Iesiri pe balti Bucurestene Locatii
Postat 12 October 2008 - 08:08 PM
Postat 13 October 2008 - 11:57 AM
Ieri, dupa ce am ajuns acasa am desfacut toata barca si am facut-o din nou. Cel mai greu a fost sa lipesc ESC-ul direct de motor - nu voia deloc sa se cositoreasca... Am schimbat si pozitia CG-ului, acum e aproape ca la carte... sper sa mearga si sa nu mai rupa elici.
Aproape ca am terminat si "rasturiniciu"... mai am de schimbat un rand de mufe (cand sa fac proba ... dracie, la ESC erau mufe "CT4"iar la acumulator mufe "T" - asta pentru ca acumulatorul este bagat definitiv acolo, nu mai poate fi schimbat... probele le-am facut cu acumulator din afara barcii)
Nu stiu cum fac, dar colectionez numai barci in care nu-mi incap mainile ... lucrez ca la ginecologie, cu pensete, clesti cu cioc si alte ostromente. Mai ramana sa le fac cine stie ce injectie, sa se dilate sa pot introduce acumulatorii sau regulatorul... sau mai stiu eu ce...
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
Postat 13 October 2008 - 12:48 PM
Brussolo, la Oct 10 2008, 10:08 AM, a spus:
Pai motorizarea asteapta sa fie montata, din pacate nu am prea fost prin Bucuresti sa ma ocup de ea, dar pana ingheata apele in mod sigur o sa revina pe IOR, abia poate pana atunci fac rost si de esc de 100A.
Postat 13 October 2008 - 01:11 PM
Brussolo, la Oct 13 2008, 12:57 PM, a spus:
se numeste diviziunea muncii..... :unsure:
pozele si filmuletele au fost facute o parte de mine si o parte de Soare_geo......viteza a fost masurata de Ilpadrino
Postat 13 October 2008 - 08:00 PM
A rezistat si z-drive-ul si motorul in schimb a cedat flex-ul la cuplajul de la motor (am collet flex couple).
Ma gindesc fie sa-l cositoresc fie sa pun niste epoxi pe el. Ce credeti ca merge mai bine?
La tine Brussolo am vazut ca la viteza hydro-ul incepe sa "topaie" am citit pe undeva ca se poate rezolva daca cobori putin elicia. Pierzi putin din viteza dar ar trebui sa fie mai stabil..