Modelism - RHC Forum: Edge 540T Robbe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Edge 540T Robbe OS MAX 91FX, doua servo profundor

#61 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 31 January 2009 - 04:33 PM

Acum Edge-ul are teava de carbon si LiPo 1600mAh.
Greutatea la care a ajuns este de 2909grame :) .

Am si tren de carbon pt. el da nu l-am pus inca(probabil ca nici nu-l pun, nu in curand). E prea mult de taiat si pilit la el :), mi-e un pic lene si am altele pe cap.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 31 January 2009 - 04:43 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#62 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2009 - 04:47 PM

cred ca vrei sa spui ca ai alt avion pe cap acum ! ..Edge , trece pe locul 2 , in hangarul tau ! ....la capitolul termice .


baga tare la benzinar, nu mai pierde timpul .......lenesule! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 31 January 2009 - 04:48 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#63 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 13 February 2009 - 07:02 PM

Salut ... mi-am cumparat si eu acest model si pot sa spun ca sunt foarte multumit de el... este echipat cu motor OS MAX 91FX si 2 servouri pe profundor exact ca al lui type. Ii multumesc foarte mult acestuia ca ma ajutat cu asamblarea lui, deoarece este de asemenea si primul meu termic.

-Motor OS MAX 91FX
-Servouri Futaba S3003
-Accu NI-MH 2000mah 6V
-Articulatii Sferice pe produndor , directie si eleroane
-Elice G-sonic 15x10



Fisier atasat  DSC00283.JPG (93.7K)
Number of downloads: 702Fisier atasat  DSC00284.JPG (81.79K)
Number of downloads: 651Fisier atasat  DSC00285.JPG (88.67K)
Number of downloads: 165DSC00285.JPG]

Fisier atasat  DSC00286.JPG (75.99K)
Number of downloads: 154Fisier atasat  DSC00287.JPG (100.05K)
Number of downloads: 163
0

#64 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 13 February 2009 - 07:04 PM

Fisier atasat  DSC00288.JPG (69.06K)
Number of downloads: 140Fisier atasat  DSC00289.JPG (80.29K)
Number of downloads: 111Fisier atasat  DSC00290.JPG (63.67K)
Number of downloads: 95DSC00290.JPG]Fisier atasat  DSC00291.JPG (58.91K)
Number of downloads: 89
0

#65 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 13 February 2009 - 09:32 PM

MIRCEA!... :lol: .......VEZI CA AI MONTAT INVERS BATIUL PT MOTOR ! ......FI MAI ATENT !
ADOR VITEZA!!!
0

#66 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 14 February 2009 - 10:17 AM

Mircea , vorbim diseara pe net sa iti zic unde ne vedem noi maine... ori codlea ori sanpetru :wacko:
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#67 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 15 February 2009 - 05:09 AM

Dupa a treia zi de zbor as putea sa-l caracterizez supramotorizat, ceva normal tinand cont ca acesta a fost scopul punand OS91, ca efect aterizari la relanti fara probleme, consum foarte mic, rezervorul de 320ml tine cel putin 15 minute(probabil 20). Modelul reactioneza corect si rapid datorita suprafetelor mari si greutatii rezonabile de ~2.9Kg.

Daca batiul lui Mircea e cel in T venit din kit, atunci nu are cum sa fie montat decat corect. Nu zbura cu elice 15x10, eu cu 15x8 sunt la limita cu statul pe loc la relanti, parerea mea.
Zboruri multe si aterizari reusite, ce sa zic :rolleyes:.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#68 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 15 February 2009 - 06:20 PM

Aww... tocmai am dat de o problema pe care nu o pot rezolva, am fost azi la Brasov si m-am intalnit cu Ionut aka redbaron si am incercat sa pornim motorul, bun o pornit, o mers cat o mers, dar pana la urma Ionut a observat ca motorul era inecat. Am inchis jiglorul la maxim si motorul continua sa isi traga benzina, ceea ce e unpic anormal ,corect? Bun apoi am scos furtunul de alimentare si l-am pornit, acesta a pornit si a mers ~ 1 MIN cu FURTUNUL DE ALIMENTARE SCOS. Eu cel putin am ramas cu gura cascata.. cum se poate asa ceva ? Ma rog dupa asta l-am pornit titand modelul invers adica cu cilindrul motorului in sus, a pornit dar se opreste cand scot alimentarea la bujie, iar cand l-am intors cu cilindrum in jos (pozitia normala a motorului pe aeromodel) nu a mai vrut sa porneasca nici cu slujbe. Eu nu stiu ce sa ii fac ... poate stiti voi !? Vorbim de un OS MAX 91FX (15cc)

Mircea
0

#69 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 15 February 2009 - 07:16 PM

Parerea mea e ca trebuie sa mai inchizi surubul de relanti vreo'o 2 ture...
Oricum umbla la ambele reglaje.

OS-ul parca trebuia sa mearga si sub apa .. nu? :D :D)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 15 February 2009 - 07:17 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#70 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 15 February 2009 - 08:53 PM

Vezi postareaAbburo, la Feb 15 2009, 07:16 PM, a spus:

OS-ul parca trebuia sa mearga si sub apa .. nu? :D :D)

Da asa auzisem si eu ... dar vad ca asta chiar imi da dureri de cap Doh... dar tot nu inteleg de ce nu se inchide detot in momentul in care strang jiglorul la MAXIM !
0

#71 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 February 2009 - 09:28 PM

eu nu l-am lasat sa umble la cuiul de la relanti... ala pana si la un cacat de Magnum vine direct reglat.... un OS banui ca nici macar nu ar trebui sa te gandesti ca aia ar putea fi o problema....
prima oara am dat cu o tura deschis jigleorul
si mi s-a parut inecat
am inchis jigleorul.... la fel...am scos furtunul de alimentare, am pornit si la relanti a mers un minut.... (fara alimentare)
apoi am incercat sa il pornim si n-a vrut... (am renuntat repede ca era frig, dar oricum un OS nu are voie sa faca asa , nu?)

ramane de incercat cand se face mai cald... e prima oara cand nu pot porni un motor si ma oftic de mor ca a si venit baiatul de la mama naibi si nu am putut face nimic....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#72 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 15 February 2009 - 09:36 PM

Vezi postareaRedBaron, la Feb 15 2009, 09:28 PM, a spus:

....

ramane de incercat cand se face mai cald... e prima oara cand nu pot porni un motor si ma oftic de mor ca a si venit baiatul de la mama naibi si nu am putut face nimic....


:) Am mai discutat asta cu Mircea. Te astepti ca un motor nou sa-ti plece la pala, fara starter? O fi el OS...
Fara polemici pe tema asta :), un starter trebuie sa fie oricand pe langa motoare termice(metanol), cel putin pana isi mai dau drumul un pic...
Nu zic ca nu pleaca si fara, desi nou, dar te cam chinui, iarasi, "PAREREA MEA" :).
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#73 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 February 2009 - 11:48 PM

nu vreau sa te supar...dar daca are o problema cat de mica, cum o descoperi mai usor, dand la mana, sau bagandui 100 de ture cu demarorul?
ca daca e prea inecat si pui demaroru;, cat nici nu e rodat, nu ii face deloc bine...daca e prea sec nici nu mai pun in discutie ....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#74 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 February 2009 - 10:59 AM

Vezi postareaRedBaron, la Feb 15 2009, 09:28 PM, a spus:

eu nu l-am lasat sa umble la cuiul de la relanti... ala pana si la un cacat de Magnum vine direct reglat.... un OS banui ca nici macar nu ar trebui sa te gandesti ca aia ar putea fi o problema....
prima oara am dat cu o tura deschis jigleorul
si mi s-a parut inecat
am inchis jigleorul.... la fel...am scos furtunul de alimentare, am pornit si la relanti a mers un minut.... (fara alimentare)
apoi am incercat sa il pornim si n-a vrut... (am renuntat repede ca era frig, dar oricum un OS nu are voie sa faca asa , nu?)

ramane de incercat cand se face mai cald... e prima oara cand nu pot porni un motor si ma oftic de mor ca a si venit baiatul de la mama naibi si nu am putut face nimic....


Chiar crezi ca nu e posibil ca unul din nu stiu cate motoare sa nu aiba setarile corecte din fabrica. Eu cred ca e chiar foarte posibil. OS, Magnum, ASP ... tot in Taiwan sunt facute (era o replica misto in Armageddon ;)) )
Nu o data Magnumul meu a pornit mai repede pe frig decat un OS. Bine acum, Magnumul e constant, adica si cand e mai cald tot la fel porneste :().


Am patit o data ceva asemanator cu un ASP 8.5 cc nou nout. Dupa primul rezervor de rodaj l-am oprit fortat, taind gazul din jigleor si astupand si toba (mare greseala). A mers destul de mult pana s-a oprit definitv. Cand am Incercat sa-l repornesc nu am mai reusit nicicum. Se inecase foarte rau, dar nu m-am prins din prima pentru ca dadea senzatia ca se "agata" pistonul la PMS. Nu-ti mai zic ca i-am dat chiulasa jos pe camp sa vad ce are. Nici un demaror nu era in stare sa-l invarta, doar unul de elicopter a reusit sa traga de el, insa fara succes. Pana la urma, cu ajutorul unor binevoitori am concis ca motorul e inecat. L-am golit facand o miscare de rotatie alternativa cu motorul resturnat, astfel incat sa permita excesului de combustibilul sa poata iesi prin toba si carburator. Dupa asta motorul a pornit si a functionat ireprosabil. Nu am umblat la surubul de relanti!


Cazul tau pare a fi asemanator. Daca nu ai facut trasnaia cu astupatul tobei, atunci singura explicatie a motorului inecat ramane surubul relanti prea deschis. Merita verificat zic eu, chiar daca a venit asa din "fabrica" :D
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#75 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 February 2009 - 11:57 AM

analizand acasa si eu ce semne da motorul, si mie imi pare a fi tot aia problema...dar parca tot as mai incerca inainte sa imi bag nasul in el ....

Acum 2 ani la RR (sau un an nu mai stiu) , lui florin100% nu ii mergea motorul de 10 cmc magnum... si m-am oferit sa il reglez... si il reglasem, dar un domn ce vinde astfel de produse a zis ca se pricepe mai bine, si poate scoate si mai mult din el... si a umblat la cuiul de la relanti... motorul nu a mai mers deloc, si m-am chinuit cu florin 2 zile sa gasim pozitia veche a cuiului...
eu de aici mi-am tras fobia de a umbla la surubul ala, pana nu incerc tot....acu ramasese frigul, dar daca se incalzeste si imi face la fel, o sa umblam si acolo ....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#76 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2009 - 12:09 PM

O problema similara am avut la un motor cand nu avea radiatorul bine strans.
Primele dati a pornit ok, dupa care am vazut ca incepe sa se umezeasca sus la prinderea capacului ce tine si bujia.
Erau putin desfacute suruburile. Nu mai vroia sa porneasca de nici o culoare.
Nici cu starter.

Verifica suruburile respective sa fie bine stranse.
0

#77 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 February 2009 - 12:28 PM

In mod normal, surubul relanti trebuie sa faca contact cu rampa de alimentare la cursa de aprox 50%. Din experienta am observat ca e bine ca acest lucru sa se intample undeva la 40-45% deschis.

La un Magnum mic de 2.5 cc contactul mi se realizeaza la aprox 25%. Pun asta pe seama capacitatii motorului si vitezei cu care e capabil sa consume combustibilul din carter. Deci, cu cat e mai mare cu atat "contactul" se realizeaza mai tarziu. Daca aberez rog sa notificati!!!

Si crede-ma, nu e Magnumul de vina, cum nici OS-ul ;) . Trebui doar sa ai rabdare si s-o iei metodic.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#78 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 27 March 2009 - 07:49 PM

Salut, de cateva zile m-am pricopsit si eu cu acest model, dar l-am ehipat cu motor O.S. MAX 46AX (7.45 cc) . Pana aici toate bune, dar dupa cum se vede in poze nu are toba montata si nici nu stiu cum sa o pun



0

#79 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 27 March 2009 - 07:52 PM

Acum cateva poze si cu toba care nu are loc



0

#80 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 27 March 2009 - 07:59 PM

Aici m-am blocat. Ori trebuie sa decupez coltul de jos al avionului, ori sa bag distantiere. Aici alta problema, distantierele pentu acest motor au 12 mm si as avea nevoie de 3-3.5 cm sa iasa toba din capota si ar mai fi nevoie si de suruburi mai lungi care nu stiu daca se gasesc



0

#81 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 27 March 2009 - 08:15 PM

Vezi postareamoty, la Mar 27 2009, 07:59 PM, a spus:

Aici m-am blocat. Ori trebuie sa decupez coltul de jos al avionului, ori sa bag distantiere. Aici alta problema, distantierele pentu acest motor au 12 mm si as avea nevoie de 3-3.5 cm sa iasa toba din capota si ar mai fi nevoie si de suruburi mai lungi care nu stiu daca se gasesc


Iti trebuiesc niste distantiere. Gasesti de cumparat la Graupner/Ripmax, vorbeste cu cine ti-a dat motorul sa-ti aduca pt OS-ul respectiv. De preferat sa pui unul de 3cm si nu doua de 1.5cm.
Si eu am facut la fel, daca te uiti atent se vede in poza. Nu trebuie sa pui nimic intre imbinari, pui direct piesele si le strangi. Nu se prelinge nimik.
A, suruburi, gasesti tija filetata si-ti faci cate vrei daca nu gasesti de 3...

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de typer: 27 March 2009 - 08:23 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#82 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 27 March 2009 - 08:22 PM

Vezi postareatyper, la Mar 27 2009, 08:15 PM, a spus:

Iti trebuiesc niste distantiere. Gasesti de cumparat la Graupner/Ripmax, vorbeste cu cine ti-a dat motorul sa-ti aduca pt OS-ul respectiv. De preferat sa pui unul de 3cm si nu doua de 1.5cm.
Si eu am facut la fel, daca te uiti atent se vede in poza.

Bafta!

Am vazut ca pentru motoru tau se gasesc distantiere de 1.5 cm, dar pentru al meu nu am vazut decat de 1.2 cm



0

#83 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 27 March 2009 - 08:41 PM

http://www.os-engines.co.jp/english/line_u...ft/airindex.htm

Intr-adevar la os pe site nu gasesti decat de 1.2 in brosura pdf, deci nu sunt. La al meu 91 au avut si de 3.5cm.
Pui 2 extensii si nici nu te gandi sa tai din avion :D

Bafta
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#84 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 27 March 2009 - 09:02 PM

Buna ideea cu tija filetata , multumesc mult



0

#85 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2009 - 07:06 AM

Dupa indelungi incercari, in sfarsit am ajuns la varianta finala de motorizare MDS 68 cu elice 13*6 si toba Pitts. La ultima iesire motorul mergea ca porcul si am avut vreo trei aterizar in dead stick + problema cu furculitele. Intre timp am pus articulatii sferice peste tot. Ieri am iesit la o tura si cand am facut plinul m-am trezit ca dadea cu zeama de undeva de sus. Am scos rezervorul si ce sa vezi: la stutul de umplere aveam un furtun scurt cu dop (umplerea o fac pe furtunul de la carburator) care se rupsese si practic nu mai aveam suprapresiune in rezervor. Am remediat situatia si motorul toarce ca o pisica. Sta in hover cu gazul la jumate dar mai trebuie sa-i dau cateva grade in jos si spre dreapta la motor. (in hover are tendinta sa cada pe spate, iar cand urc vertical trage stanga). Ce sa zic, un model reusit, foarte bine lucrat (tot de Chinezi facut-Green Models) care face cam de toate. Pot spune ca e primul meu model cu adevarat 3D. Singura problema a lui e pilotul dar nimeni nu s-a nascut invatat.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#86 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2009 - 07:11 AM

Vezi postareamoty, la Mar 27 2009, 08:52 PM, a spus:

Acum cateva poze si cu toba care nu are loc



Salut, primul meu motor pe avionul asta a fost un OS 46 FX si am avut aceeasi problema cu toba. Eu am rezolvat-o cu o toba de 46 LA, care e rotunda in sectiune, din care am taiat vreo 2 cm si mi-a incaput sub capota. Iesirea am facut-o cu un tub de silicon de 8mm. Am renuntat la aceasta motorizare deoarece nu puteai sa faci 3d si era pacat de avion. Daca gasesc toba aia taiata o sa pun poze.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#87 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 11 April 2009 - 07:43 AM

Am rezolvat pana la urma problema cu 2 distantiere de 12 mm si doua suruburi de 55 mm



0

#88 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 11 April 2009 - 11:08 AM

Bravo ca ai rezolvat cu toba.. oricum vreau sa iti zic sa dai jos "papuceii" de la trenu de aterizare ca te incurca la aterizari in iarba si mai scazi si din greutate si cu motor de 7.5cc fiecare gram conteaza :(
0

#89 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2009 - 08:58 AM

Noutati: Duminica, facand pe smecherul, am reusit sa-l dau pe jos. A cazut destul de tare si pentru prima oara am contrazis maxima care spune ca o aterizare se considera reusita daca te apleci o singura data dupa model. M-am ales cu capota fisurata, un BA spart intre ultimile doua nervuri pe intrados, lateralul fuselajului unde se incastreaza aripa dreapta avariat, panoul de fixare al trenului avariat. In rest, un avion mult prea rezistent pt. cat de usor e la diminsiunile lui. Ma asteptam sa-l adun cu matura avand in vedere ca teava de dural ce fixeaza aripile s-a indoit destul de bine. Ieri m-am apucat sa-l repar, mi-a mai ramas doar sa aplic folia si sa chituiesc capota.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#90 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 14 April 2009 - 10:36 AM

Ceva poze ??? Si din ce cauza o cazut ?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro