa participe si nu poate cat si organizatorul care pierde un concurent/o taxa.

Eu personal, nu gasesc in momentul de fata (dupa discutiile cu inlocuitorii la ridicat) o solutie pentru problema asta, problema care mi se poate intampla oricand si mie, in functie de ordinea in concurs a claselor.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#134 Useril este offline   AndreiTentean 

  • Hot Wheels
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 01-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorsport

Postat 26 January 2015 - 11:42 AM

Bun...hai sa fiu eu cel care se face ca vede primul elefantul din camera : ridicatori angajati.
6 ridicatori platiti cu 100 de ron inseamna 600 de ron, acest cost impartit la 30 de scrisi ineseamna 20 de ron in plus la taxa de inscriere. Domnilor, nu e mult, inseamna un pachet de tigari uitat pe o masa, o spaga la spalatoria auto sau un tips la o nota de restaurant.

Stiu ca sunt riscuri ca nici asta sa nu fie o solutie perfecta, poate nu gasim indivizi capabili, poate training-ul lor sa dureze prea mult(din moment ce nu sunt modelisti te astepti ca sa fie nevoie sa-i inveti ce sa faca) SI TOCMAI DIN ACEST MOTIV VIN CU URMATOAREA PROPUNERE :

- costul pentru 2 etape cu ridicatori angajati este de 1200 RON(dupa aceste 2 etape cred ca ne putem face o parere pertinenta despre eficenta solutiei si marirea taxei cu 20 de ron) sa fie suportat de un sponsor sau impartit intre 2-3 sponsori.
Uneori o singura prostie consacra un prost.
0

#135 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2015 - 11:43 AM

Propun inchiderea acestror discutii aici, pe forum, si continuarea lor intr-o intalnire la care sa participe toti cei care doresc, in care sa dezbatem, o serie de lucruri de bun simt care trebuiesc respectate pe pista si in jurul ei, modul de aplicare a regulamentului, si orice altceva vom considera util pentru desfasurarea concursului in bune conditii.
Propun ca aceasta intalnire sa aiba loc sambata, 31.01.2015 ora 12.00. Locatia o vom stabili ulterior.

EugenS
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#136 Useril este offline   AndreiTentean 

  • Hot Wheels
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 01-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorsport

Postat 26 January 2015 - 02:31 PM

Americanii iau masuri:
With a decline in all R/C racing in recent years, racing needs a big shot of fun and excitement--and this is the perfect class. Far more reasonable speeds, low costs, realistic and exciting looking bodies, wheels and tires, less traction and wheel-to-wheel action drive this class. It IS the next big thing. It's appealing not only to spectators, but to new and old racers, alike. For a low initial cost, any prospective Trans-Am racer can get a car, a radio and be racing with very little time or effort. And the fact is that racers who have never raced before can be on the same level playing field as everyone else, and really enjoy doing so.

http://www.usvintagetransam.com/

Am citit in mai multe locuri recent, ca in state fenomenul rc este in declin si considera toti ca solutia pentru revenire este cresterea sau reintroducerea elementului "fun".
Trebuie sa facem toate eforturile sa detensionam etapele ca sa nu dispara!
Uneori o singura prostie consacra un prost.
0

#137 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2015 - 03:00 PM

Pana la urma am zis sa scriu....

Ultima postare ( Andrei Tentean) chiar e o chestie la care ma tot gandesc si eu in ultima vreme:

Pentru mine ultima etapa a fost foarte frustranta, nimic fun, nu au fost ridicatori pe mansele mele de calificare mai deloc (in afara de Catalin Patru care l-am vazut mai tot timpul ridicand in mansa mea si o facea voluntar) si asta a fost unul din motivele ptr care nu am avut rezultat bun, ba chiar m-am dus sa-mi ridic EU masina la shortcoruse la un moment dat! Nu stiu care ar fi problema dar ptr mine cel putin a fost frustrant, poate chiar mai bine faceam ca Cristake nu mai ma dadeam...poate nu mai ma suparam prea tare pana la final. Clar la urmatoarea etapa ma voi da doar de fun cu camionul ca-mi place si clasa, dar chiar cred ca trebuiesc luate niste masuri ptr ca e clar ca sunt probleme.Eu personal nu voi mai avea nici o asteptare legata de orice in acest concurs (cel putin in prezent)! Cand m-am apucat de sportul asta o faceam de fun si asa e ....in ultima vreme mi se duce fun-ul din ce in ce mai mult! Si sunt sigur ca nu sunt singurul! Si nu pot spune ca sunt un sportiv ocazional, am masini ptr multe clase si am venit cam la orice eveniment RC, inclusiv la Drift!

Numai bine!

Buna initiativa cu intalnirea!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 26 January 2015 - 03:04 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#138 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 27 January 2015 - 12:46 AM

Hai sa scriu si eu.

In primul rand EU SUNT ALA CARE A LUAT (meritat) 2 stop & go in o singura mansa.
Acum revenind la arbitraj. Este FOARTE FOARTE bine ca avem arbitru, prefer sa ma enervez ca m-a penalizat arbitru decat sa ma cert cu Diesel sau Vladu ca nu stiu in ce situatie ne-am atis etc.si sa ne certam. Zau asa .

Acum ce observatii am eu :

- Arbitru sa fie "pe faza" normal ca imi sare mustaru' daca sunt pe 2 si se catara pe mine vo 2 masini din spate nimeni nu zice nimic insa in virajul urmator in care da am procedat la fel de prost imi iau stop & go . Normal ca ma enervez. M-am hoarat sa nu ma mai enervez. Gata venim pt fun (pt ca oricum s-a stricat maisna de 2 ori in finale din vina ei fara sa o rup eu). Deci da sa dea stop & go dar la toata lumea si sint sigur ca vom merge fooooarte atent.

- Acelasi arbitru m-a lasat sa merg in fata lui Diesel vo' 3 ture fara sa imi zica "vezi ba ca tu esti pe 3 si ala protocaliu' are un tur in fata" Si uite asa m-am agatat cu el. Daca imi spunea si mie cineva vezi ba ca de 3 ture sta asta in curu' tau il lasam sa treaca.

Vorbesc de SC2WD ca la Buggy nu am ce sa discut.
Pot sa spun ca la Buggy am lasat sa treaca elegant pe toata lumea nu m-am lovit cu nimeni pt ca stiam care este "locul" meu.

Deci 2 observatii

- Nu renuntati la arbitru , ne trebuie !
- Sa fie atent la cursa nu la alte chestii administrative chestie care in primele etape se intampla. Acum nu stiu ce s-a intamplat.

Si mai am o sugestie :

Atat eu cat si Vladu ne-am dat la SC2Wd si buggy 2WD si asta o facem de cand a inceput campionatul. Daca tot ne inscriem pe MyRCM sugestia mea este sa facem cumva grupele astfel incat sa putem si noi ridica . Daca punem mansele una dupa alta a trebuit sa ma rog de x-y-z sa ridice si pt mine. Si eu si Valdu cam complicat sa gasim 2 voluntari in acelasi timp.

In rest numai de bine eu sper in continuare sa vedem si fete noi. Formatul actual pt 2 clase este destul de solicitant daca nu esti organizat nu apuci sa incarci pack-ul desi eu am acelasi tip de pack pe ambele masini . Altfel eram mort.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#139 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 27 January 2015 - 09:40 AM

voi ca si mine TREBUIE SA FACEM CEVA si nu organizatorul.Si eu il am pe Alex si eu la 2 clase cateodata.....in total 3 clase unde trebuie sa stau ridicator.
este obligatia noastra sa asiguram ridicator.Nu a organizatorului.
Ca in cazul tau suntem mai multi....nu se pot rezolva toate cazurile prin aranjarea grupelor.

NIMENI nu trebuie sa iti atraga atentia ca liderul este in spatele tau......serios acum....stii si tu ca ala e in fata ta sau tu in fata altuia.....

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 27 January 2015 - 09:41 AM

0

#140 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2015 - 09:43 AM

Pentru mine e clar, stilul asta de concurs ptr o zi cu 2 free practice,5 calificari si 3 finale e ptr o singura clasa nu mai multe! In vechea formula mai mergea dar asa nu prea! Aranjarea grupelor oricum ar fi...rezolva ptr unii si complica ptr altii. Puteti sa incercati sa vedeti,oricand unii pot fi in A-ul precedent si in B-ul urmator sau invers, mai ales ca sc4wd nu mai exista (asa s-a intamplat ultima data)
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#141 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 27 January 2015 - 09:02 PM

Relule eu n-am zis ca nu ai dreptate dar daca tot ne inscriem pe MyRCM ma gandes si eu logic ca putem sa facem tot posibilul sa mearga concursul bine. Daca se poate de ce sa nu aranjam grupele convenabil?

Asa pe principiul asta nimic nu este treaba nimanui. Ce am cerut eu este imposibil ?

Nu stiu daca exista soft in acest sens dar sunt sigur ca este strict Matematica. Cu niste linii de cod si un pic de matematica pe cuvant ca fac eu un soft in sensul asta daca nu exista. Alfa te rog sa ma combati .

Asa cum zici tu trebuie sa facem ceva . Noi cu greu ne tinem de competitie sa venim la toate etapele acum sa caut si ridicator ? Nu multumesc ! Mai bine ma dau la o singura clasa. E mai bine asa ? Nu cred ca ajuta cu nimic competitia. Zic si eu.

Cat despre faptul ca nimeni nu trebuie sa imi atraga atentia , asa e dar nu ar fi rau . Zic...

Gata nu mai scriu ca devin penibil.

PS. Gata am schimbat "farasul" si tin mortis sa ma dau la 2 clase :-)
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#142 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 28 January 2015 - 11:07 AM

Am citit cu atentie "disputele" si pot afirma ca am dedus un singur "conflict" major; arbitru - ridicatori.
In ultima perioada a vietii mele, am constatat ca este benefic sa incerci sa privesti orice "problema", dintr-un punct de vedere total diferit de cel in care te afli in acel moment. Astfel, oare nu vina majora este a pilotului, ca a rasturnat sandramaua ?!?! Sa incerce sa realizeze ca este gresala lui, inainte sa se apuce se "strige" (mental macar, daca educatia nu il va lasa sa o faca vocal) la/dupa ridicator. "Am gresit, asta e! Imi asum gresala".

Cat despre elementul "fun", aici cred ca este marea, marea gresala in abordarea noastra, a acestui fenomen. Mie mi-a fost semnalata de Teo, care a afirmat ca "la masinute nu este distractie, ca tata imi spune mereu ce sa fac". Personal, mi-a dat de gandit foarte mult, afirmatia lui. Suntem in momentul in care numai dorinta lui de a castiga, ne mai aduce la pista, ceea ce este TOTAL gresit !!!

Daca exista un regulament, el trebuie aplicat, asta este clar. Altfel, ne intoarcem de unde am plecat ...
0

#143 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 28 January 2015 - 11:49 AM

Vezi postarearama, la 27 January 2015 - 09:02 PM, a spus:

Relule eu n-am zis ca nu ai dreptate dar daca tot ne inscriem pe MyRCM ma gandes si eu logic ca putem sa facem tot posibilul sa mearga concursul bine. Daca se poate de ce sa nu aranjam grupele convenabil?

Asa pe principiul asta nimic nu este treaba nimanui. Ce am cerut eu este imposibil ?

Ideea este ca degeaba faci grupele intr-un fel la inceput, pentru practice si Q, iar dupa Q, unde sa zicem ca erai in grupa 2, sari in grupa 1. Deja acolo s-a dat peste cap, iar aceste aranjamente nu se pot face, iar daca se pot face, inseamna ca e MASLUIT concursul :rofl:

Vezi postareaKata4, la 28 January 2015 - 11:07 AM, a spus:

Am citit cu atentie "disputele" si pot afirma ca am dedus un singur "conflict" major; arbitru - ridicatori.
In ultima perioada a vietii mele, am constatat ca este benefic sa incerci sa privesti orice "problema", dintr-un punct de vedere total diferit de cel in care te afli in acel moment. Astfel, oare nu vina majora este a pilotului, ca a rasturnat sandramaua ?!?! Sa incerce sa realizeze ca este gresala lui, inainte sa se apuce se "strige" (mental macar, daca educatia nu il va lasa sa o faca vocal) la/dupa ridicator. "Am gresit, asta e! Imi asum gresala".


Ce zici tu aici este perfect normal. Dar una e sa nu tipi la ridicator ca nu se misca "cu talent" si alta e ca ridicatorul sa nu existe. Una e sa traga o grupa la buggy 2wd cu 7 ridicatori si alta e ca grupa 2 de la aceiasi clasa sa traga cu 2-3 ridicatori. E un pic nedrept si frustrant nu crezi?

Cat despre viteza ridicatorilor, intr-adevar, te enervezi pe moment, dar nu ai ce sa-i zici atata timp cat, la fel cum zici si tu, este numai vina ta* ca te-ai rasturnat...
*(asta fiind valabil doar pentru cei care nu se dau in grupa cu Bogdanut) :D

Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 28 January 2015 - 11:52 AM

Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#144 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2015 - 01:02 PM

Pentru a simplifica lucrurile un extras mic dintr-un regulament:


IFMAR ELECTRIC OFF ROAD RACING AND TECHNICAL RULES 2015
………………….

3.3.3 The main task of the Referees is to observe the racing and in particular the good
sportsmanship
during the racing. They will ensure that the correct rules are observed by
everybody.
…………….
0

#145 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 29 January 2015 - 10:21 AM

S-a stabilit ceva in legatura cu "sedinta" de sambata? Are loc, nu are loc, ramane la ora 12:00, locatie?
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#146 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2015 - 10:30 PM

Pentru ca nu au fost emise puncte de vedere nici pro nici contra, intalnirea va fi reprogramata
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#147 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2015 - 09:13 AM

Salutare,

Am si eu o intrebare: Tragem tot in forumula asta, ma refer la 2 sesiuni de antrenament, 5 calificari si 3 finale? Ma intereseaza acest aspect ca sa stiu daca mai particip la 2 clase, ca e clar ca la una o sa-mi ridic singur masina :)))!

Multumesc Eugen!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#148 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2015 - 09:51 AM

Da, formatul de desfasurare a concursului va ramane acelasi. 2 antrenamente, 5 calificari si 3 finale pentru fiecare clasa.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#149 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2015 - 10:50 AM

Ok mulțumesc! Nu voi comenta aceasta decizie!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#150 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2015 - 11:18 AM

Formatul este OK.
Era bine sa fim mai multi si sa ne intindem pe doua zile.
Proud member of MRT Club
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro