HarpyCat Lauda de sine...
#1
Postat 29 September 2006 - 01:38 PM
De abia am asteptat si eu sa ma pot lauda cu spumelul meu, care , de altfel, e si prima constructie...
Iaca neste poze, critici, sugestii, mishtouri, APRECIERI, toate sunt binevenite (in plin!)
#2
Postat 29 September 2006 - 01:39 PM
#3
Postat 29 September 2006 - 01:40 PM
Fisiere atasate
-
DSC02898.JPG (68.52K)
Number of downloads: 198
#4
Postat 29 September 2006 - 01:41 PM
Fisiere atasate
-
DSC02893mod.JPG (85.17K)
Number of downloads: 165
#6
Postat 29 September 2006 - 01:49 PM
Lungime: 60 cm
Suprafetele de comanda vor fi adaugate dupa finisare, deocamdata asteapta sa se usuce chitul, ca sa ma cheme sa-l periez un pic...
Fisiere atasate
-
DSC02894.JPG (77.93K)
Number of downloads: 153
#7
Postat 29 September 2006 - 01:51 PM
#8
Postat 29 September 2006 - 01:51 PM
DAR:
1. Anvergura ?
2. Suprafata portanta ?
3. Greutate fara electronica?
La ce motorizare te-ai gindit?
N-are profil aripa asa ca o sa fie f... de zburat
HAI BAGA TOT CE STII! ;)
PS:
Mi se pare cam fragil
La prima aterizare fie ea si mai blinduta fuselajul ala o sa fie flenduri de pe undeva de la jumate (pe motive de greutate pack)!
PS2: ai apucat sa raspunzi inante de a trimite eu mesajul! :D
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 September 2006 - 01:59 PM
#9
Postat 29 September 2006 - 01:58 PM
-suprafata portanta: nu stiu
-greutate neechipat: cam 120g
- motorizare: BM2406-21T outrunner BL motor
Weight: 34g, KV: 1650, 1
Stiu c-o sa fie greu de zburat, cred c-o sal dau unui meserias sa-l boteze... ;)
#10
Postat 29 September 2006 - 01:58 PM
SieHorten, la 29 Sep 2006, 13:49, a spus:
Lungime: 60 cm
Suprafetele de comanda vor fi adaugate dupa finisare, deocamdata asteapta sa se usuce chitul, ca sa ma cheme sa-l periez un pic...
oops
trece-l la statice
la anvergura asta sunt putine sanse sa zboare
De aratat arata beton
PS:
daca ai planurile pe hirtie:
1. mareste-i anvergura macar la 1m;
2. taieti sau cumparati ptr aripi un infinty
3. Inatreste fuselajul pe interior cu niste nervuri ceva
PS2:
Nu prea vad pentru varianta actuala nici o motorizare comvenabila astfel incit sa te poti incadra undeva pe la 30 grame/dmp
Un calcul scurrrrrrrrrrtt:
1. Aveon 120grame
2. Motor 34 grame
3. Controler: 24.7 grame
4. Servo 2 buc x 10 grame = 20 grame
5. Receptor: 10grame
3. Accu: 65 grame (2 celule 1000 mah cu rata 20c.... desi mie miar fi tirsa inca sa merg la asemenea valori)
total: 273,7 grame
PS al nustiucitelea:
inca n-ai suprafetele de comanda, tije, echii care sigur mai fura inca 10 grame
DECI: 300 grame
Ochiometric vorbind are cam 7 .... 8.5 dmp
Incarcare alara intre 35 si 42 g/dmp
O sa fie delir de zburat!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 September 2006 - 02:22 PM
#11
Postat 29 September 2006 - 02:04 PM
Si cand te gandesti ca io voiam, de fapt, sa fac o barcuta...
#12
Postat 29 September 2006 - 02:08 PM
Oricum, de frumos, e frumos.
Punga aia de plastic poti sa i-o atasezi pe post de parasuta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
#13
Postat 29 September 2006 - 02:10 PM
#14
Postat 29 September 2006 - 03:09 PM
ca in bot se pare ca nu....este pusher (motorul asezat in capatul fuselajului), sau normal si e pus cumva in consola?(gen barcavion vezi subiectul)
am un sigur sfat pentru tine care de fapt sunt mai multe:
-ai grija extrema la centraj.....2-3 mm pot insemna diferenta intre a zbura si a...... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
-expo max% unde max se incadreaza intre 80 si 95%
-curse minuscule la suprafete....
-daca nu ai tije de carbon sa ranforsezi prin partile esentiale,fa rost de niste scoci cu fibra de sticla in el si da-i si pe burtica si pe BA al ariplor...fara sa exagerezi ca trebuie sa avem grija si de greutate.asteptam vesti! :D
#15
Postat 29 September 2006 - 03:17 PM
Ma gandeam sa iau niste varfuri de undita din Obor ca sa-l armez un pic.
Crezi ca o cursa normala la suprafete il da peste cap?
#16
Postat 29 September 2006 - 03:21 PM
ce inseamna pentru tine curse normale? hai sa vorbim in grade (nu celsius http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ).
#17
Postat 29 September 2006 - 03:33 PM
cat despre grade, cam 20-30. Ma gandeam io. Tu ce recomanzi?
#18
Postat 29 September 2006 - 03:52 PM
SieHorten, la 29 Sep 2006, 16:33, a spus:
mult doamna mult...!! da halatu ?cat e halatu?
pentru inceput sa zicem un 13-15 grade pe profundor si un 15-19 pe eleron...dar pana nu vad cu ochii mei nu bag mana in foc...
cu 30 de grade cred ca o sa fie cam necontrolabila bestia.
#19
Postat 29 September 2006 - 04:06 PM
#20
Postat 29 September 2006 - 04:14 PM
Futurista forma!
Cred ca o sa fie cam greu de calculat CG, daca nu il ai pe plan.......
La prima vedere ( dupa fotografii ) CG e mai inapoi de jumatatea fuselajului, chiar daca aripa are sageata inainte.
S-ar putea ca tot ce exista inapoiaCG ( motor,directii,ampenaje si restu )sa nu poata fi compensat cu bateria ( care este cel mai greu elemnt ) controler, receptor eventual sevo?
1. Aveon 120grame.......cam 90g in spate
2. Motor 34 grame....................tot in spate
3. Controler: 24.7 grame.....................fata
4. Servo 2 buc x 10 grame = 20 grame................?
5. Receptor: 10grame.........................fata
3. Accu: 65 grame 2 celule............................fata
Deci ar fi teoretic: 30+25+10+65 = 130 in fata, versus 90+directia+profundor/eleron+34 in spate
Daca ai CG marcat in plan, nu ar strica sa fixezi provizoriu tot, si sa verifici CG.
Apropos de plan, am inteles ca l-ai micsorat.
Proportional?
Succes in continuare!
JIMMY
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#21
Postat 29 September 2006 - 07:25 PM
CG e marcat pe plan ca "around here" si intr-adevar, e undeva dupa jumatatea fuselajului. Sper sa pot compensa toata greutatea din spate cu o baterie de 3 celule (cred ca e ok pt motorul ala) si sa trag de controler si receptor mai spre nas. Iar servourile ar fi cam pe linia CG.
Sper ca peste 2-3 saptamani sa reusesc sa-l echipez, si o sa mai postez si niste poze.
Numai (de) bine!
#22
Postat 29 September 2006 - 07:44 PM
#23
Postat 29 September 2006 - 07:48 PM
Sunt constient ca o sa fie greu de zburat, dar sunt la fel de inconstient ca sa incerc... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Numa' bine
#24
Postat 29 September 2006 - 09:17 PM
felicitari de construcita mareata , si speram sa il vedem pe sus!!
Grija la greutate ca vb lu SIL66 , "MULT DOAMNA MULT" , adik cessna are teoretic 550(cred ca var fara eleroane) si are 1metru ! dar it will fly ! cat timp nu conteaza , detalii , detalii , detalii
#25
Postat 29 September 2006 - 11:01 PM
#26
Postat 29 September 2006 - 11:26 PM
#27
Postat 30 September 2006 - 12:00 AM
#28
Postat 30 September 2006 - 09:24 AM
Cred totusi ca o sa incerc sa-l lansez in varianta asta, dupa care, daca mai am la ce, o sa-i maresc suprafata. Oricum, la ce e acum, se mai adauga si suprafetele de comanda, care sunt destul de mari.
Intr-adevar, e depron 6mm, da' nus' daca rezista la stilul meu de pilotaj... Constructia n-a durat prea mult, cam 10-12 ore (da' eu voiam sa-l termin, nu neaparat s'arate frumos...oricum ilai aranjez si eu).
Ciobe, uite linku' http://www.rcgroups.com/forums/showthread....?t=508902&pp=15
#29
Postat 30 September 2006 - 11:03 AM
#30
Postat 30 September 2006 - 11:46 AM
cu stima,
ciobelix