Modelism - RHC Forum: Edge 540T Robbe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Edge 540T Robbe OS MAX 91FX, doua servo profundor

#31 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 22 December 2008 - 06:38 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 22 2008, 06:24 PM, a spus:

Din punct de vedere greutate, avantajul LiPo e minim. In plus UBEC-ul introduce un potential SPF.
Avantajul LiPo ar fi acela ca rezista mai bine la varfuri de consum, precum si incarcarea mai rapida.
Dpdv cost nu mai discutam :rolleyes:

Dragi toar'shi shi pretini,
In aceste conditii te scoti infinit mai bine cu un pack 2S1p (sau 2S2p daca vrei CAPACITATE MANCA-TI-AS) LiFe. Niste baieti au demonstrat ca proaspat incarcate, o asemenea combinatie da o tensiune egala cu cea a unui pack NiMH 5S, adica aproape 7 V, iar dispozitivele (receptoare si servouri) facute sa mearga la 6 V suporta 7 V bine-mersi.
Dezavantaje: tre' charger LiFe...
Avantaje: (daca tin bine minte) mai usoare decat NiXX; caderea de tensiune la curenti MARI este nesemnificativa (unlike NiXX); pot da curenti mai mari chiar decat LiPo; nu au nevoie de uBEC (SPOF); se incarca cel mai repede dintre toate tehnologiile curente de acumulatori.
La al treilea avion clar merg pe LiFe. La asta aveam deja NiCd-ul de la statie si apucasem sa cumpar un pack de NiMH 5S, asa ca...
Si e al dracului de probabil ca al treilea avion sa fie taman un Edge d-asta, trebuie sa-l mai studiez putin pe-al lui Florin100% dar 90% sunt hotarat. Probabil spre toamna, dupa ce mai rafinez putin acrobatia. :D

Later edit: ie-te si linkul la Lindinger. Bafta!

Aceasta postare a fost editata de ave: 22 December 2008 - 06:45 PM

Ave
0

#32 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 22 December 2008 - 06:45 PM

Adevar graiesti... o solutie demna de luat in seama!

O celula LiFe A123 are aprox 70 grame cu o tensiune max de 3.7V si min 2V ... se potriveste la fix pe voltspy-urile actuale.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#33 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 23 December 2008 - 01:43 AM

Vezi postareaave, la Dec 22 2008, 06:38 PM, a spus:

Dragi toar'shi shi pretini,

Later edit: ie-te si linkul la Lindinger. Bafta!


:D

LiFe sunt mai grele decat LiPo si din cate am inteles sunt recomandate pt. propulsie, incarcandu-se rapid, datorita caracteristicilor enumerate de voi.

Cel putin eu, daca as vrea sa fac acest avion cat mai usor ar trebui sa iau LiPo, sa zicem de 1500, cu ubec cum a spus si Florin, reducand cu 70-80g chiar!
Daca as vrea sa obtin un raport pret/capacitate/masa as opta pt. NiMH.

Sunt convins ca orice solutie are avantaje si dezavantaje, dar depinde ce vrei, important e sa iei o decizie avand maximum de info posibile.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#34 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 23 December 2008 - 03:30 PM

Vezi postareatyper, la Dec 23 2008, 01:43 AM, a spus:

LiFe sunt mai grele decat LiPo si din cate am inteles sunt recomandate pt. propulsie, incarcandu-se rapid, datorita caracteristicilor enumerate de voi.

Exact, de-aia am si mentionat masa mai mare la dezavantaje. Dar din punct de vedere al capacitatii si al comportamentului in sarcina, LiFe dau clasa NiXX-urilor.

Citeaza

Cel putin eu, daca as vrea sa fac acest avion cat mai usor ar trebui sa iau LiPo, sa zicem de 1500, cu ubec cum a spus si Florin, reducand cu 70-80g chiar!
Daca as vrea sa obtin un raport pret/capacitate/masa as opta pt. NiMH.

Tine cont ca pentru LiPo ai NEAPARATA nevoie de uBEC, dar LiFe pot fi folositi nativ (2 celule serie) astfel ca tu practic elimini acel "single point of failure" care e uBEC-ul. Mai mult, din punct de vedere al curentului, uBEC-ul iti introduce o limitare, pe care in cazul LiFe nu o ai.

Citeaza

Sunt convins ca orice solutie are avantaje si dezavantaje, dar depinde ce vrei, important e sa iei o decizie avand maximum de info posibile.

De-aia am si sarit pe tine cu tot pomelnicu', sa stii toate optiunile pe care le ai la dispozitie. Eu unul prefer de exemplu un aparat mai fiabil, chiar daca putin mai greu...
Ave
0

#35 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 23 December 2008 - 03:34 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 22 2008, 06:45 PM, a spus:

O celula LiFe A123 are aprox 70 grame cu o tensiune max de 3.7V si min 2V ... se potriveste la fix pe voltspy-urile actuale.

Ummm... Se potriveste si nu prea. Caracteristica tensiune / energie disponibila este mult mai neliniara la LiFe comparativ cu NiXX-urile. Din acest motiv voltspy-urile s-ar putea sa nu mai dea indicatii corecte, motiv pentru care e bine sa "calibrezi" voltspy-urile cu ajutorul unui charger mai destept (astfel incat sa determini practic pragul de tensiune la care capacitatea ramasa e "micutzicutzica" si devine periculos sa mai ridici aparatul).
Ave
0

#36 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 December 2008 - 05:55 PM

Vezi postareaave, la Dec 23 2008, 03:34 PM, a spus:

Ummm... Se potriveste si nu prea. Caracteristica tensiune / energie disponibila este mult mai neliniara la LiFe comparativ cu NiXX-urile. Din acest motiv voltspy-urile s-ar putea sa nu mai dea indicatii corecte, motiv pentru care e bine sa "calibrezi" voltspy-urile cu ajutorul unui charger mai destept (astfel incat sa determini practic pragul de tensiune la care capacitatea ramasa e "micutzicutzica" si devine periculos sa mai ridici aparatul).


Pai din cate stiu, recomandarea de taiere la Life este de 2.8 V. Sub aceasta valoare caderea este rapida. Asta inseamna 5.6 V pentru pack, tensiune pe care voltspy-ul este capabil sa o afiseze.

Eu testul bateriei de receptie il fac miscand simultan toate servourile si observand pe voltspy unde coboara tensiunea. Cand vad ca atinge rosu e momentul pentru un pack proaspat.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#37 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 23 December 2008 - 06:16 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 23 2008, 05:55 PM, a spus:

Pai din cate stiu, recomandarea de taiere la Life este de 2.8 V. Sub aceasta valoare caderea este rapida. Asta inseamna 5.6 V pentru pack, tensiune pe care voltspy-ul este capabil sa o afiseze.

Nu am zis ca nu o afiseaza, ci faptul ca poate afisa "OK" (50% incarcat) cand packul abia mai are 8-10% "zeama", fapt care impune verificarea prealabila a informatiilor prezentate de voltspy.

Citeaza

Eu testul bateriei de receptie il fac miscand simultan toate servourile si observand pe voltspy unde coboara tensiunea. Cand vad ca atinge rosu e momentul pentru un pack proaspat.

Si aplici si "sarcina" pe suprafetele de comanda actionate de servouri? Mai potrivit mi s-ar parea sa [incerci sa] misti cu mana profundorul si deriva, astfel incat servourile sa fie puse in sarcina cat mai mare.
Ie-te ce idee buna de testare tocmai mi-a venit. Mai baga, mai baga ca arata bine. :rolleyes:
Ave
0

#38 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 December 2008 - 07:56 PM

Pai nu cred ca mai trebe aplicata sarcina.

Mie, imi arata starea tensiunii pe verde "plin", dar cand misc toate servourile imi coboara la rosu...daca packul e deja obosit. Dar asta e deja specific fiecarui tip de voltspy in parte.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#39 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 23 December 2008 - 08:03 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 23 2008, 07:56 PM, a spus:

Pai nu cred ca mai trebe aplicata sarcina.

Mie, imi arata starea tensiunii pe verde "plin", dar cand misc toate servourile imi coboara la rosu...daca packul e deja obosit. Dar asta e deja specific fiecarui tip de voltspy in parte.

Nu are treaba cu tipul de voltspy, ci cu starea acumulatorului (incluzand aici rezistenta interna). Dar daca la sol, fara sarcina, ajung pe rosu la prima miscare... e naspa in aer :rolleyes:
Ave
0

#40 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 23 December 2008 - 08:24 PM

Vezi postareatyper, la Dec 22 2008, 06:13 PM, a spus:

Tinand cont ca am 6 servo-uri pe model, cred ca ar trebui sa merg pe 2000mAh, ca sa nu stau sa incarc mereu accu.



lipo de 1500mah rezista o zi de zbor fara probleme... io am un graupner 2s 1500mah 15c pe Showtime...si pe Showtime am 6 servouri dintre care 2 graupner 8411 care consuma de rup si ma tine paku lejer o zi de zbor... 7-8-9 zboruri



mai poti usura avionu asa: scoti servou de turatie (parca e stantard) si il inlocuiesti cu unu micro ( nu ai nevoie de mai mult) mai mai scoti destul...sa sti ca orice gram in plus conteaza...biliv mi...cata diferenta e fara gramu ala..nu ai idee
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#41 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 24 December 2008 - 03:48 AM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 23 2008, 08:24 PM, a spus:

lipo de 1500mah rezista o zi de zbor fara probleme... io am un graupner 2s 1500mah 15c pe Showtime...si pe Showtime am 6 servouri dintre care 2 graupner 8411 care consuma de rup si ma tine paku lejer o zi de zbor... 7-8-9 zboruri



mai poti usura avionu asa: scoti servou de turatie (parca e stantard) si il inlocuiesti cu unu micro ( nu ai nevoie de mai mult) mai mai scoti destul...sa sti ca orice gram in plus conteaza...biliv mi...cata diferenta e fara gramu ala..nu ai idee


make sense :D
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#42 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2009 - 08:05 AM

Eu tot ma chinui sa-l tin pe al meu in 2,5kg. Drept urmare: Am dat jos carenajele de la roti -40g. Tre sa-mi vina un tren de carbon + teava de carbon pt imbinarea aripii + suruburi m4 la roti in loc de draciile alea mari de axe pe care le are acum -100g. Motorul este un OS fl-70 care e cu 100g mai greu decat 46 fxi deci din configuratia initiala mai scot 40 g. "Bestia" va avea in final 2540g. Mai pot castiga 40g daca merg pe Li-po2s de 1600mah su ubec de 8a dar prefer varianta mai fiabila cu Ni-mh. 46 fxi cu elice 12,25*3,75 tragea cam 3400-3500g static, FL-70, cu 13*4 (elicea de rodaj) trage cam 3300g static la 11700 rpm (care e turatia maxima a acestui motor). Cu un 15*4 ma astept la un 4kg tractiune . O fi bine ?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#43 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 09:19 AM

Aseara am terminat de instalat noile "acarete" pe model. A iesit la 2520 g. In week-end sper sa ies la zbor.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#44 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 January 2009 - 10:02 AM

ce varianta ai ales pana la urma cu alimentarea receptiei? :blink:
ADOR VITEZA!!!
0

#45 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 05:46 PM

Am mers pe Ni-Mh, 5 celule 2500 mAh. Am renuntat si la teava de carbon pe care o puneam intre aripi ,faceam o tiganie ca sa ajung la diametru de 16 si nu castigam decat 27 g fata de aia de aluminiu. Am scos mai mult decat ma asteptam din trenul de aterizare : tren de carbon de 15g+ suruburi de 4 la roti 6g+ roti 22g =43g fata de 221g cat avea cel original. Sper sa tina la camp! O surpriza o constituie tractiunea: la ~9000rpm cu elice APC 15*4W am ~5300grame!

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 20 January 2009 - 05:48 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#46 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 January 2009 - 08:39 PM

Vezi postareaMLGore, la Jan 20 2009, 05:46 PM, a spus:

Am mers pe Ni-Mh, 5 celule 2500 mAh. Am renuntat si la teava de carbon pe care o puneam intre aripi ,faceam o tiganie ca sa ajung la diametru de 16 si nu castigam decat 27 g fata de aia de aluminiu. Am scos mai mult decat ma asteptam din trenul de aterizare : tren de carbon de 15g+ suruburi de 4 la roti 6g+ roti 22g =43g fata de 221g cat avea cel original. Sper sa tina la camp! O surpriza o constituie tractiunea: la ~9000rpm cu elice APC 15*4W am ~5300grame!


Am si eu un tren de carbon dar are 61 grame. Oricum o greutate de ~2600g e foarte buna. Da-mi si mie link cu trenu de 15 grame ca vreau si eu sa-mi cumpar, glumesc.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#47 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 09:04 PM

Vezi postareatyper, la Jan 20 2009, 08:39 PM, a spus:

Am si eu un tren de carbon dar are 61 grame. Oricum o greutate de ~2600g e foarte buna. Da-mi si mie link cu trenu de 15 grame ca vreau si eu sa-mi cumpar, glumesc.


O sa razi, am vrut initial sa iau unul mai greu , de 45 g, care avea deschidere de 300mm (ca cel original), dar nu era pe stoc si mi-a fost recomandat de catre magazin asta: http://^&*(*&%$%^&%#$.ro/shop/product_info....roducts_id=1602. In specificatii are 20 g dar l-am cantarit si nu are decat 15.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#48 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 January 2009 - 09:28 PM

Ce-am vrut eu sa spun e ca nu as pune un tren de 15 grame pe un model de 2-3Kg si cu o deschidere mai mica. Dar tu stii mai bine...
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#49 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 09:36 PM

Stiu ce-ai vrut sa spui, dar imi asum riscul. Crapa, asta e!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#50 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 25 January 2009 - 07:52 PM

Am si eu o intrebare ... Am cautat acel motor si am gasit pe siteul de la OS ca elicea sugerata de producator este 13x8 / 13x9 si aici ai spus ca ai cumparat o elice 14xX scuze dar nu am retinut. Ma poate lamuri si pe mine cineva cu acest lucru si ce elice este mai buna pentru acest motor ? Si eu sunt pe cale sa achit acest aeromodel si doresc sa ma informez inainte sa il iau. Inca o intrebare, servourile de la Futaba S3003 sunt destul de bune pentru capacitatile acestui aeromodel ? Multumesc.
0

#51 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2009 - 10:20 PM

Vezi postareaMirceaFgs, la Jan 25 2009, 07:52 PM, a spus:

Am si eu o intrebare ... Am cautat acel motor si am gasit pe siteul de la OS ca elicea sugerata de producator este 13x8 / 13x9 si aici ai spus ca ai cumparat o elice 14xX scuze dar nu am retinut. Ma poate lamuri si pe mine cineva cu acest lucru si ce elice este mai buna pentru acest motor ? Si eu sunt pe cale sa achit acest aeromodel si doresc sa ma informez inainte sa il iau. Inca o intrebare, servourile de la Futaba S3003 sunt destul de bune pentru capacitatile acestui aeromodel ? Multumesc.



Ai mai zburat ceva pana acum?

PS: Trenul de carbon nu a tinut decat o aterizare la care a facut spagat! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 25 January 2009 - 10:21 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#52 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 25 January 2009 - 10:32 PM

[quote name='MLGore' date='Jan 25 2009, 11:20 PM' post='270831']
Ai mai zburat ceva pana acum?

Da am zburat un arcus ... care acum se odihneste in pace... si in prezent zbor un mini showtime electric
0

#53 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 January 2009 - 05:10 AM

Vezi postareaMirceaFgs, la Jan 25 2009, 07:52 PM, a spus:

Am si eu o intrebare ... Am cautat acel motor si am gasit pe siteul de la OS ca elicea sugerata de producator este 13x8 / 13x9 si aici ai spus ca ai cumparat o elice 14xX scuze dar nu am retinut. Ma poate lamuri si pe mine cineva cu acest lucru si ce elice este mai buna pentru acest motor ? Si eu sunt pe cale sa achit acest aeromodel si doresc sa ma informez inainte sa il iau. Inca o intrebare, servourile de la Futaba S3003 sunt destul de bune pentru capacitatile acestui aeromodel ? Multumesc.


Site-ul OS recomanda http://www[dot]os-engines[dot]co[dot]jp/english/line_up/propelle/proindex[dot]htm
link: http://www.os-engines.co.jp/english/line_u...le/proindex.htm

Probabil tu te-ai uitat la www[dot]osengines[dot]com care nu stiu cine sunt, oricum doar site oficial nu sunt.

Servo-urile FutabaS3003 sunt foarte bune, totusi pt profundor ti-as recomanda un servo mai serios. Eu o sa le schimb pe toate cu Robbe FS 251 S(digitale si metalice).

Aceasta postare a fost editata de typer: 26 January 2009 - 05:10 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#54 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 January 2009 - 06:29 AM

si filmu cu el de sambata facut de hash84 :blink: :

http://www.youtube.c...h?v=iOj_nTn2K_E

Aceasta postare a fost editata de typer: 26 January 2009 - 06:37 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#55 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 26 January 2009 - 04:07 PM

Foarte tare avionu ... sa il zbori sanatos FARA CRASHURI ! al meu cred ca va aparea zilele astea si fiind acelasi model am sa pun si poze, aici ... daca nu te superi. Cat despre elice pana la urma ii iau 15x10 :lol: Mult succes cu avionu ! si zboruri multe .... CAT MAI MULTE :D
0

#56 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 26 January 2009 - 09:01 PM

Vezi postareaMirceaFgs, la Jan 26 2009, 04:07 PM, a spus:

Foarte tare avionu ... sa il zbori sanatos FARA CRASHURI ! al meu cred ca va aparea zilele astea si fiind acelasi model am sa pun si poze, aici ... daca nu te superi. Cat despre elice pana la urma ii iau 15x10 :) Mult succes cu avionu ! si zboruri multe .... CAT MAI MULTE :)



da un semn cand iesi la zbor... aici ne strangem in fiecare saptamna cate 4-5 zburatori... pe diferite terenuri de zbor :)

0726 926 266 sau florica_ionutz pe YM ... sa putem tine legatura :rolleyes:
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#57 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 January 2009 - 10:39 PM

Vezi postareaMirceaFgs, la Jan 26 2009, 04:07 PM, a spus:

Foarte tare avionu ... sa il zbori sanatos FARA CRASHURI ! al meu cred ca va aparea zilele astea si fiind acelasi model am sa pun si poze, aici ... daca nu te superi. Cat despre elice pana la urma ii iau 15x10 :blink: Mult succes cu avionu ! si zboruri multe .... CAT MAI MULTE :)


Mersi frumos, poti sa scrii cat vrei, topicul e pt acest model.

Daca te-ai hotarat sa pui OS 91FX trebuie sa ai in vedere ca avionul nu e facut pt un asemenea motor. Panoul de foc a fost intarit cu carbon(nu ca ar fugi motorul :), dar la aterizari mai dure poti avea probleme motorul fiind oarecum greutz), are hobane puse intre profundor si deriva si doua servo-uri "pe" profundor.

Din ce m-au sfatuit si pe mine cei mai "in varsta", ca sa zic asa, nu faci bine cu elicea de 15x10(eu am folosit 15x8). Pt un 3D probabil e de preferat o elice mare cu pas mic. Spor la asamblat! :angry2:
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#58 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2009 - 10:46 PM

Iete ca il zburasi si p'asta :angry2:
Parca mai ieri stricai Cessne :blink:
Succes si la mai mare :)
0

#59 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 26 January 2009 - 10:47 PM

si ce l-a mai zburat... Typer-e sa-l stapanesti si sa-l zbori cu placere si fara ... nu mai zic nik. :angry2:
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#60 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 January 2009 - 11:11 PM

Vezi postareaalexvid, la Jan 26 2009, 10:46 PM, a spus:

Iete ca il zburasi si p'asta :blink:
Parca mai ieri stricai Cessne :)
Succes si la mai mare :)


Mersi frumos colegu :D. "La mai mare" e pe vine, imi frec deja manutzele :D

Allen stie :angry2:. Mersi la fel :)
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro