piper j3 46
#1
Postat 03 December 2007 - 01:03 PM
Este primul model din placaj, balsa si folie ,iar eu sunt foarte incepator. Manualul de montaj a venit (dupa cum era si "firesc" de la ROBBE , manual care nu aduce nici pe departe cu modelul pe care l-am primit, dar cum sunt un tip optimist (,venind din parapantism), cu ajutorul D-voastra sper sa-l finalizez intr-un fel sau altul.
Asadar: 1)- panoul de foc se pare ca a venit cu o inclinatie spre dreapta din montaj. In manualul Robbe dau un sablon pentru obtinerea inclinatiei
spre dreapta a motorului.-cum procedam ?
2)-la aripi ce-i de la roobe au un singur servo ,la sz model avem lacasuri pe fiecare aripa pt servo ,cert o sa folosesc doua servo,(2buc-
S3003 standard de la Robbe). -sunt prea mari ?-bune ? pt. eleroane .(anv. 1800 mm)
3)-pt motor, directie si elevator pot folosi S3003 de la Roobe ?
4)-motorul la Roobe vine montat cu cilindrul in jos , -este problem daca montez motorul cu cilindrul in sus (gaura pt furtune la SZ model
este deasupra in panoul de foc ,-la roobe este in partea de jos ).
La momentul in care o sa stiu cum sa atasez poze ,o sa fac si acest lucru-am ceva poze concludente.
Multam:Alifly http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#2
Postat 03 December 2007 - 01:30 PM
Multam Alifly: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#3
Postat 03 December 2007 - 01:43 PM
1) Daca panoul de foc are incinatie pune motorul direct pe el nu mai e nevoie de altceva. ( batiul pe panou... evindent)
2) Servourile alea sunt ok, o sa faca fata . Totusi daca poti sa iei ceva mai sus ar fi bine... intotdeauna e bine.
3) idem 2... dar de data asta cu o recomandare mai calduroasa sa iei ceva mai puternic.
4) Nu e nicio problema doar ca o sa arate ca dracu. De ce ai o problema in al pune cu cilindru in jos ? furtunele sunt flexibile dar ar fi bine sa fie cat mai scurte posibil fara sa se sugrume.
Ca si sfat.. in loc de 3003 as lua 311 de la Hitec.. acelasi pret cam aceleasi specificatii dar mi se pare ca 311 se misca mai natural.. 3003 parca sunt prea puturoase.
Oricum ambele modele sunt low low entry .
Repet.. pt directie si profundor ar bine ceva mai sus un pic.
Bafta si pune poze..
#4
Postat 03 December 2007 - 04:26 PM
Aceasta postare a fost editata de alifly: 03 December 2007 - 04:27 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#6
Postat 03 December 2007 - 05:27 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#8
Postat 04 December 2007 - 09:07 AM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de alifly: 04 December 2007 - 12:58 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#13
Postat 04 December 2007 - 02:22 PM
Sa ti cont de crucea aia de pe panoul de foc. Pui motorul astfel incat daca ai trage o linie prin axul motorul ar iesi in mijlocul crucii .. intelegi ce vreau sa zic.
Bafta.
#14
Postat 04 December 2007 - 03:37 PM
In alta ordine de idei -cele de la tower le cumpar din tara ,cele de la Hitech, habar nu am ....?-poate ma indrumati si pe mine .
Multumesc pt. atentie-Alifly http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#16
Postat 04 December 2007 - 03:56 PM
io am avut probleme si garantat nu suntem singurii...
grija mare..http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif sunt lente ... digi nu cred ca sunt decat cu numele... de multe ori nici nu reveneau la pozitia 0 ...
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 04 December 2007 - 03:57 PM
#17
Postat 04 December 2007 - 04:02 PM
Daca totusi insisti nu pune de 11 kg o sa iti consume mult si nu ai nevoie de asa ceva ia SG5010 . Am intrebat acum fro 2 saptamani de ele pe mai multa lume care a cumparat asa ceva si in principiu nu sunt probleme. Daca nu te grabesti o sa cumpar eu 5 bucati sa vad despre ce e vorba pt cam nevoie si nu am bani. Decat daca cumpara cineva un Raptor 30 si atunci se schimba datele.. dar deviez..
Ca sa iti dai seama eu am zburat cu HS 311 pe toate comenzile acrobat cu motor de 15 cc de 1.5 m .. deci tin..
cum ziceam in subiectul ala in care ne dadeam la gioale reciproc.. exista google.. oricum am facut eu research pe rcuniverse si pe flying giants baietii sunt reticenti dar nu s-au semnalat probleme. Era un tip acolo care cumparase 80 de bucati si s-au stricat 2.. io zic ca la pretul asta merita.. cu conditia sa nu se strice in aer la un model de 1000 de euro..
Eu personal am din alea mici SG50 si sunt foarte multumit pana acum.. isi pastreaza punctul de zero nu bazaie si pe ce le-am pus isi fac treaba perfect.
PS : am vazut ca intre timp redbaron a scris.. ... tot ce e posibil sa fie probleme eu vorbeam de SG5010. Daca pot sa ne zica ce probleme au avut...
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 04 December 2007 - 04:04 PM
#18
Postat 04 December 2007 - 04:48 PM
Multam;Alifly http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#19
Postat 05 December 2007 - 11:57 AM
Multam: Alifly :)
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#20
Postat 05 December 2007 - 12:38 PM
eu cu alea de metal(nu stiu exact numarul lor , alea de 11kg) am avut probleme...
unul daca dadeam cursa maxima sarea inapoi pe 0 .. daca dadeam aproape maxima statea ok...
altul la cursa maxima incepea si trepida urat ... adica dadeam maxim , si apoi revenea la jumate , iar la maxim si tot asa... (asta desi eu tineam maxim mansa... ).
Florin 100% a avut o problenma de unde a scapat norocos ...
la sanpetru anu asta , la intrunire, m-am rugat de el o zi intreaga sa le dea jos , si sa puna graupner... nu ma ascultat , si a ramas cu alea..
la unul din zboruri directia(si parca si profunodurul ) su inceput sa trepideze necontrolat ( avea comanda dar trepidau ) ...
SG 90 am folosit muulte (vo 35 de bucati) , din care doar vo 5 sau bulit ( dar 3 dupa crashuri deci alea nu conteaza...) (in alea 5 intra si unul care a venit direct bulit, si atunci vanzatorul mi la schimbat)
servourile standard , dar de plastic , sunt foarte bune... am folosi tcu suuces pana acum vo 5 fara probleme :)
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 05 December 2007 - 12:39 PM
#21
Postat 05 December 2007 - 01:37 PM
Se porneste mai greu cand nu sti sa il pornesti asta spunea discutia pe scurt din partea aialata si apare si problema cu bujia ca tre sa nimeresti incalzitorul pe bujie pe dedesupt si nu prea se vede dar daca nu il inneci la pornire merge brici. Cu timpul inveti sa il pornesti si ii prinzi spilul nu iti fie frica. Nu e neobisnuit sa il pui cu capul in jos si pana la urma poti sa il pornesti il alta poztie.. am vazut pe camp pozitii nefiresti la pornirea motoarelor.. il tii pe o aripa il pornesti pe suport cu capul in sus etc. Eu personal as opta pt varianta unui design mai frumos chiar daca apar ceva probleme la pornire.
Poti sa il pui lateral si decupezi un pic din panoul de foc ca presupun ca asta te opreste pe tine ca intra toba in panou. Operatiunea e simpla dar necesita atentie si pt un incepator pare complicata. Eu prefer totusi sa nu decupez nimic .. am facut totusi asta la funtana dar cu ajutor.
@RedBaron cu privire la servouri.. ce sa zic.. nasol... nu prea am folosit servouri noname pana acum.. decat ceva GWS de care nu am fost multumit..
O sa le evit pe alea .. si asa mi s-a parut ciudat servoul ala .. 11 kg ...
#22
Postat 05 December 2007 - 02:02 PM
ZOD, la 5 Dec 2007, 13:37, a spus:
io in infantilitatea mea chiar am crezut ce zic aia si am folosit..acu de plans n-oi plange :)
cat despre pozitia motorului ...
pune-l cum e frumos... ca oricum face aceasi treaba... si daca ai demaror , fix faptu ca e cu capu in jos o sa te deranjeze... vezi sa nu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#23
Postat 05 December 2007 - 11:34 PM
Iti recomand sa-l montezi cu cilindrul lateral, cu evacuarea in jos. Asa m-au sfatuit si pe mine altii, si au avut dreptate. Daca ai Magnum, schimbi toba originala a motorului cu o toba Pitts. O gasesti in tara, atat in Bucuresti cat si Bot'seni. O sa-ti pun si o fotografie sa vezi cum l-am montat eu.
Asa motorul va intra complet (aproape) sub capota si pastrezi frumusetea modelului.
Mult succes in constructie si la zbor!
Adrian
Aceasta postare a fost editata de atro: 05 December 2007 - 11:54 PM
#26
Postat 06 December 2007 - 08:53 PM
Multam:Alifly :wub:
Maine am sa pun poze cu cilindrul in sus...Iar dupa modificare am sa pun din nou poza.
Aceasta postare a fost editata de alifly: 06 December 2007 - 08:55 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#27
Postat 28 December 2007 - 11:13 AM
Fisiere atasate
-
IMG_0072_1_ (39.91K)
Number of downloads: 91
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21