Ca sa nu mai bajbai in tranzitie... ia-ti un "Indicator de voltaj si amperaj, 30A" si o sa poti sa vezi singur la camp, ce se intampla cu tensiunea ta cand turezi la maxim si cat curent trage motorul.
Fma-copilot
#33
Postat 21 June 2009 - 11:09 AM
Brandy_Tdi, la Jun 21 2009, 11:00 AM, a spus:
Deci asta era problema. AM avut un lipo 2s, dar s-a umflat si l-am aruncat ca era praf, astfel am ramas cu Ni-Mh, astept sa mai fac rost de bani ca sa iau un 3s. Mersi
Pentru motorul asta i-ti trebuie un acumulator LiPo 11.1V 3s .eu folosesc acu de 1800-1700 20C
Fotografie Aeriana
#36
Postat 22 June 2009 - 12:15 AM
Brandy_Tdi, la Jun 21 2009, 01:57 AM, a spus:
Mersi.
Am schimbat si eu motorul. Am tot un : Tower Pro 2408-21T 3DELTA cu elice GWS 8x4 , l-am zburat azi pe chitila cu un Ni-Mh 1000 mAh 8.4 volti, si nu mi s-a aprut cine stie ce. Daca ii bag Lipo 3s ar trebui sa fie mai bine?
Ca vad la tine in poza ca ai si camera de filmat, si transmitatoare etc. Deci ti-l ridica ... nu gluma
Am schimbat si eu motorul. Am tot un : Tower Pro 2408-21T 3DELTA cu elice GWS 8x4 , l-am zburat azi pe chitila cu un Ni-Mh 1000 mAh 8.4 volti, si nu mi s-a aprut cine stie ce. Daca ii bag Lipo 3s ar trebui sa fie mai bine?
Ca vad la tine in poza ca ai si camera de filmat, si transmitatoare etc. Deci ti-l ridica ... nu gluma
Salut Dragos, arata-ne te rog cum ai montat elicea 8x4 pe EZ, stiu ca diametrul maxim ar fi 6 :wub: