Modelism - RHC Forum: Balkan Off-road Championship - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Balkan Off-road Championship Discutii

#1 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2014 - 10:51 AM

Ziua buna,

Avand in vedere ca se apropie data de incepere a campionatului de iarna si tinand cont ca topicul aferent acestuia este blocat, imi permit sa deschid un topic separat pentru a pune cateva intrebari, a adresa cateva sugestii si sper eu, a primi cateva raspunsuri din partea responsabililor.

Bun, sa incepem:
1. Numele corect mi se pare Carpathian Championship. Asocierea balcanica nu corespunde adevarului geografico-isotric si recunosc ca imi atinge putin nervul patriotic. Cu ce sunt mai buni balcanii? Va rog sa inregistrati cele de mai sus ca pe o simpla afirmatie si nu ca pe o critica. Trebuia insa sa o spun.
2. ā€žOrganizatorul nu va furniza transpondere. Putem facilita achizitia sau inchiriereaā€. S-a vorbit despre taxele de participare dar nu si despre pretul de inchiriere a transponderelor. Care este acesta?
3. ā€žInscrierile se vor face numai prin portalul MyRCMā€. Nu ma deranjeaza, vreau dosar sa cunosc ratiunea din spatele acestei schimbari. Sunt adeptul mottoului ā€žnu schimba ceva ce merge bineā€ si din acest motiv vreau sa stiu ce nu merge la RHC?
4. ā€žDreptul de participare in cadrul claselor de buggy si short course, se obtine contra sumei de 60 RONā€. De aici inteleg ca suma de 60 de lei acopera toate clasele la care un pilot alege sa concureze. Sau este vorba de 60 de lei / clasa?
5. Sesiunile de antrenamente cele 5 sesiuni de calificare si posibila desfasurare a concursului pe perioada unui week-end intreg. De la inceput vreau sa spun ca ma opun acestei ā€žreglementariā€. Inteleg ca se doreste o clonare a conditiilor de la EOS in acest campionat insa cred ca trebuie facute si anumite compromisuri. Trebuie sa va ganditi ca multi dintre noi nu avem aspiratii de sportivi profesionisti iar participarea noastra in cadrul acestui campionat vizeaza relaxarea si buna dispozitie, nicidecum sacrificiul cerut de practicarea unui sport de performanta. Din acest motiv va rog sa luati in considerare posibilitatea de a reduce durata unei etape la maxim 8 ore (mult si asa dupa parerea mea).
6. Toate automodelele inscrise in concurs vor avea functia ā€œreverseā€ inactiva. Ca si mai sus, inteleg ca reglementarea este de inspiratie EOS dar totusi consider ca aplicarea acesteia atrage mai multe dezavantaje. In primul rand trebuie spus ca posibilitatea utilizarii functiei reverse nu a produs in decursul timpului accidente frecvente iar totodata, multi participati ar fi pusi in dificultate avand in vedere ca nu dispun de electronica necesara pentru a face aceste modifcari. Consider astfel ca aceasa regula aduce dupa sine mai multe inconveniente decat avantaje.
7. Verficarea masinilor: am observat ca ati prevazut cantarirea, voltajul acumulatorilor dar ati trecut cu vederea cea mai des intalnita abatere: dimensiunile modelului in special ecartamentul. Daca tot se fac masuratori, cred ca se impune si masurarea dimensiunilor automodelului. Totodata, cred ca se impune mai intai precizarea in regulament a dimensiunilor claselor de automodele.
8. Arbitrajul - disciplina si fairplay-ul ā€“ ma bucur ca sunt promovate aceste valori despre care imi place sa cred ca mi le-am asumat. Eu am avut in trecut niste neplaceri cauzate de arbitraj iar faptul ca decizia arbitrului este incontestabila iar mai departe prestatia arbitrului nu este evaluata de nimeni, ma face sa am retineri. In general exista prevazute in orice domeniu juridic sau sportiv cai de atac. Va rog sa va ganditi la o solutie.

Nu in ultimul rand vreau sa mai arat ca apreciez promovarea regulilor de inspiratie EOS (directie care ar putea face mai accesibila participarea sportivilor romani in competitia europeana) sub rezerva ca, supra-reglementarea, atitudinea ā€žmilitareascaā€ si reticenta spre comunicare (pe care o percep din blocarea topicului) sunt in masura sa sperie noii-venitii si sa ii indeparteze pe cei care concureza pentru relaxare. Succesul campionatului depinde de imbinarea cu succes a celor doua.

Reiterez cele de la inceputul postarii: nu vreau sa generez polemici, imi doresc doar raspuns la intrebarile puse, feedback la sugestiile facute si buna-credinta in gestionarea criticilor formulate.

Cele bune,

Mihai
0

#2 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2014 - 04:59 PM

Ziua buna,

Avand in vedere ca se apropie data de incepere a campionatului de iarna si tinand cont ca topicul aferent acestuia este blocat, imi permit sa deschid un topic separat pentru a pune cateva intrebari, a adresa cateva sugestii si sper eu, a primi cateva raspunsuri din partea responsabililor.

Bun, sa incepem:
1. Numele corect mi se pare Carpathian Championship. Asocierea balcanica nu corespunde adevarului geografico-isotric si recunosc ca imi atinge putin nervul patriotic. Cu ce sunt mai buni balcanii? Va rog sa inregistrati cele de mai sus ca pe o simpla afirmatie si nu ca pe o critica. Trebuia insa sa o spun.

O tratez ca pe o simpla afirmatie.

2. ā€žOrganizatorul nu va furniza transpondere. Putem facilita achizitia sau inchiriereaā€. S-a vorbit despre taxele de participare dar nu si despre pretul de inchiriere a transponderelor. Care este acesta?

Organizatorul nu pune la dispozitie transpondere dar, sponsorii campionatului au in dotare si le pot inchiria.

3. ā€žInscrierile se vor face numai prin portalul MyRCMā€. Nu ma deranjeaza, vreau dosar sa cunosc ratiunea din spatele acestei schimbari. Sunt adeptul mottoului ā€žnu schimba ceva ce merge bineā€ si din acest motiv vreau sa stiu ce nu merge la RHC?

" Ceva ce merge bine " este o afirmatie mai putin intemeiata. Te rog sa iei legatura cu organizatorii competitiilor de modelism din Romania si ai sa afli cata munca se regaseste intre inscrierile prin RHC si startul unei competitii - daca avem o varianta mai sigura, mai usoara si mai rapida de inscriere nu cred ca cineva are motiv sa nu o foloseasca.
Cel mai important motiv pentru mutarea inscrierilor de pe RHC pe MyRCM este insa vizibilitatea din exterior - vizibilitate care, pe termen lung va ajuta enorm modelismul din Romania.


4. ā€žDreptul de participare in cadrul claselor de buggy si short course, se obtine contra sumei de 60 RONā€. De aici inteleg ca suma de 60 de lei acopera toate clasele la care un pilot alege sa concureze. Sau este vorba de 60 de lei / clasa?

O consider o intrebare tendentioasa si prefer sa nu raspund

5. Sesiunile de antrenamente cele 5 sesiuni de calificare si posibila desfasurare a concursului pe perioada unui week-end intreg. De la inceput vreau sa spun ca ma opun acestei ā€žreglementariā€. Inteleg ca se doreste o clonare a conditiilor de la EOS in acest campionat insa cred ca trebuie facute si anumite compromisuri. Trebuie sa va ganditi ca multi dintre noi nu avem aspiratii de sportivi profesionisti iar participarea noastra in cadrul acestui campionat vizeaza relaxarea si buna dispozitie, nicidecum sacrificiul cerut de practicarea unui sport de performanta. Din acest motiv va rog sa luati in considerare posibilitatea de a reduce durata unei etape la maxim 8 ore (mult si asa dupa parerea mea).

a. Inainte de a afirma ca acest concurs este o clona a EOS din punct de vedere al numarului de manse si al duratei concursului, o sa te rog sa te documentezi mai intai.
b. A afirmat cineva ca ziua de concurs este mai lunga de 8 ore?


6. Toate automodelele inscrise in concurs vor avea functia ā€œreverseā€ inactiva. Ca si mai sus, inteleg ca reglementarea este de inspiratie EOS dar totusi consider ca aplicarea acesteia atrage mai multe dezavantaje. In primul rand trebuie spus ca posibilitatea utilizarii functiei reverse nu a produs in decursul timpului accidente frecvente iar totodata, multi participati ar fi pusi in dificultate avand in vedere ca nu dispun de electronica necesara pentru a face aceste modifcari. Consider astfel ca aceasa regula aduce dupa sine mai multe inconveniente decat avantaje.

No comment.

7. Verficarea masinilor: am observat ca ati prevazut cantarirea, voltajul acumulatorilor dar ati trecut cu vederea cea mai des intalnita abatere: dimensiunile modelului in special ecartamentul. Daca tot se fac masuratori, cred ca se impune si masurarea dimensiunilor automodelului. Totodata, cred ca se impune mai intai precizarea in regulament a dimensiunilor claselor de automodele.

No comment.

8. Arbitrajul - disciplina si fairplay-ul ā€“ ma bucur ca sunt promovate aceste valori despre care imi place sa cred ca mi le-am asumat. Eu am avut in trecut niste neplaceri cauzate de arbitraj iar faptul ca decizia arbitrului este incontestabila iar mai departe prestatia arbitrului nu este evaluata de nimeni, ma face sa am retineri. In general exista prevazute in orice domeniu juridic sau sportiv cai de atac. Va rog sa va ganditi la o solutie.

Putem innobila schema organizatorica cu un supervizor al arbitrajului dar atunci se va naste intrebarea - Cine aproba deciziile acestuia?

Nu in ultimul rand vreau sa mai arat ca apreciez promovarea regulilor de inspiratie EOS (directie care ar putea face mai accesibila participarea sportivilor romani in competitia europeana) sub rezerva ca, supra-reglementarea, atitudinea ā€žmilitareascaā€ si reticenta spre comunicare (pe care o percep din blocarea topicului) sunt in masura sa sperie noii-venitii si sa ii indeparteze pe cei care concureza pentru relaxare. Succesul campionatului depinde de imbinarea cu succes a celor doua.

Reiterez cele de la inceputul postarii: nu vreau sa generez polemici, imi doresc doar raspuns la intrebarile puse, feedback la sugestiile facute si buna-credinta in gestionarea criticilor formulate.

Cele bune,

Mihai

Comentarii postate de Eugen Stoiciu - coordonator al echipei care lucreaza la organizarea acestui campionat.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#3 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2014 - 10:30 AM

2. ā€žOrganizatorul nu va furniza transpondere. Putem facilita achizitia sau inchiriereaā€. S-a vorbit despre taxele de participare dar nu si despre pretul de inchiriere a transponderelor. Care este acesta?

Organizatorul nu pune la dispozitie transpondere dar, sponsorii campionatului au in dotare si le pot inchiria.
Sa inteleg ca inca nu este cunoscut pretul de inchiriere? Sau ramane sa ne descurcam cum putem?

3. ā€žInscrierile se vor face numai prin portalul MyRCMā€. Nu ma deranjeaza, vreau dosar sa cunosc ratiunea din spatele acestei schimbari. Sunt adeptul mottoului ā€žnu schimba ceva ce merge bineā€ si din acest motiv vreau sa stiu ce nu merge la RHC?

" Ceva ce merge bine " este o afirmatie mai putin intemeiata. Te rog sa iei legatura cu organizatorii competitiilor de modelism din Romania si ai sa afli cata munca se regaseste intre inscrierile prin RHC si startul unei competitii - daca avem o varianta mai sigura, mai usoara si mai rapida de inscriere nu cred ca cineva are motiv sa nu o foloseasca.
Cel mai important motiv pentru mutarea inscrierilor de pe RHC pe MyRCM este insa vizibilitatea din exterior - vizibilitate care, pe termen lung va ajuta enorm modelismul din Romania.

Multumesc. Sunt argumente f. bune.

4. ā€žDreptul de participare in cadrul claselor de buggy si short course, se obtine contra sumei de 60 RONā€. De aici inteleg ca suma de 60 de lei acopera toate clasele la care un pilot alege sa concureze. Sau este vorba de 60 de lei / clasa?

O consider o intrebare tendentioasa si prefer sa nu raspund.
Gresit. Nu trebuie sa va simtiti jignit atat de usor.
Inteleg ca ce se reproseaza organizatorilor anteriori este tocmai ambiguitatea regulamentului. Nu subscriu acestor reprosuri (ba din contra, cred ca au reusit sa organizeze cel mai popular campionat de pana acum) dar in acelasi timp vreau sa ma si adaptez la noul set de reguli.
Daca tot se doreste ceva clar si riguros, apai hai sa fie asa. Preturi, coditii tehnice si reguli de desfasurare. Toate acestea inainte de deschiderea inscrierilor, zic eu.


5. Sesiunile de antrenamente cele 5 sesiuni de calificare si posibila desfasurare a concursului pe perioada unui week-end intreg. De la inceput vreau sa spun ca ma opun acestei ā€žreglementariā€. Inteleg ca se doreste o clonare a conditiilor de la EOS in acest campionat insa cred ca trebuie facute si anumite compromisuri. Trebuie sa va ganditi ca multi dintre noi nu avem aspiratii de sportivi profesionisti iar participarea noastra in cadrul acestui campionat vizeaza relaxarea si buna dispozitie, nicidecum sacrificiul cerut de practicarea unui sport de performanta. Din acest motiv va rog sa luati in considerare posibilitatea de a reduce durata unei etape la maxim 8 ore (mult si asa dupa parerea mea).

a. Inainte de a afirma ca acest concurs este o clona a EOS din punct de vedere al numarului de manse si al duratei concursului, o sa te rog sa te documentezi mai intai.
b. A afirmat cineva ca ziua de concurs este mai lunga de 8 ore?

a) M-am documentat acum si intr-adevar este diferit. Sunt doar patru sesiuni de calificare la EOS.
B. Mi-am permis si un scurt calcul. Daca fiecare runda de 5 minute este urmata de o pauza de 5 minute (ca pana acum) insemna ca avem 10 minute pe runda. In continuare avem 3 antrenamente, 5 calificari si 3 finale. Hai sa zicem pentru usurinta, total de 100 de minute / grupa. Din cele 8 ore stabilite ca etalon (480 minute), deducem o ora reprezentand sedinta tehnica, premiere si pauza de masa. Ramanem astfel cu 420 de minute suficinete pentru doar 4 grupeā€¦
Din acest motiv am venit cu sugestia de a reduce numarul califcarilor si/sau antrenamentelor pentru a permite desfasurarea etapei intr-un interval mai scurt de timp, pe parcursul unei singure zile.

6. Toate automodelele inscrise in concurs vor avea functia ā€œreverseā€ inactiva. Ca si mai sus, inteleg ca reglementarea este de inspiratie EOS dar totusi consider ca aplicarea acesteia atrage mai multe dezavantaje. In primul rand trebuie spus ca posibilitatea utilizarii functiei reverse nu a produs in decursul timpului accidente frecvente iar totodata, multi participati ar fi pusi in dificultate avand in vedere ca nu dispun de electronica necesara pentru a face aceste modifcari. Consider astfel ca aceasa regula aduce dupa sine mai multe inconveniente decat avantaje.

No comment.
Multumesc.


7. Verficarea masinilor: am observat ca ati prevazut cantarirea, voltajul acumulatorilor dar ati trecut cu vederea cea mai des intalnita abatere: dimensiunile modelului in special ecartamentul. Daca tot se fac masuratori, cred ca se impune si masurarea dimensiunilor automodelului. Totodata, cred ca se impune mai intai precizarea in regulament a dimensiunilor claselor de automodele.

No comment.
Multumesc


8. Arbitrajul - disciplina si fairplay-ul ā€“ ma bucur ca sunt promovate aceste valori despre care imi place sa cred ca mi le-am asumat. Eu am avut in trecut niste neplaceri cauzate de arbitraj iar faptul ca decizia arbitrului este incontestabila iar mai departe prestatia arbitrului nu este evaluata de nimeni, ma face sa am retineri. In general exista prevazute in orice domeniu juridic sau sportiv cai de atac. Va rog sa va ganditi la o solutie.

Putem innobila schema organizatorica cu un supervizor al arbitrajului dar atunci se va naste intrebarea - Cine aproba deciziile acestuia?

ā€žPe-afaraā€ cum se face?


Pe aceasta cale revin cu rugamintea de a va apleca cu buna-credinta asupra celor de mai sus. Mi-ar parea rau ca genul acesta de discurs sa conduca la o restrangere a numarului de participanti iar in final sa repetam esecul campionatelor organizate anterior celor de la Grand Arena.
Toata lumea trebuie sa fie constienta ca ā€žreteta Supeala&Sulea si ulterior Floā€ a revitalizat activitatea competitionala din Bucuresti iar principalul ā€žingredientā€ al acesteia a fost deschiderea si atmosfera cordiala.


Mihai

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 15 October 2014 - 10:31 AM

0

#4 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 15 October 2014 - 01:23 PM

Hai ca acum chiar incep sa cred ca vrei sa fii rau.
La transpondere zice clar de sponsori, sunt doar 3 din care doua magazine de modelism ca sigur molul nu are asa ceva in dotare.
Nu se pune problema de "bici" dar ca si pana acum a existat si exista un regulament expus si publicat pe acest forum, bine definit care nu s-a respectat. De acum incolo se urmareste respectarea lui.
Calculul tau este putin cam "labartat" :))) Nu va fi atat de lejer. Daca tragi la o singura clasa nu vei avea probleme.
Restrangerea numarului de participanti nu s-a datorat NICIODATA din cauza regulamentului sau a aplicarii lui.
0

#5 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2014 - 02:08 PM

Vezi postareaDiesel, la 15 October 2014 - 01:23 PM, a spus:

Hai ca acum chiar incep sa cred ca vrei sa fii rau.
La transpondere zice clar de sponsori, sunt doar 3 din care doua magazine de modelism ca sigur molul nu are asa ceva in dotare.
Nu se pune problema de "bici" dar ca si pana acum a existat si exista un regulament expus si publicat pe acest forum, bine definit care nu s-a respectat. De acum incolo se urmareste respectarea lui.
Calculul tau este putin cam "labartat" :))) Nu va fi atat de lejer. Daca tragi la o singura clasa nu vei avea probleme.
Restrangerea numarului de participanti nu s-a datorat NICIODATA din cauza regulamentului sau a aplicarii lui.


Salut,

Nici pe departe nu vreau sa fiu rau. Am incercat sa te si sun dar abonatul... probabil ca si-a schimbat numarul :)
Ok, cred ca am inteles: pentru a afla ce inseamna chiria la transponder, va trebui sa tratez in mod direct cu cei doi sponsori. Citind ca se va facilita inchirierea, m-am gandit ca acest lucru presupune o centralizare a cererilor la organizator din acest motiv am insistat sa aflu un pret concret in cadrul acestor discutii.

In ceea ce priveste regulamentul, te rog / va rog sa il atasati in topicul aferent campionatului ce face obiectul acestor discutii.

Estimarile mele cu privire la durata pot fi gresite. Daca organizatorii vor tine cont de sugestie vom vedea.

Referitor la numarul participantilor, asta am aratat si eu: nu regulamentul ci deschiderea si buna-credinta a organizaotirlor sunt elementele care atrag sau dupa caz resping potentialii participanti. Totodata costurile sunt un factor de influenta. Si aici mai putem avea o problema daca de la 40 de lei/clasa aungem la 100 (presupunand o chirie de 40 lei la transponder). Poate si comunitatea ar fi trebuit sa aiba ocazia sa exprime o parere.

Cam atat, nu vreau sa lungesc inutil discutiile. Consider ca ce am avut de spus am spus. Daca organizatorul intelege sa vina in intampinarea celor semnalate sau nu, este alegerea sa.

Cele bune.

Mihai

PS. Simt ca din pacate deranjez oarecum cu intrebarile. Pentru viitor se doreste ca dezbaterea diverselor probleme legate de acest campionat sa aiba loc pe acest topic sau se favorizeaza discutiile private?

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 15 October 2014 - 02:10 PM

0

#6 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 15 October 2014 - 02:21 PM

Nu pe privat ca nu are nimeni nimic de ascuns. Este bine asa. Ce nu este bine, sau nu pare bine....este ca... esti singurul care cere lamuriri / indrumari si parca esti singurul interesat... ma refer aici fata de cei care participa in campionatul de aici si nu cele de pe afara. Iti dau pe privat in schimb numarul meu...vechi, ca altu' n-am.
0

#7 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 15 October 2014 - 05:53 PM

Si pentru ca "se egzista" si explicatie pentru titlul acestui concurs ... pe care nu trebuie musai sa o si folosim intrucat credeam ca toata lumea are la dispozitie wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Balkans


List of states in Southeastern Europe

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 16 October 2014 - 08:50 AM

0

#8 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2014 - 12:08 AM

Romania nu face parte din Peninsula Balcanica :rofl: Scrie clar in wiki si harta atesta. Si eu am fost mirat de titlu.

Altfel vorbind, pentru a-l ajuta pe Mihai sa inteleaga mai clar cum sta treaba o sa raspund si eu la intrebarile lui.

2. Transponderele se cumpara sau se inchiriaza oriunde in lume. Transponderul este personal si nu public. Ca multi prefera sa isi doteze arsenalul modelistic cu orice mai putin transponderul este problema lor. Cei care au oferit gratis transpondere la competitii au facut un gest nobil si acum platesc remedieri (conectori, fire, transpondere).

3. Myrcm este portal la care te poti conecta cu softul de cronometrare si se importa/exporta date in direct. De ce sa stea careva o seara intreaga sa transcrie nume, transpondere si alte informatii cand se pot importa din portal in sistemul de cronometrare?
Apoi, daca ai internet pe telefon, stai pe myrcm si vezi rezultatele live la tine la masa si nu alergi sa vezi daca s-a tiparit rezultatul mansei. Mai mult, dupa 5 luni, daca ai uitat ce timpi ai scos la concurs, accesezi contul tau in myrcm si gasesti toate rezultatele acolo. Si mai mult, rudele din strainatate iti vor urmari evolutia cu sufletul la gura :lol:

4. 60 RON / clasa.

5. Te dai cate manse vrei sau poti. Poti veni mai tarziu la pista, tragi ultimele 3 calificari si cate finale doresti. Cu doua finale trase ai deja rezultat.

6. EOS este doar o competitie de casa si nu "europenele" sau "mondialele", dar peste tot in lume exista aceasta regula. Mai mult, o buna parte din regulatoare nici nu au "marche arriere". Aceasta reglementare aduce, dupa mine, un mare beneficiu: nu mergi cu spatele cand vrei tu, disperat ca ai pierdut timp si te pui in fata altuia care merge pe trasa si-l incurci, ci te repune ridicatorul cand este loc suficient. Dandu-te asa vei constata ca esti mai stimulat in a merge mai atent(concentrat) si vei face scoate rezultate mai bune.

Ideea de a ne alinia chiar si la regulile pe care nu le intelegem este de a invata sa jucam asa cum se joaca pe intreg mapamondul, nu in competitiile de club/casa ci chiar in cele federale, de talie continentala sau mondiala. Astfel, ne putem afirma incet-incet si acolo. Cand ai aflat ca mergem afara din tara probabil ai zis "tare faza"...si cam atat. Daca ai sti ca romanii prind finala A, ai sta conectat la myrcm.ch sa vezi rezultatele.

Reticenta spre comunicare este doar o imagine de conjunctura. Organizatorii fac acest lucru pe langa timpul acordat serviciului si familiei. Sambata trecuta, cand s-a inceput amenajarea salii s-a discutat mult despre reguli. Pe forum, discutiile degenereaza.

Pe noi, ca natie, ne cam sperie ideea de reguli, dar presupusa militarie se vrea a fi un cadru mai bun de desfasurare. Va fi o perioada de acomodare, dar dupa ceva timp o sa radem de cum eram in trecut...si ghici ce! Amuzamentul va fi mai mare! Pariez!

Practic vom renunta la proastele obisnuinte. Parcatul in intersectie, blocarea trotuarelor, mersul pe linia de tramvai...in modelism.

N-ai vrea?

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 16 October 2014 - 12:11 AM

0

#9 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 16 October 2014 - 08:16 AM

Cum zicea un pilot de-al nostru; ... "ce va mai place shaorma" :))
Romania nu se afla in Peninsula Balcanica, dpdv geografic. Dar socio-politico-cultural.... cam da.
Deci, e buna shaorma baieti ?!?!
0

#10 Useril este offline   bers.ro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2014 - 12:23 PM

Cam asta scrie pe wikipedia.org

Definiții comune
Harta politică a Balcanilor Ʈn 2004

Ǝn general se consideră că țările care fac parte din Balcani sunt:

Albania 100%
Bosnia și Herțegovina 100%
Bulgaria 100%
Grecia 100%
Muntenegru 100%
Republica Macedonia 100%
Serbia 73%(inclusiv provincia Kosovo) 80%

Croația 49%
Slovenia 27%
RomĆ¢nia 9% (de fapt, doar 6% din teritoriul RomĆ¢niei este balcanic)
Turcia 5%, (partea europeană) numită uneori Rumelia sau Tracia Răsăriteană[2][3]


Sursa: http://ro.wikipedia...._Balcanic%C4%83

:rolleyes:
0

#11 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 16 October 2014 - 11:23 PM

Of viata , ce va place saorma ... mie imi place pastrama care tocmai am mancato ...
Eu tocmai am baut un pahar de vin rosu (la pastrama ) si ma bag in discutie sa mai agit putin spiritele ... =@

1. Ma bucur ca Bolo a inviat ... il asteptam la concurs ... :wub:
2. Chestia cu balcanii se bazeaza pe o discutie a mea si a lui Eugen cu bulgarii si grecii sa vina la concurs .. sper sa reusim .. si pe deasupra asa ca sa ne umflam un pic in pene ... cine nu ii convine sa faca el un concurs mai mare .. EOS 2 ...si sai puna ce nume vrea ... 8) 8) 8)
La anul o sa il numim CAMPIONATUL lui FLORIN SS... sper sa va placa :drinks:
3. taxa este de 60 pe clasa ... si ce ... vrei premii , tombola etc ... ne trebuie bani pt astea ... credema ca nu castigam din astia ... deja amm investit mult numai in ultima luna
4. transponderul ... sa isi cumpere fiecare ... daca nu.. taxa 50 lei / etapa ... si il dam la sfarsit ... :yahoo:

restul ... povesti .. la munca si la antrenamente ca pista veche statea degeaba ...nu am avut un abonament toata vara ... si mai vreti circuit permanent.. buni la vorbe ...la fapte bune .. putini :angry2:

poate facem un vin fiert la circuit in iarna ... sa se ma inveseleasca lumea ... :good:

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 23 October 2014 - 07:58 AM

0

#12 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 October 2014 - 08:56 AM

4. transponderul ... sa isi cumpere fiecare ... daca nu.. taxa 50 lei / etapa ... si il dam la sfarsit ...

Sa imi spuneti va rog daca randul de mai sus, in legatura cu 50 de lei taxa de inchiriere transponder este batuta in cuie.
Multumesc
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#13 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 17 October 2014 - 09:17 AM

Vezi postareavgeorge, la 17 October 2014 - 08:56 AM, a spus:

4. transponderul ... sa isi cumpere fiecare ... daca nu.. taxa 50 lei / etapa ... si il dam la sfarsit ...

Sa imi spuneti va rog daca randul de mai sus, in legatura cu 50 de lei taxa de inchiriere transponder este batuta in cuie.
Multumesc


Ai dreptate George .
In anultul initial stiu ca bagasem chestia asta ...
DEci pt Transponder AMB
Transponderul Costa Aprox 400 lei
Cine nu are , plateste cate 50 la fiecare etapa si la sfarsit I se da un transponder
Atentie ... un transpoder folosit , dar functional

Nu vreau sa mai strigam dupa transpondere si sa ne certam ca fiecare strica transpoderul
0

#14 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 17 October 2014 - 01:19 PM

Vezi postareaaiurica, la 17 October 2014 - 12:12 PM, a spus:

Deci dupa 6 etape de inchiriere a unui transponder acesta intra in posesia celui ce a platit taxa?



8*50 = 400
atentie , asta nu inseamna ca se rezerva un transponder
care este in punga ala se ia

deci am gandit majoritatea aspectelor , doar oamenii sa vrea (nu e cazul tau ca noi iti suntem datori tie acum :drinks: :clapping: )
0

#15 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 October 2014 - 02:08 PM

Vreau sa va felicit pt aceasta initiativa cu plata practic in rate a transponderului.
Super idee. Bv.
0

#16 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2014 - 05:31 PM

M-am inscris si eu de pe mobil. Daca am omis ceva, va rog sa imi atrageti atentia.
0

#17 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2014 - 07:56 PM

Daca printre cei ce vin miine sa ajute la amenajarea pistei sint posesori de fierastraie pendulare (soricei) ar fi de mare ajutor sa veniti cu ele la voi. Multumesc.
0

#18 Useril este offline   AndreiTentean 

  • Hot Wheels
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 01-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorsport

Postat 19 October 2014 - 09:21 AM

Romania este o tara balcanica. Acest lucru este cert, incontestabil, indiscutabil, de netagaduit.
Impreuna cu Turcia si Italia, Romania completeaza grupa statelor balcanice cu majoritatea teritoriului in afara peninsulei.
Limba romana, pe care cu drag o tastam, este o limba romanica dar la nivel macro este considerata ca parte din uniunea lingvistica balcanica, aceste limbi balcanice avand vocabular comun redus dar similaritati gramaticale importante. Asa "dixit" Alexandru Rosetti la a carui intersectie cu Calderon mergem des sa ne satisfacem hobby-ul.
Uneori o singura prostie consacra un prost.
0

#19 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2014 - 02:21 PM

Ziua buna,

Revin cu o intrebare ref. regulament:
Unde pot gasi referinte cu privire la culpa in producerea accidentelor? Ma intereseaza in mod special loviturile fata/spate, acrosajele in viraje si in sarituri pe rampe. Totodata, ma intereseza si penalizarile in astfel de situatii.

Daca tot se va aplica un regulament, vreau sa ma apuc sa il invat.


Multumesc.
0

#20 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 20 October 2014 - 10:54 AM

Bune intrebari, o sa primesti raspunsuri de la Eugen.
Circuitul este gata, cine vrea poate sa il testeze.
Pana la 1 Noiembrie nu se percepe nici o taxa de acces pentru cei care participa la concursurile de pe 25 oct si 1 nov 2014.
Dupa aceea revenim la taxa de 25 lei/zi sau 150 lei abonament lunar.
Cine are abonament valid poate participa la etapele Balkan Off-road Championship GRATUIT LA O CLASA
Dovada se face cu abonamentul in original.
Circuitul este inca plin de praf , speram ca azi sau maine sa rezolvam si asta .

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 20 October 2014 - 11:32 AM

0

#21 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 02:35 PM

Hai salut,

Ai mai facut referire zilele trecute la acest Regulament iar eu te-am rugat sa il postezi in prezentul topic pentru ca nu stiu de unde sa il descarc.
Acum simt ca te referi parca la viitor (ā€žvei gasiā€) si nu stiu ce sa mai credā€¦
Acest regulament de concurs exista sau va exista in viitorul apropiat?

In cazul in care inca nu exista un regulament, ii rog pe organizatori sa reglementeze situatiile de acrosaj / accident in mod concret si penalizarile aferente.

De ex.:
ā€¦
1.In timpul cursei pilotarea automodelului trebuie să se realizeze fără a atinge celelalte modele aflate pe pista.
2.In situatia tamponarii fata/spate, pilotul care controleaza automodelul din spate se consideră ca fiind culpabil şi va primi un avertisment dacă impactul nu a provocat pilotului care controlează automodelul din faţa pierderea controlului acestuia.
3.In cazul in care impactul a provocat o pierdere a controlului ā€¦ stop&go.
4.Prin exceptie de la prevederile pct.2 si 3, pilotul care controleaza automodelul din spate nu se considera ca fiind culpabil atunci cand pilotul care controleaza automodelul din fata a franat in mod evident inainte decat o facea in mod obisnuit sau atunci cand automodelul sau a pierdut din viteza din motive tehnice.
5. Manevra depasirii se realizeaza fara atingerea modelului depasit.
6.Pilotul care controleaza automodelul clasat pe locul superior in cursa, are libertatea de a alege trasa modelului pe circuit avand dreptul sa schimbe trasa acestuia o singura data pe fiecare linie dreapta a circuitului atunci cand competitorul clasat pe locul urmator in cursa se angajeaza in manevra de depasire.
7. Daca prin manevra de depasire automodelul aflat in fata este atins de catre cel aflat in spate, pilotul celui din urmă se consideră ca fiind culpabil şi va primi un avertisment dacă impactul nu a provocat pilotului care controlează automodelul din faţa pierderea controlului acestuia.
8.In cazul in care impactul a provocat o pierdere a controlului ā€¦ stop&go.

Este doar un exemplu.

Va rog sa nu ma tratati cu ā€žno commentā€

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 20 October 2014 - 02:35 PM

0

#22 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 03:44 PM

Vezi aici http://www.rhcforum....d-championship/
0

#23 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 October 2014 - 04:00 PM

Hai ma Mihai.....neatingere....culpa....nu e stiinta exacta.Nu exista sport cu motor fara atingeri....Nimeni nu poate garanta o depasire fara atingere.
Eu cred ca fraza cu referire la regulamentul EFRA inchide orice supozitie si nu mai este cazul sa comentam pe seama lui.

Acum nu trebuie nici sa ne asteptam ca sub formatul noului campionat totul va functiona ca o stiinta exacta.....EOS, Efra, sau mai stiu eu ce competitie( nu ca alea ar fi)...SI acolo se fac interpretari si acolo exista lacune.

Noul campionat va fi un mare pas inainte.E clar asta. S-au facut eforturi din partea tuturor pt asta.Nu va fi perfect insa.Nici noi suntem perfecti.Hai sa luam ce e mai bun din ce se intampla in noul campionat, sa vedem ce nu e ok, sa incercam sa reparam.
Avem tendinta de a arata ca lucrurile nu sunt facute ok....implica-te mai mult, voluntariat, sfaturi, munca, consiliere sau bani, apoi noi cu totii vom avea ceva mai bun.

Nici nu a inceput campionatul si deja exista o tendinta de a arata cu degetul.Nimeni nu zice insa de orele pe care ala sau ala( nu dau nume, pt ca nici unul nu si-a dorit asta) si-a alocat timp si bani personali pentru un campionat mai frumos pentru noi toti.

Nu este corect.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 20 October 2014 - 04:01 PM

0

#24 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 04:47 PM

Salut Mihai!

Nu am vrut sa suplinesc rolul organizatorului pana acum.
Fac asta pentru ca vreau sa-ti explic niste reguli de bun simt legate de depasiri in timpul curselor.
In acelasi timp te rog sa nu mai pui carul inaintea boilor ca nu asa se construieste ceva. Respecta eforturile depuse de organizator pentru ca noi sa concuram in cele mai bune conditii!!!

1 - pilotul care loveste din spate este INTOTDEAUNA vinovat. Este la fel ca si regulamentul de circulatie (daca ala din fata ta pune o frana pentru ca i s-a parut ceva si tu il lovesti din spate esti 100% vinovat).
2 - Daca inevitabilul s-a intamplat si l-ai lovit pe cel din fata ai obligatia MORALA sa astepti pana acesta isi reia cursa in pozitia din fata ta. Daca nu ti se pare moral vei primi stop&go pana cel dezavantajat te va depasi.
3 - Situatia "umar la umar" ca in fotbal este permisa (masinile trebuie sa fie aproape paralele)
4 - Pilotul din fata isi poate alege traiectoria. In mod normal o va face in asa fel incat sa nu iti permita depasirea...
5 - Pilotii aflati cu un tur in urama sunt OBLIGATI sa faciliteze depasirea.

Sper ca am reusit sa te lamuresc...
Aceste reguli sunt acceptate tacit la concursurile pe la care am participat. Si la ETS o sa vezi discutii intre piloti chiar si in finala A, dar deciziile arbitrilor NU SE COMENTEAZA!!!

Atat timp cat vom reusi sa respectam regulile de bun simt atmosfera va fi relaxata si ne vom simti bine...
Proud member of MRT Club
0

#25 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 09:06 PM

@aiurica

Omule, faptul ca ma interesez de prevederile regulamentului nu inseamna ca nu apreciez efortul depus! Ne cunoastem destul de bine si sunt surprins ca niste intrebari si niste sugestii te fac sa spui "nu este corect" si ca "deja exista o tendinta de a arata cu degetul".
Eu sper ca aceste schimbari sa nu se inscrie in vesnica poveste a formelor fara fond. Oare s-a dat cineva cu 3s pana acum sa fie necesare verificari? Eu credeam ca se vizeaza schimbarile din pista - acolo trebuie ca unii sa se disciplineze iar altii trebuie sa isi perfectioneze mana.
Te asigur ca ai interpretat total eronat intrebarile mele. Nu am pe cine sa arat cu degetul. Doar nu suntem copii.

@CRistake
Citind si postul tau imi dau seama ca eu sunt cel care nu scriu suficient de clar. Asa cum am aratat si mai sus, a pune intrebari nu inseamna lipsa de respect in opinia mea. Prin ce nu respect efortul organizatorilor?
Cat priveste regulile "acceptate tacit" nu sunt de acord! Asta seamana a "miuta in spatele blocului" dupa cum spunea Diesel. Trebuie scrise!
Nu in ultimul rand cred ca arbitrajul trebuie sa permita macar lamuriri dupa mansa. Vorba aia, "nimeni nu isi bate joc... pe banii mei" :)

@Flo
Multumesc - Am citit repede regulamentul.
Poate mi-a scapat dar cred ca au fost omise dimensiunile geometrice la clasa SC. Imi cer scuze daca am fost eu neatent.
Mai am cateva remarci dar nu vreau sa fie notate ca lipsa de respect.

Seara buna

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 20 October 2014 - 09:08 PM

0

#26 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 09:42 PM

Vezi postareacristake, la 20 October 2014 - 04:47 PM, a spus:


1 - pilotul care loveste din spate este INTOTDEAUNA vinovat. Este la fel ca si regulamentul de circulatie (daca ala din fata ta pune o frana pentru ca i s-a parut ceva si tu il lovesti din spate esti 100% vinovat).
2 - Daca inevitabilul s-a intamplat si l-ai lovit pe cel din fata ai obligatia MORALA sa astepti pana acesta isi reia cursa in pozitia din fata ta. Daca nu ti se pare moral vei primi stop&go pana cel dezavantajat te va depasi.
3 - Situatia "umar la umar" ca in fotbal este permisa (masinile trebuie sa fie aproape paralele)
4 - Pilotul din fata isi poate alege traiectoria. In mod normal o va face in asa fel incat sa nu iti permita depasirea...
5 - Pilotii aflati cu un tur in urama sunt OBLIGATI sa faciliteze depasirea.



Multumesc Cristi.

Evidentiez pasajul in mod separat pentru ca imi doresc sa fie tratat ca facand parte din Regulament.

Mihai
0

#27 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 October 2014 - 10:58 PM

Nu m-am referit in special la tine....la reactii in general...si ele nu au intarziat sa apara de la unii useri.

Hai sa vedem cum o sa fie la prima etapa, sa vedem ce este de remediat in organizare si apoi vom avea ce discuta aici.

Nu inteleg ce ti se pare atat de spectaculos in ceea ce a scris Cristi. Tot ce a scris este ultra cunoscut la orice concurs.....nu trebuia sa o reaminteasca cineva sau sa o puna in vreun regulament regional.

Daca ii vom da autoritatea necesara unui arbitru si vom incerca sa nu mai credem noi ca tot noi avem dreptate.....e posibil sa culegem roadele unor competitii viitoare decente si cu mult fairplay existent.


ps: arbitrii nu au intotdeauna dreptate.....

Va fi un mare pas inainte.....hai sa scoatem naiba asta in evidenta.....

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 20 October 2014 - 11:01 PM

0

#28 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 October 2014 - 07:15 AM

Era kind of a joke ;) Cristake stie la ce ma refer :)

Lasand gluma la o parte, va recomand o vizionare usoara, la cafea;

https://www.youtube....h?v=hSytzxzaqPY
0

#29 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 21 October 2014 - 08:53 AM

Ceea ce zici/faci tu de la bun inceput aici as zice ca ai suferit un "accident" RC si trebuie sa o iei de la capat.
Esti cumva avocat? (nu e obligatoriu sa raspunzi aici, dar te rog sa-mi spui daca se poate ca sa inteleg sensul intrebarilor tale)
Nu exista in niciun regulament in nicio parte a lumii unde sa scrie ce se intampla daca:
- te atingi cu unu' pe pista;
- daca i-ai luat oglinda in timpul depasirii;
- daca depasirea s-a facut partea dreapta;
- daca nu ai dat semnal stanga si ai facut triplare;
- daca stationezi sa vorbesti ma celular si nu ai pus avariile;

...iar tu asta vrei, asta inteleg eu, din tot ceea ce ai scris.

Se vrea un concurs in multe etape dar sub egida unui regulament bine definit, cu arbitraj, cronometrare si program bine stabilite.
Daca iese asa este "vina" organizatorilor si a pilotilor dar tot concursul este bazat pe FAIR PLAY si RESPECT fata de noi insine si fata de ceilalti.
Nu trebuie sa iti spuna cineva inainte cum vei fi pedepsit daca tipi si zgudui podiumul in timpul cursei...
Ca altfel trebuie sa luam si aparate de masurat decibeli, dex sa vedem cat de "intensa" a fost fraza exprimata si un seismograf clar...
Trebuie doar sa iti dai seama ca deranjezi si stii asta foarte bine.
Eu inca sunt nedumerit de ce asa multe intrebari de la unu' care stie absolut toate aceste reguli. SUNT CONVINS.
0

#30 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2014 - 09:19 AM

Vezi postareaDiesel, la 21 October 2014 - 08:53 AM, a spus:

Se vrea un concurs in multe etape dar sub egida unui regulament bine definit, cu arbitraj, cronometrare si program bine stabilite.


Asta incerc si eu sa gasesc - Un regulemant bine definit.
Pana la urma pe voi ce va deranja in mod concret la organizarea precedenta?
Experienta mea se rezuma la doua etape desfasurate cu arbitraj. Sincer, arbitrajul de atunci mi s-a parut superficial si partinitor - pe mine asta m-a deranjat.
Din acest motiv vreau o reglementare ferma, ca sa stiu ce se cere de la mine si ce argumente pot opune daca voi fi in continuare defavorizat, pentru ca vreau sa particip in continuare in campionat.
Asta este motivatia mea: o experienta neplacuta cu arbitrajul (in doua etape consecutive).
Nu cred ca pot fi acuzat de cineva de lipsa a fairplay-ului. Din acest motiv nici nu cred ca pot fi banuit ca arbitrajul m-a deranjat din motive meschine - ca nu mai pot trisa...

Tot vad ca vorbiti de fairplay si respect. Pentru mine sunt suficiente, asa am activat si pana acum - zic eu fara probleme.
Va intreb insa de ce mai avem nevoie atunci de "politie" si "regulament"?

Cam atat.
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro