Iesiri pe balti Bucurestene Locatii
#3156
Postat 26 May 2009 - 12:24 AM
Zue, la May 25 2009, 12:00 AM, a spus:
astazi s-a plecat in paguba de pe ior
Fiind la nici 3 metri de locul impactului, am simtit durerea in fluierul piciorului stang.... Rigger-ul lui Zue doar mandibula rupta pe stanga ;) . Daca nu erau valuri cred ca scotea 80Km/h .... si nici incidentul nu avea loc!
Bucuresti/Rahova
#3163
Postat 31 May 2009 - 07:12 PM
E al doilea himodel pe acelasi motor si ma gindesc ca poate motorul are ceva...
Stie cineva ce trebuie sa masor la motor ca sa aflu daca e ok?
Ambele regulatoare au ars stind pe loc la primul am crezut ca e de la apa dar la al doilea nici nu am apucat sa o pun pe apa..
#3165
Postat 01 June 2009 - 12:05 PM
RC1, la May 31 2009, 08:12 PM, a spus:
E al doilea himodel pe acelasi motor si ma gindesc ca poate motorul are ceva...
Stie cineva ce trebuie sa masor la motor ca sa aflu daca e ok?
Ambele regulatoare au ars stind pe loc la primul am crezut ca e de la apa dar la al doilea nici nu am apucat sa o pun pe apa..
sa nu fi depasit tensiunea maxima de alimentare....
Shumica, la Jun 1 2009, 11:41 AM, a spus:
rezistenta interna a motorului e mult prea mica, in gol n-ai nici o sansa, s-apoi cine mai risca inca un controler pentru masuratori.
poti sa incerci....motorul pe care-l banuiesti incearca sa-l rotesti cu un alt motor(masina de gaurit)... ca generator. Cu aparatul de masura pe tensiune alternativa masori tensiunea care o scoate pe doua cate doua infasurari. Poate poti sa-ti dai seama. Daca e in scurt ar trebui sa se incalzeasca cand lucreaza ca generator.
#3166
Postat 01 June 2009 - 05:02 PM
De la voltaj clar nu e ambele tin mai mult de 4s. Iar regulator s-a ars cind am incercat acceleratia putin deci dupa ce motorul s-a rotit. Iar putin e putin pt ca vroiam sa vad sensul de rotatie al elicei ca nu stiam daca am legat bine regulator de motor deci abia am atins acceleratia... Deci nici de consum nu e..
Singura chestie care o am in cap acum pt motor e ca aveam niste suruburi de prindere cam lungi si sa nu fi atins cumva spirele de la motor. Mai ales ca primul regulator l-a ars dupa ce am facut o saritura cu barcuta deci a fost un soc destul de puternic.. Altfel motorul nu parea ca s-a incalzit sau sa aiba vre-o urma de ars pe el..
Ori regulatoarele astea de la himodel sunt foarte slabe.. ambele erau versiunea de 200 amp la 8s pe un motor de 50 amp cont deci normal nu trebuiau sa pateasca ele nimic mai degraba ardeau motorul...
#3168
Postat 02 June 2009 - 12:03 AM
Zue, la Jun 1 2009, 08:19 PM, a spus:
Pe site-ul de unde l-ai luat scria pe la comentarii ca doar unul din trei merge. Poate a fost al tau cu noroc .. :))
Daca termin cat-ul pina in weekend poate exersam niste porniri bruste pe 6s ca mai am inca un himodel numai bun de incins :lol:
#3170
Postat 02 June 2009 - 01:43 PM
http://www.himodel.com/electric/HiModel_GX...-200A-OPTO.html
ma cam indoiesc ca rupe 200A la ce sistem de racire au feturile.
Eu m-am jucat cu ceva de 70A de aceesi firma. Constructia tip sandwich a esc-ului face ca tranzistorii montati intre placi sa nu poata fi raciti asa cum ar trebui. Totusi prin aceasta constructie s-a urmarit realizarea de trasee cat mai scurte, trasee care prin rezistenta introdusa in circuit sa fie mai mica sau cel mult egala cu rezistenta drena-sursa a feturilor.
Asa ca am procedat la desfacerea lor si montarea de radiatoare pentru toate feturile.
ESC cu 48 de feturi desfacut. Probabil ca cele folosite de voi sunt cu 72, cu trei randuri de placi.
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...1682&st=210
#3172
Postat 03 June 2009 - 10:02 AM
OldMann, la Jun 2 2009, 02:43 PM, a spus:
da asta e buba lor. pe motor de 50/60A nu conteaza dar daca urci mai sus fac poc..
In plus daca incerci sa ii adaugi racire doar la stratul de sus si mai adugi ceva rasina la placile inferioare ca sa il faci sa nu ia apa ai o mica grenada de mina.. :lol:
cam asta aveam eu cel putin....
Sunt la fel si opto si cu bec....
Ideal e sa ii adaugi racire pe fiecare strat si apoi sa le capsulezi cumva in rasina dar e de lucru...
Aaaa si au si un disclaimer frumos pe site ... tin 200A cu proper cooling....
#3173
Postat 03 June 2009 - 01:42 PM
RC1, la Jun 3 2009, 11:02 AM, a spus:
uite cel bricolat de mine, i-am pus racire pe fiecare rand de fet-uri.
nu i-am mai pus nici o rasina, doar sacaz dizolvat in acetona....se izoleaza bine barca sa nu ia apa... si sa nu se rastoarne....
.
.
.
#3175
Postat 04 June 2009 - 02:05 PM
In orice datashet legat de feturi, se poate constata ca odata cu incalzirea tranzistorului acesta nu mai rupe acelasi curent ca la 25 grade C, ci tinde spre 50% capacitate. Asta inseamna ca rezistenta lui interna sursa-drena creste odata cu incalzirea. Nemaiputand descarca sarcina care se acumuleaza in sursa acesta se duce pe disipatie, supraincalzind tranzistorul. Dar ce te faci cand ai 50-60 de tranzistoare care toate ajung la aceeasi temperatura. Cu o racire proasta vei constata ca din cei 200A nu mai raman nici 50, cand temperatura controlerului trece peste 70 grade.
#3177
Postat 05 June 2009 - 03:54 PM
RC1, la Jun 1 2009, 06:02 PM, a spus:
eu zic, ca asta e cea mai probabila buba
te pot ajuta cu masuratorile
0728.26.93.19
#3180
Postat 08 June 2009 - 12:19 AM
Atentie mare la inceput.. zue ne arata ca mai exista o varianta de a evita o coliziune in afara de clasicele vira la stinga sau dreapta ... :)
Aceasta postare a fost editata de RC1: 08 June 2009 - 12:22 AM