eleroane ajutorr
#1
Postat 09 November 2006 - 10:49 PM
#2
Postat 10 November 2006 - 06:51 AM
tot acolo iti spune si ce adeziv sa folosesti.
#3
Postat 10 November 2006 - 07:01 AM
daca nu ,mai intreaba...
Fisiere atasate
-
ca_hinges.doc (57K)
Number of downloads: 216
#4
Postat 10 November 2006 - 09:28 AM
Ionnul, la 9 Nov 2006, 22:49, a spus:
Nu?
Cu placere.
#5
Postat 10 November 2006 - 09:36 AM
Astea (semnele) cauzeaza la cei care citeste pentru ca sa intelege ei mai bine ce se screme scriitorul ca sa scrie, decat...
Altfel, uite cum afirmatia "este bun ce se gaseste... sau trebuie altceva" s-ar putea sa fie perceputa de unii mai fra-eri ca o intrebare (adica acele constructii gramaticale ce se termina cu semnul ala incarligat "?")
Acum, ca sa terminam cu bascalia si sa trecem la treburile noastre:
La tipul asta de montaj de balamale, este f. importanta gaurica aia din bagheta. Vezi ca am marcat-o pe poza cu sageti verzi.
Prin gaurica aia se scurge CA (cyano acrilatul) intre balama si bagheta, ca sa faca priza ca lumea.
Dar, nu ne-ai spus ce fel de aveon este. E termic, e electric, e mare, e mic?
Daca e electric, vezi in "Vademecum" cum se pot face balamale cu scoci...
Fisiere atasate
-
balamale_CA.JPG (76.31K)
Number of downloads: 171
#6
Postat 10 November 2006 - 12:34 PM
Valteras, la 10 Nov 2006, 09:36, a spus:
Prin gaurica aia se scurge CA (cyano acrilatul) intre balama si bagheta, ca sa faca priza ca lumea.
Hello!
@Valteras
Hope You dont mind!...ca ti-am folosit desenul!
Doar ca doream sa mai completez cu cateva schite...sper ca nu am apasat butonul rosu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------- .Eu, gauricile le dau prima data, dupa care tai cu cutter ,spatiul dintre ele.
Gauricile extreme au diam egal cu grosimea balamalei, iar cea centrala, are diam mai mare ,aprox 2-3mm. ( atentie! sunt cazuri cand grosimea baghetei e mica,ramanand un spatiu f mic de manevra! )
Pentru asigurarea balamalei ( in cazul in care lipiciul nu-si face datoria, mai exista si posibilitatea asta! ) folosesc scobitori din lemn.
CA ( cyano ) are prostul obicei de a se "baga" pe unde nu trebuie!
Inainte de lipire, eu ung art. balamalei cu putina vaselina :lol:
Sunt unii care nu folosesc CA.
Alternative ar fi poliuretanul,rasina epox, sau clasicul Poxipol, cu masurile de siguranta luate in prealabil ( vaselina! ).
Cherryoooo!
:rolleyes:
Fisiere atasate
-
balamale_CA.JPG (55.32K)
Number of downloads: 145
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#7
Postat 10 November 2006 - 12:50 PM
Asa fac si io cand tai locas de balamale (cu gaurici la capete). Iar sigurantarea cu scobitori e musai, mai ales la modele mari si termice. De aia l-am intrebat pe Ionnul ce si cum...
#8
Postat 10 November 2006 - 01:04 PM
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#9
Postat 10 November 2006 - 04:50 PM
Valteras, la 10 Nov 2006, 13:50, a spus:
are un katana 50 arf,zicea el prin alt subiect....
mai nou si balamalele vin deja cu o "gaurica" cum zicea valterashu...este facuta in acelasi scop sa intre usor ca-ul.
da ionuul zice ceva de "banuti" (modelul vechi) ,asa ca ale lui nu cred ca au....dar nu strica sa le faca cu o forfecuta,cutter ,etc.
Fisiere atasate
-
DSC03462.JPG (51.1K)
Number of downloads: 117
#10
Postat 10 November 2006 - 05:58 PM
Jimmy, la 10 Nov 2006, 13:34, a spus:
Sunt unii care nu folosesc CA.
Alternative ar fi poliuretanul,rasina epox, sau clasicul Poxipol, cu masurile de siguranta luate in prealabil ( vaselina! ).
@jimmy
noi vorbim despre alt tip de balamale....abia acuma m-am prins....!! ca mesajul tau se refera la balamale clasice...
alea despre care vorbim noi merg numai cu CA....si nu au articulatie...
#11
Postat 10 November 2006 - 06:00 PM
#12
Postat 10 November 2006 - 09:35 PM
Bata-i norocu' de banuti!
"Banutii" sunt rotunzi ( monedele ).
Daca ziceai ceva de materialul din care e facut banutu ,ne prindeam cu totii mult mai repede.
De forma asta sunt si/si adica cu si fara ax ( balamalele ),respectiv din plastic cu un ax ca un bold, sau o panza cauciucata,musama,piele chiar ( cele destepte sunt din fibra ).
Daca ziceai de "banuti molateci" ma prindeam si eu.
Oricum, sper ca tip-ul prezentat de Valters sa-ti foloseasca.
Stima si respect!
:rolleyes:
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#13
Postat 10 November 2006 - 09:58 PM
#14
Postat 12 November 2006 - 07:29 AM
Se recomanda o banda adeziva speciala.
http://www.shopatron.com/product/product_i...id=DUB916/101.0
Dar se poate utiliza si un "scoci" mai grosut.
Este bizar ca am gasit acelasi sistem la Pushy Cat. Nu ma asteptam la un model 1944 cu o constructie in totalitate clasica. Dar va asigur ca merge perfect.
In plus are avantajul ca nu este nici un spatiu intre ampenaj si elevator (sau ruder) pentru fileurile de aer.
L-am folosit si la eleroanele ciudatului rosu.
Fisiere atasate
-
slowstick_03.jpg (94.23K)
Number of downloads: 95
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 November 2006 - 07:45 AM
#16
Postat 12 November 2006 - 06:09 PM
Nici nu l-am recomandat pentru termic. Ci pentru electrice pana spre mediu. Aceeasi gama ca solutia lui Valteras.
M-am gandit sa nu mai deschid un alt subiect. Sa fie totul la un loc.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 November 2006 - 06:09 PM
#17
Postat 12 November 2006 - 06:23 PM
SILVIU66, la 12 Nov 2006, 09:02, a spus:
Uite, citat din articolul lui Valteras:
Metoda aceasta nu se recomanda aeromodelelor cu motor cu ardere interna, decat cu precautii speciale. Si anume, ar trebui ca uleiul si combustibilul evacuat sa nu ajunga pe muchiile expuse ale scoch-ului, pt. a nu ataca zona lipita. Se pot izola muchiile, totusi, prin pensulare cu Pallux sau alte lacuri bicomponent
linkul cu articolul, aici: http://www.rhc.ro/vademecum/vademecum.php?r=12&n=4.1&
Cu rabdare si ciocan.
#18
Postat 12 November 2006 - 06:36 PM
indiferent de cine si ce zice...
#19
Postat 12 November 2006 - 06:41 PM
SILVIU66, la 12 Nov 2006, 19:36, a spus:
indiferent de cine si ce zice...
Am afirmat eu ceva?!
Daca vreau, imi pun si la pian, si la capota de la KRAZ!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 12 November 2006 - 08:12 PM
Cu rabdare si ciocan.
#21
Postat 12 November 2006 - 10:09 PM
@zod: pe funtana de ce nu ti-ai pus balamale de scotch?
just curios....
p.s. atentie !
nu incerc sa sustin ca balamalele de scotch sunt o prostie.am folosit si inca folosesc acest tip de balamale la electrice .dar la termice am o retinere...
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 12 November 2006 - 10:24 PM
#22
Postat 13 November 2006 - 01:11 AM
#23
Postat 13 November 2006 - 02:25 AM
Ionnul, la 13 Nov 2006, 01:11, a spus:
Dragul meu. Bine ai venit. Asta-i spiritul. Doar nu credeai ca te vei lamuri?
Asa de curiozitate citeste aici.
PS. Dar totusi ai aflat cate ceva....nu?
Eu gandesc asa: ceea ce a recomandat firma constructoare este un bun compromis calitate-pret. Daca tu vrei ceva mai bun cumperi piesa superioara calitativ.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 November 2006 - 04:01 AM
#24
Postat 13 November 2006 - 06:06 AM
Ionnul, la 13 Nov 2006, 02:11, a spus:
Da.
#25
Postat 13 November 2006 - 12:34 PM
SILVIU66, la 12 Nov 2006, 09:02, a spus:
Citeaza
tractorul lui wabo ... a devenit termic la cluj asta vara din motive bine stiute de cei care au fost acolo....si era un trainer...plutea ca un ezstar chiar si fara motor...nu avea viteza nici in zbor nici in decolare nici la aterizare...deci nici forta foarte mare asupra balamalelor.
Deci era trainer, avea viteza mica, plutea si...in concluzie, nu intra in categoria termice B) ...nu uita de suprafata mare care e un factor decisiv asupra solicitarii balamalelor...ai uitat-o special? De ce te tot iei de modelele altora ca au sau nu balamale din scoci la termice...ai primit exemple reale pe de alta parte!!!
Cu rabdare si ciocan.
#26
Postat 13 November 2006 - 01:59 PM
vad ca tu le sustii marinare...din cate modele ai cate au balamale de scoci? hm? pai sa raspund tot eu....0 (zero) !
3d-ul lui zod era din polistiren nu avea alta solutie decat balamalele din scoci,cele clasice clar nu tineau.
si ca sa inchei tractorul lui wabo nu avea nici pe departe suprafete mari....
Citeaza
avea lipo si BL....deci in concluzie da ,modelele cu lipo si motor electric nu intra in categoria termice....
asta e parerea mea...fiecare face ce vrea sau cum il taie capul
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 16 November 2006 - 05:51 PM
#27
Postat 13 November 2006 - 02:03 PM
SILVIU66, la 13 Nov 2006, 14:59, a spus:
Citeaza din textul unde am afirmat sau am sustinut!
Citeaza
Zoade, de ce nu le-ai folosit ma?!...nu te-a lasat ala micu?!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 13 November 2006 - 02:06 PM
Cu rabdare si ciocan.
#28
Postat 16 November 2006 - 05:52 PM
Marinaru, la 13 Nov 2006, 15:03, a spus:
o dai la intors....acuma nici usturoi nu ai mancat nici gura nu iti miroase! :wub:
#29
Postat 17 November 2006 - 08:56 AM
SILVIU66, la 16 Nov 2006, 18:52, a spus:
Marinaru, la 13 Nov 2006, 15:03, a spus:
o dai la intors....acuma nici usturoi nu ai mancat nici gura nu iti miroase! :D
Nu sustin si nici nu combat...subliniam exemplele date de altii, atat!
Citeaza din textul meu afirmatia ta:
(SILVIU66 @ 13 Nov 2006, 14:59)
"vad ca tu le sustii marinare... "
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 17 November 2006 - 09:10 AM
Cu rabdare si ciocan.