Buna ziua
Am nevoie de ajutor!!
Vreau sa cumpar un ULM (avion 2 persoane) nou, si as dori sfaturi, pareri, despre anumite avioane, firme, sau dealeri. De ce aripa sus, dece aripa jos care este diferenta. Recomandari pentru un anumit aparat. ETC. Experienta mea in domeniu este mai mica deoarece sunt pilot de motodelta.
Va multumesc anticipat
Bunicu.
Pagina 1 din 1
AVION ULM Vreau sa cumpar un ULM
#2
Postat 28 September 2006 - 07:43 PM
daca ar fi sa aleg eu as merge pe vreo 2-3 variante:
Remos G3 mirage, Zephir, Zenair zodiac. Poate si P 92... As prefera un aparat cu aripa sus pt stabilitate, comoditate dar si vizibilitate. Cu bechie ca pistele noastre nu sunt tocmai sticla. Cu flapsuri si cu viteza minima de infundare mica si cu probleme minime in caz de motor mucles (deh am pene de planorist pe coada...).
big
Remos G3 mirage, Zephir, Zenair zodiac. Poate si P 92... As prefera un aparat cu aripa sus pt stabilitate, comoditate dar si vizibilitate. Cu bechie ca pistele noastre nu sunt tocmai sticla. Cu flapsuri si cu viteza minima de infundare mica si cu probleme minime in caz de motor mucles (deh am pene de planorist pe coada...).
big
FROGS CAN FLY!
#3
Postat 28 September 2006 - 08:44 PM
salut
Aircraft Manufacturer: Dallach
Model: Evolution
Min speed: 35 kt 40 mph 64 kmh
Cruise speed: 146 kt 168 mph 270 kmh
Vne: 162 kt 186 mph 300 kmh
Climb ratio: 1200 ft/min | 6,5 m/s
Take off distance over 50ft (15m) obstacle: 330 ft | 100 m
Landing distance over 50ft (15m) obstacle: 330 ft | 100 m
Max. take off weight: 472 kg | 1041 lbs
Empty weight: 270 kg | 595 lbs
Engine: 912 ULS
Fuel consumption: 18 liters/hour
Other information:
Landing and takeoff is ground roll. Empty weight inkludes BRS installation! Price configurator see http://www.cal-aviation.com/ or www.dallach.de
ce zici este cu aripa sus si tren rabatabil
bunicu
Aircraft Manufacturer: Dallach
Model: Evolution
Min speed: 35 kt 40 mph 64 kmh
Cruise speed: 146 kt 168 mph 270 kmh
Vne: 162 kt 186 mph 300 kmh
Climb ratio: 1200 ft/min | 6,5 m/s
Take off distance over 50ft (15m) obstacle: 330 ft | 100 m
Landing distance over 50ft (15m) obstacle: 330 ft | 100 m
Max. take off weight: 472 kg | 1041 lbs
Empty weight: 270 kg | 595 lbs
Engine: 912 ULS
Fuel consumption: 18 liters/hour
Other information:
Landing and takeoff is ground roll. Empty weight inkludes BRS installation! Price configurator see http://www.cal-aviation.com/ or www.dallach.de
ce zici este cu aripa sus si tren rabatabil
bunicu
Imagini atasate
Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
#4
Postat 28 September 2006 - 08:51 PM
Am cerut oferta de la Miraj G3. Anul asta sunt ocupati cu comenzi pentru USA. Dupa mai multe insistente au zis ca daca am avea o comanda de min. 5 buc o sa ne bage in seama. In schimb am o oferta de la CT destul de interesanta.
Big- Hai la CAMPIONAT pe 13 Oct. la Strejnic.
Bunicu
Big- Hai la CAMPIONAT pe 13 Oct. la Strejnic.
Bunicu
Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
#5
Postat 29 September 2006 - 12:10 PM
Hai Dragos, recunoaste: Tu vrei sa-ti gasesti un avion sa fie ca motodelta ta dar sa aiba cabina ;)
Chestia cu stabilitatea intre aripa sus si aripa jos este o chestie mai mult teoretica. Pina la urma este o chestiune de gust! :D
Chestia cu stabilitatea intre aripa sus si aripa jos este o chestie mai mult teoretica. Pina la urma este o chestiune de gust! :D
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#6
Postat 29 September 2006 - 10:15 PM
Andrei tata cred ca ai veleitati de cititor sub scufitze fluturate vesel pe cerul patriei! Ca si pe mine ma roade cam aceeasi chestie. Poate ai gresit azimutul si te-ai uitat la mine sub caciula... Oricum eu sper sa fac rocada la un moment dat ca am oasele scrataitoare si deja ma deranjaza teribil.
Dragos Bunicule daca nu intervine nimic grav ne vedem acolo ca de prea mult timp nu m-am mai vazut cu trupetii.
big
Dragos Bunicule daca nu intervine nimic grav ne vedem acolo ca de prea mult timp nu m-am mai vazut cu trupetii.
big
FROGS CAN FLY!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1