Iesiri pe balti Bucurestene Locatii
#1684
Postat 13 April 2008 - 05:55 PM
la inceput am crezut ca nu o sa pot sa bag in apa riggerul, dar a mers frumos s-a rasturnat doar de 2 ori (cred ca odata din cauza mizeriei din apa si a doua oara din cauza vintului)
asa arata un spargator de betoane (super tare cu pintenul de metal)
Imagini atasate
#1685
Postat 13 April 2008 - 05:56 PM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Zue: 13 April 2008 - 05:57 PM
#1687
Postat 13 April 2008 - 06:20 PM
#1689
Postat 13 April 2008 - 06:33 PM
Zue, la 13 Apr 2008, 17:55, a spus:
la inceput am crezut ca nu o sa pot sa bag in apa riggerul, dar a mers frumos s-a rasturnat doar de 2 ori (cred ca odata din cauza mizeriei din apa si a doua oara din cauza vintului)
asa arata un spargator de betoane (super tare cu pintenul de metal)
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif dily ce ai facut ma
teai luat dupa mine
:lol: :lol:
#1690
Postat 13 April 2008 - 07:36 PM
#1692
Postat 13 April 2008 - 10:56 PM
EXPLICATIE: Cu ceva vreme in urma nu am mai reusit sa scot singur camasa de racire si am apelat la formula "doi mecanici priceputi" ... un ciocan de cauciuc, un tub de carton tare, o menghina ... si degetul meu. Am pus motorul pe o menghina .. si i s-a dat la cap cu ciocanul... Rezultatul s-a vazut astazi pe IOR: magnet spart si motor blocat. Furnizorul motorului, aplicand "politica firmei" a propus "uzul de garantie" si "clientul multumit", deci BX-ul are motor nou-nout. Am facut si cateva poze cu isparava noastra (pacat ca sunt limitat la 100 kb... sper sa se vada:
poza 1:
Imagini atasate
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#1693
Postat 13 April 2008 - 10:59 PM
Imagini atasate
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#1694
Postat 13 April 2008 - 11:03 PM
Bobina mancata de rotor:
Imagini atasate
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#1698
Postat 15 April 2008 - 02:26 PM
In urma "disectiei" la care a fost supus motorul in cauza, am observat ca rotorul (magnetul) este cilindric, dintr-o bucata, cu o gaura pe mijloc pentru ax (evident). Intre magnet si bobinajul ala inghesuit, era un spatiu de 0,x mm, orice modificare de forma a rotorului fiind resimtita imediat de stator (magnetul cand se sparge .. face "frimituri"). Ma gandesc eu, ca, fiind un motor facut cu simt de raspundere, rotorul este echilibrat, forta centrifuga fiind distribuita uniform pe toata circumferinta... (gandesc profund :angry: ) ... si, ca sa sparga un magnet, trebuie sa fie foarte mare (f centrifuga). Motorul avea (sau inca are?) un "kv" de 1880... alimentarea a fost de 14 cell NiMh 3300 mAh => 31.584 rpm, destul de mare dar insuficienta pentru a provoca fisurarea rotorului.
Asa cum bine ai spus, dezastrul provocat bobinajului, a fost rezultatul "metodelor invazive" folosite de noi pentru a scoate camasa de racire... Mai bine sa le zicem... "metode la-ndemana".
Oricum, a fost o lectie pe care am invatat-o: fara ciocane pe motoare (dar cum altfel puteam scoate camasa de racire???)
cu respect
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#1704
Postat 16 April 2008 - 02:20 PM
sonic xz, la 15 Apr 2008, 22:04, a spus:
Brussolo, la 15 Apr 2008, 14:26, a spus:
3300 de care?GP?sau ce marca.....motorul ce putere are.. :D :
Astea sunt secrete ca vrea sa sparga balta in doua si sa adune :elice, capace, aripioare si alte submarine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif si sa le pastreze doar pentru el :D :lol: :lol:
Aceasta postare a fost editata de aflo: 16 April 2008 - 02:21 PM
#1705
Postat 16 April 2008 - 03:11 PM
Va dezvalui si ultimul meu secret: acumulatorii sunt Jamara, iar motorul ... ce stiu despre el: 1880 kv si I max = 47A... sper ca-i de ajuns.
@sonic xz - Daca faci niste scamatorii cu cifrele astea, ar fi de folos sa le postezi pe forum, sa vedem si noi cu ce se mananca... si cam la ce te-ai gandit...
@aflo - Nu mai pierde timpul pe forum, repara si tu o jucarie pentru "ala mic"... si hai la o proba pe IOR
Aceasta postare a fost editata de Brussolo: 16 April 2008 - 03:39 PM
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#1707
Postat 16 April 2008 - 07:27 PM
Brussolo, la 16 Apr 2008, 15:11, a spus:
de motor am inteles..........uite care e treaba .....incerc si eu sa ma lamuresc cu ce si cum se mananca bl-urile astea si asta fara lipo.de jamara 3300 ce sa zic .........pe un malibu motoarele consumau in jur de 25 de amperi in max cu pack de 7 cell si dupa cursa se incingi destul de bine unde temperatura ambientala era undeva in jur de 30 grade.eu am decis ca limita lor ar fi undeva da 30 amperi asta fara sa le afectezi prea mult.
vreau si eu sa-mi iau un bl dar sa merg pe celule nimh........dar de unde......astea de la jamara.....destul de slabe.sanyo de 2400.......autonomie mica.........si singurul care ma poate ajuta este graupner...aici am vazut niste pacuri de 6 cell de 3600 parca in jur de 30 euro si scoate peste 40 amperi fara mari probleme.......un bl dinasta(1880 kv si I max = 47A sau un echivalent) si 12 cell(care sa reziste) eu sunt mega multumit :) ;)
#1708
Postat 16 April 2008 - 08:13 PM
https://######.ro/shop/product_info.php?...m5ua5kt99ijrsem
Aceasta postare a fost editata de Style: 16 April 2008 - 08:13 PM

#1709
Postat 16 April 2008 - 10:38 PM
Style, la 16 Apr 2008, 20:13, a spus:
https://######.ro/shop/product_info.php?...m5ua5kt99ijrsem
mi se par destul de bune,da pacat ca nu zic de curenti de descarcare/incarcare...daca ai folosit un pack de 4500 si ai facut ceva teste cu ampermetru sau ce motoare ai pus pe el mi-ar fi de mare folos ;) :)
si daca sunt mai bune decat jamara oricum pt packul de 6 cell eu zic ca merita pretul.... :D ;)
#1710
Postat 17 April 2008 - 08:12 AM
bafta
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297