Modelism - RHC Forum: Edge 540T Robbe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Edge 540T Robbe OS MAX 91FX, doua servo profundor

#1 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 December 2008 - 08:04 AM

Salut,

Dupa ce am inceput acest kit alegand un OS 91FX si atat, acum 4 zile m-am decis sa aduc niste modificari avionului, le consider preventive si poate si necesare:

-am lasat 4 servo-uri Futaba S3003 pe avion si l-am inlocuit pe cel de profundor cu doua servo-uri Robbe FS280T;
-articulatii sferice pt. aileron-e;
-articulatii sferice pt. rudder si elevator, precum si inlocuirea tijelor de metal originale cu unele de carbon, cea de rudder avand 4 grame in conditiile unei tevi de 4mm;
-profundor intarit cu doua tije de alama;
-elice APC 15x8, cea mai mica recomandata de producator.

Am ales OS MAX91 FX si nu 61FX datorita faptului ca nu este mult mai greu si ofera ceva mai multa putere.
De ce doua servo pe tail? Pt ca:
1. motor mai puternic.
2. sa nu pun plumb pe coada, mai bine un servo B), modelul fiind mai greu de fata, acum fiind foarte bine echilibrat, incat imi permit sa pun bateria NiMh2000mAh drept sub teava de aluminiu.

Greutate finala a modelului fara combustibil, dar cu baterie, receptor, pilot, intrerupator ... este de
3071 grame + un rezervor de 320ml(~200g ?)

As mai putea reduce pilotul Mike(~90-120g), jumatatea tobei(28g+3g diff tija), intrerupator(11g), some parts din tren(~30g) ...
adica vreo ~160g, poate chiar un pic mai mult.

Rodajul e facut si sper sa-l zbor zilele urmatoare.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 19 December 2008 - 08:10 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#2 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 December 2008 - 08:06 AM

...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 19 December 2008 - 08:21 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#3 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 December 2008 - 08:12 AM

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#4 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 December 2008 - 08:14 AM

ultima poaza ... :D

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#5 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 December 2008 - 08:17 AM

salut typer
super tare ce ai facut tu acolo...avionu asta o sa zboare demential !

o cura de slabire pe model ar fi:
-lipo 2s 1500mah + UBEC
-arunca pilotu ala ca si eu am avut dar nu e vede cine stie ce, plus ca este si foarte greu....scapa de el
- carenajele dale jos...or arata ele frumos dar atarna la greutate si te mai si incurca daca ie iarba un pic mai maricica
- tren de carbon...vezi ca au si in RO
-bechia de carbon si cu o roata microscopica din microporos

mai scoti mult din astea de sus...chiar foarte mult
oricum avionu o sa zboare bestial (vezi aici filmele cu edgiu meu http://www.vimeo.com/user312716/videos )
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#6 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 December 2008 - 08:46 AM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 19 2008, 08:17 AM, a spus:

salut typer
super tare ce ai facut tu acolo...avionu asta o sa zboare demential !
...


Mersi frumos!
Carenajele clar le dau jos precum si pilotul care e un moft :D, am scris si in primul post.
Sa-l vad eu dupa doua-trei zboruri si atunci o sa stiu ce mai am de facut.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#7 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 December 2008 - 09:32 AM

bravos nenicule, ma bucur ca l-ai terminat. un model fain, ti-am spus de cand l-am vazut prima oara ca mi-a placut la nebunie. astept sa-l vad in aer!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#8 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 December 2008 - 04:21 PM

foarte frumos lucrat! Curat si cu atentie! Felicitari si tine-ne la curent cum zboara!


0

#9 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2008 - 05:11 PM

Avionul asta l-am primit si eu cadou si mi-a iesit la 2580g cu os 46 fxi, accu de 2500ma nimh si servo hitec 635 hb. Zboara misto, dar cred ca-i iau un 4 timpi.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#10 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 December 2008 - 07:55 PM

Belea. L-ai lucrat frumos.
Ca o mica obiectie, la fel cum ti-am mai zis dar n-am apucat sa dezvoltam subiectul, n-as fi mers cu 2 servouri pe profundor. Unul era suficient. Am si eu un 15 si profundor la fel de mare si are un singur servo care face fata cu succes. M-as fi jucat cu bateria si receptorul in cautarea CG-ului. Si chiar si asa, mai greu de bot poate e mai bine la primele zboruri, avand in vedere ca nu l-ai zburat niciodata si nu stii cat de violent e in zbor. Iar cu 15cc, sigur va fi nervos rau.
Cand il vei zbura prima data, comenzi mici mai ales pe profundor, si expo mult. A, si tupeu.
Da de veste cand il zbori.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 December 2008 - 09:11 AM

"..... n-as fi mers cu 2 servouri pe profundor. Unul era suficient "
deranjez cu o intrebare :
poti pune un singur servo la un profundor cu suprafete independente stanga/dreapta
cu montaj pe coada fuselajului ? , sau te-ai referit la un singur servo lasat in pozitia
standard in interior cu tija aia de lemn ( sau carbon ) si doua sarme in " furculita "pe
fiecare profundor si sa umble doar la pozitie pack, receptor ?

intreb pentru ca si eu am 2 ( doua ) modele la care C.G. ar insemna ori plumb pe coada
ori servouri mutate pe exterior coada fuselaj, ori decupaj in burta fuselajului cat mai spre coada
si creata o trapa pentru pack si receptie.

Multumesc frumos.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 December 2008 - 09:40 AM

e foarte bine cu 2 servo pe profundor !!! mai ales ca sunt s3003...daca e sa cedeze unu sau sa se rupa o articulatie sau mai stiu io ce, merge aterizat si cu juma de profundor lejer

RealDesign: in kit vine cu o sarma in forma de U cu care se prind jumatatile de profundor intre ele si daia poti pune si un singur servo
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 December 2008 - 09:51 AM

Am priceput ! Multumesc frumos !
( deci solutia originala era tot cu servo
montat in coada fuselaj numai ca uneste
jumatatile de profundor cu sarma in forma de "U" ).

Eu am metoda asta la niste modele mici din polistiren de
la GWS ( Mustang, BF 109 ) si nu stiam ca se foloseste
si la modele mari - credeam ca exista riscul sa prinda joc
sarma in balsa de la profundor cum se intampla cate odata
la sarma de la roata de bechie cand este infipta in directie
si lipita cu Epoxi.

Vreau sa iau si eu modelul asta ca il au pe stoc la Botosani
dar cu un OS 55 crezi ca merge bine ca Robbe recomanda 7,5 cm chiar la 4T ?
Si inca ceva : motorul poate fi pus orizontal si cu toba Pitts dedesubt ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 December 2008 - 10:00 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 December 2008 - 10:05 AM

vezi ca am pus io un link cu avionu meu mai sus cum zboara cu OS55ax...merge dar e la limita. Nici nu se pune problema de OS46ax, 7,5cc....e mult prea mic

despre sarma aia..da, poate sa pinda joc, si daia ie mai bine cu 2 servo

cu toba nu stiu ce sa zic...nu prea e loc in capota ca sa modifici pozita motorului si sa piu pitts...ar merge dar o sa iasa chiuloasa afara pe laterala

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 20 December 2008 - 10:06 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 December 2008 - 12:58 PM

Super,

Imi plac mult tijele de comanda.. Sunt cumparate sau manufacturate de tine ?

L-am vazut zburand cu 46 .. si e fun dar cam trist.. cu 55 incepe sa zica ceva .. cu 91 o sa fie bestial..
DT
0

#16 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 December 2008 - 02:44 PM

Ok, deci sa scot 46fxi-ul de pe el si sa pun ceva mai mare. Un fs-110a e ok?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#17 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 December 2008 - 05:51 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 20 2008, 12:58 PM, a spus:

Super,

Imi plac mult tijele de comanda.. Sunt cumparate sau manufacturate de tine ?

L-am vazut zburand cu 46 .. si e fun dar cam trist.. cu 55 incepe sa zica ceva .. cu 91 o sa fie bestial..


Tijele de comanda sunt facute de mine. Am cumparat cuplaje de 3x3mm(profundor) si 3x4mm(rudder), articulatii sferice de 3mm cu gaura de 2.5mm, teava de carbon de 4 la rudder si tija de 3 la profundor. Au iesit usore si arata frumos.

Servo-urile pe profundor sunt digitate, complet metalice si au torque tube, 8.5Kg forta, plus bratele de aluminiu. Nu cred vor ceda.

L-am pornit azi, da' nu am apucat sa-l zbor(m-am trezit tarziu :blush:). Pare sa stea in hover la 1/3 gaz. La jumate urca lejer.

O sa updatez cu poze si din interior.

Aceasta postare a fost editata de typer: 20 December 2008 - 05:54 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#18 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 December 2008 - 06:20 PM

Vezi postareatyper, la Dec 20 2008, 05:51 PM, a spus:

Tijele de comanda sunt facute de mine. Am cumparat cuplaje de 3x3mm(profundor) si 3x4mm(rudder), articulatii sferice de 3mm cu gaura de 2.5mm, teava de carbon de 4 la rudder si tija de 3 la profundor. Au iesit usore si arata frumos.

Servo-urile pe profundor sunt digitate, complet metalice si au torque tube, 8.5Kg forta, plus bratele de aluminiu. Nu cred vor ceda.

L-am pornit azi, da' nu am apucat sa-l zbor(m-am trezit tarziu :blush:). Pare sa stea in hover la 1/3 gaz. La jumate urca lejer.

O sa updatez cu poze si din interior.


Ti-au iesit super.. eu nu prea am rabdare sa tai din ele cate putin pana ies asa la fix .

Bafta multa si pune filme de la zbor.
DT
0

#19 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 December 2008 - 02:54 PM

Am masurat tijele mai atent, atata tot. O sa mai scriu dupa primele zboruri. Multumesc pentru aprecieri ;).
Am refacut tija de rudder, mi-au mai venit niste piese.

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 December 2008 - 04:39 PM

Am admirat lucrarea, dar as intreba , si poate ne ajuta cei care au mai
multa experienta , daca nu era bine ca
la unul din capetele tijei de carbon sa se prinda un " cuplaj
filetat " si in el sa insurubam o articulatie sferica sau o furca cuplaj
astfel avand posibilitatea unui reglaj in ideea unei
eventuale schimbari a pozitiei pe echia de comanda ( mai la exterior sau
mai la interior pt. modificarea cursei) sau chiar a servoului cu unul mai performant
mai usor , cine stie.
Este adevarat ca ar fi mers doar cu tija de carbon de 2 mm caci intra la fix in
cuplajul filetat ( nu era suficient grosimea de 2 mm la carbon , caci mi-se par cam
groase cele de 4 mm la dimesiunea nu foarte mare totusi a modelului ?)

Si in final o chestie de care nu sunt sigur : cred ca forta mai mare apare in directie ( rudder ) atunci
cand zbori in cutit si servoul trebuie sa sustina toata greutatea modelului , decat
in profundoare care schimba mai usor sus/jos traiectoria . ( Deci grija si cu acel servo
de pe directie - la tipul; lui ! )

Spor la treaba.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 21 December 2008 - 11:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 21 2008, 04:39 PM, a spus:

Am admirat lucrarea, dar as intreba , si poate ne ajuta cei care au mai
multa experienta , daca nu era bine ca
la unul din capetele tijei de carbon sa se prinda un " cuplaj
filetat " si in el sa insurubam o articulatie sferica sau o furca cuplaj
astfel avand posibilitatea unui reglaj in ideea unei
eventuale schimbari a pozitiei pe echia de comanda ( mai la exterior sau
mai la interior pt. modificarea cursei) sau chiar a servoului cu unul mai performant
mai usor , cine stie.
.....
Spor la treaba.



pai chiar asa a si facut....daca te uiti atent inaintea articulatiilor sferice e o buca da metal...ala ie cuplaju filetat :) ....si daca nu ma insala ochiu vad ca a pus la toate capetele tijelor...

cat despre servou de directie e cam slabut dar pe viitor poate ia unu cum a pus si pe profundor....cu servou ala nu prea o sa iti faca cutit ca nu are forta...incerci tu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

bafta

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 21 December 2008 - 11:01 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#22 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 December 2008 - 01:23 AM

Dap, asa e, am pus cuplaje filetate peste tot, deci se pot regla cum doresti, ideea e ca teava de carbon de 4 cu tot cu cuplaje are 4 grame.
teava de carbon de 4mm are cuplaje de aluminiu, usoare, cele de 3mm au de alama http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif - nu au mai avut in stoc de aluminiu - si au iesit mai grele un pic.

Despre servouri?
exista si cel digital, e luat, dar nu e montat.
ideea e ca fara rudder pot zbura avionul, in caz de avarie, sa zic, dar fara profundor cred ca ma depaseste fenomenul, de aceea am montat digitalele.
Acum eu sunt nemultumit de toate servourile.

Cele S3003 puse pe aileron-e, rudder si motor sunt rapide dar plastic.
Cele digitale Robbe sunt cu pinioane de metal, torque tube, dar cam lente. In functie de cum o sa-mi raspunda modelul in zbor voi stii exact ce servouri o sa am nevoie sa fiu multumit.

Florin a observat corect problema...
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#23 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 December 2008 - 02:08 AM

Oricum am corectat oarecum, zic eu, problema servourilor digitale un pic mai lente, prin schimbare bratelor originale de ~2.1cm cu cele albastre de aluminiu de 2.3-2.4cm(vorbesc de valoarea efectiva a distantei dintre axul servo si punctul de prindere al tijei/cuplaj).
Ramane de vazut...

Singura mea problema ramane: o zi cat de cat ok sa pot sa dau si eu o tura - doua, anul asta I hope http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#24 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 December 2008 - 04:19 AM

In fine, distantele sunt 1.6cm, respectiv 1.9cm http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.
Am desfacut un servo sa vad ce are inside, si are 3 pinioane metalice, unul plastic, pp ca e ok,
si sunt torque si atat :).

nu sunt chiar ce-mi trebuia, probabil, voi vedea.

Aceasta postare a fost editata de typer: 22 December 2008 - 04:22 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 December 2008 - 07:47 AM

Dar ai pus LiPo 2S si regulator pe receptie cum a zis Florin 100% ? caci daca
alimentezi servourile la tensiune mai mare vor fi mai rapide.
Eu asa am pe o Katana CmPro mica si acelasi tip de servo Robbe pe directie , o flutura
de zici ca zboara de acolo.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 December 2008 - 09:00 AM

acu am vazut, se pare ca a pus nimh 5 cell deci 6v !
e ok dar mai misto cu lipo ca mai scoteai din greutate
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#27 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 22 December 2008 - 12:51 PM

si eu am incercat sa-l conving cu li-pol.........dar! :lol:
ADOR VITEZA!!!
0

#28 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 December 2008 - 06:13 PM

:rolleyes:

sa calculam:

lipo 7.4V 2200mAh ... 130g
LiPo-KOKAM AK 2/1500 7,4 V MG6 ... 75g
ubec ... 9-37g

NiMH de 5 celule, 6V 2000 mAh ... 146g

Concluzia ar fi daca vreau ~2000mAh cam ce baterii as lua nu m-ar avantaja LiPo, plus ca nu mai trebuie sa dau bani pe alt accu.
Daca vreau ~1500mAh LiPo ma va avantaja clar.

Tinand cont ca am 6 servo-uri pe model, cred ca ar trebui sa merg pe 2000mAh, ca sa nu stau sa incarc mereu accu.

Daca tinuta avionului nu va fi ok voi face si acesta miscare, in ideea de a-l usura. Adica trec pe 1500 cu ubec. Daca cineva a vazut vreun Lipo de 1800mAh-2200mAh sub sau de ~100g l-as lua... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Pilotul si carenele vor fi date jos, deci voi castiga ~150g.

Aceasta postare a fost editata de typer: 22 December 2008 - 06:27 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#29 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 22 December 2008 - 06:24 PM

Vezi postareatyper, la Dec 22 2008, 06:13 PM, a spus:

:rolleyes:

sa calculam:

lipo 7.4V 2200mAh ... 130g
LiPo-KOKAM AK 2/1500 7,4 V MG6 ... 75g
ubec ... 9-37g

NiMH de 5 celule, 6V 2000 mAh ... 146g


Din punct de vedere greutate, avantajul LiPo e minim. In plus UBEC-ul introduce un potential SPF.
Avantajul LiPo ar fi acela ca rezista mai bine la varfuri de consum, precum si incarcarea mai rapida.
Dpdv cost nu mai discutam http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#30 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 December 2008 - 06:33 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 22 2008, 06:24 PM, a spus:

Din punct de vedere greutate, avantajul LiPo e minim. In plus UBEC-ul introduce un potential SPF.
Avantajul LiPo ar fi acela ca rezista mai bine la varfuri de consum, precum si incarcarea mai rapida.
Dpdv cost nu mai discutam :rolleyes:


asa e.
singura varianta de lipo e cea propusa si de Florin pt 1500 in care castig aproape 70-80 grame care daca tii sa le dai jos atunci merita, in rest nici eu nu cred ca Lipo ar fi de preferat, daca analizezi corect problema.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro