Off-road In plin centru capitalei Este nevoie si de munca
#301
Postat 13 January 2007 - 07:51 PM
#304
Postat 14 January 2007 - 06:58 PM
daca tot va luati off-road, folositi-le la adevarata lor valoare, ca e pacat.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#305
Postat 14 January 2007 - 07:41 PM
#306
Postat 14 January 2007 - 07:48 PM
Mamut, la 14 Jan 2007, 18:58, a spus:
daca tot va luati off-road, folositi-le la adevarata lor valoare, ca e pacat.
pai foarte simplu, 3 off road de la pista erau in rodaj , ;)si apoi se da omu unde vrea el , nu unde vor altii
Aceasta postare a fost editata de geozaza: 14 January 2007 - 07:50 PM
#308
Postat 14 January 2007 - 10:21 PM
#309
Postat 14 January 2007 - 11:47 PM
Vreo idee de ce fel de sfoara ar trebui sa folosesc si de unde? Snurul de ochelari nu are nici o sansa la ce compresia are motorul ala... Si are abia 3 rezervoare :D
#311
Postat 15 January 2007 - 05:23 PM
NIZ, la 14 Jan 2007, 23:47, a spus:
Vreo idee de ce fel de sfoara ar trebui sa folosesc si de unde? Snurul de ochelari nu are nici o sansa la ce compresia are motorul ala... Si are abia 3 rezervoare :(
trimite-o la service http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)
asta e naspa cu achizitionarea de afara !!

#312
Postat 15 January 2007 - 10:15 PM
promo, la 15 Jan 2007, 17:23, a spus:
NIZ, la 14 Jan 2007, 23:47, a spus:
Vreo idee de ce fel de sfoara ar trebui sa folosesc si de unde? Snurul de ochelari nu are nici o sansa la ce compresia are motorul ala... Si are abia 3 rezervoare :(
trimite-o la service :))
asta e naspa cu achizitionarea de afara !!
Da dar masina e noua, chiar asa sa fie de dobitoci aia cand le fac.Sfoara aceea pentru spur sau cum vrei sa-i spui poti incerca si cu sfoara de jaluzele orizontale, eu am testat la mine si inca tine.Acum avand in vedere ca e si motorul nou si pe deasupra mai este si mai puternic avand compresia mai mare poate ca se poate rupe intr-un timp relativ scurt.Dar poti incerca.
#313
Postat 15 January 2007 - 11:24 PM
Andrei_JOY, la 15 Jan 2007, 22:15, a spus:
promo, la 15 Jan 2007, 17:23, a spus:
NIZ, la 14 Jan 2007, 23:47, a spus:
Vreo idee de ce fel de sfoara ar trebui sa folosesc si de unde? Snurul de ochelari nu are nici o sansa la ce compresia are motorul ala... Si are abia 3 rezervoare  :(
trimite-o la service :()
asta e naspa cu achizitionarea de afara !!
Da dar masina e noua, chiar asa sa fie de dobitoci aia cand le fac.Sfoara aceea pentru spur sau cum vrei sa-i spui poti incerca si cu sfoara de jaluzele orizontale, eu am testat la mine si inca tine.Acum avand in vedere ca e si motorul nou si pe deasupra mai este si mai puternic avand compresia mai mare poate ca se poate rupe intr-un timp relativ scurt.Dar poti incerca.
nu tine ...am incercat... :) :( :)
#314
Postat 15 January 2007 - 11:25 PM
#315
Postat 15 January 2007 - 11:33 PM
bogdanut, la 15 Jan 2007, 23:25, a spus:
:) :) :) Frumos raspuns :(
#317
Postat 16 January 2007 - 08:58 AM
Si daca nu gasesti poti sa o legi la loc pe cea veche, asta daca nu cumva s-a rupt din mijloc (putin probabil). Cred ca ai tras prea mult de ea, in sensul ca ai tras de sfoara pana in capat, in cele mai multe cazuri asta este cauza. Daca ti s-a rupt din cauza ca ii prea mare compresia, poti sa desfiletezi putin bujia pana o pornesti, dupa care NU UITA sa o infiletezi la loc
Sfatul meu este sa-l desfaci sa vezi despre ce este vorba.
#318
Postat 16 January 2007 - 09:14 AM
#319
Postat 16 January 2007 - 11:56 AM
desfaci f putin bujia si pornesti motorul, ar trebui sa poti trage de "sfoara" mult mai usor. dupa ce porneste strangi bujia la loc. sau mai e o varianta in care scoti bujia de tot si tragi de "sfoara" pana se duce tot surplusu de gaz din motor.
HPI este o marca foarte buna, se poate sa ai si ghinion... sfoara aia nu s-a rupt din cauza masiniii, ci din cauza utilizatorului. ai tras prea tare de ea.
cat despre Kyosho, te referi la monster truck-uri? nu de alta, dar sunt varza, simplu.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#322
Postat 16 January 2007 - 08:14 PM
Mamut, la 16 Jan 2007, 11:56, a spus:
desfaci f putin bujia si pornesti motorul, ar trebui sa poti trage de "sfoara" mult mai usor. dupa ce porneste strangi bujia la loc. sau mai e o varianta in care scoti bujia de tot si tragi de "sfoara" pana se duce tot surplusu de gaz din motor.
HPI este o marca foarte buna, se poate sa ai si ghinion... sfoara aia nu s-a rupt din cauza masiniii, ci din cauza utilizatorului. ai tras prea tare de ea.
cat despre Kyosho, te referi la monster truck-uri? nu de alta, dar sunt varza, simplu.
Asa este, ai dreptate. Nu am stiut sa o pornesc, dar din experienta se invata, corect? Am rezolvat problema pull-starterului cu sfoara de legat bagajele alpinistilor (magazinele hymalaia - sf. vineri), multumesc de idee geozaza :) Nu este asa de rezistenta ca cea originala, dar iti faci treaba cu ea. Ca back-up am comandat un pull-starter nou.
Si acum uitati ce a facut MIEZ din masinuta mea cea noua si frumoasa... nu vi-l recomand, le regleaza sa fuga prea tare B)
Imagini atasate
#324
Postat 21 January 2007 - 09:35 AM
#328
Postat 28 January 2007 - 10:05 AM