Modelism - RHC Forum: ANALIZA CRASH CLINCENI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ANALIZA CRASH CLINCENI Piper Cub 2300

#61 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 05 April 2007 - 03:08 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 14:55, a spus:

am testat si regulatoru la sol sa vad daca se incalzeste, miscand toate servourile , timp de vreo 3-4 minute, si s-a incalzit putin.

am asa o presimtire ca la sol servourile consuma (mult)mai putin decat in aer...da o fi de la vreme

Aceasta postare a fost editata de Dexter_Jr: 05 April 2007 - 03:21 PM

Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#62 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 03:13 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 16:05, a spus:

propun mutarea acestor posturi la un subiect separat, mai precis la tomberon :)

momentan propun sa ramana mesajele aici ,intrucat subiectul are audienta mare ( 15 puncte de rating... :) ),si incercam sa aflam cauzele care au dus la acest crash.
cand se elucideaza problema ,o sa impart subiectul in doua si vedem ce si cum.
flying is my life...
0

#63 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 03:19 PM

vazand ca s-au incins apele pe aici am incercat sa reconstitui cum am putut incidentu.am incercat in aerofly pro deluxe.Deci (o sa pun si film in cateva minute), am facut 4 incarcari, doua cu motoru oprit si cu incercare de a angaja avionu si doua cu motoru oprit dar cu servou blocat la maxim.rezultatul o sa il vedeti pe filmultet, dar io sustin ieea lui speedy cu servoul blocat

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 05 April 2007 - 03:59 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#64 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 03:21 PM

propun ca cei nerabdatori de aflarea cauzelor, sa vina maine , adia vineri: 6 aprilie,intre orele 10-17 la institutul Incas, de langa Pacii, in Militari, si sa ne lumineze cu explicatii din vasta lor experienta de testat modele mari cu brushless + problema legata de acumulatori, sursa de 5v de la regulator, bruiaje, etc.
cine ajunge, ma suna la 0721597850

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 03:24 PM

0

#65 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 03:27 PM

florin100%, la 5 Apr 2007, 16:19, a spus:

si doua cu motoru oprit dar cu servou blocat la maxim.

sa ne explici si cum ai blocat servoul in aer in simulator.
sau ai decolat cu el gata blocat?(bracat maxim sus un singur eleron sau ambele)
flying is my life...
0

#66 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 03:28 PM

filmuletul mai dureaza ceva ca tre sa il uploadez pe youtube ca pe forum nu vrea


sper ca nu ardeti de nerabtare :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#67 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 03:32 PM

pai am facut neste setari la edit aircraft si iam dat unui servo sa se ridice doar cu putin iar celilat sa se ridice la maxim si cand eram in zbor am dat stanga (sa bracat la maximum un servo) si rezultatul o sa il vedeti voi
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#68 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 03:37 PM

http://www.youtube.c...h?v=0xk3i4_pjLc gT filmuletul, proaspat esit :)


in momentul cand blocam servou si intra in picaj dadeam la maxim de profundor dar nimic, nici nu se simtea
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#69 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 03:40 PM

in prima incercare cu servoul blocat se blocheaza doar unul iar in a doua incercare amandoua .Diferenta e insesizabila
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#70 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 03:50 PM

asa am patit si eu, degeaba dadeam de profundor, ca nu se vedea nici cea mai mica tendinta sa raspunda la comenzi!!

asa ca intreb pe expertii in vrie: presupunand ca nu am avut probleme cu servoul, cum pot scoate acest model din vrie daca nu raspunde la actionarea eleroanelor si nici la profundor?

pentru cazul in care s-a blocat servoul, cred ca este clar ca nu prea aveam ce face. de aceea , la urmatorul zbor, va fi echipat cu o parasuta cu o suprafata de aproximativ 3,5m
0

#71 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 03:51 PM

filmul postat de tine ne lumineaza asupra unor probleme:
1. cu servo blocate modelul din simulator nu se comporta la fel cu cel original din film (nici pe departe)
2. cu servo neblocate (primele doua zboruri) ,modelul nu prea s-a angajat....
3. nu stii ce este vria

deci neconcludent.
flying is my life...
0

#72 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 03:59 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 16:50, a spus:

asa am patit si eu, degeaba dadeam de profundor, ca nu se vedea nici cea mai mica tendinta sa raspunda la comenzi!!

asa ca intreb pe expertii in vrie: presupunand ca nu am avut probleme cu servoul, cum pot scoate acest model din vrie daca nu raspunde la actionarea eleroanelor si nici la profundor?

pentru cazul in care s-a blocat servoul, cred ca este clar ca nu prea aveam ce face. de aceea , la urmatorul zbor, va fi echipat cu o parasuta cu o suprafata de aproximativ 3,5m

citat din BIG....

Citeaza

Manevrele de revenire din vrie sunt logice, nu instinctive:
este necesar ca mai intai sa aducem unghiul de atac al aripii la valori normale, subcritice, si asta se face prin slabirea mansei spre inainte. La unele aparate, cum ar fi planoarele cu alungire mare, este necesar sa dam si palonier pe partea inversa rotirii. de regula se recomanda ca manevrele de iesire din vrie sa se faca cu motorul la relanti, insa nu este o regula clara decat la unele avioane.


Unii piloti confunda vria cu spirala picata. Diferenta este ca la vrie stratul limita se rupe iar la spirala picata - nu. manevrele de revenire sunt diferite: la vrie, asa cum spuneam se da viteza si apoi se opreste rotirea, iar la spirala picata se opreste rotirea si imediat se scade viteza.


deci trebuia sa-i dai viteza in primul rand.
dar nu aveai de unde.
plus ca erai prea aproape de sol.
flying is my life...
0

#73 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 04:00 PM

am zis io gresit ca am incercat sa intru in vrie defapt am incercat sa fac o angajare.SCUZATI GRESALA.am modificat si mesaju in care am facut gresala
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#74 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 05 April 2007 - 04:28 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 14:55, a spus:

inca ceva important de mentionat!! am folosit prelungitoare de cablu cu ferite la servourile de pe aripa, dar fara sa le asigur cu varnis termocontractant

Faceai un lucru destept daca taiai firele si le lipeai prin cositorire, asa cum se recomanda de obicei.
Dar cred ca nu e bine sa ma bag in seama cu chestii din astea, ca n-am zburat niciodata modele cu anvergura peste 2 m si, mai ales, cu aripa parasol.
0

#75 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 04:28 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 15:50, a spus:

asa ca intreb pe expertii in vrie: presupunand ca nu am avut probleme cu servoul, cum pot scoate acest model din vrie daca nu raspunde la actionarea eleroanelor si nici la profundor?

pentru cazul in care s-a blocat servoul, cred ca este clar ca nu prea aveam ce face. de aceea , la urmatorul zbor, va fi echipat cu o parasuta cu o suprafata de aproximativ 3,5m

Trecand peste bascalia ta ieftina, iti pot explica vreo cateva lucruri:
nu incercam sa te scoatem neaparat pe tine vinovat pentru ca nu ai fi stiut cum se piloteaza (nu mai vorbim de constructie), incercam doar sa-ti aratam greseala. E drept ca vria e unul din primele chestii obligatorii pe care un pilot trebuie sa le invete si sa le inteleaga...dar...mai bine ma abtin, sa nu spui ca am ceva cu tine.

John ti-a spus ce trebuia sa fi facut: sa lasi modelul in pace; stii cum se mentine vria? exact tinand comenzile acolo, adica tragand de profundor, in timp ce dai comanda de directie, ceea ce foarte probabil ai facut tu. Nu prea are legatura vria cu eleroanele, decat in capul celor care, la concursuri vor sa pacaleasca arbitrii, sau chiar stiu ce fac si accentueaza rotatia cu eleroanele.

in cazul in care sa zicem s-ar fi blocat servoul (ceea ce nu e imposibil, dar putin probabil), ia spune tu ce argument ai pentru faptul ca avionul cade intr-o spirala? daca era asa, eleronul ar fi inclinat aripa si tu ai fi putut sustine din celalalt eleron si in nici un caz nu ai fi ramas fara comanda pe profundor.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#76 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 04:44 PM

speedy400, la 5 Apr 2007, 15:21, a spus:

propun ca cei nerabdatori de aflarea cauzelor, sa vina maine , adia vineri: 6 aprilie,intre orele 10-17 la institutul Incas, de langa Pacii, in Militari, si sa ne lumineze cu explicatii din vasta lor experienta de testat modele mari cu brushless + problema legata de acumulatori, sursa de 5v de la regulator, bruiaje, etc.
cine ajunge, ma suna la 0721597850

Sa-i spunem D-lui Victor ca nu te pricepi si i-ai stricat modelul, sau sa te acoperim, sa zicem ca tine?
Hai, ca te acoperim, ca iti pierzi painea... B)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#77 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 05:03 PM

din poza asta unde Valterashu parca e pus cu Photoshopu, vad ca eleroanele sunt intepenite in pozitia care seamana cu un viraj pe dreapta; e posibil ca tu sa fi incercat sa scoti din inclinare si sa rupi fileurile de aer pe aripa stanga(aia cu eleronul coborat), tocmai aia din interiorul virajului, incercand sa opresti din rotire, dar in conditiile vitezei reduse si a unui unghi de incidenta critic...mai rau ai facut...model greu, inertie mare...nu seamana cu polistirenele.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 April 2007 - 05:05 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#78 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 05 April 2007 - 05:11 PM

BogdanStancu, la 5 Apr 2007, 18:03, a spus:

din poza asta unde Valterashu parca e pus cu Photoshopu, vad ca eleroanele sunt intepenite in pozitia care seamana cu un viraj pe dreapta; e posibil ca tu sa fi incercat sa scoti din inclinare si sa rupi fileurile de aer pe aripa stanga(aia cu eleronul coborat), tocmai aia din interiorul virajului, incercand sa opresti din rotire, dar in conditiile vitezei reduse si a unui unghi de incidenta critic...mai rau ai facut...model greu, inertie mare...nu seamana cu polistirenele.

Ba, da tu de ce te bagi?...in afara de tractor, mai ai vre-un model parasol, cu aripa mai mare de doi metri care raspunde la profundor cand se angajeaza?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#79 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 05:13 PM

Da, Pamela Anderson. B)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#80 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 05 April 2007 - 05:41 PM

BogdanStancu, la 5 Apr 2007, 17:03, a spus:

vad ca eleroanele sunt intepenite in pozitia care seamana cu un viraj pe dreapta; e posibil ca tu sa fi incercat sa scoti din inclinare ........

corecta observatia Bogdan baiat, motiv pentru care cred ca servourile erau functionale pana in momentul...crash-lui
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#81 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 06:31 PM

ZOD, la 5 Apr 2007, 12:26, a spus:

Rares, la 5 Apr 2007, 12:23, a spus:

Din cate stiu la modele mai mari nu se pune un eleron pe un receiver si celalat pe alt receiver?
Ce am vazut puse eleron si profundor motor si eleron si directie.

Nu. Se mixeaza gazul cu eleronul pe 2-3 receivere de preferat o combinatie intre PCM , QPCM, PPM si SPCM pentru ca la viteza mai mare eleronu are autoritate mai mare si ca atare trebuie sa se miste mai putin..

Stie Rares ce vorbeste.


Mixajul intre gaz si suprafete de comanda nu e neaparat bun. Poti fi intr-un pendul, la viteza nula si cu motorul la maxim. La ce bun sa ai bracaj mic la suprafetele de comanda, cand nici bracajele mari nu fac mare lucru (decat daca sunt suflate de elice)? Automatizarile comenzilor de zbor sunt mai altfel decat "mixajele" din statiile RC.

Enumerarea "PCM , QPCM, PPM si SPCM" nu ne face sa si credem ca cel ce scrie si stie.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#82 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2007 - 06:31 PM

Citeaza

motiv pentru care cred ca servourile erau functionale pana in momentul...crash-lui



nu neaparat! la multe regulatoare si receptoare cand opresti rcul eleroanele se duc la maxim intr-o pozitie, dar asta nu mai explica blocarea servoului.NU mai stiu fratilor ce sa cred! a fost intamplare sau eroare???Pana la urma cred ca va pica ipoteza cu servou blocat

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 05 April 2007 - 06:32 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#83 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 06:37 PM

BogdanStancu, la 5 Apr 2007, 17:03, a spus:

din poza asta unde Valterashu parca e pus cu Photoshopu, vad ca eleroanele sunt intepenite in pozitia care seamana cu un viraj pe dreapta; e posibil ca tu sa fi incercat sa scoti din inclinare si sa rupi fileurile de aer pe aripa stanga(aia cu eleronul coborat), tocmai aia din interiorul virajului, incercand sa opresti din rotire, dar in conditiile vitezei reduse si a unui unghi de incidenta critic...mai rau ai facut...model greu, inertie mare...nu seamana cu polistirenele.


Poza e pe bune. Nu e timp si nici licenta si nici stiinta de un asemena program evoluat de prelucrari grafice.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#84 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 05 April 2007 - 06:43 PM

INCAS, la 5 Apr 2007, 18:31, a spus:

Mixajul intre gaz si suprafete de comanda nu e neaparat bun. Poti fi intr-un pendul, la viteza nula si cu motorul la maxim. La ce bun sa ai bracaj mic la suprafetele de comanda, cand nici bracajele mari nu fac mare lucru (decat daca sunt suflate de elice)? Automatizarile comenzilor de zbor sunt mai altfel decat "mixajele" din statiile RC.

Enumerarea "PCM , QPCM, PPM si SPCM" nu ne face sa si credem ca cel ce scrie si stie.

Da.. corect .. nu m-am gandit la asta.

Dar ce se intampla cand vrei sa faci hovering cu un X345 si nu ai BH 234 la statie... atunci sa te vad ...
DT
0

#85 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 06:49 PM

ZOD, la 5 Apr 2007, 12:26, a spus:

Rares, la 5 Apr 2007, 12:23, a spus:

Din cate stiu la modele mai mari nu se pune un eleron pe un receiver si celalat pe alt receiver?
Ce am vazut puse eleron si profundor motor si eleron si directie.

Nu. Se mixeaza gazul cu eleronul pe 2-3 receivere de preferat o combinatie intre PCM , QPCM, PPM si SPCM pentru ca la viteza mai mare eleronu are autoritate mai mare si ca atare trebuie sa se miste mai putin..

Stie Rares ce vorbeste.


Aeromodele chiar mai mari au zburat chiar si pe la noi, acum 20 de ani, cu un singur receptor si o statie mai de acum 37 de ani, Kraft de exemplu, fara sa fie probleme de alimentare/bruiaj neaparat.

Daca vedem prin reviste solutii intr-adevar bune, asta nu inseamna ca nu se poate si fara ele. E foarte adevarat ca mediul a devenit din punct de vedere electromagnetic mult mai ostil RC-ului, dar sa faca criticii dupa ultimul racnet si mai vedem.....

E ciudat sa ti se pretinda de la toata lumea solutii si dotare tehnica foarte rafinate, cand cred ca majoritatea celor care critica nu aplica. Am incercat sa ne incadram intr-un buget(de bani, de timp), totusi....

Ar insemna sa mai zboare aeromodele mari numai cativa, care isi permit toate acele sisteme care fac un model plus logistica sa coste cateva mii de euro.

Rata de accidentare e atat de mare pe la noi, inclusiv la cei mai tari critici, incat simplu, nu au credibilitatea - cel putin nu in ochii mei. Oricum, descotam.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#86 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 07:01 PM

John, la 5 Apr 2007, 12:46, a spus:

Oameni buni nu va mai bateti capul ca nu aveti de ce.

Ieri in timp ce oamenii erau pe cimp au fost intrebati de Valteras de mai multe ori in ce canal sint ca sa nu existe probleme. Au raspuns de 3 ori ca ei sint in 40 PCM.
Valterasu a mai intrebat odata dupa o perioada de timp pt ca si el zbura cu o statie tot in 40Mhz.

"Bine , bine,dar in ce canal sinteti in 40??"

Care credeti ca afost raspunsul primit.????
...........
"Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?"



Cu stima ,
John


Eu am pus intrebarea "Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?".
Recunosc, tavarishci.
Recunosc ca m-am uitat o singura data pe un tabel cu canalele.
Recunosc ca am uitat canalul cuartului de la statie. Am trei statii pe mana.
Si nu cred ca trebuie sa citesc prea mult despre PCM. Chestia cu separarea canalelor, se pare ca e valabila si la PCM si la ala mai vechi(FM sau PPM, cum dracu s-or numi).

Am inteles, John, in final sunt prost.

Poate ne spui John, cum ai rupt modelul inainte de noi si cu ce te ajuta ca stii ce e aia PCM, ce canal are cuartul tau, cand zbori singur pe camp si ai facut-o....

Eu cred ca te ajuta numai ca sa ii persiflezi pe altii.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#87 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 07:05 PM

BogdanStancu, la 5 Apr 2007, 16:44, a spus:

speedy400, la 5 Apr 2007, 15:21, a spus:

propun ca cei nerabdatori de aflarea cauzelor, sa vina maine , adia vineri: 6 aprilie,intre orele 10-17 la institutul Incas, de langa Pacii, in Militari, si sa ne lumineze cu explicatii din vasta lor experienta de testat modele mari cu brushless + problema legata de acumulatori, sursa de 5v de la regulator, bruiaje, etc.
cine ajunge, ma suna la 0721597850

Sa-i spunem D-lui Victor ca nu te pricepi si i-ai stricat modelul, sau sa te acoperim, sa zicem ca tine?
Hai, ca te acoperim, ca iti pierzi painea... B)


Eu sunt "d-l Victor". Nu trebuie nici un "d-l".
Pentru achizitii eu sunt de vina, cu pilotajul e altceva.

Nu eu sunt angajatorul celui in cauza si nici modelul nu e al meu.
Problema nu se pune de a pedepsi pe cineva, ci de a face ceva sa mearga, in limita posibilitatilor.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#88 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 April 2007 - 07:09 PM

Dexter_Jr, la 5 Apr 2007, 18:55, a spus:

INCAS, la 5 Apr 2007, 18:49, a spus:

Rata de accidentare e atat de mare pe la noi, inclusiv la cei mai tari critici, incat simplu, nu au credibilitatea - cel putin nu in ochii mei. Oricum, descotam.

Scuza-mi ignoranta dar ce formule de calcul al procentelor si al probabilitatilor ai folosit pentru a ajunge la concluzia asta?
PS: de cat timp practici RC si cat timp ai petrecut CONCRET cu cei care zboara modele mari?

Inteleg asa:

1. Esti expert in calcule de statistica.
2. Ai la indemana o baza de date foarte completa si ampla cu evidenta zborurilor cu modele mari.

Baiatul lu' tata tau, zbor de doi ani RC si am inceput cu haeromodele din '85.
Zbor cu modele mari am vazut de cateva zeci de ori, dar trebuie si definita categoria, ori aici e mai descotabil.

Nu pot sa ma laud cu performante deosebite, totusi.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#89 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 07:12 PM

scuzati intarzierea, dar am considerat ca e mai important sa ies azi la zbor decat sa stau toata ziua pe forum sa miros basinile date de altii.

Citeaza

din poza asta unde Valterashu parca e pus cu Photoshopu, vad ca eleroanele sunt intepenite in pozitia care seamana cu un viraj pe dreapta; e posibil ca tu sa fi incercat sa scoti din inclinare si sa rupi fileurile de aer pe aripa stanga(aia cu eleronul coborat), tocmai aia din interiorul virajului, incercand sa opresti din rotire, dar in conditiile vitezei reduse si a unui unghi de incidenta critic...mai rau ai facut...model greu, inertie mare...nu seamana cu polistirenele


detaliu important!! poza aia nu e concludenta pentru ca a fost facuta dupa ce valterasu a verificat servourile miscand suprefetele de comanda, si inca ceva; furca de prindere de la servo la echia eleronului era sarita!!

inca o data!! nu cred ca vreunul dintre voi a acumulat destula experienta cu acest tip de model la aceasta dimensiune, cu cu aceasta motorizare, ca sa poata prezice un coportament cat mai aproape de realitate. deci ca sa fim siguri, voi relua saptamana viitoare zborul, si voi simula intrarea in vrie dar de la o inaltime mai mare si cu o parasuta declansata de fail-safe.

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 07:13 PM

0

#90 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 07:16 PM

INCAS, la 5 Apr 2007, 20:05, a spus:

Problema nu se pune de a pedepsi pe cineva, ci de a face ceva sa mearga, in limita posibilitatilor.

nu e vorba de "ceva"
e vorba de ceva care e mare si greu si zboara.
in aviatie (chiar si in aeromodelism) chestia asta cu limita posibilitatilor este foarte periculoasa.
cat de periculoasa poate fi o sa vedeti cand o pica o baragladina in capu(doamne fereste!) sau pe masina cuiva.
si atunci sa spuneti ca atat ne-a permis bugetul....sa vedem la ce va foloseste....

Citeaza

Ar insemna sa mai zboare aeromodele mari numai cativa, care isi permit toate acele sisteme care fac un model plus logistica sa coste cateva mii de euro.


da,afara e la fel....si noi ne indreptam cu pasi mari spre acea directie fie ca ne place sau nu.
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro