Initiez acest topic in urma unei idei in ceea ce priveste organizarea unui MINI RALIU pentru MT si Off Road.
In urma unei "excursii" cu Savage 25 prin padure, pe ruta din Brasov pana la drumul ce duce spre Poiana Brasov(pe versantul dinspre nord) care a durat aproximativ 2 ore si in care am consumat vreo 3 rezervoare de carburant, mi-a venit ideea organizarii unei curse cu mai multe etape (timp de doua zile ).
Posibile trasee ar fi :
Drumul vechi catre Poiana Brasov de la Pietrele lui Solomon pana in Poiana Brasov (aprox 1 ora de mers pe jos)
Drumul Rosu din Poiana Brasov pana in masivul Postavarul (aprox 90minute de mers pe jos)
Drumul forestier de la Pietrele lui Solomon (Brasov) pana in Poiana Mica
Concursul sa se desfasoare cu plecare din minut in minut sau grupati.
Fiecare concurent are dreptul sa fie insotit de cine vrea, dar de preferat mecanic.
Trecerea prin mai multe puncte de control obligatorii. Nu stiu cate 3-5 puncte de control.
Probe speciale pe o pista "salbatica"
Probe speciale de indemanare
Se cumuleaza puncte si penalizari pentru fiecare proba.
Castiga cel care acumuleaza mai multe puncte. Ramane de vazut cine rezista mai mult; modelele sau pilotii.
Si acum despre traseu.
Toate rutele propuse sunt cu caracter de drum forestier cu piatra batuta dar cu pante considerabile.
Probele speciale pe iarba sau pamant batatorit cu teceri prin sicane (stanci, bolovani, etc)
Proba de indemanare pe un platou public (parc, parcare, teren sportiv etc) pentru a putea face si un pic de publicitate acestei pasiuni cred, eu minunate.
Festivitate de premiere (cu fonduri acumulate dintr-o taxa de participare)
Organizarea concursului sa fie printr-o firma specializata organizatoare de raliuri sau cocursuri sportive (existenta in Brasov)
Se asigura invitarea presei scrise , vorbite si pe sticla, cu ample reportaje din timpul competitiei. (Am pile pe la astia)
Cazarea...in functie de buget: Poiana Brasov hoteluri , pensiuni, sau Brasov la pensiuni cu preturi acceptabile.
Si acum vine intrebarea:
Cine este amator de o asemenea grozavie?
Rog moderatorul sa transforme acest topic intr-un sondaj de opinie. eu nu am reusit sa deschid sondaj, nu stiu dde ce.
Pagina 1 din 1
Concurs OFF Road Cine este amator
#2
Postat 10 October 2006 - 11:28 PM
Desi eu nu am MT mi s-ar parea super ideea unui raliu dar nu prea inteleg cum ai putea sa urmaresti masina lucru foarte important de altfel....Poate nu am eu imaginatia destul de bogata spre exemplu in curbe cum s-ar proceda adika singurul mod in care ai putea controla modelul este de a te posta la baza dealului si neaparat doar linie dreapta pe maxim 500m (asa cred eu ca dupa nu stiu daca o mai vezi).....sau sa te asezi la mijlocul punctului de control si daca este in curba sa fi pe exteriorul curbei.....
Cam asa te gandeai tu sau altceva....
Cam asa te gandeai tu sau altceva....
#3
Postat 11 October 2006 - 07:50 AM
Se pare ca nu ai inteles. Traseul are lungimea de aprox 3Km si va trebui sa faci o "excursie" urmarind masina. asa poti sa faci combini utilul cu placutul faci miscare si te distrezi cu modelul si colegii din jur. Sa nu mai vorbim de incurajarile spectatorilor de pe margine. La fel ca la raliul 1/1
Invata repede si aplica...tot repede!
#4
Postat 11 October 2006 - 09:15 AM
Interesant :D
Pare putin complicat!
Aceiasi intrebare o pun si eu, cu toate ca am inteles ce propui: cum pilotezi modelul, la pas?
Cum aplici penalizarile? Pentru o punctare corecta ar trebui ca fiecare echipaj sa fie insotit de un arbitru.
Ideea e ca la linia de finish sa ai cat mai putine penalizari acumulate.
Penalizarile sa fie acordate pentru: masina rasturnata, masina repozitionata cu mana! (exemplu)
So, este musai ca fiecare echipaj sa fie insotit de un arbitru. Acum se pune problema arbitrilor, de unde ii iei?
Eu sunt pentru!
Pare putin complicat!
Aceiasi intrebare o pun si eu, cu toate ca am inteles ce propui: cum pilotezi modelul, la pas?
Cum aplici penalizarile? Pentru o punctare corecta ar trebui ca fiecare echipaj sa fie insotit de un arbitru.
Ideea e ca la linia de finish sa ai cat mai putine penalizari acumulate.
Penalizarile sa fie acordate pentru: masina rasturnata, masina repozitionata cu mana! (exemplu)
So, este musai ca fiecare echipaj sa fie insotit de un arbitru. Acum se pune problema arbitrilor, de unde ii iei?
Eu sunt pentru!
Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 11 October 2006 - 09:16 AM
RHCForum - Webmaster
#5
Postat 11 October 2006 - 09:24 AM
Am initiat un sondaj de opinie asa cu a cerut Radu!
Am rugamintea sa comentam in interiorul acelui topic!
Multumesc!
Am rugamintea sa comentam in interiorul acelui topic!
Multumesc!
RHCForum - Webmaster
Arata acest topic
Pagina 1 din 1