Modelism - RHC Forum: ANALIZA CRASH CLINCENI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ANALIZA CRASH CLINCENI Piper Cub 2300

#1 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:04 AM

linkul pentru filmuletul cu zborul pe youtube

http://www.youtube.c...h?v=Lp_VdnAwNco

dupa parerea mea este submotorizat, brushlessu alimentat de la 5 celule, 8000mAh cu elicea recomandata 16x8 are tractiune statica cam 2,5 kg (masurata cu un cantar cu arc de la piata).
eleroanele trebuie bracate la maxim ca sa poata avea efect la decolare. cuplul motor are un efect destul de mare. a fost cam greu de bot.

nu se stie in ce motiv am pierut comanda la eleroane.

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 09:10 AM

0

#2 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:11 AM

rezultatul:
@valterasu e martor nu mergea un servo.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  5.JPG (37.95K)
    Number of downloads: 563

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 09:12 AM

0

#3 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 05 April 2007 - 09:13 AM

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:04, a spus:

nu se stie in ce motiv  am pierut comanda la eleroane.
http://www.youtube.c...h?v=Lp_VdnAwNco

...pare angajare!!!???

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 05 April 2007 - 02:02 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#4 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:14 AM

din cauza socului, acumulatorii s-au dus in fata , si au desprin panourile(nu le-au rupt), macar se va repara usor.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  6.JPG (76.74K)
    Number of downloads: 341

0

#5 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:17 AM

@valterasu fericit. are un motorplanoras electric meserias. plin de carboane

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  8.JPG (47.61K)
    Number of downloads: 333

0

#6 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:19 AM

si nea' Puiu a avut proble ca i s-a oprit motorul in zbor, dar l-a aterizat fara problema la vreo 100 m

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  7.JPG (71.6K)
    Number of downloads: 352

0

#7 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 05 April 2007 - 09:21 AM

Marinaru, la 5 Apr 2007, 09:13, a spus:

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:04, a spus:


nu se stie in ce motiv  am pierut comanda la eleroane.

...pare angajare!!!???

ca la carte
0

#8 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 09:22 AM

pur si simplu nu am mai avut comanda la servourile de pe eleroane. au ramas bracate pe pozitie maxima
ar fi fost inaltime destula ca sa il redresez daca aveam control
tot ce am putut sa fac a fost sa opresc motoru si sa incerc sa il mai redresez din profundor.
nu cred ca se poate vorbi de angajare asa de agresiva la tipul asta de avion.
bine ca nu au fost pagube majore, doar batiul de lipit. si tevile de aluminiu indoite. in rest totul ok ;)

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 09:28 AM

0

#9 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 09:57 AM

am inteles bine ca ai facut flapsuri din eleroane? Daca da, unghiul de incidenta al lor a crescut peste ceea ce inseamna portanta si ...mai departe intelegi.
Daca nu, oricum in momentul ala trageai si se vede ca era cu botul in sus, iar submotorizarea ti-a facut un contraserviciu. Tine cont si ca bateriile dadusera deja ceva curent pana atunci...
Dupa film arata clar angajare (corect ar fi vrie!), iar daca tu ai incercat sa "redresezi" tragand de profundor, tocmai ca l-ai tinut mai rau in vrie; daca mai aveai si putin directie, e clar; si aveai, ca erai in viraj. La modelul ala mare, nu aveai inaltime destula sa il redresezi.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 April 2007 - 10:15 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#10 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 05 April 2007 - 09:57 AM

la piper si io zic ca pare a fi angajare...la iesire din viraj ai tras prea tare si sa angajat ..incercand sa compensezi si din eleroane a rezultat o "vrie"... pare eroare de pilotaj...si servoul e posibil sa se fi bulit de la impact ....oricum bine ca e reparabil:D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#11 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 05 April 2007 - 10:18 AM

Oricum, una peste alta: BRAVO!!!

Nu mi se pare submotorizat; se vede ca zboara cu viteza LA SCARA
No brain, no headache.....
0

#12 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 10:20 AM

nu am facut nici un flaps din eleroane.
da in momentul ala era putin cu botul in sus, dar nu mai mult decat in celelalte viraje pe are le incercasem(mai ales la decolare0. uitati-va bine la film sa vedeti ca a fost prea brusc. bateriile tin 20 minute fara probleme, asa ca 2 minute de zbor nu aveau cum sa consume prea mult.

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 10:22 AM

0

#13 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 05 April 2007 - 10:25 AM

ai zburat 20 de minute sa fii sigur ca tin atat?
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#14 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 10:37 AM

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:20, a spus:

nu am facut nici un flaps din eleroane.

ok, il auzisem pe Valterasu spunand ceva de flapsurile ma-sii, probabil se referea la altceva...

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:20, a spus:

era putin cu botul in sus, dar nu mai mult decat in celelalte viraje pe are le incercasem(mai ales la decolare)

si la decolare tot in limita erai, tot fara directie (de aia a luat-o pe camp peste masini); fata de celelalte viraje, aici erai:
cu viteza mai mica
cu vantul din spate
cu botul mult in sus

Cat despre bateriile alea care tin 20 de minute, am dubii; iti imprumut in watmetru sa calculezi si tu cat tin de fapt.

Vorba lu' Pitts, bravo!
restul se invata cu timpul

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 April 2007 - 10:41 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#15 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 10:37 AM

peste 20 de minute probat la sol. crezi ca numai in zbor se pot testa?
valterasu zicea ca i-ar fi trebuit si flaperoane la decolare, dar nu mi s-a parut ca durat mult decolarea.

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 05 April 2007 - 10:39 AM

0

#16 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 10:43 AM

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:37, a spus:

valterasu zicea ca i-ar fi trebuit si flaperoane la decolare, dar nu mi s-a parut ca durat mult decolarea.

nu, a durat la scara.

stii doar, ca dupa un timp scade tensiunea si mai ai tractiune cucu... ;)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#17 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 05 April 2007 - 10:49 AM

weekendul dupa paste il scot la zbor, si o sa il duc sus , sa incerc din nou sa simulez ce s-a inamplat, dar sunt sigur ca se va redresa rapid. eu va zic ca am pierdut controlul la eleron, si voi tot ii dati cu vria, desi nu ati fost acolo.

Citeaza

si la decolare tot in limita erai, tot fara directie (de aia a luat-o pe camp peste masini); fata de celelalte viraje, aici erai:
cu viteza mai mica
cu vantul din spate
cu botul mult in sus

nu eram cu botul mai in sus, nu cred ca puteti evalua dintr-un film mai bine decat cei prezenti.
iar despre vant din spate...care vant frate??
0

#18 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 April 2007 - 11:47 AM

Citeaza

uitati-va bine la film sa vedeti ca a fost prea brusc.

Tocmai! Angajarea apare brusc si dintr-o data. ;)

Citeaza

peste 20 de minute probat la sol. crezi ca numai in zbor se pot testa?

La sol consuma mai putin decat in aer.

Citeaza

pur si simplu nu am mai avut comanda la servourile de pe eleroane.

La amandoua dintr-o data?
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 April 2007 - 11:52 AM

cum care vrie??
se vede clar cum pierde portanta si se inscrie in vrie....
in plus...cand s-a angajat (ca s-a angajat indiferent de cauze),viteza modelului era aproape nula (zero),cel putin asa se vede din film.(deci putin probabil sa fie de la eleroane).ce ai gasit tu jos dupa crash e alta mancare de peste...ca erau ambele eleroane bracate in sus.
in afara de asta se aude clar cum cineva spune exact inainte de a se angaja: " taie motorul si adu-l de sus."
daca ai taiat motorul....problema e clara.
doar tu poti sti ce ai facut acolo,si din ce cauza s-a angajat.
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 05 April 2007 - 11:55 AM

speedy400, la 5 Apr 2007, 10:37, a spus:

peste 20 de minute probat la sol. crezi ca numai in zbor se pot testa?

si ti se pare un test concludent, la sol?
0

#21 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 646
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 05 April 2007 - 12:16 PM

Aia o fost o vrie in toata regula.
Ciudat ca in viraj viteza de angajare creste...daca virajul era corect atunci ar fi trebuit sa ai viteza mai mare in viraj decat in zbor drept. Cateodata mai trag de bot in sus cand ies din viraj sa folosesc viteza imprimata sa ma duc mai sus, dar astea la inaltimi ceva mai mari. Asta ai vrut sa faci?
Ce zici de eleron....se poate ca un servo sa o fi luat-o razna...marit incidenta dar nu stiu....

Botul tras prea sus la iesire din viraj, pierdut viteza, fileuri de aer desprinse si buba. Nu-mi dau seama daca s-a folosit si palonier. daca da...o vrie perfecta

Din ce se vede in filmulet 99% vrie acrobatica.
0

#22 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 12:21 PM

Teo, Rares a explicat perfect situatia; nu e o rusine sa gresesti, (cred ca mai toti am facut-o, tu ai avut ghinionul ca erai cam jos cu un model destul de mare) e o prostie sa nu(-ti) recunosti.
Dupa parerea mea, testul la sol e aproape concludent, mai bine spus in aer ar trebui sa consume mai putin decat in conditii statice, dar nu am pretentia ca e corect.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#23 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 05 April 2007 - 12:26 PM

Rares, la 5 Apr 2007, 12:23, a spus:

Din cate stiu la modele mai mari nu se pune un eleron pe un receiver si celalat pe alt receiver?
Ce am vazut puse eleron si profundor motor si eleron si directie.

Nu. Se mixeaza gazul cu eleronul pe 2-3 receivere de preferat o combinatie intre PCM , QPCM, PPM si SPCM pentru ca la viteza mai mare eleronu are autoritate mai mare si ca atare trebuie sa se miste mai putin..

Stie Rares ce vorbeste.
DT
0

#24 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 12:37 PM

Rares, la 5 Apr 2007, 12:23, a spus:

Din cate stiu la modele mai mari nu se pune un eleron pe un receiver si celalat pe alt receiver?
Ce am vazut puse eleron si profundor motor si eleron si directie.

Rares, tomnai cand te laudam ca ai inteles bine ai dat cu mucii in fasole... :(
de ce nu am pune un eleron pe un model si celalalt pe alt model? ;)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#25 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 05 April 2007 - 12:38 PM

Rares, la 5 Apr 2007, 12:23, a spus:

Din cate stiu la modele mai mari nu se pune un eleron pe un receiver si celalat pe alt receiver?
Ce am vazut puse eleron si profundor motor si eleron si directie.

Pai ce mai io am inceput ? Mai citeste odata citatul...
DT
0

#26 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 05 April 2007 - 12:46 PM

Oameni buni nu va mai bateti capul ca nu aveti de ce.

Ieri in timp ce oamenii erau pe cimp au fost intrebati de Valteras de mai multe ori in ce canal sint ca sa nu existe probleme. Au raspuns de 3 ori ca ei sint in 40 PCM.
Valterasu a mai intrebat odata dupa o perioada de timp pt ca si el zbura cu o statie tot in 40Mhz.

"Bine , bine,dar in ce canal sinteti in 40??"

Care credeti ca afost raspunsul primit.????
...........
"Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?"



Cu stima ,
John
0

#27 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2007 - 12:47 PM

John, la 5 Apr 2007, 12:46, a spus:

"Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?"

nu, e pe santuri ;)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#28 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 05 April 2007 - 01:02 PM

John, la 5 Apr 2007, 12:46, a spus:

Oameni buni nu va mai bateti capul ca nu aveti de ce.

Ieri in timp ce oamenii erau pe cimp au fost intrebati de Valteras de mai multe ori in ce canal sint ca sa nu existe probleme. Au raspuns de 3 ori ca ei sint in 40 PCM.
Valterasu a mai intrebat odata dupa o perioada de timp pt ca si el zbura cu o statie tot in 40Mhz.

"Bine , bine,dar in ce canal sinteti in 40??"

Care credeti ca afost raspunsul primit.????
...........
"Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?"



Cu stima ,
John

Ma tu faci misto de noi....
0

#29 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 05 April 2007 - 01:03 PM

John, la 5 Apr 2007, 12:46, a spus:

"Sintem in 40 PCM , ce asta e pe canale?"

Daca nu faci misto ... nu stiu ce sa fac.. sa rad ....sa plang.
DT
0

#30 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 05 April 2007 - 01:21 PM

Citeaza

Sintem in PCM


Dupa ce ca nici nu stiti, habar n-aveti, ba!!!...PCM=PeCanaluMeu(uretral?!)

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 05 April 2007 - 01:25 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro