ture prin noroi pe cine tenteaza
#4
Postat 07 October 2006 - 04:00 PM
#5
Postat 07 October 2006 - 04:01 PM
In concluzie, daca mai iesi sau mai vrei sa iesi, zi si tu cu o zi macar inainte, nu cu 4 ore....si iti spun eu ca se gasesc cativa oameni sa iasa...
#8
Postat 07 October 2006 - 08:06 PM
Aceasta postare a fost editata de Muerte: 07 October 2006 - 08:07 PM
#9
Postat 08 October 2006 - 08:38 AM
Sau mai pe roamneste: Nu te poti _beep_ in ... placerea omului ! :o :lol: :) :lol:
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 08 October 2006 - 09:35 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#14
Postat 08 October 2006 - 02:35 PM
#15
Postat 08 October 2006 - 02:39 PM
Sau Savage e facut pentru asta ? Ca daca nu afecteaza nimic tehnic si nu uzeaza prematur masina...este mistoc. Daca o termina mai repede decat trebuie, este prost pentru ca trebe un car de bani sa le mentii masinile.
#16
Postat 08 October 2006 - 04:19 PM
@DjGenove - Din moment ce este monster truck si nu scrie pe instructiuni ON-Road e facut pt asa ceva http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif (parerea mea :D )
#17
Postat 08 October 2006 - 04:39 PM
@DjGenove - la motor nu intra, ca de aia ai filtrude aer, in schimb daca nu il speli repede risti sa cam strici masina pentru ca intra pe la rulmenti, ruginesc partile de metal si asta nu ii bine.
Pozele sunt de anul trecut si locul unde m-am dat a fost o pista de motocross. Din pacate a trebuit sa ma opresc dupa 2 rezervoare ca adunase asa de mult noroi la cardane ca a intepenit puntea spate.
#19
Postat 08 October 2006 - 11:12 PM
apoi o suflu cu aer comprimat de asa natura incat sa nu fortez intrarea apei pe la servo si in lagare.
Totul dureaza 10 min
#20
Postat 09 October 2006 - 06:17 AM
Adicatelea, vreau sa spun, are un IP ... mare ? (IP = grad normal de protectie, format din 2 cifre, din care, a doua cifra spune cat este de protejat la apa)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#21
Postat 09 October 2006 - 08:18 AM
Desi eu la a mea (Tamiya 4x4 armored vehicle ) am dat si peste electronica , dupa care 2 zile la uscat. Chestie de comoditate...
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 09 October 2006 - 08:26 AM
#23
Postat 09 October 2006 - 11:19 AM
Eu m-am dat cu XB8-tul meu inclusiv pe ploaie, noroi si alte balti si nu am avut probleme.
Dupa un astfel de "eveniment" este musai sa-l desfaci si sa-l cureti.
Daca otelul este de calitate teoretic nu ar trebui sa rugineasca!
#25
Postat 09 October 2006 - 12:06 PM
Nr2 la diferential nu intra apa (are inele O de protectie)
Nr3 la electronica nu intra apa la nivel de stropit cu furtunul sau balti etc. Sistem de etansare cu sicana. Daca se scufunda in apa.....asata este, se intampla. Dar eu am trecut prin parau cu ea pana la nivel de osie si a mers totul ok
La motor...e cam nasol, daca-si trage apa pe filtru de aer Nu E bine.
In rest prefer sa discut cu cei care au testat si apoi sa dea cu presupusul
#30
Postat 09 October 2006 - 09:47 PM
HPI NITRO RS4 3TYPE SS
DURATRAX WARHEAD 4.6