Raptor E550 - doresc opinii, sfaturi, etc as cumpara unul din US la 320 USD cu ESC si motor
#31
Postat 02 August 2010 - 09:22 PM
Ma gandesc ca e corect in primul rand sa calculam cata energie (in Watt-ore) se consuma pe un zbor.
Si ai dreptate. Formula e gresita.
Ar trebui inmultita doar tensiunea cu mAh-ii consumati.
Deci inca o data:
Raptor: 2800mAh x 22.2V = 62,16Wh pentru 7 min, adica 8.88 Wh /min; rezulta 2.61Wh/kg si min
T-rex: 2000mAh x 22.2V = 44.4Wh pentru 6 min, adica 7.4 Wh/min; rezulta 4.11Wh/kg si min
Concluzie rectificata: Raptorul este de 1.5 ori mai eficient.
Mea culpa...
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#32
Postat 03 August 2010 - 03:25 PM
calculelele astea sunt dijaba...
prin analogie faceti cam asa cat consuma un diesel la relanti comparat cu un benzinar maricel...
refaceti calulele si dupa ce trageti de heli putin,...si sa vedem care cum mai si sustine turatia
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#34
Postat 04 August 2010 - 10:40 PM
nen77, la Aug 3 2010, 04:25 PM, a spus:
Acu te legi si tu de toate amanuntele...
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#35
Postat 29 October 2010 - 09:23 AM
ESC-ul cu care a venit merge multumitor dar soft startul e varza, mai rau ca la chestiile de 10 USD, tot timpul imi era teama ca o sa distrug main gear.. Abia astept sa il montez (dupa ce vine) sa vad diferenta.
Pe asta l-am luat de pe un forum american (dar cica e nou). Si asa am dat o gramada de bani, 130 USD. Interfata nu am dar se gaseste in Bucuresti de imprumut de la prieteni.
Stefan
Update: Am luat o mica teapa, nu este varianta ICE, este varianta mai veche. Nu stiam ca este si o varianta mai veche, in poza arata cam la fel, am simtit ca ceva nu e in regula cand am vazut ca exista HV80A (varianta noua ICE) si HV85A (varianta veche non ICE). Bine ca merge si asta cu Castle Link, nu are in schimb data loger. Varianta veche e mai scumpa :blink:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 29 October 2010 - 10:14 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#37
Postat 29 October 2010 - 05:34 PM
Si in general ma pacalesc caci preturile in USD par mai mici decat cele in RON. Stii cum e - numai 45 USD o baterie, in RON vine un milion jumate, o gramada de bani. Acest wk dorm pe camp.
Primus, la Oct 29 2010, 06:09 PM, a spus:
Ne vedem cumva la camp wk asta?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#38
Postat 29 October 2010 - 06:34 PM
Citeaza
Asta mi se intampla si mie, si cand ma uit pe extrasul de cont si vad cat am platit de fapt ...!?!? :rolleyes:
Marketing curat dom'le preturile astea in valuta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 October 2010 - 06:35 PM
#39
Postat 17 November 2010 - 08:15 AM
Poza spune totul. Acum trebuie motor nou, asta nu vad cum se poate repara. Motor original venit cu kit, un Z-Power rebranduit. Nu l-am abuzat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
Postat 07 December 2012 - 09:03 PM
Ei bine a reaparut. Se numeste Raptor 550S si este acelasi raptor.
Au pus swash-ul de 140 grade (era optional), pale de carbon si cam atat. Este acelasi raptor de acum 20 de ani.
Ma intreb cand vor schimba ceva cu adevarat sau cand vor inchide cu totul divizia de heli.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#42
Postat 16 January 2013 - 05:47 PM
Eu inca mai am raptorul E550 vechi si faptul ca inca se mai produce ceva inseamna ca inca se gasesc piese pentru el.
Un mare neajuns care l-am corectat la raptorul meu este distanta dintre framuri. Original era prea ingust si nu intrau in el bateriile turnigy 6s/5000.
Solutia este urmatoarea: am folosit un tren de aterizare de ttr x50 (acelasi lucru ca si la 550S) deoarece are 2 randuri de gauri pentru fixare frame. Am inversat suportii de la frameuri si am fixat frameurile in gaurile de pe exterior. Deoarece frameul rezultat este mai lat a trebuit sa tai cam 1 cm din varf. Structura framului nu a fost afectata. Acum intra in el baterii chiar si mai mari de 6s/5000 de la hk.
Daca intereseaza pe cineva pot face niste poze cu lucrarea. Eu am executat taierile pe freza, deci a fost un pic de umblatura deoarece am dorit sa fie estetice, dar se poate face modificarea manual in circa 2 ore fara nici o problema.
A.
Aceasta postare a fost editata de ReD: 16 January 2013 - 05:47 PM
#43
Postat 16 January 2013 - 07:13 PM
Versiunea noua se pare ca are frame-ul mai larg si incap direct pakurile mari.
La TowerHobby este 650 USD ARF cu tot; motor, ESC, servo, gyro, pale carbon. In principiu e un pret foarte bun pentru marimea asta, numai canopia este cea veche din plastic dar e foarte robusta.
Totusi nu pot sa nu ma minunez cat de paraleli cu realitatea sunt cei de la Thunder Tiger. Puteau sa puna un head ieftin FBL (in genul celui de la Mikado), unitatea FBL pe care chiar ei o produc, GT5 si sa-l vanda cu 700 USD. Era o buna sansa sa reapara pe harta. Asa sunt in continuare morti la capitolul asta.
E mai rau ca acum 3-4 ani, nu numai ca Align e no.1 dar sunt multi alti producatori foarte buni, pe forumuri cea mai mica miscare e la Raptor.
Inafara de Tower care are orice piesa de Raptor nu mai stiu alte magazine care sa aibe o oferta cat de cat decenta.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/