Sfaturi pt Typhoon Cine are, a avut, ce probleme pot sa apara, etc
#1
Postat 02 June 2009 - 02:03 PM
Multumesc anticipat!
#2
Postat 02 June 2009 - 02:37 PM
Te-ai grabit cu acest heli.
#3
Postat 02 June 2009 - 07:48 PM
#4
Postat 02 June 2009 - 08:30 PM
Aceasta postare a fost editata de alienpioneer: 02 June 2009 - 08:36 PM
#5
Postat 02 June 2009 - 11:56 PM
#6
Postat 03 June 2009 - 10:37 AM
alienpioneer, la Jun 2 2009, 09:30 PM, a spus:
Deci ambele rotite sunt pentru Pitch (chanel 6). Acolo unde scrie ch 5 o sa vezi ca sagetica arata de fapt spre comutatorul din stanga cu 2 pozitii (normal si head lock). Acel comutator nu are nici un efect pentru ca nu e conectat firul de la gyro si de fapt, sincer, nici nu iti trebuie. Tot timpul vei zbura cu Head Lock si Normal ai putea folosi doar ca sa vezi pozitia de mijoc fizica a bratelor servoului de coada (la 90gr) si a bratului care comanda coada.
Scoti firul la alimentarea motorului, apoi reglezi din cele 2 rotite ca sa ai Pitch aproape de 0 (sau un pic negativ) in pozitia de jos a mansei Throttle si un pic mai mult in pozitia de sus (5-6 gr). E bine sa ai turatie mai mare la ridicare pentru stabilitate mai buna. De aceea eu am ajuns sa am sus un pich f mic 4gr sau cam asa ceva.
Poate meseriasii mai vechi o sa recomande altceva dar eu zic ca avand jocuri f mari este suficient.
Daca vrei sa il reglezi mai ca la carte , dai swich-ul de 3d pe ON, atunic trebuie sa ai 0 pitch la mijlocul mansei de throttle, - 5,6 grade in pozitia de jos si +5,6 grade in pozitia de sus. Ei zic mai mult in carte dar eu nu am mers pe mai mult pentru ca nu are rost.
Daca umbli la reglajul de pitch f important este sa fie identic la ambele pale si sa verifici in zbor de hovering trackingul (eu dau cu carioca o pala si vad care este deplasata)
Succes!
Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 03 June 2009 - 10:40 AM
#7
Postat 03 June 2009 - 11:52 AM
Deci concuzie: la trottle 0 sa am un pitch aproape de zero , chiar usor negativ - ceea ce mi se pare absolut logic din punctul meu de vedere, in felul acesta imbunatatindu-se stabilitatea la sol (vibratii), mai ales pentru a verifica echilibrul palelor (bun pontul cu carioca! :lol: ).La trottle maxim sa am 5-6 grade, astfel incat in pozitie mediana de hoover sa am aproximativ 4 grade sau mai putin.
As mai vrea sa stiu ce inseamna CCPM (Cyclic/Collective Pitch Mixing) , si la ce ajuta?
PS: Este vreo diferenta testata, intre un gyro GY -401, si replica JY-401 .E un fel de intrebare stupida, pt ca GY-401 foloseste SMM, pe cand replica habar nu am.M-ar interesa daca are sau a avut cineva JY-401, si daca JY-401 este superior lui V3, care vine cu modelul RTF.GY-401 nu imi permit clar, asa ca incerc sa consider o alternativa mai ieftina.In mod cert un servo FS-61 carbon digital e un upgrade important, avand in vedere timpul de rapuns foarte bun, dar mai trebuie sa stiu si daca gyro pe care il recomandati e suficient de rapid pentru a-l controla.
Aceasta postare a fost editata de alienpioneer: 03 June 2009 - 12:07 PM
#9
Postat 03 June 2009 - 12:49 PM
Jy401 am inteles ca are nen77 pe un 450 poti vb cu el.
#11
Postat 03 June 2009 - 08:25 PM
alienpioneer, la Jun 3 2009, 01:28 PM, a spus:
Ei vezi aici intervin limitarile statiei care candva ar trebui schimbata (stiu ca e greu dar asta e). Deci la curba de turatie nu poti sa umbli deloc din aceasta statie. Ea creste liniar si atat. Singurul reglaj il faci din cele 2 rotiete de pitch. Eu desi initial am vrut sa reglez cu rigla pana la urma am reglat la camp prin incercari repetate de zbor. Oricum ar fi pune fa hovering si incearca diferite setari cu care te simti tu confortabil. Eu personal vreau la el o diferenta cat mai mica la pitch pentru a exersa numai hovering-ul.
#12
Postat 03 June 2009 - 10:15 PM
#13
Postat 03 June 2009 - 11:30 PM
alienpioneer, la Jun 3 2009, 11:15 PM, a spus:
nu nu comunica cu statia insa iti permit sa faci setari pentru absolut orice -pasul in mai multe puncte definit , curba de motor in acelasi fel ,diferite rate exponetiale ,dual rate-uri diferite pentru fiecare dintre comenzi, end pointuri diferite .
pe langa asta definesti faze de zbor , in cadrul caruia fiecare parametru poate fi personalizat:
ex cel mai intalnit :
faza hover- motorul creste liniar de la zero la o anumita valoare , un anumit pas ..-5 +10 ,un anumit dual rate si exponential (setat in asa fel incat elicopterul sa raspunda mai lent la comenzi ) mix de platou diferit sensibilitate la gyro la un anumit nivel
iddle 1-acrobatic ...toate setarile diferite doar motorul e constant ..etc
iddle 2 -3d toate setarile mai agresiv facute ca elicopterul sa raspunda mai promt la comenzi etc ..ma rog dupa bunul plac al fiecaruia.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro